abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39803756
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:16 schreef MikeyMo het volgende:

Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) komt in de problemen als het rapport naar buiten komt. Volgens bronnen in Den Haag zal 'de jacht op de bewindsvrouw worden geopend', schrijft De Telegraaf donderdag.
Wordt dit dan de ondergang van Rita of redt ze het tot 22 november?
Wat heeft Verdonk te maken met een onder Justitie vallende detentie-locatie?
pi_39803797
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:48 schreef achterhetspoor het volgende:
tja ook dit rapport zal wel weer onder de pet verdwijnen. Alles voor het behoud van Verdonk .

En ja een minister is de hoogste verantwoordelijke als er iets misgaat op een lager niveau. Zeker als dat een flink aantal doden tot gevolg heeft.
Nogmaals: wat heeft Verdonk dan te maken met een detentie-afdeling die onder Justitie valt?
pi_39806093
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nogmaals: wat heeft Verdonk dan te maken met een detentie-afdeling die onder Justitie valt?
diegenen die in dat centrum zitten vallen onder haar jurisdictie ?
zij zet getuigen uit .. tegen de afspraak in ..
en zij doet uitspraken over het daar werkende personeel en de hulpdiensten .. zij ziet het blijkbaar wel als haar "afdeling" ?
pleased to meet you
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:11:19 #54
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39806553
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef moussie het volgende:
zij zet getuigen uit .. tegen de afspraak in ..
Ik weet niet of dat zo is. Heb je een onpartijdige bron? Groepen als VWN vinden uiteraard dat iedere aanwezige meteen een NL-paspoort moet krijgen en maken kabaal als er iemand, die in de buurt van het centrum was, wordt uitgezet. Maar wanneer ben je een getuige? Niet veel van de aanwezigen zullen iets nuttigs te melden hebben. Moet je ze daarom allemaal maar jaren in NL houden totdat alle onderzoeken gedaan zijn? Dan is het opeens weer onmenselijk als je ze daarna uitzet? Bovendien geloof ik dat er ook terrorisme-verdachten bij waren. Die ben je ook liever kwijt dan rijk.
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef moussie het volgende:
en zij doet uitspraken over het daar werkende personeel en de hulpdiensten .. zij ziet het blijkbaar wel als haar "afdeling" ?
Nee. Een minister spreekt namens de regering het kabinet. Ze kan daarmee ook voor haar collega`s spreken.

Ik vind het echter wel grappig dat iedereen meteen weer op Verdonk gaat mikken. Kamp, Donner en Remkes kan je vast ook wel aanspreken maar ja die worden niet gehaat dus "alle ballen op Rita" .
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39808882
Dat is dus het punt niet, Napalm.

Begrijpend lezen, weet je nog?

Awel. Het volgende gaat gebeuren:

-Donner is de lul want hij was verantwoordelijk voor de mensen die het cellencomplex beheerden.
-Verdonk is de lul (muhaha!) want zij was verantwoordelijk voor de nasleep / nazorg, want het ging immers om 'vreemdelingen' in dat complex ('Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie')

Bovendien was Donner al die tijd zo verstandig door 'laten we eerst het rapport afwachten' te zeggen, terwijl Verdonk direct al zei dat 'het personeel adequaat gehandeld heeft'.

Dus vallen ze allebei, in een realistische wereld.

MAAR!

Het CDA zal NOOIT accepteren dat Donner moet aftreden zonder dat Verdonk aftreedt, en andersom.

