In slowchat- en feedbacktopics werkt het nu al vrij aardig dacht ik. Ik denk ook niet dat het al te hard storm gaat lopen, zeker als er niet al te overspannen gemodereerd gaat worden op topics buiten dat centrale wetsartikelentopic die best op eigen benen kunnen staan (het is een vraag over een wetsartikel DUS moet ie in het centrale topic).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik begrijp je en waardeer de input![]()
Het punt is, tenminste, dat is waar ik over twijfel: ik denk dat dergelijke topics dan vol gaan staan met diverse discussies en dat dat de duidelijkheid niet helpt verbeteren. Persoon A vraagt naar wetsartikel 1 en daar volgt dan een uitgebreide discussie over, want sommige artikelen zijn voor meerdere uitleggen vatbaar. En tussendoor komt dan persoon B die vraagt naar artikel 2, waarmee dan twee discussie door elkaar gaan lopen. Óf persoon B durft het niet te vragen, juist omdat hij een behoorlijke discussie ziet in dat topic en bang is dat zijn vraag ondersneeuwt of dat 'ie juist inbreekt in de discussie. Het aloude topickapen (terwijl dat in dat geval niet zo is).
Oeh, maar dat wil ik juist voorkomen... Elk onderwerp heeft recht op zijn eigen topic, tenzij het natuurlijk totaal aan elkaar gerelateerde onderwerpen van eenzelfde TS zijn (even Oversight voor zijn...), dan kan het gerust in eenzelfde topic. Maar verwijzen naar een centraal topic ben ik sowieso niet zo voor...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef freako het volgende:
[..]
In slowchat- en feedbacktopics werkt het nu al vrij aardig dacht ik. Ik denk ook niet dat het al te hard storm gaat lopen, zeker als er niet al te overspannen gemodereerd gaat worden op topics buiten dat centrale wetsartikelentopic die best op eigen benen kunnen staan (het is een vraag over een wetsartikel DUS moet ie in het centrale topic).
Mooi. Dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oeh, maar dat wil ik juist voorkomen... Elk onderwerp heeft recht op zijn eigen topic, tenzij het natuurlijk totaal aan elkaar gerelateerde onderwerpen van eenzelfde TS zijn (even Oversight voor zijn...), dan kan het gerust in eenzelfde topic. Maar verwijzen naar een centraal topic ben ik sowieso niet zo voor...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:07 schreef freako het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn we het eens.. Zorg voor een topic "Stel hier je korte vragen over wetsartikelen". Maak 'm desnoods sticky, maar dat hoeft niet echt. Zolang het maar niet als een centraal topic wordt gebruikt waar alle gerelateerde topics naar worden verwerzen. Daarvoor is "wetsartikel" iets te breed.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Om hier even op te reageren... Een topic over wetsartikelen vind ik eigenlijk zo gek nog niet![]()
Ah zo. Ik dacht dat je wellicht die post over het hoofd had gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Het ging mij erop dat het niet aan ons is om dat te openen.
Ik zal het ook niet actief steunen, maar verder prima.
"Tele2 levertt modem niet" ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef ozzietukker het volgende:
Kan in dit topic de topictitel aangepast worden met een extra T achter leverT?
Tele2 lever modem niet
Mwoch.... die vond ik op zich wel gaan, eigenlijk. 1 post van dezelfde strekking heb ik geëdit en ik heb in het topic verder gevraagd of dezelfde grapjes nu achterwege kunnen blijven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Kan iemand deze post even aanpassen: Ouders --> Onbekende pinpasbetaling
Ik wil het graag serieus houden
Even opgeschoond, thanks... Ik ga zo even kijken of ik zin heb in een rondje topicvoetbalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
kan iemand zorgen dat ik werk zwart bij de Lidl niet gaat ontsporen in nazisitsch gedoe? vind die laatste opmerking over LIdl gasunie toch langzaam aan richting te ver gaan enzo. En geef het gelijk een schopje naar ONZ! ? Daar hoort het denk ik meer thuis....
Thanks!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Even opgeschoond, thanks... Ik ga zo even kijken of ik zin heb in een rondje topicvoetbal
TS was wel een goede indicatorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
En geef het gelijk een schopje naar ONZ! ? Daar hoort het denk ik meer thuis....
Hij krijgt nog heel even het voordeel van de twijfel... ben goed gezind vandaag.quote:
Yep.. Dat doet 'ie vast speciaal om mij pissig te krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef Xcalibur het volgende:
Edit: kennelijk gaat het ook via PB's naar de mensen die er durven te reageren?
Ben je gek joh... het is gewoon iemand die zijn goudmijntje bedreigd ziet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:20 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Yep.. Dat doet 'ie vast speciaal om mij pissig te krijgen.
Personeelswerving is een prijzige bezigheid... Het lijkt me ondoenlijk om alle 'advertenties' in een dergelijk topic te controleren op eventuele commerciële achtergrond. De policy is, zoals ook al in FAQ V&A vermeld staat, dat het niet gebeurt... Jammer maar helaasquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef Neverending het volgende:
I know Sjeen...
Echter vind ik het niet echt SPAMM hoor, zeker niet als je al jaren fokker bent.
Wat ik al eerder zei: als twee partijen en happy van worden, wat heeft Fok er dan eigenlijk op tegen om zo'n draadje te laten lopen? Als ik nu mensen een beetje verkapt zie typen: "Goh, ik zou wel in de ICT willen werken, maar kan geen werk vinden", stuur ik ze een PM. Als diegene daar niet van gediend is, komt dat echter opdringeriger over dan een vrijblijvend topic waarin niemand gedwongen moet reageren ofzo...
*beetje naklagen*
Mjah, ik denk dat je de echte spammers er zo uit haalt. Ik vind het persoonlijk nogal muggeziften eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Personeelswerving is een prijzige bezigheid... Het lijkt me ondoenlijk om alle 'advertenties' in een dergelijk topic te controleren op eventuele commerciële achtergrond. De policy is, zoals ook al in FAQ V&A vermeld staat, dat het niet gebeurt... Jammer maar helaas
Prima, dat mag je wat mij betreft vinden... Ik vind het echter niet correct om eerst een topic te sluiten en vervolgens nog geen half uur later een post te laten staan die precies dat doet wat in het gesloten topic de bedoeling was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat je de echte spammers er zo uit haalt. Ik vind het persoonlijk nogal muggeziften eigenlijk.
Want als ik zou zeggen
"Ik heb weer een nieuwe baan!"
"Joh? Wat ga je doen? en wat deed je?"
"Ik ga weer de afdeling produktontwikkeling leiden en ik was webmaster bij de gemeente capelle aan den ijssel"
"Cool, hebben ze al een nieuwe webmaster?"
"Nee! Kijk even op de gemeente website"
vind niemand dit werving en wordt het niet ge-edit.
De edit in het werk je in de ICT topic vind ik derhalve ridicuul.
Wat een onzin, dat topic was primair bedoelt voor het samenbrengen. Mijn post is gewoon smalltalk. Dan kan je elk werk zoekende topic wel sluiten, zoals bv Werk vinden is op dit moment lastig (deel 9) Deeltje 9 pas met posts als 'Probeer het daar eens!'quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Prima, dat mag je wat mij betreft vinden... Ik vind het echter niet correct om eerst een topic te sluiten en vervolgens nog geen half uur later een post te laten staan die precies dat doet wat in het gesloten topic de bedoeling was.
Dan verschillen we in deze van mening... sorryquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat topic was primair bedoelt voor het samenbrengen. Mijn post is gewoon smalltalk. Dan kan je elk werk zoekende topic wel sluiten, zoals bv Werk vinden is op dit moment lastig (deel 9) Deeltje 9 pas met posts als 'Probeer het daar eens!'
Ook het eerst genoemde sluiten vind ik al ridicuul, want zoals gezegd is het rete eenvoudig om de wervings en selectie buro's tussen de goed bedoelde posts uit te vissen. Kost een klein beetje inspanning van de morderators, maar he... waar zijn ze anders voor.
Ik heb het niet over het topic, ik heb het over de vreemde edit actie in mijn post. Ik vind het sluiten van dat topic OOK ridicuul, maar het editten van mijn post rigide.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan verschillen we in deze van mening... sorry
Aanvullend, de reden van sluiting van genoemd topic is netjes aangegeven in het desbetreffende topic. En het topic is niet zomaar zondermeer gesloten, hierover is zoals het behoort overleg geweest...
Leg dan eens uit waarom je het WEL gescheiden kan zien van een reeks notabene?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef Sjeen het volgende:
heel simpel... omdat ik (wij) niet dag en nacht online zijn en elke post die geplaatst wordt analyseren.
Overigens, je geeft aan dat je de modactie rigide vindt... Daaruit maak ik op dat je het dus überstreng vindt. Ben ik wel met je eens, maar zie het dan in de context van het eerder gesloten topic. Het zijn in mijn geval twee acties die je niet gescheiden van elkaar kunt zien...
Omdat ik die reeks niet dagelijks uitspit, my bad... ik kwam deze post tegen en kon 'm in het licht van mijn eerdere actie niet laten staan. Dat zou in mijn ogen niet consequent geweest zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je het WEL gescheiden kan zien van een reeks notabene?
Mijn god wat een kromme parallel. Want dan moet je het omdraaien. De agent deelt een bekeuring uit voor te hard rijden. Vervolgens ziet hij iemand in dezelfde auto rijden en die krijgt ook maar een boete.... want het is zo sneu als alleen die ander een bekeuring krijgt....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat ik die reeks niet dagelijks uitspit, my bad... ik kwam deze post tegen en kon 'm in het licht van mijn eerdere actie niet laten staan. Dat zou in mijn ogen niet consequent geweest zijn...
Net als met een snelheidscontrole... Als ik (agent) je te hard zie rijden, dan moet ik je bekeuren. Dan kan ik ook niet zeggen, heej, al die anderen die te harden rijden waarvan ik het niet zie, bekeur ik niet, dus bekeur ik jou ook niet. Ik kan wel zeggen, waar rijden ze continu te hard, dan gaan we daar snelheidscontroles uitvoeren.
Een verklaring die hout snijdt? Of een simpelweg.... "Mjah, jouw post editten wegens recruiten is wel enigzins... stupide ja".quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Wat wil je nou van me?
Ok, ik zal het nog eens formuleren... Ik volg niet elke post die in WGR gezet wordt. Dus ook niet elke post die in de door jou genoemde reeks vermeld wordt. Blijkbaar is het van belang die reeks strikter te volgen en te modden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een verklaring die hout snijdt? Of een simpelweg.... "Mjah, jouw post editten wegens recruiten is wel enigzins... stupide ja".
'Ja ik edit jouw post omdat ik een uur daarvoor een topic gesloten heb.' vind ik wat mager als verklaring
Of begin eens gewoon met antwoord te geven op de vragen.
Daar kom je pas na negen delen(!) achterquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok, ik zal het nog eens formuleren... Ik volg niet elke post die in WGR gezet wordt. Dus ook niet elke post die in de door jou genoemde reeks vermeld wordt. Blijkbaar is het van belang die reeks strikter te volgen en te modden...
gods ko-lere.quote:Het feit dat ik jouw post edit is direct gekoppeld aan het feit dat ik even daarvoor een topic met dezelfde intentie heb gesloten.
Het een heeft geen ruk met het ander te maken. Het is meer wild om je heen slaan. Muggen en olifanten en dergelijk.quote:Het niet editten van jouw post zou in mijn ogen inconsequent zijn, vandaar dus die actie.
Je vind rigide iets sturen wat niet gestuurd hoeft te worden niet stupide? Dan hebben we een andere definitie.quote:En ja, dat is een behoorlijk rigide actie, dat ben ik met je eens. Maar ik zie het stupide er niet van in.
Nee omdat je al van een heel verkeerd uitgangspunt uitgaatquote:Overigens vind ik mijn vergelijking met snelheidscontroles niet scheef lopen, dus wat dat betreft verschillen we van mening.
Schei toch uit. De meest werkgevers komen nog steeds niet verder dan een boekenbon van 5 euro. En als ze he-le-maal los gaan krijg je een 5 daagse reis naar een stink 'resort' in Turkeye.quote:En wat betreft het recruitment verhaal, nee, ik denk niet dat je bijklust bij Yacht. Maar medewerkers kunnen (let op: ik gebruik 'kunnen' waarmee ik niet impliceer dat het in jouw geval zo is) vaak een aardig bonus opstrijken met het aanleveren van nieuwe medewerkers...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:14 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb... meerdere malen uitgelegd hoe ik het zie, jij ziet het anders. Prima, ik ga in elk geval op dit moment niet verder met je in discussie, dat brengt ons naar mijn idee namelijk niet verder. Mocht je je er nog steeds over opwinden (wat ik niet hoop...) dat denk ik dat je je weg wel weet verder.
Ik negeer de vragen niet, ik geef een antwoord wat je niet wil horen... Dat is iets anders. En voor de rest... een zwaktebod hoor, nu aan komen zetten met OUD...quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat is makkelijk... gewoon de vragen negeren als je het antwoord niet meer weet.
En wel een grote mond mbt OUD...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |