abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39784871
En hier verder
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 juli 2006 @ 13:08:23 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39785888
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:
En hier verder
Effe topic in MyAt zetten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 07:17:02 #3
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39811615
Werk je in de ICT? Wat verdien je dan? gaat men helemaal offtopic, zonde.
pi_39817914
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 07:17 schreef oYo het volgende:
Werk je in de ICT? Wat verdien je dan? gaat men helemaal offtopic, zonde.
Volgens mij gaan alle reacties nog steeds over het werken in de ICT

Een topictitel hoeft niet een beperking op te leveren van het te bespreken onderwerp. Als het in dit topic van verdiensten binnen ICT ----> soort werk binnen ICT -----> Werkgever ---> de lekkere broodjes in de kantine ----> welk restaurant ga je dit weekend naartoe? gaat, dan is dat reden om even pas op de spreekwoordelijke plaats te maken.

zondag 16 juli 2006 @ 19:30:22 #5
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_39883366
In Rood staan > BKR registratie heb ik het in navolging van de mod ook maar op de persoon gespeeld...

Hopelijk kunnen we nu wel netjes verdergaan
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_39891441
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:30 schreef Dromer het volgende:
In Rood staan > BKR registratie heb ik het in navolging van de mod ook maar op de persoon gespeeld...

Hopelijk kunnen we nu wel netjes verdergaan
Lekker boeiend of ik mod ben of niet. In de eerste plaats ben ik user en als jij op de één of andere manier niet wilt snappen dat hypotheekverstrekkers NIET verantwoordelijk zijn voor het NA het afsluiten van de hypotheek afgesloten krediet, dan houdt het echt op.

Hypotheekverstrekkers kunnen moeilijk alle klanten verbieden een krediet te nemen NA het afsluiten van de hypotheek. De enige verantwoordelijkheid die hypotheekverstrekkers hebben is op het moment van afsluiten ervoor zorgen dat men niet met te zware lasten zit.
Dan is het logisch dat, wanneer iemand mogelijk te zware lasten krijgt, er geëist wordt dat een eventueel krediet wordt ingelost.(een krediet is namelijk wezenlijk anders dan een hypotheek (doe wat research naar waar een hypotheek verschilt van een regulier krediet)

Dat iemand daarna vrolijk verder gaat met lenen, is de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Dat heeft niets met straatje schoonvegen te maken, maar met het nemen van je verantwoordelijkheid.

Ik zie dan ook even niet in waarom je me dom noemt, maar dat is verder voor jouw rekening.
  maandag 17 juli 2006 @ 01:17:59 #7
45722 Dromer
pi_39893389
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie dan ook even niet in waarom je me dom noemt, maar dat is verder voor jouw rekening.
Ik noem je dom omdat je terwijl ik al meerdere malen gezegd heb dat het me niet om de vraag gaat wiens verantwoordelijkheid/schuld het is, maar om de nutteloosheid van het geheel jij maar blijft doormelken over de verantwoordelijkheid.

Het is nutteloos een eis te stellen die na het verstrekken van een hypotheek niet meer hard is.
- Je hebt een creditcard kredietmogelijkheid
- Die beëindig je omdat de hypotheekverstrekker dat eist
- Je verkrijgt een hypotheek
- Je vraagt de kredietmogelijkheid weer aan (en verkrijgt die ook nog)

Het risico op niet kunnen betalen van de hypotheek blijft gelijk. Enige reden om de eis te stellen die ik kan bedenken is wat jij ook noemt: 'de enige verantwoordelijkheid van de hypotheekverstrekker' en ik noem dat dus 'eigen straatje schoonvegen'.

Dit is mijn mening en ik vind dat die enig respect verdiend. Dat jij het op de man gaat spelen en me suf/duf noemt met verwijzing naar mijn nick vind ik laag. Hier voeg ik ook aan toe dat ik je niet dom zou hebben genoemd als jij het niet nodig had gevonden op deze wijze te reageren. Het lijkt wel of je je in je functie (welke?) bij één of andere bank aangevallen voelt....

[ Bericht 47% gewijzigd door Dromer op 17-07-2006 01:30:14 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 01:18:39 #8
45722 Dromer
pi_39893408
*dubbel*
pi_39901840
quote:
Op maandag 17 juli 2006 01:17 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik noem je dom omdat je terwijl ik al meerdere malen gezegd heb dat het me niet om de vraag gaat wiens verantwoordelijkheid/schuld het is, maar om de nutteloosheid van het geheel jij maar blijft doormelken over de verantwoordelijkheid.

Dat is niet nutteloos, maar dat schijn je niet te begrijpen.
quote:
Het is nutteloos een eis te stellen die na het verstrekken van een hypotheek niet meer hard is.
- Je hebt een creditcard kredietmogelijkheid
- Die beëindig je omdat de hypotheekverstrekker dat eist
- Je verkrijgt een hypotheek
- Je vraagt de kredietmogelijkheid weer aan (en verkrijgt die ook nog)

Dat is dan ook de verantwoordelijkheid van de verstrekker van het krediet (weet je, de gemiddelde hypotheekverstrekker mauwt niet om de creditcard, maar wel om een kredietmogelijkheid van ¤ 10.000,--)
quote:
Het risico op niet kunnen betalen van de hypotheek blijft gelijk. Enige reden om de eis te stellen die ik kan bedenken is wat jij ook noemt: 'de enige verantwoordelijkheid van de hypotheekverstrekker' en ik noem dat dus 'eigen straatje schoonvegen'.

En ik noem dat kortzichtigheid van jouw kant. Als jij het dan blijkbaar normaal vindt dat een klant een kredietmogelijkheid heeft van ¤ 15.000,-- en dat een hypotheekverstrekker een klant die dan blijkbaar aan zijn top zit voor wat betreft het verkrijgen van een hypotheek (want dat soort situaties hebben we het hier over) een krediet laat houden is dat gewoon niet geheel intelligent.
quote:
Dit is mijn mening en ik vind dat die enig respect verdiend. Dat jij het op de man gaat spelen en me suf/duf noemt met verwijzing naar mijn nick vind ik laag. Hier voeg ik ook aan toe dat ik je niet dom zou hebben genoemd als jij het niet nodig had gevonden op deze wijze te reageren. Het lijkt wel of je je in je functie (welke?) bij één of andere bank aangevallen voelt....

Nee, mijn werk staat daar buiten. Wel beschik ik over het gezonde verstand (+eventuele praktijkkennis) die zegt dat dat gewoon niet handig is voor een klant.
Met een plicht om een krediet te laten vervallen wijs je de klant erop dat men aan zijn maximale last zit. Klaar. (als je hier verder een discussie over zou willen, dan is het handiger om een apart topic te openen onder de noemer: Hyp.verstrekker wil krediet weg. Zinloos?)

[ Bericht 3% gewijzigd door Five_Horizons op 17-07-2006 12:08:45 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 12:15:49 #10
45722 Dromer
pi_39902315
Dit is me teveel stupiditeit ineens.. Je lijdt zo te zien aan ernstige beroepsdeformatie.

Ik houd er verder maar over op. Het sop is de kool niet waard.
pi_39902419
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Dromer het volgende:
Dit is me teveel stupiditeit ineens.. Je lijdt zo te zien aan ernstige beroepsdeformatie.

pi_39985560
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Dromer het volgende:

Five_horizons heeft wel gelijk hoor. Hypotheekverstrekkers zien graag dat klanten netjes hun verplichtingen na kunnen komen, daar dienen maximale verstrekkingsnormen voor, en ook het minimaliseren van die leuke Dk'tjes (ja hij staat op 0 hoor!; maar limiet is 20.000, direct opneembaar ). Dat de klant daarna onverantwoordelijk gedrag gaat vertonen, tja, we leven nu eenmaal niet in een communistisch land. Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
pi_40012497
Waar is nu dat gave topic gebleven van mensen die in onderhandeling waren voor een koophuis???

Mijn dank is groot!!
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:59:20 #14
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40050503
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:06:05 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40050703
Nee, het hoort op het forum van Huize Zonnedaal. Kijk maar even naar de Posthistory van de TS. Dizelfde (of een sterk erop gelijkend) topic heeft hij reeds meerdere malen geplaatst in POL en NWS. Daar gooien ze het zonder meer dicht. Evenals in WFL. Dus probeert ie het hier. Gewoon negeren, zakt het vanzelf weg.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:07:38 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40050755
Ik ken zijn historie. Ik blijf bewust weg uit POL, omdat ik geen zin heb in dit soort topics, zag ze graag wegblijven uit WGR.

NB: als mijn post verwijderd wordt, verdwijnt het topic dan ook uit mijn AT? Als dat zo is, mag mijn post verwijderd worden uit dat topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:11:20 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_40050876
Nee, het verdwijnt alleen uit je MyAT. De gewone AT blijft het in staan, zolang er mensen in reageren.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:15:42 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40051031
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, het verdwijnt alleen uit je MyAT.
dat bedoelde ik ook, haal maar weg
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:16:05 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_40051043
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:15 schreef Mark het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook, haal maar weg
Ik niet, dat mogen de mods van dit forum doen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:24:44 #20
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_40051303
quote:
Het gaat over een daadwerkelijke veroordeling door de rechter. Dus Werk, Geldzaken & Recht.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:27:09 #21
60090 Akkersloot
pi_40051372
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, het hoort op het forum van Huize Zonnedaal. Kijk maar even naar de Posthistory van de TS. Dizelfde (of een sterk erop gelijkend) topic heeft hij reeds meerdere malen geplaatst in POL en NWS. Daar gooien ze het zonder meer dicht. Evenals in WFL. Dus probeert ie het hier. Gewoon negeren, zakt het vanzelf weg.
Al dus het modje dat niet erg neutraal is. Alleen maar omdat ik de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noem, wordt ik continu door hem gestalt en opent hij zelfs een topic over mij
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:31:44 #22
66444 Lord_Vetinari
pi_40051509
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:35:00 #23
60090 Akkersloot
pi_40051591
quote:
Topics omdat meneer de mod het niet kan felen dat ik de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noem
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:36:31 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_40051646
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:35 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Topics omdat meneer de mod het niet kan felen dat ik de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noem
Twee topics en nog niet doorhebben dat het niet om je mening gaat maar om de manier waarop je die meent te moeten uiten. Hoe zielig kun je zijn?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:53:55 #25
60090 Akkersloot
pi_40052088
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Twee topics en nog niet doorhebben dat het niet om je mening gaat maar om de manier waarop je die meent te moeten uiten. Hoe zielig kun je zijn?
Zou een andere mening dan "volgens mij was Mohammed wegens zijn horen van stemmen geestesziek" dan ook je zelfde stalk aandacht hebben gekregen (en nog hebben)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')