Ik heb een keer naar zo'n functie gesolliciteerd, toen kwamen er ontzettend veel reacties op - ik ben het niet geworden. Het zou wel echt iets voor mij zijn, ik ben echt zo'n computermeisje. Verder heb ik in deze regio nog niet echt veel vacatures gezien wat betreft webredactie. Maar het is zeker iets wat ik interessant vind. Kan ik mijn 'werk' als nieuwsposter hier ook eens op mijn CV zetten.quote:Arual, heb je weleens richting internet als medium gedacht?
Ik werk zelf deels voor een grote bank als (grotendeels) copywriter voor hun website. Er zijn pasgeleden nog twee meisjes aangenomen, beide rond de 25, eentje had er Nederlandse Taal- en Letterkunde gestudeerd. Het was de eerste brief die ze stuurde en ze had nagenoeg geen werkervaring.
techniek trekt sowieso heel sterk aan nuquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef FCDB het volgende:
Werk vinden lastig? Niet in de techniek!
Maakt niet uit, dat was de eerste opwelling na (alweer) een afwijzing. Voordat ik het wist had ik het al ingevoerd!quote:
Welke branche werken jullie?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:28 schreef Rekkie het volgende:
Neu heur.... helemaal niet.
Partner: 18 januari gesprek, 22 januari aan het werk
Ikzelf: 16 januari gesprek, vandaag aangenomen, 1 april aan de slag
Zoek ook op de term 'webmaster' daar kom je namelijk heel veel verschillende definities bij tegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer naar zo'n functie gesolliciteerd, toen kwamen er ontzettend veel reacties op - ik ben het niet geworden. Het zou wel echt iets voor mij zijn, ik ben echt zo'n computermeisje. Verder heb ik in deze regio nog niet echt veel vacatures gezien wat betreft webredactie. Maar het is zeker iets wat ik interessant vind. Kan ik mijn 'werk' als nieuwsposter hier ook eens op mijn CV zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |