recreanten noobs,wedstrijdvechters zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Robocock het volgende:
Beginnen de de meeste nieuwelingen na de zomer? Ik heb er nu weer tijd en geld voor, maar ik vind het leuker trainen met mensen die op een gelijk niveau zitten.
En komen er relatief veel noobs bij Vos in Amsterdam? Of zitten daar alleen de professionele modderfokkers![]()
Zou je denken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef tritri het volgende:
[..]
recreanten noobs,wedstrijdvechters zijn![]()
maar als jij nieuw begint dan word je daar verkracht,de beste straatvechter is nog steeds een slechte kickbokser.
Ja inderdaad, wat ik ook altijd laf vind van sommige mensen is dat ze expres met hun ellebogen blokkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef tritri het volgende:
[..]
ik trian soms ook met de recreanten mee,maar niemand wil tegen mij![]()
trouwens ik zit nu ook al te trainen zonder scheenbeschermers dus die harde scheen komt wel goed.
al minimaal 50 keer scheen tegen knie gehad en dat doet zoveel pijn maar word je echt keihard van.
ik heb een keer een volle rechtse op me neus gehad van m,n trainer,geloof me dat wil je niet voelen.
nog dagen pijn van gehad![]()
ROFL juist van de mensen waarvan je denkt dat ze n00b zijn, zijn gevaarlijk goed. En ja in het begin ben je altijd de klos, maar dat wordt langzamerhand minder en kan je al goed meedraaien. Bij elke sportschool zijn er wel mensen die het nog niet zo goed doen als de rest, en die zullen er altijd zijn....en die "n00bs" gaan je in het begin pak slaag gevenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Robocock het volgende:
Beginnen de de meeste nieuwelingen na de zomer? Ik heb er nu weer tijd en geld voor, maar ik vind het leuker trainen met mensen die op een gelijk niveau zitten.
En komen er relatief veel noobs bij Vos in Amsterdam? Of zitten daar alleen de professionele modderfokkers![]()
Verkracht zelfsquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef tritri het volgende:
[..]
recreanten noobs,wedstrijdvechters zijn![]()
maar als jij nieuw begint dan word je daar verkracht,de beste straatvechter is nog steeds een slechte kickbokser.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef Robocock het volgende:
[..]
Verkracht zelfshulde.
Maar goed, voor de rest begrijp ik geen reet van jouw antwoord. De enige vraag was of daar relatief veel beginners komen, en wanneer die komen, omdat ik op dat moment ook wil gaan. Inzake zelf ook beginner zijn.![]()
mjup gewoon ervoor gaan,maarja wel een paar punten waar je toch een beetje voor moet qualificeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef amdboy het volgende:
[..]
Niks beginners, je traint gewoon lekker met de betere en ze doen de eerste paar keren heus wel rustig met je, tenzij je hard wil spelen. En er komen maar soms beginners die een proefles doen, de beginners die al een tijdje in de recreanten trainen maken je de eerste paar keren af.
Gewoon komen dus, en je rustig houden de eerste paar weken.
mijn favo blijft toch gago dragoquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:51 schreef amdboy het volgende:
Ik heb echt respect voor de thai warriors, ze zijn echt taai en het lijkt wel alsof hun schenen niet te breken zijn, ze blijven maar trappen....ze hebben schijt of ze tegen ellebogen aantrappen, ze gaan maar door..echt respect hoe iemand zo verhard kan zijn! Ik wil me ook meer met het clinchen gaan bezig houden, ik vind het gewoon gruwelijk die technieken die bijvoorbeeld Buakaw gebruikt om iemand te slingeren door de ring, ze weten en voelen gewoon precies aan wanneer iemand gevoelig is door z'n evenwicht. Aan de andere kant voor de westerse vechters kan het irritatie opwekken omdat ze steeds moeten opstaan nadat ze neergesmeten zijn, maar dat is dus the traditional style of Muay Thai.
Die werd afgemaakt door Ray Staring. Maar 't is wel een talentje ja.quote:
niet afemaakt,wel vernederd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die werd afgemaakt door Ray Staring. Maar 't is wel een talentje ja.
je hoort me niet zeggen dat faldir slecht is,het is een topper.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef cultheld het volgende:
Chahbari is ook top top. Dan kun je zeggen dat Drago een off-day heeft, maar hij heeft echt wel z'n best gedaan in een volle Arena. Je kunt dan ook zeggen dat 't aan de kwaliteiten van z'n tegenstanders ligt.
nee inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef Zwansen het volgende:
Leuk om te lezen dit allemaal. Ik trainde bij Garuda Gym, bij Marc Hobers. Maar die zullen jullie wel niet kennen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Vooral dat clichen was echt vet. Paar leuk trucken geleerd, zonder dat je echt sterk bent kun je al snel iemand die veel sterker en zwaarder is flink wegsmijten.
En dan gelijk een hoge trap erachteraan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:25 schreef amdboy het volgende:
[..]
Inderdaad, die technieken zijn gewoon totaal ownage
![]()
eerst naar rechts wegduwen en dan keihard een high kick op de hoofd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan gelijk een hoge trap erachteraan!
Clinchen is zeker leuk jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Vooral dat clichen was echt vet. Paar leuk trucken geleerd, zonder dat je echt sterk bent kun je al snel iemand die veel sterker en zwaarder is flink wegsmijten.
een beest,maar zijn lengte is wel zijn slechtste punt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:39 schreef amdboy het volgende:
Mike Zambidis is ook echt een beest, net een kleine pitbull....die iemand komt verscheuren in de ring, zijn partij tegen "Kid" was echt gruwelijk, zowel z'n stoten als trappen zijn hard ( hij is begonnen met boksen ) Kid ging zwaar knockout in het begin van de laatste ronde, Mike Zambidis lanceerde een mokerstoot terwijl hij een stoot van Kid ontweek, verdedigend aanvallen. Helaas had hij wel verloren van Buakaw, Buakaw gaf hem geen kans om dichtbij te komen met z'n stoten. Zambidis is in het begin ook echt altijd rustig en tast echt lang af. Z'n bokstechnieken, hij gebruikt echt smerige stoten die gewoon niet te ontwijken zijn, wat hij doet: Hij doet alsof hij op z'n tegenstander inspringt met een knie, maar inplaats plaatst hij een harrrrde hoek naar het hoofd.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef tritri het volgende:
[..]
een beest,maar zijn lengte is wel zijn slechtste punt.
Als je nog steeds problemen hebt zou ik em opnieuw laten breken.. ( In het ziekenhuis welteverstaan )quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Fiduci het volgende:
Tijdje aan kickboksen gedaan. Tot de dag dat ik bij een low kick mijn onderbeen brak. Daarna weer gaan trainen maar het gevoel om voluit door te trappen heb ik niet meer. Toen aan gaan leren dat links mijn hardtse low kick zou worden, maar het werkte gewoon niet. Ook het gevoel als ik op alleen mijn rechterbeen moet staan is fout. Het is erg slecht genezen en kan helaas niet makkelijk verder.
Shit man....dat is echt naar voor je, dat je nu niet meer volop kan sporten. Hoe komt dat precies? Is je lowkick op een nare manier opgeblokt door je sparringspartner? Iemand dat filmpje gezien waar zo'n kickboxer zijn scheen brak? (z'n voet bungelde in de lucht toen hij viel nadat hij terug op z'n voet wou staan) dat is ook echt een nare breuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Fiduci het volgende:
Tijdje aan kickboksen gedaan. Tot de dag dat ik bij een low kick mijn onderbeen brak. Daarna weer gaan trainen maar het gevoel om voluit door te trappen heb ik niet meer. Toen aan gaan leren dat links mijn hardtse low kick zou worden, maar het werkte gewoon niet. Ook het gevoel als ik op alleen mijn rechterbeen moet staan is fout. Het is erg slecht genezen en kan helaas niet makkelijk verder.
Gezien ja, maar dat is juist een hele goeie breuk, gewoon helemaal afgebroken. Een "schone breuk". Dat geneest meestal tamelijk snel, tenzij er echt zenuwen beschadigd zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef amdboy het volgende:
[..]
Shit man....dat is echt naar voor je, dat je nu niet meer volop kan sporten. Hoe komt dat precies? Is je lowkick op een nare manier opgeblokt door je sparringspartner? Iemand dat filmpje gezien waar zo'n kickboxer zijn scheen brak? (z'n voet bungelde in de lucht toen hij viel nadat hij terug op z'n voet wou staan) dat is ook echt een nare breuk.
Oh...open breuken zijn ook erg om te zien, ik moet nog 3,5 weken tot m'n rechtervoet uit het gips mag...ik heb ongeveer 2,5 weken 2 middenvoetsbeentjes gebroken, maar die zijn gelukkig mooi gebroken ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:14 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Gezien ja, maar dat is juist een hele goeie breuk, gewoon helemaal afgebroken. Een "schone breuk". Dat geneest meestal tamelijk snel, tenzij er echt zenuwen beschadigd zijn.
Gewoon doortrainen.. Ik had dat ook toen ik mijn enkelbanden had afgescheurd.. Duurde lang voordat ik weer vol in een duel durfde te gaan ( Met voetbal wel te verstaan ). Dat is gewoon angst dat t weer mis gaat. Gewoon vertrouwen opbouwen, voorzichtig beginnen en dan steeds harder gaan. Dan komt t vanzelf weer goed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:25 schreef Fiduci het volgende:
Was inderdaad bij een vreemde blok van sparringspartner. Was jammer want was 6 weken voor ik voor het eesrt een partij had. Maar het lekere gevoel is gewoon weg. Jammer.....
Als je dan even vertelt wat je dan wel bedoelt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:00 schreef Fiduci het volgende:
ik denk dat het bij voetbal toch anders is als bij een contactsport alla kickboksen of whatever. Als ik het idee heb dat ik niet meer vol door zou gaan dan zou ik er zelf al mee kappen. Het is voor mij echt voluit of niet......
en wat doe jij eraan om te zorgen dat je pols beter wordt jongeman?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:34 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zit inmiddels bijna een jaar op kickboxen bij Friends Gym. Nu heb ik al meer dan een maand rust doordat ik heel erg last had van me rechterpols, en zonder rechterpols ben je natuurlijk niks.
Rust houden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en wat doe jij eraan om te zorgen dat je pols beter wordt jongeman?
ja dat had ik ook nog net wel uit je vorige post kunnen halen.quote:
dat kan met het oude muay thai ook hoor. en je creert dan nog vet veel ruimte ook.kijk maar naar de filmpjes van tony jaa..ik train er zelf ook mee en je wordt niet zo makkelijk in gesloten hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Combineren is 't leukst. 't grootste verschil zit 'm er in dat je bij kickboksen onder druk leert vechten (sparren is weliswaar niet voluit gaan, maar kan toch aardig hard gaan). Als je dat eenmaal gewend bent en je doet Krav Maga er bij, dan ben je in de kleine ruimte (kroeg, discotheek bijv.) redelijk bekwaam.
Tony jaa = ownage! Ong bak en tom yum goongquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:49 schreef Yukishiro het volgende:
[..]
dat kan met het oude muay thai ook hoor. en je creert dan nog vet veel ruimte ook.kijk maar naar de filmpjes van tony jaa..ik train er zelf ook mee en je wordt niet zo makkelijk in gesloten hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |