abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40022778
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef tritri het volgende:

[..]

een beest,maar zijn lengte is wel zijn slechtste punt.
Ik lig altijd in een deuk als z'n lowkicks missen, en hij een rondje draait
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:42:31 #127
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_40040830
Tijdje aan kickboksen gedaan. Tot de dag dat ik bij een low kick mijn onderbeen brak. Daarna weer gaan trainen maar het gevoel om voluit door te trappen heb ik niet meer. Toen aan gaan leren dat links mijn hardtse low kick zou worden, maar het werkte gewoon niet. Ook het gevoel als ik op alleen mijn rechterbeen moet staan is fout. Het is erg slecht genezen en kan helaas niet makkelijk verder.
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:38:33 #128
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40046080
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Fiduci het volgende:
Tijdje aan kickboksen gedaan. Tot de dag dat ik bij een low kick mijn onderbeen brak. Daarna weer gaan trainen maar het gevoel om voluit door te trappen heb ik niet meer. Toen aan gaan leren dat links mijn hardtse low kick zou worden, maar het werkte gewoon niet. Ook het gevoel als ik op alleen mijn rechterbeen moet staan is fout. Het is erg slecht genezen en kan helaas niet makkelijk verder.
Als je nog steeds problemen hebt zou ik em opnieuw laten breken.. ( In het ziekenhuis welteverstaan )
pi_40046890
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Fiduci het volgende:
Shit man....dat is echt naar voor je, dat je nu niet meer volop kan sporten. Hoe komt dat precies? Is je lowkick op een nare manier opgeblokt door je sparringspartner? Iemand dat filmpje gezien waar zo'n kickboxer zijn scheen brak? (z'n voet bungelde in de lucht toen hij viel nadat hij terug op z'n voet wou staan) dat is ook echt een nare breuk.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:14:39 #130
153505 Haruhi
pi_40047157
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef amdboy het volgende:

[..]

Shit man....dat is echt naar voor je, dat je nu niet meer volop kan sporten. Hoe komt dat precies? Is je lowkick op een nare manier opgeblokt door je sparringspartner? Iemand dat filmpje gezien waar zo'n kickboxer zijn scheen brak? (z'n voet bungelde in de lucht toen hij viel nadat hij terug op z'n voet wou staan) dat is ook echt een nare breuk.
Gezien ja, maar dat is juist een hele goeie breuk, gewoon helemaal afgebroken. Een "schone breuk". Dat geneest meestal tamelijk snel, tenzij er echt zenuwen beschadigd zijn.
pi_40047946
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:14 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Gezien ja, maar dat is juist een hele goeie breuk, gewoon helemaal afgebroken. Een "schone breuk". Dat geneest meestal tamelijk snel, tenzij er echt zenuwen beschadigd zijn.
Oh...open breuken zijn ook erg om te zien, ik moet nog 3,5 weken tot m'n rechtervoet uit het gips mag...ik heb ongeveer 2,5 weken 2 middenvoetsbeentjes gebroken, maar die zijn gelukkig mooi gebroken ook.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:25:13 #132
134737 Fiduci
pi_40051318
Was inderdaad bij een vreemde blok van sparringspartner. Was jammer want was 6 weken voor ik voor het eesrt een partij had. Maar het lekere gevoel is gewoon weg. Jammer.....
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:29:09 #133
153505 Haruhi
pi_40051436
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:25 schreef Fiduci het volgende:
Was inderdaad bij een vreemde blok van sparringspartner. Was jammer want was 6 weken voor ik voor het eesrt een partij had. Maar het lekere gevoel is gewoon weg. Jammer.....
Gewoon doortrainen.. Ik had dat ook toen ik mijn enkelbanden had afgescheurd.. Duurde lang voordat ik weer vol in een duel durfde te gaan ( Met voetbal wel te verstaan ). Dat is gewoon angst dat t weer mis gaat. Gewoon vertrouwen opbouwen, voorzichtig beginnen en dan steeds harder gaan. Dan komt t vanzelf weer goed.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 09:00:01 #134
134737 Fiduci
pi_40067880
ik denk dat het bij voetbal toch anders is als bij een contactsport alla kickboksen of whatever. Als ik het idee heb dat ik niet meer vol door zou gaan dan zou ik er zelf al mee kappen. Het is voor mij echt voluit of niet......
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:27:30 #135
153505 Haruhi
pi_40074665
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 09:00 schreef Fiduci het volgende:
ik denk dat het bij voetbal toch anders is als bij een contactsport alla kickboksen of whatever. Als ik het idee heb dat ik niet meer vol door zou gaan dan zou ik er zelf al mee kappen. Het is voor mij echt voluit of niet......
Als je dan even vertelt wat je dan wel bedoelt...
pi_40172210
een klasgenoot van me doet dat ook, heeft hij presentatie over gehouden enz. heeft vorig jaar toch een aardig blauw oog gehad
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_40172955
Ik zit inmiddels bijna een jaar op kickboxen bij Friends Gym. Nu heb ik al meer dan een maand rust doordat ik heel erg last had van me rechterpols, en zonder rechterpols ben je natuurlijk niks.

Maar goed, ik wil het liefst nog zo lang mogelijk doorgaan en misschien in de toekomst nog wedstrijden.
pi_40182192
Thai kickboksen , ik heb het op de Thaise televisie gezien.
Zón wedstrijd duurde op tv daar erg lang, een hele middag, met alleen maar een beetje met de vuistjes slaan.
Amstelveen de beste
pi_40183609
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:34 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zit inmiddels bijna een jaar op kickboxen bij Friends Gym. Nu heb ik al meer dan een maand rust doordat ik heel erg last had van me rechterpols, en zonder rechterpols ben je natuurlijk niks.
en wat doe jij eraan om te zorgen dat je pols beter wordt jongeman?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40183655
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

en wat doe jij eraan om te zorgen dat je pols beter wordt jongeman?
Rust houden.
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:28:53 #141
62014 Apocrypha
Beautiful Emptyness
pi_40186321
Leuk voor conditie training, maar wedstrijden zijn echt voor minder intellectuelen onder ons...
pi_40192646
Ik doe et al 5.5 jaar. WIl best tegenover een broekie die het 8 maanden doet in de ring staan hoor
pi_40193179
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Rust houden.
ja dat had ik ook nog net wel uit je vorige post kunnen halen.

Feit is dat ik al jaren boks, en mijn portie polsblessures wel heb gehad ondertussen.
Het ene wat je altijd moet doen is ijs erop, en dan minimaal 3 x per dag 10 minuten. Tweede wat mij erg geholpen heeft was 't kweken van sterkere handen/onderarmen. Dus gewoon zo'n knijpdingentje kopen en eindeloos knijpen.

Dus je kan passief blijven afwachten, of even actie ondernemen en binnen 2 weken weer vol aan de bak.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:49:55 #144
154054 Yukishiro
Want je weet!!!!
pi_40249571
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Combineren is 't leukst . 't grootste verschil zit 'm er in dat je bij kickboksen onder druk leert vechten (sparren is weliswaar niet voluit gaan, maar kan toch aardig hard gaan). Als je dat eenmaal gewend bent en je doet Krav Maga er bij, dan ben je in de kleine ruimte (kroeg, discotheek bijv.) redelijk bekwaam.
dat kan met het oude muay thai ook hoor. en je creert dan nog vet veel ruimte ook.kijk maar naar de filmpjes van tony jaa..ik train er zelf ook mee en je wordt niet zo makkelijk in gesloten hoor.
wat moet moet maar wat niet moet moet niet maar mag wel;)
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:46:10 #145
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40253269
Ik zelf doe Sanda by Hoyer gym, sanda is zoals de meeste hier wel zullen weten chinees kickboksen (soort muay thai maar dan met worp technieken en na slaan op de grond) vaak wordt dit gecombineert met free fight.

Veel sanda gevechten zijn er niet in nederland en de meeste Sanda vechters vechten dan ook gewoon muay thai wedstrjden.

voor mensen die iets meer informatie willen en ik zal de link niet spammen, loehoyer.com en dannyhoyer.com
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_40339257
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:49 schreef Yukishiro het volgende:

[..]

dat kan met het oude muay thai ook hoor. en je creert dan nog vet veel ruimte ook.kijk maar naar de filmpjes van tony jaa..ik train er zelf ook mee en je wordt niet zo makkelijk in gesloten hoor.
Tony jaa = ownage! Ong bak en tom yum goong
  maandag 31 juli 2006 @ 20:13:28 #147
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40362150
Tom yum goong, moet ik dan maar eens zien
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')