Dat wordt dus nog een aardig robbertje politiek knokken.
De winnaar? Niemand.
De verliezer? Zij die naar de kloten gingen tijdens die brand.
  Forum Admin vrijdag 14 juli 2006 @ 01:54:08 #56
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_39809487
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef Napalm het volgende:
Nee. Een minister spreekt namens de regering het kabinet. Ze kan daarmee ook voor haar collega`s spreken.
Da's nog erger, dan doet ze dus maar raak uitspraken over iets waar ze op dat moment helemaal niets vanaf kan weten, omdat zij daar niet direct over gaat. Denk dat haar collega's daar niet zo blij mee geweest zullen zijn. Als je iets niet weet, zeg het dan of zeg niets, maar ga niet voor je beurt spreken, en doe al helemaal geen uitspraken, die nergens op gebaseerd zijn.
quote:
Ik vind het echter wel grappig dat iedereen meteen weer op Verdonk gaat mikken. Kamp, Donner en Remkes kan je vast ook wel aanspreken maar ja die worden niet gehaat dus "alle ballen op Rita" .
Daar heeft ze het toch echt helemaal zelf naar gemaakt, door meteen bij voorbaat al halsstarrig te verklaren dat al het personeel adequaat gehandeld heeft, terwijl ze op dat moment (slechts kort na het ongeluk) daar nog helemaal geen informatie over had, en hetgeen bovendien ook nog onjuist blijkt te zijn. Een overbodige fout die ze wel vaker maakt, en daardoor (i.c.m. het niet willen/kunnen inzien/toegeven van ook maar de kleinste vergissing) bij velen ergernis opwekt. Had ze destijds haar mond gehouden, of gewoon gezegd dat het onderzoek eerst afgewacht moet worden, dan was er wat deze zaak betreft niemand over haar heen gevallen. (en was Donner waarschijnlijk nu de l*l geweest )

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 14-07-2006 02:01:58 ]
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Forum Admin vrijdag 14 juli 2006 @ 01:58:12 #57
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_39809569
//edit
Wat wij kijken
  Forum Admin vrijdag 14 juli 2006 @ 01:59:45 #58
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_39809595
k*tknopjes
Wat wij kijken
pi_39810172
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo is. Heb je een onpartijdige bron?
uhm .. het artikel uit de OP is van Elsevier ,
nrc zegt vrijwel hetzelfde maar dan zonder de opklopretoriek

en in de week na de brand .. klik
een paar dagen later, tijdens het spoeddebat wordt dat dus terug gedraaid en de uitzettingen gaan door .. klik
en 1 dag later .. klik .. dus die afspraak was er en gezien de publicatiedatum dus binnen 1 dag .. Donner is pas gebeld op de 13de blijkbaar
en toch waren er al 23 mensen uitgezet van de betrokken celblokken en werden er na het maken van de afspraak alsnog 6 uitgezet .. op z'n minst merkwaardig te noemen
pleased to meet you
pi_39811461
quote:

[..]

Als minister van Vreemdelingenzaken is zij toch verantwoordelijk voor de uitvoering van de vreemdelingenbewaring? En ze is verantwoordelijk voor de uitzetting van vreemdelingen.

Me dunkt dat ze dus ook verantwoordelijk is voor deze bewaarde vreemdelingen, en voor de uitzetting (of niet) van de overlevenden.

Verdonk is natuurlijk niet de enige minister die verantwoordelijkheid draagt voor de bij die brand betrokken personen / zaken / gebeurtenissen. Donner heeft ook een groot deel op z'n bord liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39812541
quote:
GroenLinks wil sneller rapport Schipholbrand

DEN HAAG (ANP) - GroenLinks wil dat het rapport van de Onderzoekersraad voor de Veiligheid (OVV) over de Schipholbrand versneld naar de Tweede Kamer wordt gestuurd. De partij heeft schriftelijke vragen gesteld.

Ministers Piet Hein Donner (Justitie) en Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) moeten de vragen beantwoorden. Aanleiding voor haar verzoek is een bericht in De Telegraaf donderdag dat een conceptrapport van de onderzoeksraad klaar is en door ingewijden als ,,explosief'' zou worden bestempeld.

Halsema wil weten of de raad inderdaad kritiek heeft op de gang van zaken en of het ministerie van Justitie forse steken heeft laten vallen. Bronnen in Den Haag bevestigden donderdag dat er stevige zaken in het voorlopige rapport staan.

Feitelijke conclusies

Een woordvoerder van de OVV kan daar niets over zeggen, omdat het onderzoek nog helemaal niet klaar is. Er is een beperkt conceptrapport af maar dat bevat volgens hem alleen enkele feitelijke conclusies over de gebeurtenissen. ,,Het cruciale deel, de beschouwing van de raad en de aanbevelingen, zijn nog niet gemaakt'', aldus de zegsman.

De afronding wordt in september of oktober verwacht en dat kan volgens hem niet eerder. ,,Een jaar is normaal als periode voor een rapportage.'' De brand was vorig jaar eind oktober in een complex voor vreemdelingenbewaring op Schiphol-Oost. Daardoor kwamen elf mensen om het leven.

Inzage

,,We zitten nu in de fase dat betrokkenen inzage krijgen in een bepaald deel. Daarna wordt hun inbreng verwerkt en het rapport voltooid.'' Aanvankelijk dacht de onderzoeksraad sneller klaar te zijn, maar ,,al doende ontdek je steeds meer'', zegt de OVV-woordvoerder.
Moet er nou rapport worden uitgebracht over een niet-af rapport? Als een partij vermoed dat er getraineerd wordt lijkt het me logisch kamervragen daarover te stellen, maar versneld rapport vragen omdat het rapport explosief is?

Even kijken wat GroenLinks er zelf over meldt:
quote:
In de Telegraaf is vandaag uitgelekt dat het conceptrapport over de Schipholbrand 'explosief' is en al bekend zou zijn in zeer kleine kring bij de top van het ministerie van Justitie. GroenLinks wil niet alleen weten of dit bericht klopt, waarom dit al op straat ligt en wil vooral dat het rapport sneller naar de Tweede Kamer wordt gestuurd. Femke Halsema stelde daarom de volgende kamervragen:

Schriftelijke vragen van het lid Halsema (GroenLinks) aan de ministers van Justitie en voor Vreemdelingenzaken en Integratie over het rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid over de Schipholbrand

1. Kent u het bericht  over het op uw ministerie circuleren van een concept van het rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid?
2. Hoe heeft deze concepttekst kunnen uitlekken? Bent u bereid, nu de inhoud van het onderzoeksrapport waarschijnlijk zeer binnenkort op straat komt te liggen, om het onderzoek van de Onderzoeksraad versneld naar de Kamer te sturen?
3.Klopt het dat de Onderzoeksraad stevige kritiek uit op de gang van zaken rond de Schipholbrand en dat het ministerie van Justitie forse steken heeft laten vallen? Bent u bereid om onmiddellijk alle mogelijke maatregelen te treffen om de eventuele door de Onderzoeksraad geconstateerde misstanden die tot op de dag van vandaag bestaan te verhelpen, waarbij met name te denken valt aan de nazorg voor de slachtoffers van de brand?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39813099
quote:

[..]

Simpel: Verdonk heeft gesteld dat al haar instanties rondom de schipholbrand prima werk hebben geleverd. Wat een verrassing dat dat nu dus niet zo blijkt te zijn
pi_39813234
En ondertussen heeft Verdonk alweer een volgende hete aardappel toegeschoven gekregen:
Rechter: handelen Verdonk willekeur
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:56:21 #64
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_39816602
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jawel, hoezo?
[..]

Dan wel. Maar ik heb 'ja' geantwoord op je vraag.
[..]

V.
Waarom reageer je dan met: Als ik het goed begrijp gaat dit over de zoveelste uitlating van Verdonk in de Kamer die overhaast is geweest.

Terwijl er staat: "Bij alles wat we nu weten, hebben de medewerkers adequaat gehandeld", verklaarde de bewindsvrouw.

Indien je een uitlating doet waarbij je rekening houdt met de op dat moment bekende feiten, dan is dat niet overhaast. Met eventuele nieuwe feiten kun je je uitlating aanpassen. Of wil jij pas dat een minister reageert op het moment dat alle feiten bekent zijn. Dan krijg je: "Ik kom hier over anderhalf jaar op terug"

Dus nogmaals, het blijft lastig begrijpend lezen!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:01:46 #65
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39816756
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:06 schreef sigme het volgende:
. Kent u het bericht over het op uw ministerie circuleren van een concept van het rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid?
2. Hoe heeft deze concepttekst kunnen uitlekken? Bent u bereid, nu de inhoud van het onderzoeksrapport waarschijnlijk zeer binnenkort op straat komt te liggen, om het onderzoek van de Onderzoeksraad versneld naar de Kamer te sturen?
3.Klopt het dat de Onderzoeksraad stevige kritiek uit op de gang van zaken rond de Schipholbrand en dat het ministerie van Justitie forse steken heeft laten vallen? Bent u bereid om onmiddellijk alle mogelijke maatregelen te treffen om de eventuele door de Onderzoeksraad geconstateerde misstanden die tot op de dag van vandaag bestaan te verhelpen, waarbij met name te denken valt aan de nazorg voor de slachtoffers van de brand?
Wat kosten al die kamervragen de belastingbetaler ook al weer? Wat een kut vragen, ze weten het antwoord al.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:08:52 #66
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_39816949
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:47 schreef sigme het volgende:
En ondertussen heeft Verdonk alweer een volgende hete aardappel toegeschoven gekregen:
Rechter: handelen Verdonk willekeur
Dat valt nogal mee. Het gaat hier om asielzoekers die op basis van de regels afgewezen zijn voor een verblijfsvergunning. Dat Verdonk voor enkele speciale gevallen een uitzondering wil maken, omdat het om een schrijnend geval gaat, lijkt mij geen probleem. Maar dat betekent dus niet dat als je volgens jou een schrijnend geval bent je een verblijfsvergunning krijgt.
De rechter doet eigenlijk een politieke uitspraak, dat vind ik nogal vreemd. Straks zorgt de rechter ervoor dat er geen uitzondering meer gemaakt mogen worden. Want de regels zijn er al en naar aanleiding van die regels is een verblijfsvergunning afgewezen. Scheelt natuurlijk dat daardoor het niet meer mogelijk is om Verdonk aan te vallen op het niet geven van een verblijfsvergunning in speciale gevallen die reeds al afgewezen zijn. Want dat mag van de rechter niet.
pi_39817580
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wat kosten al die kamervragen de belastingbetaler ook al weer? Wat een kut vragen, ze weten het antwoord al.
Ik vind het inderdaad obligate vragen, waarop gepaste obligate nietszeggende antwoorden gegeven zullen worden.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:56:53 #68
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39818530
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:06 schreef sigme het volgende:
Moet er nou rapport worden uitgebracht over een niet-af rapport? Als een partij vermoed dat er getraineerd wordt lijkt het me logisch kamervragen daarover te stellen, maar versneld rapport vragen omdat het rapport explosief is?
Het gaat erom dat het rapport reeds (ten dele) is uitgelekt. Als er een situatie ontstaat waarin heel Nederland een rapport kan lezen, maar de politiek doet alsof dat rapport nog moet worden geschreven, dan komt dat de geloofwaardigheid van de politiek niet ten goede. Men moet anticiperen op de ontstane situatie.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:00:53 #69
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39818641
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef Napalm het volgende:
Wat een kut vragen, ze weten het antwoord al.
Als je geen vragen stelt krijg je geen antwoord en wordt er ook niets vastgelegd. Het is dus zaak om wél vragen te stellen, ook al weet je welk antwoord je kunt verwachten.
pi_39818691
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:56 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het rapport reeds (ten dele) is uitgelekt. Als er een situatie ontstaat waarin heel Nederland een rapport kan lezen, maar de politiek doet alsof dat rapport nog moet worden geschreven, dan komt dat de geloofwaardigheid van de politiek niet ten goede. Men moet anticiperen op de ontstane situatie.
Ik vind dat uitlekken het meest kwalijk, maar dat is blijkbaar onvermijdelijk.

Als ik die vragen van GroenLinks zo bekijk is het vragen naar de bekende weg, en zullen de antwoorden dan ook weinig toevoegen.

Uit dat nieuwsbericht: ,,We zitten nu in de fase dat betrokkenen inzage krijgen in een bepaald deel. Daarna wordt hun inbreng verwerkt en het rapport voltooid.''
pi_39819169
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
Ik vind dat uitlekken het meest kwalijk, maar dat is blijkbaar onvermijdelijk.
ik denk dat dat dan ook het springende punt is bij de vragen ..
we zitten met een missionair minderheidskabinet omdat men Verdonk wou redden .. wie uit die "kleine kring op een aantal ministeries" heeft dit voor haar en Donner schadelijke concept-rapport laten lekken .. men heeft het kabinet gered maar wil alsnog Verdonk kwijt oid ?
pleased to meet you
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:28:25 #72
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39819401
quote:
Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) komt in de problemen
Da's nog voorspelbaarder dan de zondagavondrel in FB.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39819463
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef moussie het volgende:

ik denk dat dat dan ook het springende punt is bij de vragen ..
we zitten met een missionair minderheidskabinet omdat men Verdonk wou redden .. wie uit die "kleine kring op een aantal ministeries" heeft dit voor haar en Donner schadelijke concept-rapport laten lekken .. men heeft het kabinet gered maar wil alsnog Verdonk kwijt oid ?
Medestanders van Rutte? Zomaar een gedachte.
pi_39819563
Ik zie Rita wel minister president worden. Zij heeft na Fortuyn de meeste schijt over haar heen gehad. En dat werkt averechts naar de burger.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39826500
Balkenende IV komt eraan
pi_39826742
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Balkenende IV komt eraan
Voor November? Dat zou toch wel een triest record voor Nederland zijn, dan zitten we aan Italiaanse toestanden.
pi_39827154
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Balkenende IV komt eraan
  zondag 16 juli 2006 @ 08:44:44 #78
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39870100
Het rapport ligt op straat:
quote:
Geheim rapport Schipholbrand gestolen

(Novum) - Een geheim onderzoeksrapport over de brand in het cellencomplex op Schiphol is gestolen uit de auto van een medewerker van de Amsterdamse Gemeentelijke Gezondheidsdienst (GGD). De Telegraaf schrijft zondag dat het gaat om een conceptrapport dat onder strikte geheimhouding in kleine kring werd verspreid. Het officiële rapport wordt dit najaar gepubliceerd.

Het rapport is opgesteld door de Onderzoeksraad voor Veiligheid die onder leiding staat van Pieter van Vollenhoven. Het rapport zou geen gevoelige informatie bevatten omdat de getuigenverklaringen geanonimiseerd zijn opgenomen. De bij de brand betrokken partijen moeten nog de kans krijgen te reageren op de bevindingen en verklaringen.

De tas waar het rapport in zat werd gestolen uit de achterklep van een auto die stond te wachten voor een stoplicht.

Bij de brand op het detentiecentrum op Schiphol-Oost kwamen in oktober elf mensen om het leven. Bronnen in Den Haag meldden donderdag in De Telegraaf dat het rapport explosief zou zijn. De onderzoeksraad levert volgens het ochtendblad flinke kritiek op de gang van zaken rond de brand. Justitie zou grote steken hebben laten vallen bij de ramp in het detentiecentrum. Ook de Rijksgebouwendienst, de politie en de brandweer zouden worden bekritiseerd.

Bron
pi_39870511
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Voor November? Dat zou toch wel een triest record voor Nederland zijn, dan zitten we aan Italiaanse toestanden.
Is gewoon de nasleep van de liquidatie van een Politicus (dat heeft tijd nodig om te helen). Gewoon nederlandse toestanden dus.

En ja is meer dan logisch dat dat rapport nu al uitlekte. Ik vind wel dat ze die lekkert moeten ontslaan (je` geheim uit de kofferbak van je` auto laten stelen voor het stoplicht, neem er nog 1 )
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 16 juli 2006 @ 11:46:18 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39871959
quote:
De afronding wordt in september of oktober verwacht en dat kan volgens hem niet eerder.
Perfecte timing voor de verkiezingen. Linkse ambtenaren uiteraard.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39872405
quote:
Op zondag 16 juli 2006 08:44 schreef NewOrder het volgende:
[..]
pff .. wat een vaag verhaal .. maakt dit nou duidelijker dat er getipt is door iemand ?
Of zat de Telegraaf soms af te luisteren, dat ze wisten in welke kofferbak ze moesten zijn ?
of doen ze dat wel vaker, zo maar spullen jatten uit niet afgesloten kofferbakken als je voor het stoplicht staat ?
pleased to meet you
  zondag 16 juli 2006 @ 12:53:55 #82
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_39873512
quote:
Op zondag 16 juli 2006 08:44 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het zou weer een keer niet zo zijn

In Nederland lekt altijd alles uit of het wordt uit auto's gejat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_39873554
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het zou weer een keer niet zo zijn

In Nederland lekt altijd alles uit of het wordt uit auto's gejat
Gebeurt overal ter wereld hoor.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_39880041
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:56 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Gebeurt overal ter wereld hoor.
Uitlekken, ja. Stelen, ook ja. Maar zulke slechte smoezen verzinnen?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:56:18 #85
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_39881058
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Uitlekken, ja. Stelen, ook ja. Maar zulke slechte smoezen verzinnen?
Inderdaad, degene die dit verhaal geloofwaardig vindt is zelf niet mee geloofwaardig. Dit zie je alleen in slechte B-films. Maar hieruit blijkt wel weer dat er achter de schermen hele vieze spelletjes worden gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')