abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:22:19 #51
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_39856482
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar traint die maat van je dan? Arnhem of Ulft? Delibas traint ze trouwens wel kk hard
Arnhem, die maat (meer een goeie kennis) vecht volgens mij zelfs internationaal. Z'n voornaam is Stijn, achternaam ben ik ff kwijt. En qua training is het hoe harder, hoe beter. Dan leer je tenminste incasseren
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_39856696
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:22 schreef Slappertje het volgende:

[..]

Arnhem, die maat (meer een goeie kennis) vecht volgens mij zelfs internationaal. Z'n voornaam is Stijn, achternaam ben ik ff kwijt. En qua training is het hoe harder, hoe beter. Dan leer je tenminste incasseren
Ok, hij traint ook een groep in Ulft (allemaal Turken) en een vriend van me trainde een keer mee. 100 kniebuigingen (en tussendoor elke keer springen) en meer van dat soort conditie slopende geintjes: Wat dat betreft stukken zwaarder dan Muay Thai bijv. Orhan ging ook nog ff met zo'n Turk sparren die stoer deed en die ging toen KO op een keiharde leverstoot van Orhan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:43:02 #53
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_39856994
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:31 schreef cultheld het volgende:
---
Orhan ging ook nog ff met zo'n Turk sparren die stoer deed en die ging toen KO op een keiharde leverstoot van Orhan .
Dat is een oud-klasgenoot van me gebeurt bij z'n eerste training bij Fred Royers
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_39876966
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:44 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Ja, omdat het niet kan . 14 jarige kinderen mogen misschien wedstrijden vechten in Tae Kwon Do of een ander soort semi-contact sportje, maar écht niet bij Muay Thai of Kickboxen.
jij weet er zo te zien dus geen flikker vanaf,je mag al vanaf 7 jaar ofzo al in de ring staan met bescherming.
was gisteren nog op een gala waar me neef heeft gevochten en heeft gewonnen,ik weet niet hoe jij erbij komt dat het niet kan.
wil je bewijs?
hier dan maar.

dit was de line up en paar van de uitslagen

UITSLAGEN voor zover ik heb meegekregen::

1 Dijon v Giessel Angelo Gym - Wasken Cicek Scorpio Gym tot 63 kg Jeugd - WINT
2 Perr Siemens Tabonon - Elnoer Arzoemaov Team Santing tot 56 kg Jeugd
3 Mohamed Ali Jamal Tooy Gym - Hajren Tuken Scorpio Gym tot 66 kg N - WINT
4 Bastiaan ter Wierike Olympic Gym - Danny Hoving Tooy Gym tot 72 kg N
5 Stefano Cordilla Top Intervention - Onder Oral Body Gym tot 77 kg C
6 Robert Doornbos Scorpio Gym - Norman van Voorn Tabanon tot 73 kg N - WINT
7 ........ ?.......... - Fatih Ulusoy Akdeniz Gym - WINT tot 84 kg C
9 Rusli Lindeman Kickboxing Oldenzaal - Moreno Kraus Pardoel Sports tot 59,5 kg N - ONBESLIST
10 Atty Gol Scorpio Gym - WINT 1e ronde TKO - Rene Tent Tabonon tot 65 kg C
11 Martijn Adolfsen Kickboxing Oldenzaal - Thomas Sapulette Kins Gym tot 60 kg N - WINT 1e ronde KO
12 Murat Aygun Angelo Gym - WINT op KO - Stefan Elfrink Body Gym tot 87 kg N
13 Yetkin Akdeniz Gym - Ruslan Mamedhkanov Top Intervention tot 62 kg B
14 Ozcan Dayioglu Kickboxing Oldenzaal - WINT - Sergei Karamyan Angelo Gym tot 76 kg N
15 Farid Riffi Yamoto Gym - Anthony Fictorie Tabonon tot 70 kg B - WINT
16 Chico Martinez Angelo Gym - WINT - Marc Duncan Tajitsu Dojo (B) tot 75 kg A
17 Henry Akdeniz Akdeniz Gym (TR) WINT opgave - Igor Likovs Letland tot 80 kg A

hier staan nog een paar partijen van de jeugd.
http://www.m-o-n.nl/04Uitslagen/060402_atlantic_rotterdam.htm
oud maar maakt niks uit

pwnedddd
pi_39880594
Kinder "gala's" Dat krijg je ook alleen voor elkaar bij dubieuze sportscholen, aangezien het niet bepaald verstandig is om onvolgroeid wedstrijden te vechten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39881744
komop zeg, stelletje pisjes...

hebben nog geen jaar getraind, en dan nog ook kickboksen, kunnen geen enkele stoot fatsoenlijk plaatsen, en gaan dan een "gala" vechten... la-me-nie-lachen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39881885
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:
komop zeg, stelletje pisjes...

hebben nog geen jaar getraind, en dan nog ook kickboksen, kunnen geen enkele stoot fatsoenlijk plaatsen, en gaan dan een "gala" vechten... la-me-nie-lachen
't kan wel hoor. Ik ken een gozer die nu net B-vechter is en op z'n 20e begon met kickboksen. Vocht nog vóór z'n 21e z'n eerste N-partij en is nog steeds ongeslagen. Maar vaak komt het niet voor nee.
pi_39881902
In Den Bosch woont de K1 Max kampioen! Andy Sauer
pi_39882306
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:30 schreef sjimz het volgende:
In Den Bosch woont de K1 Max kampioen! Andy Sauer
uh jah, die is ook 15 toch? ...

En alles ken, ook dat joden kampioen worden...
Trouwens, op je 20/21e is heel wat anders dan deze kleuter.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39882360
Klopt, lijkt me dan ook een lulverhaal of één of andere half legale kids competitie met bokskappen en 16 oz handschoenen in de "ring".
pi_39882482
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

uh jah, die is ook 15 toch? ...
pi_39882553
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

janke siebert.
pi_39882619
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:56 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

janke siebert.
Ik hoop dat je een grapje maakte over de leeftijd van Andy
pi_39882765
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

pi_39882791
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

d0h, maar wat doe jij met andy ineens hier in een topic over het zogenaamd gala's vechten voor kleuters?1 jij begon
pi_39883261
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

d0h, maar wat doe jij met andy ineens hier in een topic over het zogenaamd gala's vechten voor kleuters?1 jij begon
Ach had de andere reacties niet eens doorgenomen Ik ging alleen op de TT af
pi_39903397
jullie weten dus echt bijna geen flikker van kickboksen of wel.
ten eerste die opmerking van 16 oz sloeg al nergens op want er werd met 10 oz gevochten.
ten tweede ben jij volgens mij niet echt bezig met muay thai want zelfs bij de hele grote gala's heb je soms een jeugd partij.
ten derde je hoeft niet oud zijn om een goede kickbokser te zijn want heb genoeg lui gezien die het kunnen maken in de kickbokswereld.
ten vierde het is andy souwer en hij was niet de kampioen want hij verloor van buakaw.

jullie zeiken te veel en lullen alles door elkaar heen,jong kan wel goed zijn.
pi_39905954
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef tritri het volgende:

jibbeda jibbeda, that's all folks.

pi_39906801
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]
rex hunt
pi_40005890
wat zijn jullie opeens stil
pi_40008839
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:45 schreef tritri het volgende:
wat zijn jullie opeens stil
hmmpf, wat wil je horen dan, dat je een dom puberkindje bent of applaus omdat je Rex Hunt z'n tekst kent?
pi_40010330
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hmmpf, wat wil je horen dan, dat je een dom puberkindje bent of applaus omdat je Rex Hunt z'n tekst kent?
zoek een leven meneertje 1983
pi_40011154
Ik train bij Vos Gym in Amsterdam (in de omgeving van de Dam) het is een heerlijke sport, en ik ben er verslaafd aan, ik doe het pas een half jaartje en de training is lekker intensief, fysiek en mentaal slopend! Meer mensen zouden deze sport moeten beoefenen, het is een heerlijke uitlaat. Eerste les is altijd zwaar dat is normaal, daarna wen je....tot je in de wedstrijdgroep mag en het niveau daar ongeveer 1,5 tot 2x zo zwaar is dan in de recreanten. Van mijn ouders mag ik geen wedstrijden doen omdat ze bang zijn dat ik teveel klappen op het hoofd vang, maar ik wil graag wedstrijden doen. Ik heb een vriend die bij dezelfde sportschool traint en al ongeveer 16 a 17 wedstrijden heeft gedaan, allemaal gewonnen (waaronder wedstrijden tegen volwassenen) die vriend van me is 17, en sloopt al die tegenstanders, hij heeft een jeugdkampioenschap in Griekenland gedaan en die heeft hij gewonnen, dat was een van z'n zwaarste partijen omdat hij een goede sterke bokser tegenover zich had, maar hij wist zijn tactiek zodanig aan te passen dat hij z'n tegenstanders met low kicks helemaal afragte! Voor op de straat is het een goeie verdediging als je in de problemen komt, omdat geen enkele andere sport gewoon zo hard is als Muay Thai....ze hebben gewoon het incasseringsvermogen gewoon niet. Ik had een hele tijd geleden een documentaire op Discovery Channel gezien over het thaiboksen in Thailand, en een amerikaan die aan overgewicht leed is 30 kilo afgevallen in het trainingskamp "Fairtex" het beste muay thai kamp in Thailand. Men leert grenzen te verleggen en maling aan de pijn te hebben, als je doorzettingsvermogen hebt vooral zo'n zware sport doen HEERLIJK!

en Andy Souwer is een nerd met z'n strakke broekkie Shootboxing Als Andy Souwer, Buakaw op straat zou tegen komen zou hij allang neergesmeten zijn door Buakaws mooie clinch technieken, alleen doordat hij niet mocht clinchen had hij verloren! Als jullie zagen hoe Buakaw hem bleef klemmen en smijten en knieen

[ Bericht 16% gewijzigd door amdboy op 20-07-2006 14:27:33 ]
pi_40011424
Jaartje gedaan. Thaiboksen. Ik ben ermee gestopt vanwege tijd.
pi_40011509
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef amdboy het volgende:
verhaal
Ik ken ook iemand die bij Vos Gym traint (in de wedstrijdgroep). Volgens hem is dat een hele goede school .
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:30:32 #76
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40011536
Ik zou trouwens graag weer beginnen, maar ik kan t niet combineren met ook nog es 4 keer per week voetbal
pi_40011917
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ken ook iemand die bij Vos Gym traint (in de wedstrijdgroep). Volgens hem is dat een hele goede school .
Ik vind het er heerlijk, het ruikt er altijd naar een soort thaise olie (mintachtig geurtje) ik noem het de geur van PIJN Het gebouw is wel oud, en de zaal is niet echt wat je groot kan noemen, maar de sfeer is er gewoon perfect, en vooral de clinch trainingen zijn vermoeiend....de meester heeft zijn "stopwatch" bij zich en om de zoveel seconden roept hij "boksen op het lichaam!" Echt voluit zodat je armen gewoon helemaal zwak en zwaar voelen, en dan opeens roept hij "clinchen!" echt SUPERHEAVY!
pi_40013903
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef amdboy het volgende:
Ik train bij Vos Gym in Amsterdam (in de omgeving van de Dam) het is een heerlijke sport, en ik ben er verslaafd aan, ik doe het pas een half jaartje en de training is lekker intensief, fysiek en mentaal slopend! Meer mensen zouden deze sport moeten beoefenen, het is een heerlijke uitlaat. Eerste les is altijd zwaar dat is normaal, daarna wen je....tot je in de wedstrijdgroep mag en het niveau daar ongeveer 1,5 tot 2x zo zwaar is dan in de recreanten. Van mijn ouders mag ik geen wedstrijden doen omdat ze bang zijn dat ik teveel klappen op het hoofd vang, maar ik wil graag wedstrijden doen. Ik heb een vriend die bij dezelfde sportschool traint en al ongeveer 16 a 17 wedstrijden heeft gedaan, allemaal gewonnen (waaronder wedstrijden tegen volwassenen) die vriend van me is 17, en sloopt al die tegenstanders, hij heeft een jeugdkampioenschap in Griekenland gedaan en die heeft hij gewonnen, dat was een van z'n zwaarste partijen omdat hij een goede sterke bokser tegenover zich had, maar hij wist zijn tactiek zodanig aan te passen dat hij z'n tegenstanders met low kicks helemaal afragte! Voor op de straat is het een goeie verdediging als je in de problemen komt, omdat geen enkele andere sport gewoon zo hard is als Muay Thai....ze hebben gewoon het incasseringsvermogen gewoon niet. Ik had een hele tijd geleden een documentaire op Discovery Channel gezien over het thaiboksen in Thailand, en een amerikaan die aan overgewicht leed is 30 kilo afgevallen in het trainingskamp "Fairtex" het beste muay thai kamp in Thailand. Men leert grenzen te verleggen en maling aan de pijn te hebben, als je doorzettingsvermogen hebt vooral zo'n zware sport doen HEERLIJK!

en Andy Souwer is een nerd met z'n strakke broekkie Shootboxing Als Andy Souwer, Buakaw op straat zou tegen komen zou hij allang neergesmeten zijn door Buakaws mooie clinch technieken, alleen doordat hij niet mocht clinchen had hij verloren! Als jullie zagen hoe Buakaw hem bleef klemmen en smijten en knieen
OH MIJN GOD.
ben jij dat mokum mike
zo niet ken je hem?
pi_40013932
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

vos gym is zeker goed,maar ik vind ffc toch wel veel beter.
pi_40013962
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef amdboy het volgende:

[..]

Ik vind het er heerlijk, het ruikt er altijd naar een soort thaise olie (mintachtig geurtje) ik noem het de geur van PIJN Het gebouw is wel oud, en de zaal is niet echt wat je groot kan noemen, maar de sfeer is er gewoon perfect, en vooral de clinch trainingen zijn vermoeiend....de meester heeft zijn "stopwatch" bij zich en om de zoveel seconden roept hij "boksen op het lichaam!" Echt voluit zodat je armen gewoon helemaal zwak en zwaar voelen, en dan opeens roept hij "clinchen!" echt SUPERHEAVY!
ivan hippolyte of ernesto?
pi_40013983
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef tritri het volgende:

[..]

ivan hippolyte of ernesto?
Ivan Hippo
pi_40014079
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef tritri het volgende:

[..]

vos gym is zeker goed,maar ik vind ffc toch wel veel beter.
FFC? Ik haat afkortingen
pi_40014113
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef tritri het volgende:

[..]

OH MIJN GOD.
ben jij dat mokum mike
zo niet ken je hem?
Nee
pi_40014123
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

FFC? Ik haat afkortingen
fighting factory carbin,waar tyrone spong en ilonka elmond vandaan komen
pi_40014140
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

FFC? Ik haat afkortingen
Fighting Factory Carbin
pi_40014153
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef amdboy het volgende:

[..]

Nee
ik kwam trouwens een zaterdag kijken naar vos gym,ik weet nog heel goed dat ik een meisjes zag met een trainingbroek en een best wel stakke buikje.
ze had volgens mij rood haar,hoor je bij die groep want ivan trainde hun.
pi_40014164
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef tritri het volgende:

[..]

Ilonka "The Killer Queen"
pi_40014202
quote:

[..]

ik kwam trouwens een zaterdag kijken naar vos gym,ik weet nog heel goed dat ik een meisjes zag met een trainingbroek en een best wel stakke buikje.
Op het moment van typen zit m'n rechtervoet in het gips, training onderbroken
pi_40014213
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef amdboy het volgende:

[..]

Ilonka "The Killer Queen"
pi_40014230
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef amdboy het volgende:

[..]

Op het moment van typen zit m'n rechtervoet in het gips, training onderbroken
was 2 maanden geleden ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 15:35:12 ]
pi_40014304
quote:

[..]

Elke training is weer een andere groep, de mensen die vaker trainen zie je wel steeds, en de mensen die soms komen zie je dan opeens op die dag trainen. De groep is nooit hetzelfde, en ja ik ken wel een meisje met rood haar (heeft ze blauwe ogen? Kan ze goed sparren? Is ze best gespierd?)
pi_40014409
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef tritri het volgende:

[..]

was 2 maanden geleden ofzo.
Ohh, ik train al een tijdje niet meer omdat het financieel niet zo goed gaat. Ik ben vandaag aangenomen, dus ik kan gaan werken en m'n training weer betalen!
pi_40014660
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef amdboy het volgende:

[..]

Ohh, ik train al een tijdje niet meer omdat het financieel niet zo goed gaat. Ik ben vandaag aangenomen, dus ik kan gaan werken en m'n training weer betalen!
Op M-O-N kan je ook de foto's zien van de wedstrijden die m'n vriend heeft gedraait bij het Foto album, hij heet Nikos Taramas is 17 jaar, en weegt ongeveer 62 ~ 64kg.

Kijk bij foto album bij de gala "Fight 4 Life Ladies Night" en kijk op partij 17 en de jongen met de griekse vlag is die maat van me.

Kijk ook bij de gala "Beat Down" bij Deel 1 op pagina 6.

Mosab Amrani van Mousid Gym is ook echt een talentvolle kickboxer, een monster.
pi_40014716
quote:

[..]

Van Lucien Carbin dus. En waarom zou die school "veel beter" zijn? Kops, Vos, Kickboxing Arnhem, Gym Alkmaar en Mejiro Gym zijn m.i. ook topscholen. Hebben ook allemaal toppers afgeleverd.
pi_40015045
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Lucien Carbin dus. En waarom zou die school "veel beter" zijn? Kops, Vos, Kickboxing Arnhem, Gym Alkmaar en Mejiro Gym zijn m.i. ook topscholen. Hebben ook allemaal toppers afgeleverd.
is een persoonlijke mening,ga nou niet doorzeiken.
pi_40015221
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef amdboy het volgende:

[..]

Op M-O-N kan je ook de foto's zien van de wedstrijden die m'n vriend heeft gedraait bij het Foto album, hij heet Nikos Taramas is 17 jaar, en weegt ongeveer 62 ~ 64kg.

Kijk bij foto album bij de gala "Fight 4 Life Ladies Night" en kijk op partij 17 en de jongen met de griekse vlag is die maat van me.

Kijk ook bij de gala "Beat Down" bij Deel 1 op pagina 6.

Mosab Amrani van Mousid Gym is ook echt een talentvolle kickboxer, een monster.
komt me bekend voor die griek,op dit moment hebben wij ook wel een paar die in de toekomst goed kunnen worden.
atty gol kan wel een goede worden hij heeft 15 juli op tko gewonnen.
en garik sarkisjan die is ook wel goed,die vechtte ook op die grote enschede gala vorig jaar.
pi_40015590
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:59 schreef tritri het volgende:

[..]

komt me bekend voor die griek,op dit moment hebben wij ook wel een paar die in de toekomst goed kunnen worden.
atty gol kan wel een goede worden hij heeft 15 juli op tko gewonnen.
en garik sarkisjan die is ook wel goed,die vechtte ook op die grote enschede gala vorig jaar.
tko, altijd leuk om te zien hoe tegenstanders wegdraaien en zich niet meer normaal staande kunnen houden! Die griek heeft er ook vaak voor gezorgt dat er 8 tellen kwamen voor de tegenstanders van hem. En op gegeven moment bij de training kwamen er mensen die een proeflesje namen, en we moeten voor het sparren altijd goeie tegenstanders uitkiezen met ongeveer hetzelfde gewicht...maar ik werd dus tegen zo'n grote knaap gezet (proefles deed hij) Dus ik dacht van "Dalijk kan die gast niet normaal stoten en stoot hij op m'n harses wat in de recreanten niet mag, of trapt hij scheef naar m'n ballen " We begonnen met sparren en ik kon niet in de buurt komen met mijn stoten (hij was gewoon superlang en had lange armen) dus op gegeven moment ging ik niet door combinerend sparren, maar vaak terug counteren omdat hij zich daar niet tegen kan verdedigen, dus op gegeven moment komt hij met een rechtse direkte, en daar schiet m'n been omhoog, *bloeb* helemaal zuiver geplaatst op z'n lever, snakken naar adem dat hij deed!
pi_40015745
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef amdboy het volgende:

[..]

tko, altijd leuk om te zien hoe tegenstanders wegdraaien en zich niet meer normaal staande kunnen houden! Die griek heeft er ook vaak voor gezorgt dat er 8 tellen kwamen voor de tegenstanders van hem. En op gegeven moment bij de training kwamen er mensen die een proeflesje namen, en we moeten voor het sparren altijd goeie tegenstanders uitkiezen met ongeveer hetzelfde gewicht...maar ik werd dus tegen zo'n grote knaap gezet (proefles deed hij) Dus ik dacht van "Dalijk kan die gast niet normaal stoten en stoot hij op m'n harses wat in de recreanten niet mag, of trapt hij scheef naar m'n ballen " We begonnen met sparren en ik kon niet in de buurt komen met mijn stoten (hij was gewoon superlang en had lange armen) dus op gegeven moment ging ik niet door combinerend sparren, maar vaak terug counteren omdat hij zich daar niet tegen kan verdedigen, dus op gegeven moment komt hij met een rechtse direkte, en daar schiet m'n been omhoog, *bloeb* helemaal zuiver geplaatst op z'n lever, snakken naar adem dat hij deed!
bij ons mag dat wel,op de hoofd slaan bij de recreanten.
maat die kunnen meestal er toch geen flikker van dus het maakt niet zoveel uit.
ik had wel gehoord dat het bij vos gym niet mocht en ik snap het eigenlijk niet.
maarja ik was al na 3 maanden web bij de recreanten naar de wedstrijdgroep.
werd ook de paar eerste keer helemaal kapot getrapt maar dat maakte mij niks uit.
nu ben ik er meer mee bezig dat ik op m,n streefgewicht kom en dat ik meer spieren krijg.
en dan als het lukt ga ik februari in de ring,kan niet wachten
pi_40015902
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef tritri het volgende:

[..]

bij ons mag dat wel,op de hoofd slaan bij de recreanten.
maat die kunnen meestal er toch geen flikker van dus het maakt niet zoveel uit.
ik had wel gehoord dat het bij vos gym niet mocht en ik snap het eigenlijk niet.
maarja ik was al na 3 maanden web bij de recreanten naar de wedstrijdgroep.
werd ook de paar eerste keer helemaal kapot getrapt maar dat maakte mij niks uit.
nu ben ik er meer mee bezig dat ik op m,n streefgewicht kom en dat ik meer spieren krijg.
en dan als het lukt ga ik februari in de ring,kan niet wachten
Ik begrijp het ook niet Juist door op het hoofd te sparren leert men de dekking hoog te houden, en beter op te letten op die dekking (je beseft veel beter wat er kan gebeuren als er ook maar 1 stoot d'r mooi op zit) Inderdaad, 2 tot 3x een low kick vangen kan geen kwaad, maar daarna ben je gedwongen om hem op te blokken, dat doet anders gewoon echt veel te veel pijn en kom je helemaal mank en scheef de sportschool uit. Deegroller + Scheen = Harde scheen
Oja en het is ook zo dat de genen die in de wedstrijd groep trainen soms ook gewoon in de recreanten meedoen, en een stoot van zo iemand op de porem vangen is niet bepaald lekker
pi_40016178
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:15 schreef amdboy het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet Juist door op het hoofd te sparren leert men de dekking hoog te houden, en beter op te letten op die dekking (je beseft veel beter wat er kan gebeuren als er ook maar 1 stoot d'r mooi op zit) Inderdaad, 2 tot 3x een low kick vangen kan geen kwaad, maar daarna ben je gedwongen om hem op te blokken, dat doet anders gewoon echt veel te veel pijn en kom je helemaal mank en scheef de sportschool uit. Deegroller + Scheen = Harde scheen
Oja en het is ook zo dat de genen die in de wedstrijd groep trainen soms ook gewoon in de recreanten meedoen, en een stoot van zo iemand op de porem vangen is niet bepaald lekker
ik trian soms ook met de recreanten mee,maar niemand wil tegen mij
trouwens ik zit nu ook al te trainen zonder scheenbeschermers dus die harde scheen komt wel goed.
al minimaal 50 keer scheen tegen knie gehad en dat doet zoveel pijn maar word je echt keihard van.
ik heb een keer een volle rechtse op me neus gehad van m,n trainer,geloof me dat wil je niet voelen.
nog dagen pijn van gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')