Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar aan de andere kant lijkt het me ook weer zo vergezochtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Sukawa het volgende:
Blijkbaar heeft zij die wetenschappers(?) ingehuurd om uit te zoeken waar Desmond zit,geen idee hoe ze weet dat ze naar straling ofzo moest zoeken, maar ze zei toch al eerder in de aflevering dat je met veel geld iedereen kan vinden
in september komen er 4 afleveringen in amerika, ik weet niet of net 5 meteen weer meedoet. Daarna is het tot februari wachten tot ze in amerika verder gaan. Zucht. Net 5 mag van mij meteen aan kopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
aha, okay thanks, ik zal niet vragen maar waarom Jack dat ineens zei
spannend!!!!!!!!!!! en straks maanden wachten
denk ik ook, Michael moest ook in een preciese richting varen om eruit te komen. Zal wel de enige uitgang zijn van dat schild.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:28 schreef haarb0l het volgende:
Mijn ingeving op dat moment: de knop hield een stralingsschild in stand wat het eiland beschermde tegen de buitenwereld. Nu de knop niet is ingedrukt is dit schild vernietigd. Zo is het eiland weer zichtbaar voor de buitenwereld. Wat er precies gebeurd zijn we dus nog niet achter, maar we kunnen het wel zien als buitenstaanders nu
Noordpool? Waarom niet Antartica, wat toch dichter bij Australie ligt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef Rahl het volgende:
stelletje russen op de noordpool? zou ze weer mensen hebben ingehuurd om desmond te vinden?
Dat zij er waarschijnlijk meer van weet.. (misschien via haar pa)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Maja-de-bij het volgende:
Ms. Widmore, it's us. Wat heeft dat te betekenen?
Of van pappie en was het een mooie plek om Desmond heen te sturen. Ver weg van haar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef BadBadPresident het volgende:
misschien was heel dat eiland en project van haar en dr pappie?
Dat zou ze wel kunnen weten. Het eiland lijkt eigendom te zijn van The Dharma Initiative, dat wordt gesponsord door Alvar Hanso. Hanso zat in het bestuur van Widmore Labs, het bedrijf van de vader van Penelope. En zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef zea het volgende:
[..]
dat was penelope, de ex van Desmond. Ik denk dat die de electromagnetische straling aan het zoeken waren. En dat ze die nu opgepikt hebben. Maar waarom ze daar naar opzoek was... Dan zou ze moeten weten dat Desmond op een eiland zit met zoiets.
- Het was gewoon de deur van de hatchquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:36 schreef Xurk het volgende:
IT'S THE TRUMAN SHOW!!!111one111eleven
[small ][dit dacht ik naar aanleiding van de Quarantine deur die uit de lucht kwam vallen... dus dat ze in een bol zitten en die magnetisme zelfs de deur daarboven in de lucht eraf trok... maar het zou natuurlijk ook kunnen dat dat gewoon de deur van "onze" hatch was][/small]
Ik weet echt niet wat ik ervan moet zeggen, ik ga er nog even over nadenken...
quote:The Widmore Company that Penelope's father owns is the same company that made the pregnancy test that Sun used, and the same construction company Michael may have worked for and the same company which had a banner near where Charlie had a record deal with, and sponsored real Henry Gale's balloon. It is also said that Widmore is a part of the Hanso Foundation which is linked to DHARMA. Charles Widmore might have made up the race to purposely trap Desmond on the island to keep him away from his daughter. It would also explain how Penelope knows to look for some sort of magnetic signal to find Desmond
Huh hoe weet jij dit dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou ze wel kunnen weten. Het eiland lijkt eigendom te zijn van The Dharma Initiative, dat wordt gesponsord door Alvar Hanso. Hanso zat in het bestuur van Widmore Labs, het bedrijf van de vader van Penelope. En zo is het cirkeltje weer rond.
The others natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En hij zei ook dat zij de "good guys/ones" zijn. Wie zijn dan slecht?
De makers van Lost hebben besloten tijdens de zomer door te gaan met delen van het verhaal te vertellen via internet en tv-reclames en dergelijke. Dat Alvar Hanso bij Widmore in het bestuur zat staat bijvoorbeeld in dit boek (geschreven door de man die in de eerste aflevering in de motor gezogen wordt).quote:
En dat gelul dan toen ie nog vast zat in die hatch, dat ie hoe dan ook dood zou zijn: of door Jack enzow omdat die geloofden dat het een Other was en wraak wilden, of door zijn baas...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zat me ook zeer te verbazen over het feit dat Henry de leider is van the Others, zo'n simpel mannetje leek het! Maarja hij was van de andere kant ook wel weer heel kien. Ben benieuwd hoe de rest van die groep zo'n slim plan heeft bedacht om hem weer vrij te krijgen.
