hoezo niet,me neef heeft al na 6 maanden zijn eerste wedstrijd gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:11 schreef Cesarino het volgende:
Acht maanden en dan al op een Gala?
Geloof er niks van...
als in pijnlijk,of als in te vermoeiendquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef Messenga het volgende:
Ik heb eens 1 training mee beleeft. Niks voor mij
KANONNERVOER!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:11 schreef Cesarino het volgende:
Acht maanden en dan al op een Gala?
Geloof er niks van...
Niet genoeg techniek ervoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:13 schreef tritri het volgende:
[..]
als in pijnlijk,of als in te vermoeiend![]()
scorpiogym,www.scorpioym.com.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:15 schreef Cesarino het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke sportschool zijn leden na 6 a 8 maanden de ring in laat gaan. 100% dat dat een onbekende school is daar op een "gerenomeerde school" je eerst ff een paar jaar flink je best mag doen.
dat heeft iedereen de eerste 2 maanden,komt vanzelf na een tijdje.quote:
dus je wil een sport gaan doen die je nooit gedaan hebt,en dan binnen 4 maanden eeen gala gaan doen?quote:[b]
en ik zei niet dat ik meteen ga vechten.
maar wel binnen 4 maanden,maar het is wel mogelijk want m,n heeft 100% zeker al na 6 maanden z,n eerste partij al gehad.
hij is 14 en heeft al 6 partijden gedraaid.
lees de op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef plopje het volgende:
[..]
dus je wil een sport gaan doen die je nooit gedaan hebt,en dan binnen 4 maanden eeen gala gaan doen?
succes,
maar ik denk dat je dan idd kanonenvoer bent.
op de gala`s waar ik heen ga gaat het er hard aan toe,en ik denk als er staat met je 4 maanden training dat je naa afloop de dag vervloekt dat je hebt besloten om binnen 4 maanden op een gala tevechten.
maar zoals gezegt succes.
ik was best wel intensief bezig,5 dagen trainen per week.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef plopje het volgende:
over die 8 maanden had ik overheen gelezen sorry,
als je schenen en boven benen maar hard genoeg zijn,dan maak je wel een kans.
ik ken er een hoop die ook zo dachten en die achteraf toch de mensen gelijk gafeb die het afrade.
ik zelf ben pas op gala`s gegaan toen ik zo`n 2 jaar getraind had.
ik wou er gewoon echt zeker van zijn dat alles hard genoeg was kwa spieren en pijngrens.
zeker,k-1 max filmpjes heb ik allemaal al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef dJ-Zcore het volgende:
buakaw por pramuk![]()
Die gast is net een machine.
mijn eerste gevecht zal ik nooit vergeten.quote:[b]ik was best wel intensief bezig,5 dagen trainen per week.
na 5 maanden probeerde ik al te sparren met blote schenen,waardoor me scheen vaak tegen een knie kalde en daardoor heel hard werd.
ikzelf heb niet gezegd ik wil in de ring,mijn trainer kwam naar mij toe en vertelde mij dat ik er wel bijna klaar voor ben,ik trainde na 3 maanden al bij de wedstrijdgroep terwijl er mensen waren die al 9 maanden trainden en nog steeds niet daarheen mochten.
ben heel erg gemotiveerd en dat helpt heel veel.
hoe was trouwens je eerste vechtervaring,zeker heel nerveus voordat je in de ring kwam.
maar toen je erinzat stroomde de andrenaline door je lichaam en je werd je een beest,zo gebeurt het meestal.
haha ik hoop dat ik dat ook zal hebben,maarja dat zien we dan vanzelf wel he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef plopje het volgende:
[..]
mijn eerste gevecht zal ik nooit vergeten.
ik heb de laatste week bina niet geslapen,en veel film materiaal bekeken van mijn tegenstander.
om maar de zwakke plekken te ontdekken.
op de dag zelf was ik heel stil en terug getrokken,en al volledig bezig met het gevecht in gedachte.
toen kwam het dan he,de kleedkamer.
beetje alles opwarmen,en me gedachte vol op de tegenstander.
toen kwam HET moment de aankondiging..... wouwww wat een mensen zie je dan als je in de ring staat ... en sjesus wat een bekende ..als ik nu maar niet afga ...(ja foute gedachte maar dat is de spanning gewoon).
dan komt het moment dat de bel gaat.
in de dekking en aftasten...ik kreeg de eerste schop in mijn zij.en op dat moment dacht ik meteen...is dat alles wat je kan..toen pas kwam de andrealine bij me los ... en heb ik de wedstrijd gewonnen in de 2de ronde.....
dat moment als je dan terug komt in de kleedkamer kan je met geen woorden beschrijfen ..dat is volop genieten.
`quote:[b]
haha ik hoop dat ik dat ook zal hebben,maarja dat zien we dan vanzelf wel he.
hoeveel partijen heb je nu al gevochten en in welke klasse zit je?
Hij blijft eerst hier, in spt lopen er al een paar topics over.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef Repeat het volgende:
--> SPT.
Dan ga je toch gewoon zelf, hoef je je ouders toch niet voor in te lichten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef truStie het volgende:
Ik wil graag op kickboksen/muay thai maar ik weet me ouders maar niet over te halen, ik heb wel wat agressie problemen tegenover hun gehad dus ik snap ze wel een beetjeKmoet alleen goede argumenten hebben
Vind het echt vet om te zien, dus lijkt me ook gaaf om te beoefenen..
Maar het is dus wel een sport waarbij je vrij weinig wedstrijden hebt , zeker in het begin?
hahahahahah neeeee,dat is die kutkind vn een kamo op deze forum.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:20 schreef Haruhi het volgende:
Ben jij dat in je avatar? Dan geloof ik er al HELEMAAL niks meer van.
dat is ook geil jah,maar kickboksen vind ik lijper.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef skiczukie het volgende:
Krav Maga is de shit.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef tritri het volgende:
[..]
scorpiogym,www.scorpioym.com.
en ik zei niet dat ik meteen ga vechten.
maar wel binnen 4 maanden,maar het is wel mogelijk want m,n heeft 100% zeker al na 6 maanden z,n eerste partij al gehad.
hij is 14 en heeft al 6 partijden gedraaid.
grappig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, omdat het niet kanquote:
Die legertroep is allemaal niks joh, gewoon straatvechten is de shit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef skiczukie het volgende:
Krav Maga is de shit.
Krav Maga is ook een soort (laf, want stoten op de strot en gerichte trappen tegen knieën en zak) straatvechten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die legertroep is allemaal niks joh, gewoon straatvechten is de shit.
Alleen Krav Maga is nog steeds voorspelbaar omdat het werkt via een systeem, straatvechten niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Krav Maga is ook een soort (laf, want stoten op de strot en gerichte trappen tegen knieën en zak) straatvechten.
Krav Maga is gewoon effectief, geen show.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Krav Maga is ook een soort (laf, want stoten op de strot en gerichte trappen tegen knieën en zak) straatvechten.
Muay Thai is ook weinig show, alleen regels he.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Krav Maga is gewoon effectief, geen show.
Combineren is 't leukstquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alleen Krav Maga is nog steeds voorspelbaar omdat het werkt via een systeem, straatvechten niet.
Mee eens, maar dan kom je eigenlijk gewoon op straatvechten uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Combineren is 't leukst. 't grootste verschil zit 'm er in dat je bij kickboksen onder druk leert vechten (sparren is weliswaar niet voluit gaan, maar kan toch aardig hard gaan). Als je dat eenmaal gewend bent en je doet Krav Maga er bij, dan ben je in de kleine ruimte (kroeg, discotheek bijv.) redelijk bekwaam.
Waar traint die maat van je dan? Arnhem of Ulft? Delibas traint ze trouwens wel kk hardquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef Slappertje het volgende:
Volgende maand begin ik, na 8jr. niet meer gekickbokst te hebben, met Muay Thai. Dan krijg ik drie keer per week priveles van een maat van me die voor Orhan Delibas uitkomt.
Klopt, maar bij Krav Maga leer je echt van die vieze en simpele trucjes. Die moet je natuurlijk niet zo maar gebruiken, maar als er van die teringlijers in de meerderheid zijn is alles geoorloofd. Iemand met de muis van je hand vol op z'n oorschelp slaan doet dan wonderenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan kom je eigenlijk gewoon op straatvechten uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |