abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39839134
Zoeken naar een foto van Jack met wat meer baardgroei dan maar . Als ik het zo bekijkt lijken ze wel heel veel op elkaar .
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:58:39 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39839374
Ik vind alleen de ogen (en wenkbrauwen) dus juist niet. Jack heeft veel meer "spleetoogjes" en minder ruimte tussen oog en wenkbrauw zeg maar. Maar kan ook aan de foto liggen natuurlijk...

Op imdb.com kon ik trouwens niks vinden over een andere character die Matthew Fox nog zou spelen naast Jack
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:05:56 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39839591
Even wat beter gezocht, het is toch een ander

http://www.imdb.com/name/nm0502653/photogallery

Overigens staan er ook een aantal specifiek bij deze aflevering genoemd die dood zijn, zoals Shannon en Aa-Lucia. Worden alle hoofdrolspelers bij élke aflevering genoemd dan? Of zaten zij in terugblikken die ik gemist heb? Of gaat het dan om de stukjes van wat er in vorige afleveringen is gebeurd?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39839888
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:24 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Ik heb laatst ergens gelezen dat de schrijven ook niet weten hoe ze ooit nog die cijfer-reeks moeten verklaren.
Ze moeten dan maar eens verdomd hard gaan nadenken!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:26:09 #130
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_39840168
euhm... weet iemand welke episodes het waren vandaag?
vergeten op te nemen!! stom stom stom...
pi_39840234
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef suuzepluus het volgende:
euhm... weet iemand welke episodes het waren vandaag?
vergeten op te nemen!! stom stom stom...
Season finale van seizoen 2. Volgens mij heten ze Live together, die alone.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:32:16 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39840319
nu mag ik mee praten (heb de finale vorige week al gezien op dvd).

TVP dus
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:28:55 #133
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_39845710
Pfoe, antwoorden en vragen.

Ik denk niet dat die "detectives" van Ms. Widmore op of dicht in de buurt van het eiland zitten. Als het elektromagnetische veld al een vliegtuig (dat op 20 kilometer hoog vliegt) naar beneden kan trekken, zal het zeker alle metalen spullen in de hideout van de detectives overhoop gooien.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_39845724
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pfoe, antwoorden en vragen.

Ik denk niet dat die "detectives" van Ms. Widmore op of dicht in de buurt van het eiland zitten. Als het elektromagnetische veld al een vliegtuig (dat op 20 kilometer hoog vliegt) naar beneden kan trekken, zal het zeker alle metalen spullen in de hideout van de detectives overhoop gooien.
Dat was alleen toen de knop niet werd ingedrukt, system failure.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:17:51 #135
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39846736
Ja, maar toen duurde de System Failure maar een paar seconden, deze duurde volgens mij al dik een minuut
Ik snap trouwens niet waarom Desmond in eerste instantie instemde met Locke's plan, aangezien hij wist wat er zou gebeuren als de knop niet werd ingedrukt...
pi_39846803
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar toen duurde de System Failure maar een paar seconden, deze duurde volgens mij al dik een minuut
Ik snap trouwens niet waarom Desmond in eerste instantie instemde met Locke's plan, aangezien hij wist wat er zou gebeuren als de knop niet werd ingedrukt...
Omdat Desmond gehoord had dat zijn voorloper gelogen had in een dronken bui. Toen hij die boot weer opgelapt zag was hij ervan overtuigd dat hij gebruikt was.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_39846808
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef Xurk het volgende:
Omdat hij waarschijnlijk dacht dat het effect plaatselijk is, na het bekijken van die logs kwam hij erachter dat die error tegelijkertijd met het neerstorten van dat vliegtuig is gebeurd.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:08:45 #138
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_39849497
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Season finale van seizoen 2. Volgens mij heten ze Live together, die alone.
thanks!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:05:06 #139
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_39851102
Hoe zal het toch allemaal verder gaan?!
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_39854266
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Kadesh het volgende:
Hoe zal het toch allemaal verder gaan?!
Naar wat ik begrepen heb zullen we moeten wachten tot begin 2007! Ahhhh hoe hou ik dat vol.
pi_39854349
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:
.....En oh ja, Locke zei: "I was wrong", maar hij had misschien juist wel gelijk! Hij zei eerder: "I'm saving us!", en als er inderdaad een schild weg is waardoor ze nu gevonden kunnen worden door de buitenwereld, dan heeft Locke ze inderdaad gered
Hmm dat schild gedeelte klinkt mij eigenlijk best wel aannemelijk in de oren als dat werkelijk zo blijkt te zijn.. vind het tot nu toe iig geniaal in elkaar zitten .. hopen dat het zo blijft
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Smittend het volgende:
Naar wat ik begrepen heb zullen we moeten wachten tot begin 2007! Ahhhh hoe hou ik dat vol.
Of gewoon vanaf Eind September / Begin Oktober beginnen met downloaden via torrents
pi_39854876
jeetje wat een einde, ben benieuwd hoe dit verder gaat hoor
maar wel vreemd dat niemand verder vraagt waar eko en locke zijn? behalve claire...maar charlie zegt verder ook vrij weinig....

en dat verhaal over zo'n schild dat kan best wel eens...maar waar is rousseau eigenlijk gebleven die heb je nl ook al een hele tijd niej meer gezien

en dan henry...de leider? wie had dat ooit verwacht...dacht eerder dat het dat donkere vrouwtje was nav die vorige aflevering, maar neej hoor....

nu weer paar maanden wachten poe poe
what you see, is what you get!
pi_39857926
Die andere man in die ijzige omgeving was volgens mij Justin Baldoni, ook wel bekend als Reid uit Everwood.
pi_39864259
Zoveel antwoorden, zoveel vragen :S.
Het doel van The Swan is n wel duidelijk, maar dat van The Pearl niet meer. En dat dorpje van The Others is kennlijk niet meer dan een veredelde filmset. En wat was die felle lichtflits? Is er nu wat kapot, of vrijgekomen, of, of, of.....
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 16 juli 2006 @ 00:12:27 #145
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_39865468
Wat een afleveringen zeg..Ik weet ff niet meer wat ik er van moet denken. Wat is waar??
Saartje
pi_39870129
Het is toch ook zo forgive me als dat al ter sprake is gekomendat de laatste scene met Penny Widmore en die wetenschappers de eerste in de serie is die buiten het eiland is en niet in een flashback zit. Zou dat een tendens zijn voor het volgende seizoen?
bij-zonder
pi_39870151
quote:
Op zondag 16 juli 2006 08:53 schreef Maja-de-bij het volgende:
Het is toch ook zo forgive me als dat al ter sprake is gekomendat de laatste scene met Penny Widmore en die wetenschappers de eerste in de serie is die buiten het eiland is en niet in een flashback zit. Zou dat een tendens zijn voor het volgende seizoen?
Nu je het zegt, volgens mij inderdaad ja.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_39870632
Wie zegt dat Penny en die 2 onderzoekers niet op het eiland zitten?
  zondag 16 juli 2006 @ 10:18:13 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39870638
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die andere man in die ijzige omgeving was volgens mij Justin Baldoni, ook wel bekend als Reid uit Everwood.
Maar Lost staat helemaal niet genoemd bij de dingen die hij heeft gedaan.

De ene man, die op Jack zou lijken, is Len Cordova, de andere is dan denk ik Alex Petrovich (aangezien bij bij Len Cordova een foto van die scene erbij staat en die Man #1 genoemd wordt en die Alex Petrovich Man #2 genoemd wordt).
©Dumbo
  zondag 16 juli 2006 @ 10:20:16 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39870661
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zegt dat Penny en die 2 onderzoekers niet op het eiland zitten?
Zou kunnen maar het lijkt me logischer dat ze dat niet zitten, dat het eiland onvindbaar is/was door dat schild en ze dat eiland nu dus hebben gevonden.

Als ze al op het eiland zaten, waar zouden ze dan naar op zoek zijn geweest wat ze hebben gevonden?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')