Ja dat vroeg ik me ook al af...quote:En hij zei ook dat zij de "good guys/ones" zijn. Wie zijn dan slecht?
Als dit The Others nóg niet waren...quote:Luchtbel schreef:
The others natuurlijk
Ik dacht dat het z'n 'maak je niet druk, het komt wel goed Kate'blik was, die er nog gaarder uitzag dan normaal omdat hij zelf bang wasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:53 schreef Xurk het volgende:
Wat had die blik van Jack te betekeken, naar Kate toe? Is er iets van zijn plan wat wij nog niet weten, of is Jack gewoon krankzinnig geworden [zo keek hij namelijk]?
Owjah. Ik dacht juist dat Kate iets aan jack probeerde te zeggen. Omdat ze zo met dr ogen "knipperde" zeg maar. Maar kan ook teken zijn dat ze begreep wat Jack bedoelde...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:53 schreef Xurk het volgende:
Wat had die blik van Jack te betekeken, naar Kate toe? Is er iets van zijn plan wat wij nog niet weten, of is Jack gewoon krankzinnig geworden [zo keek hij namelijk]?
Heb je ooit regen op dat eiland gezien, laat staan een sneeuwstorm?quote:Ik dacht trouwens dat die twee gasten in de sneeuwstorm ook op het eiland zaten, in nóg een hatch [die weggekraste] en dacht al dat zij volgend seizoen de nieuwe cast members gingen worden, haha
Zeg herinner jij je die ijsbeer nogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef texelonia het volgende:
Heb je ooit regen op dat eiland gezien, laat staan een sneeuwstorm?
Ja, ik denk dat Libby in 't complot zitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als dit The Others nóg niet waren...
Maar waarom de fuck kwam Libby ineens voor met Desmond en die boot? Niets in LOST is toeval namelijk
Henry die de leider is en Mr. Friendly op zijn vingers tikt, dat was wel een lol-moment.
Walt was oprecht verbaasd toen hij Michael zagTerwijl Michael al 10 minuten vlak naast hem stond te roepen etc.?? En wat een schoft, hoe hij zo wegvaarde!!
Ik dacht ook dat Penelope óf iets met het eiland te maken had, óf Desmond aan het zoeken was, aangezien ze eerder al zei: "Met genoeg geld kun je iedereen vinden". Maar als ik alles hier zo lees, al die kleine details enzo over dat bedrijf, dan lijkt het op het laatste
Ik dacht trouwens dat die twee gasten in de sneeuwstorm ook op het eiland zaten, in nóg een hatch [die weggekraste] en dacht al dat zij volgend seizoen de nieuwe cast members gingen worden, haha
Als het schild nu daadwerkelijk weg is, dan worden ze volgend seizoen gered? Zucht, dit wordt een lange stop
[edit] En het toppunt van ironie is toch wel Desmond die Oceanic Flight 815 heeft laten crashen... en oh ja, over Flight 815 gesproken, we weten nog geen fuck van die nummers af en waarom ze overal voorkomen, argh!!
Ik meen me toch te herinneren dat Jack zei dat ie een plan had. Volgens mij zag ik dat meer in hun blik dan een blijk van liefde. Maar het zal blijken...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef biggetje het volgende:
Dat contact tussen Jack en Kate...het leek wel alsof ze elkaar een soort van de liefde verklaarden. Die blik van Sawyer sprak boekdelen. Alsof hij wist dat hij nooit tussen die twee kon komen ofzo.
Wilde gok hoor dit![]()
We hebben het wel over het eiland hè... waar er een rookmonster rondloopt, er ijsberen rondlopen, gestoorde Others, een dinosaurus-vogel [:? wtf had dat te betekenen?], een paard en een hatch die wazige shit doet met magnetisme. En niet te vergeten dat het eiland mensen hypersnel kan genezen... dus ik dacht gewoon een minuutje dat een sneeuwstorm ook mogelijk zou kunnen zijnquote:texelonia schreef:
Regen is er vaak genoeg geweest hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Owjah. Ik dacht juist dat Kate iets aan jack probeerde te zeggen. Omdat ze zo met dr ogen "knipperde" zeg maar. Maar kan ook teken zijn dat ze begreep wat Jack bedoelde...
[..]
Zeizoen 1, een van de eerdere afleveringen. Toen begon het in de jungle spontaan te regenen en Locke had het toen al verwacht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Owjah da's waar... Maar dat was toch ook een experiment ofzow? (stond op die "kaart" met aantekeningen die Locke op de eur zag toen)quote:
Ja misschien rekent hij nog steeds op Sayid ofzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Neel26 het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat Jack zei dat ie een plan had. Volgens mij zag ik dat meer in hun blik dan een blijk van liefde. Maar het zal blijken...
Zoals die berg erbij ligt; zou er iemand zijn om hem af en toe aan te harken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef DJKoster het volgende:
[[url=http://www.lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/finale/17/normal_livediecap0839.jpg]afbeelding][/url]
Ze hebben nog wel wat leesvoer voor de komende jaren..![]()
Lost kennende is het ook wel mogelijk jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
We hebben het wel over het eiland hè... waar er een rookmonster rondloopt, er ijsberen rondlopen, gestoorde Others, een dinosaurus-vogel [:? wtf had dat te betekenen?], een paard en een hatch die wazige shit doet met magnetisme. En niet te vergeten dat het eiland mensen hypersnel kan genezen... dus ik dacht gewoon een minuutje dat een sneeuwstorm ook mogelijk zou kunnen zijn
Je weet nog niet waarvoor dat magnetischveld wasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Xurk het volgende:
SayidWas het al helemaal vergeten, misschien doet hij ook nog wat ja...
En die berg schriften, ik vind het toch wel jammer dat er eigenlijk niets mee gebeurt. Maar Desmond had dus wel gelijk dat het experiment andersom was, de observers in de Pearl werd verteld dat de mensen in de Swan dachten dat hun taak van groots belang was, maar dat het eigenlijk een experiment was. Eko had gelijk want de Swan bleek juist wél belangrijk, en de mensen in de Pearl verdeden hun tijd, aangezien niemand ooit hun schriften las!
Ja en waarom hadden ze Hurley nou ineens niet meer nodig? Van hem begreep ik maar al te goed waarom ze hem wilden hebben eigenlijk... Ik had eerder verwacht dat ze Sawyer nergens voor konden gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef texelonia het volgende:
Nou was het vast alleen maar gelul natuurlijk om Locke te paaien. Waarm stond Locke anders niet ook op het lijstje van Michae, als z ehem zo graga wilden hebben...
Oh vandaar. Dankjewel voor de opheldering.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef Symer het volgende:
De makers van Lost hebben besloten tijdens de zomer door te gaan met delen van het verhaal te vertellen via internet en tv-reclames en dergelijke. Dat Alvar Hanso bij Widmore in het bestuur zat staat bijvoorbeeld in dit boek (geschreven door de man die in de eerste aflevering in de motor gezogen wordt).
haha, zag ik het tóch goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
Die mannen op het laatst praten Braziliaans-Portugees.
En nu kunnen jullie ook ongestraft naar www.lostpedia.com om alles nog eens rustig na te kijken.
BTW:![]()
[afbeelding]
Ja, kloptquote:Dubnobasswithmyheadman schreef:
Je weet nog niet waarvoor dat magnetischveld was. Dus misschien is het toch onzin
Hmmmmm in het kader van 'All we really need to survive is one person who truly loves you' Gaat het een test worden tussen Sawyer en Jack? Zou Kate van één van hen echt houden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja en waarom hadden ze Hurley nou ineens niet meer nodig? Van hem begreep ik maar al te goed waarom ze hem wilden hebben eigenlijk... Ik had eerder verwacht dat ze Sawyer nergens voor konden gebruiken.
Volgens mij dus om de rest te waarschuwen, dat ze niet daar mochten komen. Want anders... "nemen" the others nog meer van hun mensen, zoiets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja en waarom hadden ze Hurley nou ineens niet meer nodig? Van hem begreep ik maar al te goed waarom ze hem wilden hebben eigenlijk... Ik had eerder verwacht dat ze Sawyer nergens voor konden gebruiken.
Ja maar waarom? Omdat ze niks mogen weten van de experimenten? En wat moeten ze dan doen? De rest van hun leven daar achterblijven? Hopen dat Sayid samen met de visser en de zwangere vrouw The Other overrompeld ofzo? Ooooh spannend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij dus om de rest te waarschuwen, dat ze niet daar mochten komen. Want anders... "nemen" the others nog meer van hun mensen, zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |