Volgens mij niet ( Maar ik heb je zus natuurlijk nog niet gezien).quote:Op zondag 30 juli 2006 16:37 schreef Zyggie het volgende:
In de definitie Jezus zit toch al gestopt dat hij enigzins goddelijk is,
Haha. Als zijnde zelfuitgeroepen zoon van God zou hij zijn vermeende afkomst toch wel verloochenen door iets anders dan Christen te zijn...quote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Volgens mij niet ( Maar ik heb je zus natuurlijk nog niet gezien).
Zou hij dat nu wel doen danquote:Op zondag 30 juli 2006 16:46 schreef descendent1 het volgende:
Haha. Als zijnde zelfuitgeroepen zoon van God
Done ( Punt: Zouden na de mohammedanen ook atheisten de persoon Jezus Christus wegkapen van het christelijk geloofquote:Op zondag 30 juli 2006 16:45 schreef Alicey het volgende:
Met een dergelijke niet-onderbouwde OP is er niet echt discussie mogelijk. Het verzoek aan de TS is dan ook om de OP beter te onderbouwen,
Jullie zijn echt niet dol op polletjes, is het wel ?quote:en misschien ook de poll weg te halen, want voor een discussie voegt die eigenlijk ook niets toe.
Ten eerste geloof ik, en vele anderen, niet dat Jezus een zoon van God was. En derhalve kunnen we dus ook betwijfelen dat hij zich nu ook "zoon van God" zou noemen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:51 schreef Zyggie het volgende:
DIt is wat vaag, waar wil je naartoe?
Dat noem ik geen onderbouwing. Er blijkt niet uit waarom je je standpunt in neemt.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Done ( Punt: Zouden na de mohammedanen ook atheisten de persoon Jezus Christus wegkapen van het christelijk geloof)
Klopt. Polletjes zijn slechts in enkele gevallen van toegevoegde waarde voor een discussie.quote:Jullie zijn echt niet dol op polletjes, is het wel ?
Als een persoon een belangrijke rol moet spelen in de huidige tijd is hij gewoon atheist. Dat is althans mijn mening.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
Dat noem ik geen onderbouwing. Er blijkt niet uit waarom je je standpunt in neemt.
Wel toevallig dan dat bij elk topic dat jullie van mij sluiten de uitslag niet jullie mening vertegenwoordigtquote:Klopt. Polletjes zijn slechts in enkele gevallen van toegevoegde waarde voor een discussie.
Ik pas mijn OP niet verder aan. Het spreekt toch voor zich dat als iemand zelf tegenstander is van de gristelijke ideologie of islam ideologie of wat voor andere "openbarings" ideologie ook van een "redder" verwacht dat het geen gristen, mohammedaan of wat dan ook is.quote:Ik geef je nog een kans om je OP aan te passen zodat het een discussiewaardig topic wordt, want in het topic an sich zie ik wel potentie, maar niet met de huidige OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |