Mwah, The Others nemen alleen "goede" mensen, dus als ze mensen willen nemen, doen ze dat toch wel. En mensen die hun waarschuwingen negeren, gaan gewoon dood.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij dus om de rest te waarschuwen, dat ze niet daar mochten komen. Want anders... "nemen" the others nog meer van hun mensen, zoiets.
Mjah maar die vrouw zei letterlijk "your job is to tell...." blablabla dat die anderen hier niet mochten komen. Bovendien hebben ze al eerder die waarschuwing gegeven toen ze Katen en Michael hadden, en alleen Kate terug gaven...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef Xurk het volgende:
[..]
Mwah, The Others nemen alleen "goede" mensen, dus als ze mensen willen nemen, doen ze dat toch wel. En mensen die hun waarschuwingen negeren, gaan gewoon dood.
Regen komt toch wel vaker voor in tropische regenwouden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Arjan het volgende:
Zeizoen 1, een van de eerdere afleveringen. Toen begon het in de jungle spontaan te regenen en Locke had het toen al verwacht.
Ik zeg niet dat ze niks moeten en zullen doen, maar dat die Others dat alleen niet willenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar waarom? Omdat ze niks mogen weten van de experimenten? En wat moeten ze dan doen? De rest van hun leven daar achterblijven? Hopen dat Sayid samen met de visser en de zwangere vrouw The Other overrompeld ofzo? Ooooh spannend.
Ja ja oke oke oke. Je kunt ook niks aan al deze vragen doen, ik weet hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niks moeten en zullen doen, maar dat die Others dat alleen niet willen
Pff ik heb net een stukje gelezen,maar als je dat allemaal leest wordt je echt helemaal gek, want dan krijg ik echt het idee dat ik sommige dingen echt heb gemist in de serie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Libby
Hoop natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Xurk het volgende:
Wat zat Desmond trouwens te ijlen over dat Locke zijn leven gered had?
Dat soort dingen mis ik altijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef nieky het volgende:
Pff ik heb net een stukje gelezen,maar als je dat allemaal leest wordt je echt helemaal gek, want dan krijg ik echt het idee dat ik sommige dingen echt heb gemist in de serie.
Zoals bijv. Before The Others attack Hurley, Kate, Sawyer, Jack and Michael in Live Together, Die Alone her name (Elizabeth) is heard whispered. A similar whispered sound is heard before the kidnap of Cindy.
Dat heb ik wel gemist geloof ik.
Verrek, Cindy is ook nog pleitos. Benieuwd of we daar volgend seizoen wat van terug zien (net zoals dals anders van staartgedeelte vh vliegtuig).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef nieky het volgende:
[..]
Pff ik heb net een stukje gelezen,maar als je dat allemaal leest wordt je echt helemaal gek, want dan krijg ik echt het idee dat ik sommige dingen echt heb gemist in de serie.
Zoals bijv. Before The Others attack Hurley, Kate, Sawyer, Jack and Michael in Live Together, Die Alone her name (Elizabeth) is heard whispered. A similar whispered sound is heard before the kidnap of Cindy.
Dat heb ik wel gemist geloof ik.
Gele kikkersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:52 schreef Xurk het volgende:
Omg, die "Bad Twins" shit lijkt toch belangrijk te zijn:
http://img235.imageshack.us/img235/7403/russian3hz.jpg
http://img68.imageshack.us/img68/7015/jacktiwn6eo.jpg
Dat kan dus ook betekenen dat er twee Libby's zijn? Aangezien ze in ieder flashback er wel anders uitziet...
Diegene op het eilandquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef Luchtbel het volgende:
Maar wie is dan de slechte versie van Jack?
Ik heb laatst ergens gelezen dat de schrijven ook niet weten hoe ze ooit nog die cijfer-reeks moeten verklaren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:23 schreef Arjan het volgende:
Ik had begrepen dat het boek 'Bad Twins' is geschreven door een personage in de serie. En dat dat boek alleen maar theoriēen bevatte, meer niet.
't Is natuurlijk een mooie bron om verder op te theoretiseren
Ik verdenk de schrijvers van de serie ervan dat ze na elk seizoen gewoon alle recensies op internet lezen om zodiende inspiratie op te doen voor het nieuwe seizoen. En dat ze zelf ook nog niet weten hoe het eindigt.
-edit: En toen bleek iedereen op het eiland een tweeling te hebben
Die linker gast op 2e plaatje ziet er wel vreemd uit als je het ees goed bekijkt... Vooral wenkbrauw, rechteroog en neus, ziet er raar uit, vreemde lijnen enzow. Het zou zomaar gefotoshopt kunnen zijn...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:52 schreef Xurk het volgende:
Omg, die "Bad Twins" shit lijkt toch belangrijk te zijn:
http://img235.imageshack.us/img235/7403/russian3hz.jpg
http://img68.imageshack.us/img68/7015/jacktiwn6eo.jpg
(copy paste in nieuwe venster)
Dat kan dus ook betekenen dat er twee Libby's zijn? Aangezien ze in ieder flashback er wel anders uitziet...
Ze moeten dan maar eens verdomd hard gaan nadenken!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:24 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat de schrijven ook niet weten hoe ze ooit nog die cijfer-reeks moeten verklaren.![]()
Season finale van seizoen 2. Volgens mij heten ze Live together, die alone.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef suuzepluus het volgende:
euhm... weet iemand welke episodes het waren vandaag?
vergeten op te nemen!! stom stom stom...
Dat was alleen toen de knop niet werd ingedrukt, system failure.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pfoe, antwoorden en vragen.
Ik denk niet dat die "detectives" van Ms. Widmore op of dicht in de buurt van het eiland zitten. Als het elektromagnetische veld al een vliegtuig (dat op 20 kilometer hoog vliegt) naar beneden kan trekken, zal het zeker alle metalen spullen in de hideout van de detectives overhoop gooien.
Omdat Desmond gehoord had dat zijn voorloper gelogen had in een dronken bui. Toen hij die boot weer opgelapt zag was hij ervan overtuigd dat hij gebruikt was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar toen duurde de System Failure maar een paar seconden, deze duurde volgens mij al dik een minuut
Ik snap trouwens niet waarom Desmond in eerste instantie instemde met Locke's plan, aangezien hij wist wat er zou gebeuren als de knop niet werd ingedrukt...
Omdat hij waarschijnlijk dacht dat het effect plaatselijk is, na het bekijken van die logs kwam hij erachter dat die error tegelijkertijd met het neerstorten van dat vliegtuig is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef Xurk het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Desmond in eerste instantie instemde met Locke's plan, aangezien hij wist wat er zou gebeuren als de knop niet werd ingedrukt...
thanks!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Season finale van seizoen 2. Volgens mij heten ze Live together, die alone.
Hmm dat schild gedeelte klinkt mij eigenlijk best wel aannemelijk in de oren als dat werkelijk zo blijkt te zijn.. vind het tot nu toe iig geniaal in elkaar zittenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:
.....En oh ja, Locke zei: "I was wrong", maar hij had misschien juist wel gelijk! Hij zei eerder: "I'm saving us!", en als er inderdaad een schild weg is waardoor ze nu gevonden kunnen worden door de buitenwereld, dan heeft Locke ze inderdaad gered
Of gewoon vanaf Eind September / Begin Oktober beginnen met downloaden via torrentsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Smittend het volgende:
Naar wat ik begrepen heb zullen we moeten wachten tot begin 2007!Ahhhh hoe hou ik dat vol.
![]()
Nu je het zegt, volgens mij inderdaad ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:53 schreef Maja-de-bij het volgende:
Het is toch ook zo forgive me als dat al ter sprake is gekomendat de laatste scene met Penny Widmore en die wetenschappers de eerste in de serie is die buiten het eiland is en niet in een flashback zit. Zou dat een tendens zijn voor het volgende seizoen?
Maar Lost staat helemaal niet genoemd bij de dingen die hij heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die andere man in die ijzige omgeving was volgens mij Justin Baldoni, ook wel bekend als Reid uit Everwood.
Zou kunnen maar het lijkt me logischer dat ze dat niet zitten, dat het eiland onvindbaar is/was door dat schild en ze dat eiland nu dus hebben gevonden.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zegt dat Penny en die 2 onderzoekers niet op het eiland zitten?
Plus dat het buiten bij die onderzoekers sneeuwde.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou kunnen maar het lijkt me logischer dat ze dat niet zitten, dat het eiland onvindbaar is/was door dat schild en ze dat eiland nu dus hebben gevonden.
Als ze al op het eiland zaten, waar zouden ze dan naar op zoek zijn geweest wat ze hebben gevonden?
Ik kende ook niemand die het volgde maar heb nu al 2 vriendinnen en een collega aangestoken met het lost-virusquote:Op zondag 16 juli 2006 15:24 schreef Xurk het volgende:
Ja, in NL valt het nog wel mee [ik ken maar weinig mensen [eigenlijk niemand, afgezien van mijn vriendin] irl die LOST volgen]
Heel erg bedankt! Dan is dat mysterie ook weer opgelost.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar Lost staat helemaal niet genoemd bij de dingen die hij heeft gedaan.
De ene man, die op Jack zou lijken, is Len Cordova, de andere is dan denk ik Alex Petrovich (aangezien bij bij Len Cordova een foto van die scene erbij staat en die Man #1 genoemd wordt en die Alex Petrovich Man #2 genoemd wordt).
Is die film een beetje de moeite waard?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag gisteren Claire uit Lost in The hills have eyes.
Mwoah, het valt mee met de hype hoor. Alles eromheen (The Lost Experience e.d.) is meer voor de echte fans, bij het grote publiek is Lost niet echt een hype. Het neemt eerder in populariteit af (finale: 14 miljoen kijkers, 1e aflevering seizoen 2: 23 miljoen kijkers).quote:Op zondag 16 juli 2006 15:24 schreef Xurk het volgende:
Ja, in NL valt het nog wel mee [ik ken maar weinig mensen [eigenlijk niemand, afgezien van mijn vriendin] irl die LOST volgen], maar volgens mij is LOST in Amerika echt verworden tot cultstatus ofzoOok met die "LOST Experience", de Hanso reclames tijdens de LOST-reclameblokken en het boek "Bad Twins", zulke dingen heb je alleen wanneer zo'n show het zich écht kan veroorloven.
Het nadeel daaraan is alleen dat een hype een hype is, het houdt nooit eeuwig aan. Het risico bestaat dan dat de serie en alle accessoires eromheen zo uitbundig / ongeloofwaardig worden dat niemand het meer leuk vindt.
Dus hopelijk houden de makers er zich aan wat ik gisteren las, dat ze vier, hoogstens vijf seizoenen willen maken, met misschien een film erna
Als er oorlog is denken de beide kanten toch ook altijd dat ze de goede zijn en de andere de slechte. Dus wat dat betreft is het niet zo raar dat "Henry" zei dat ze de goede kant waren. Ik denk dat ze de mensen eruit pikken die ze goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
The others zeiden dat zei de de good guy's waren. En wie zijn dan de bad guy's? Degene op dat lijstje.. Dat verklaart waarom Hurley weg mocht want hij is niet bepaald een 'bad guy'. In een eerdere aflevering was er ook al zoiets.. Iemand (weet niet meer wie) was bij een other en vroeg:' Why didn't you take me?' ' Because you're a good person.'
Blijkbaar willen ze daar een soort utopia maken ofzo![]()
Er keken 17.6 miljoen naar de finale van Lost, bovendien stond Lost toen tegenover de finale van American Idol, maar verder heb je wel gelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, het valt mee met de hype hoor. Alles eromheen (The Lost Experience e.d.) is meer voor de echte fans, bij het grote publiek is Lost niet echt een hype. Het neemt eerder in populariteit af (finale: 14 miljoen kijkers, 1e aflevering seizoen 2: 23 miljoen kijkers).
Ik ben wel benieuwd naar The Lost Experience, heeft iemand zich hier al in verdiept?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, het valt mee met de hype hoor. Alles eromheen (The Lost Experience e.d.) is meer voor de echte fans, bij het grote publiek is Lost niet echt een hype. Het neemt eerder in populariteit af (finale: 14 miljoen kijkers, 1e aflevering seizoen 2: 23 miljoen kijkers).
Trouwens, die laatste scene van de 2 mannen in het ijsgebied is best bijzonder. Het is namelijk de eerste scene die zich buiten het eiland afspeelt en geen flashback is.
Maar hoor ik dan toch een vreemd achtergrondgeruis?quote:The Hanso Foundation site has been hacked by malicious infiltrators seeking to blemish the good work of many dedicated researchers. Until a legal investigation is completed, the site will no longer be accessible to the public. Namaste.
Hmm, dan ben ik in de war met één van de laatste afleveringen, aan het eind was er iig een aflevering met 14 miljoen kijkertsquote:Op zondag 16 juli 2006 17:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Er keken 17.6 miljoen naar de finale van Lost, bovendien stond Lost toen tegenover de finale van American Idol, maar verder heb je wel gelijk.
Claire welquote:Op zondag 16 juli 2006 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is die film een beetje de moeite waard?
de ep over Rose & Benardquote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik in de war met één van de laatste afleveringen, aan het eind was er iig een aflevering met 14 miljoen kijkerts.
bronquote:Desperate Housewives en Lost (van de vrijdag) zullen allebei voorlopig niet te zien zijn. NET 5 heeft de VS ingehaald en er liggen van die series dus nog geen nieuwe afleveringen op plank. Waarschijnlijk zullen beide series in het voorjaar van 2007 terugkeren.
quote:0815
0815 (named after the repetitive and boring MG 08/15-training) is used in German as either a random number or to reflect something mainstream, normal or boring.
quote:23
The number 23 is also commonly used as an integer example—particularly when the connotations associated with 42 are undesirable. This number is noted as important in the Principia Discordia due to its relation to The Law of Fives, and is further popularized in the Illuminatus! Trilogy by Robert Anton Wilson and Robert Shea.
Die 0815 lees ik btw als Oceanic 815quote:42
The number 42 is often a common initializer for integer variables, and acts in the same vein as a "metasyntactic value". It is taken from Douglas Adams' The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, where Deep Thought concluded that it was The Answer to Life, the Universe, and Everything.
Volgens mij zendt elke zeewaardige (zeil)boot continu een signaal uit, zodat ze altijd terug gevonden kunnen worden. Aangezien Penelope niet beter kan weten dan dat Desmond is verdwenen tijdens die zeiltocht, lijkt 't me heel logisch dat zij die wetenschappers heeft ingehuurd om uit te kijken naar het signaal van Desmonds zeilboot. En dat signaal werd nu ontvangen, omdat het elektro-magnetisch veld wegviel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Sukawa het volgende:
Blijkbaar heeft zij die wetenschappers(?) ingehuurd om uit te zoeken waar Desmond zit,geen idee hoe ze weet dat ze naar straling ofzo moest zoeken, maar ze zei toch al eerder in de aflevering dat je met veel geld iedereen kan vinden
Waarschijnlijk wordt er over een tijdje ook een volledige seizoen 2 box uitgegeven. Seizoen 1 is ook eerst (iig in Engeland) in twee delen uitgegeven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:50 schreef IV_Xample het volgende:
ik zie nu in de reclames dat de box in 2 delen wordt uitgebracht van seizoen 2?
is dat echt zo of gaan ze grapjes maken?
want dat vink echt zo ruk...gewoon 1 box net als seizoen 1
toch?
Ik meen me te herinneren dat sayid en hurley via die ontvanger muziek hebben ontvangen.. Dat is toch ook een radiosignaal? en die ontvingen ze.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:10 schreef Griffioen het volgende:
[..]
Volgens mij zendt elke zeewaardige (zeil)boot continu een signaal uit, zodat ze altijd terug gevonden kunnen worden. Aangezien Penelope niet beter kan weten dan dat Desmond is verdwenen tijdens die zeiltocht, lijkt 't me heel logisch dat zij die wetenschappers heeft ingehuurd om uit te kijken naar het signaal van Desmonds zeilboot. En dat signaal werd nu ontvangen, omdat het elektro-magnetisch veld wegviel.
Schijnbaar kan een elektromagnetisch veld een radio-signaal tegenhouden![]()
Ja maar dat was toch iets wat dwars door de atmosfeer heenging? Een speciaal soort radiosignaal wat duizenden kilometers af kan leggen? Misschien was dat wel sterk genoeg om door de magnetische velden heen te komen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat sayid en hurley via die ontvanger muziek hebben ontvangen.. Dat is toch ook een radiosignaal? en die ontvingen ze.
quote:Goed nieuws: voor de mensen tussentijds zijn afgehaakt is er nu de kans om Lost weer te volgen! NET 5 gaat vanaf 9 oktober iedere maandag en woensdag om 22.30 uur herhalingen uitzenden vanaf seizoen 1.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:07 schreef Luc_Nilis het volgende:
Heeft iemand trouwens de Dino van afl 1 van seizoen 1 nog wel eens teruggezien?? Of was het geen dino?
antwoord op je vraag: het was geen dinoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:19 schreef Luc_Nilis het volgende:
Jah.. anders vroeg ik t niet.. tis alleen lang geleden.
Eind maart volgend jaar. Tegen die tijd ligt Amerika 14 afleveringen voor op ons, dus kan Net5 meteen doorgaan met seizoen 3 uitzenden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef -Angelus- het volgende:
Op welk moment zullen ze dan weer aanbeland zijn waar we nu zijn. Met twee afleveringen per week.
Klopt ... ik had het net ook even zelf uitgerekend. Dat wordt dus tot maart wachten voor nieuwe afleverigen. Op zich hebben ze het wel slim gedaan ... ze zullen vast weer een aantal nieuwe kijkers trekken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:27 schreef Symer het volgende:
Eind maart volgend jaar. Tegen die tijd ligt Amerika 14 afleveringen voor op ons, dus kan Net5 meteen doorgaan met seizoen 3 uitzenden.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:24 schreef Luc_Nilis het volgende:
Dat is slechts een gedeelte van de vraag.. wat is ermee gebeurt...
Het was iig niet de ijsbeer, een zwijn, frans wijf, of een van the others, dus.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |