Effe topic in MyAt zettenquote:
Volgens mij gaan alle reacties nog steeds over het werken in de ICTquote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:17 schreef oYo het volgende:
Werk je in de ICT? Wat verdien je dan? gaat men helemaal offtopic, zonde.
Lekker boeiend of ik mod ben of niet. In de eerste plaats ben ik user en als jij op de één of andere manier niet wilt snappen dat hypotheekverstrekkers NIET verantwoordelijk zijn voor het NA het afsluiten van de hypotheek afgesloten krediet, dan houdt het echt op.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:30 schreef Dromer het volgende:
In Rood staan > BKR registratie heb ik het in navolging van de mod ook maar op de persoon gespeeld...
Hopelijk kunnen we nu wel netjes verdergaan
Ik noem je dom omdat je terwijl ik al meerdere malen gezegd heb dat het me niet om de vraag gaat wiens verantwoordelijkheid/schuld het is, maar om de nutteloosheid van het geheel jij maar blijft doormelken over de verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie dan ook even niet in waarom je me dom noemt, maar dat is verder voor jouw rekening.
quote:Op maandag 17 juli 2006 01:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik noem je dom omdat je terwijl ik al meerdere malen gezegd heb dat het me niet om de vraag gaat wiens verantwoordelijkheid/schuld het is, maar om de nutteloosheid van het geheel jij maar blijft doormelken over de verantwoordelijkheid.
quote:Het is nutteloos een eis te stellen die na het verstrekken van een hypotheek niet meer hard is.
- Je hebt een creditcard kredietmogelijkheid
- Die beëindig je omdat de hypotheekverstrekker dat eist
- Je verkrijgt een hypotheek
- Je vraagt de kredietmogelijkheid weer aan (en verkrijgt die ook nog)
quote:Het risico op niet kunnen betalen van de hypotheek blijft gelijk. Enige reden om de eis te stellen die ik kan bedenken is wat jij ook noemt: 'de enige verantwoordelijkheid van de hypotheekverstrekker' en ik noem dat dus 'eigen straatje schoonvegen'.
quote:Dit is mijn mening en ik vind dat die enig respect verdiend. Dat jij het op de man gaat spelen en me suf/duf noemt met verwijzing naar mijn nick vind ik laag. Hier voeg ik ook aan toe dat ik je niet dom zou hebben genoemd als jij het niet nodig had gevonden op deze wijze te reageren. Het lijkt wel of je je in je functie (welke?) bij één of andere bank aangevallen voelt....
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Dromer het volgende:
Dit is me teveel stupiditeit ineens.. Je lijdt zo te zien aan ernstige beroepsdeformatie.
Ik houd er verder maar over op. Het sop is de kool niet waard.
Five_horizons heeft wel gelijk hoor. Hypotheekverstrekkers zien graag dat klanten netjes hun verplichtingen na kunnen komen, daar dienen maximale verstrekkingsnormen voor, en ook het minimaliseren van die leuke Dk'tjes (ja hij staat op 0 hoor!; maar limiet is 20.000, direct opneembaarquote:Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Dromer het volgende:
Dit is me teveel stupiditeit ineens.. Je lijdt zo te zien aan ernstige beroepsdeformatie.
Ik houd er verder maar over op. Het sop is de kool niet waard.
dat bedoelde ik ook, haal maar wegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, het verdwijnt alleen uit je MyAT.
Ik niet, dat mogen de mods van dit forum doen.quote:
Het gaat over een daadwerkelijke veroordeling door de rechter. Dus Werk, Geldzaken & Recht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:59 schreef Mark het volgende:
Hoort Pol. Waarom islam wel een gezwel is [veroordeling OM] niet in POL?
Al dus het modje dat niet erg neutraal is. Alleen maar omdat ik de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noem, wordt ik continu door hem gestalt en opent hij zelfs een topic over mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, het hoort op het forum van Huize Zonnedaal. Kijk maar even naar de Posthistory van de TS. Dizelfde (of een sterk erop gelijkend) topic heeft hij reeds meerdere malen geplaatst in POL en NWS. Daar gooien ze het zonder meer dicht. Evenals in WFL. Dus probeert ie het hier. Gewoon negeren, zakt het vanzelf weg.
Topics omdat meneer de mod het niet kan felen dat ik de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor de liefhebbers: [centraal] Het grote Akkersloot frustratie topic en [Centraal] Akkersloot deel 2
Twee topics en nog niet doorhebben dat het niet om je mening gaat maar om de manier waarop je die meent te moeten uiten. Hoe zielig kun je zijn?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Topics omdat meneer de mod het niet kan felen dat ik de stemmenhoorder Mohammed geestesziek noem![]()
Zou een andere mening dan "volgens mij was Mohammed wegens zijn horen van stemmen geestesziek" dan ook je zelfde stalk aandacht hebben gekregen (en nog hebben)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Twee topics en nog niet doorhebben dat het niet om je mening gaat maar om de manier waarop je die meent te moeten uiten. Hoe zielig kun je zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |