Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nutWaarom dan niet gewoon 1 tandje meer achter ofzo
Bijna zelfde effect als 1 minder voor en 2 minder achter
Minder voor = harder trekken = meer toeren draaien voor zelfde snelheid ten opzichte van oude vertandingquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Wat is dan het verschil tussen 1 voor en 2 achter tegenover 1 achter?![]()
Thnx voor de uitlegquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Minder voor = harder trekken = meer toeren draaien voor zelfde snelheid ten opzichte van oude vertanding
Meer voor = minder hard trekken = minder toeren draaien voor zelfde snelheid ten opzichte van [...]
Minder achter = minder hard trekken = minder toeren draaien voor zelfde snelheid ten opzichte van [...]
Meer achter = harder trekken = meer toeren draaien voor zelfde snelheid ten opzichte van oude [...]
Denk aan je (ex-)mountainbike versnellingen ...
Verder geldt:
1 tandje minder voor = bijna hetzelfde effect als 3 tanden meer achter
1 tandje meer voor = bijna hetzelfde effect als 3 tanden minder achter
Komt omdat je voortandwiel bijna 3x zo klein is als je achtertandwiel
Ja, bij mij scheelt dat bijna 1000 toeren @ 100 km/hquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thnx voor de uitleg![]()
En één tandwieltje minder voor zul je ook al best merken? Vraag me af hoeveel toeren dat zou schelen, wil namelijk nog wel een beetje 'normaal' snelweg kunnen rijden![]()
Je hebt de '98 instellingen niet naar hem toe gestuurd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, bij mij scheelt dat bijna 1000 toeren @ 100 km/hhttp://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/ <-- vul die shit in, is een goede richtlijn. Al die gegevens kun je vinden in het werkplaatshandboek
Had je zelf toch al gedaan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt de '98 instellingen niet naar hem toe gestuurd?
Kijk eens wat +5 doet ..
Je had toch printscreenertsquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je zelf toch al gedaan?
Heb je WPH nu niet bij de hand
Ach heb ook bij mijn ZXR achterop gezeten meerdere uren en krapper dan dat bestaat nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:00 schreef bwt het volgende:jij past niet bij mij op de motor achterop.
Dan steekt er ongeveer 1,5 meter boven mij uit
(we shall see)
Bwt is nogal klein geschapen, dromquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach heb ook bij mijn ZXR achterop gezeten meerdere uren en krapper dan dat bestaat niet
Daarom laat ik mijn broertje altijd dat soort dingen voor me doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zal wel iets verkeerds hebben ingevuld, dat ding geeft aan dat ik 1342 Km/u moet rijden in de 6e versnelling bij 11.000 toeren
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bwt is nogal klein geschapen, drom
Nouja waren paar dingen waar ik niet uit kwam, zoals Chain Pitch en Chain Links..(kon het niet vinden in Hayness of Google) maar dan nog, zonder die dingen gaf ie ook al waarden aan, alleen dan 92 km/u bij 6000 toeren wat niet kloptquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn broertje altijd dat soort dingen voor me doen![]()
Moet om 2.30 ongeveer weer op, teringzooi zeg. Wrom ben ik altijd zo traag
Ja, je moet zelf een grote marge inbouwen dat het een beetje klopt. Maar het fijne weet ik er niet van, volgens mij zit H te gamen dus die komt straks wel ff stoer doen hoe het wel moetquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja waren paar dingen waar ik niet uit kwam, zoals Chain Pitch en Chain Links..(kon het niet vinden in Hayness of Google) maar dan nog, zonder die dingen gaf ie ook al waarden aan, alleen dan 92 km/u bij 6000 toeren wat niet klopt![]()
Dus jij moet 's middags d'r uit zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn broertje altijd dat soort dingen voor me doen![]()
Moet om 2.30 ongeveer weer op, teringzooi zeg. Wrom ben ik altijd zo traag
Nee, over een uur piemolquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:24 schreef bwt het volgende:
Dus jij moet 's middags d'r uit zijn
kun je lekker uitslapen
Dan kan je beter wakker blijvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, over een uur piemol![]()
Mzzls.
Chain pitch is 15.875 en chain links moet je ff via www.motozoom.nl naar een ketting zoeken wat op jouw motert past. Selecteer eerst je eigen motor en dan zoekt motozoom de ketting erbij. Daar staat in hoeveel links (schakels)quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja waren paar dingen waar ik niet uit kwam, zoals Chain Pitch en Chain Links..(kon het niet vinden in Hayness of Google) maar dan nog, zonder die dingen gaf ie ook al waarden aan, alleen dan 92 km/u bij 6000 toeren wat niet klopt![]()
Eh ja, nouja laat maar zitten.. als jij zegt dat het ongeveer 1000 toeren scheelt dan geloof ik het welquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Chain pitch is 15.875 en chain links moet je ff via www.motozoom.nl naar een ketting zoeken wat op jouw motert past. Selecteer eerst je eigen motor en dan zoekt motozoom de ketting erbij. Daar staat in hoeveel links (schakels)
Tis nu te laat om dat voor jou te doen, houd vol je kunt het wel. Je hebt tenslotte je P![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh ja, nouja laat maar zitten.. als jij zegt dat het ongeveer 1000 toeren scheelt dan geloof ik het wel![]()
Ik gaat mijn nest ook maar opzoeken![]()
![]()
Kenkerpaupertquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh ja, nouja laat maar zitten.. als jij zegt dat het ongeveer 1000 toeren scheelt dan geloof ik het wel![]()
Ik gaat mijn nest ook maar opzoeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:41 schreef hicham het volgende:
[..]
KenkerpaupertKutspel
Ook maar pitten
![]()
![]()
De 22e hè?? Zit ik in de Ardennen...quote:
Joh, doe eens niet zo zakelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, hij trekt eindelijk zijn bek eens open.![]()
9.40 op de klok ipv 36...meevaller??quote:Met deze progressie schat ik in dat hij zich binnen 36 uur aanafmeldt.![]()
[..]
En die paralelle tweecylinder heeft zijn basis al in de jaren 70.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zag vandaag een knalgele Laverda 750S staan bij mijn dealer.. zag er wel vet uit, à la oude ZXR 750 modelletjes.. maar slecht afgewerkt in de cockpit
Echt heel goedkoop. En dan de motor, een paralelle tweecylinder onder zo'n 'supersport'![]()
Vooral door-gaan.. wel aanmelden dus, je hebt nog een paar uur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:48 schreef dribbel79 het volgende:
9.40 op de klok ipv 36...meevaller??
Mijn E-mail niet, maar ik kom toch niet..quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef Faithy het volgende:
staat een ieder zijn/haar e-mail in het profiel?
dan kan ik even details over de BBQ toemailen![]()
Dus als ik de demper van dat ding monteer heb ik bijna hetzelfde geluid met mijn GS?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
die heb ik in Duitsland gezien ( toen we op weg naar de Eifel waren)wat een geluid zit er in die dingen
echt geweldig
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn E-mail niet, maar ik kom toch niet..![]()
Mogguh![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus als ik de demper van dat ding het kenteken van mijn GS daarop monteer heb ik bijna hetzelfde geluid met mijn GS?![]()
![]()
quote:
Nou in theorie moet het geluid bijna hetzelfde kunnen zijn (iets meer cylinderinhoud). Misschien dat het ding nogal rammelde waardoor je 'echte' motorgeluid niet gehoord hebt.. het is tenslotte Italiaanse rommelquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm even buiten in het zonnetje liggen met een bak thee in de aanslag en muziek erbij![]()
ik denk dat de praktijk iets anders isquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nou in theorie moet het geluid bijna hetzelfde kunnen zijn (iets meer cylinderinhoud). Misschien dat het ding nogal rammelde waardoor je 'echte' motorgeluid niet gehoord hebt.. het is tenslotte Italiaanse rommel![]()
Moet je wel voor studerenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Faithy het volgende:
OV werkt vaak ook wel op zaterdagen BazzieK![]()
pics!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Net rijles gehad, alles ging goed, ben klaar voor het examenEn had een nieuwe medelesser, god-ver-domme zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
Je durft gewoon nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat zo raar he, '"ja mag ik even een fototje van je maken"
jup - staat er in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef Faithy het volgende:
staat een ieder zijn/haar e-mail in het profiel?
dan kan ik even details over de BBQ toemailen![]()
Als het goed is heb je al een email van Faithyquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef bwt het volgende:
[..]
jup - staat er in.
en je hebt ook nog eens mijn msn met een direct mailadres
msnne, dan kunnen we kijken hoe dat gaatquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Net rijles gehad, alles ging goed, ben klaar voor het examenEn had een nieuwe medelesser, god-ver-domme zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
En heb de uitnodiging voor de BBQ gehad Faithy, zal even kijken of het te fietsen is of dat BWT zin heeft in nutteloze bagage achterop
Is goed, voeg je wel even toe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:23 schreef bwt het volgende:
[..]
msnne, dan kunnen we kijken hoe dat gaat
Heb volgens mij ook zoiets in mijn voorbandquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
(edit= under frestruction... hoerekikker)
* TIP van de dag
[afbeelding]
Of iets dergelijks...
Al is het alleen al om thuis te komen.![]()
omdat:
[afbeelding]
disclaimer: gelukkig niet mijn band![]()
Zo'n grote band, zo'n klein gaatje.![]()
O ja, ik ben pas vanavond na 18.00 thuisquote:
Komt wel goed, zit "regelmatigquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja, ik ben pas vanavond na 18.00 thuis
En je mag nog niet eens met je eigen motor rijden???quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb volgens mij ook zoiets in mijn voorband
Heel grote parkeerplaats hier vlakbij waar ik wel eens op zondag rijdt en rij zowiezo af en toe bij mijn pa achterop om het blok een beetje te laten lopen af en toe. Maarja is volgens mij alleen een beetje in het rubber ofzo want hij loopt totaal niet leeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef bwt het volgende:
[..]
En je mag nog niet eens met je eigen motor rijden???
hoe doe je dat ????
stevig boutje geweestquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
De bout:
Bout vanaf de zijkant
Zicht vol er op
Scheurtje:
achtergebleven gat na verwijdering
Van de spijker heb ik helaas geen foto's![]()
Dat is, wat je zegt, een beste boutquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
De bout:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2037.5cb.th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2044.bea.th.jpg]afbeelding][/url]
Scheurtje:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMG_2058.f2d.th.jpg]afbeelding][/url]
Van de spijker heb ik helaas geen foto's![]()
Dat ziet er veel te moeilijk uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
(edit= post ontkikkerd)
* TIP van de dag
[afbeelding]
Of iets dergelijks...
Al is het alleen al om thuis te komen.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Inderdaad, pikte hem op een industrieterrein op. Waarschijnlijk vlak voor of op een rotonde, want toen ik de rotonde nam ging ik bijna op mijn bek![]()
Ben vervolgens met 20 km/u naar huis gehobbeld![]()
Ik ga ff touren nu![]()
![]()
Neem een "I'm with stupid" shirtje mee. Dan overleef je het met een lachertjequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ziet er veel te moeilijk uit.
Ik heb gewoon een bus van dat veredelde purschuim bij me. Volspuiten, CO2 patroon erop en schoon laten maken door de garage
Oja en ik ga zo op vakantie, weer met een Italiaan naar Frankrijk, dus als ik er echt nooit meer ben
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ziet er veel te moeilijk uit.
Ik heb gewoon een bus van dat veredelde purschuim bij me. Volspuiten, CO2 patroon erop en schoon laten maken door de garage
Oja en ik ga zo op vakantie, weer met een Italiaan naar Frankrijk, dus als ik er echt nooit meer ben
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=InetSOA&dir=mijnkindonline&type=wmv
Feefquote:
Ben je nou gewoon dom of heb je enorm veel lef?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef stinkie het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Feef
mits in Frankrijk aan het strand
Schevingen zit er voorlopig even niet in voor mij
Hoewel ik daar wel weer wil gaan surfen ook
Deze heb ik gekocht en heeft garantie. Ik durf het wel aan nuquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dom of heb je enorm veel lef?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht en heeft garantie. Ik durf het wel aan nu
Mogguhquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn spelling leven is echt dramatisch achteruit gegaan afgelopen jaar
![]()
Valt toch nog wel mee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
MDI donkergrijs kuipruitje: 85 euri...![]()
Maar wel mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
MDI donkergrijs kuipruitje: 85 euri...![]()
Maar wel mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had anders ook een paar foto's van mijn medelesser ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat zo raar he, '"ja mag ik even een fototje van je maken"
Dat verklaard misschien je kleur, je zweet cola.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had anders ook een paar foto's van mijn medelesser ...
Ben er weer trouwens, nog wat bruiner geworden in de achtbanen van Walibi World ..
En nog nooit zoveel cola gezopen als vandaag, zelfs in Tunesië dronk ik minder ..
Neuh, ik heb gewoon een week niet gedouched ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat verklaard misschien je kleur, je zweet cola.
Ja ok maar had er nog nooit gezien voor vandaag en als je dan meteen foto's begint te nemenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had anders ook een paar foto's van mijn medelesser ...
Ben er weer trouwens, nog wat bruiner geworden in de achtbanen van Walibi World ..
En nog nooit zoveel cola gezopen als vandaag, zelfs in Tunesië dronk ik minder ..
Weet ze in ieder geval dat je interesse hebt .. Anders val je nooit op natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ok maar had er nog nooit gezien voor vandaag en als je dan meteen foto's begint te nemen![]()
Ben jonger, korter, lelijker en dikkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet ze in ieder geval dat je interesse hebt .. Anders val je nooit op natuurlijk
Aan welk lichaamsdeel moet ik dan denken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben jonger, korter, lelijker en dikkerJa laten zien dat ik interesse heb zal alles oplossen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aan welk lichaamsdeel moet ik dan denken?![]()
![]()
Daarom draag ik dus geen brilquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef hollander172 het volgende:Net bril opgehaald, toch pijnlijk dat afrekenen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verklaard waarom je die enorme moer niet hebt kunnen ontwijken
Hahhahaa, brille-vanillequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef hollander172 het volgende:Net bril opgehaald, toch pijnlijk dat afrekenen.
* Op filmpjes wachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:05 schreef worldpimber het volgende:
Gawaine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check deze dizzle dan
[afbeelding]
Design
Afwerking
Handschrift
Afhandeling![]()
![]()
We moeten eens allemaal gevulde koek meet eten bij Pepijn doen, zo gezond zijn wequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:16 schreef BazzieK het volgende:
MiddagLekker gezwommen en nu gezond pizza en broodjes met vleesch eten
Ik rij bijna niet meerquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We moeten eens allemaal gevulde koek meet eten bij Pepijn doen, zo gezond zijn we
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We moeten eens allemaal gevulde koek meet eten bij Pepijn doen, zo gezond zijn we
[..]
Ik rij bijna niet meerMaar zondag zal ik wel ff tijd hebben
![]()
En circuitdag
Alleen nog ff kijken hoe ik hem afmaakgewoon 2 moertjes + bout die past op de cam ofzo ws?
Gawaineeee (waah.gif)
Ook lang niet gedaan (de vorige is "pas" 12 jaar oudquote:
Dit dus enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verklaard waarom je die enorme moer niet hebt kunnen ontwijken
:^ ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh ja, daarom had ik een zonnebril op sterkte bij mijn autorijexamen. Had hem met AVD voor de motor weer mee, maar de beste man liet me van zo dichtbij een kenteken oplezen dat ik hem niet eens nodig hadquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook lang niet gedaan (de vorige is "pas" 12 jaar oud) maar op een gegeven moment loop je toch tegen beperkingen aan.
Ben je vroeg terug gezien je posttijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je vroeg terug gezien je posttijd.![]()
Bazziek heeft geen excuus meer.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
Hallo![]()
Wel alleIk vond een uitnodiging in mijn mailbox
!
![]()
Ik kan niet![]()
Zoals gewoonlijk weer ingeroosterd voor het weekend
![]()
![]()
Iedereen komt aan bod, geloof me.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Gewoon komen, wil niet de enige pispaal daar zijn
* BazzieK heeft er niet veel vertrouwen inquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedereen komt aan bod, geloof me.![]()
Alleen diegenen die niet komen niet. Maja, we have all the fun.![]()
![]()
Ik heeft, leuk spelquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Waarom is dit knakenspel er alleen maar voor de playstation![]()
http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97502/Site/
Weet ik ook niet maar het ligt hier recht voor mijn neusquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Waarom is dit knakenspel er alleen maar voor de playstation![]()
http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97502/Site/
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
Wrijf het er maar in...
Adem in, adem uit..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meneer ik begin eerder met lessen dan jij
![]()
![]()
Ja maar ik heb helemaal geen tijd om het te spelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
Wrijf het er maar in...
Nee gang is er een beetje uit momenteel, aankomende donderdag weer voor theoriequote:
Sjusjes met Theoriequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Nee gang is er een beetje uit momenteel, aankomende donderdag weer voor theorieen dan kan ik afrijden
![]()
Thx, 14 dagen geleden trouwens bij een motor gekeken (honda cb400f), maar dat ding was gaar, mooi voor het eerste halfjaar omdat ik waarschijnlijk januari tot juli in het buitenland zit.quote:
Idd mooi danquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Thx, 14 dagen geleden trouwens bij een motor gekeken (honda cb400f), maar dat ding was gaar, mooi voor het eerste halfjaar omdat ik waarschijnlijk januari tot juli in het buitenland zit.
Binnenkort noch even bij een andere kijken, hopen dat dat wel wat is zodat ik zoiezo beetje rijden kan.quote:
Die heeft mijn zus ook al 15 jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
Thx, 14 dagen geleden trouwens bij een motor gekeken (honda cb400f), maar dat ding was gaar, mooi voor het eerste halfjaar omdat ik waarschijnlijk januari tot juli in het buitenland zit.
Inderdaad, ik zal er ook weer een keer aan moeten geloven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook lang niet gedaan (de vorige is "pas" 12 jaar oud) maar op een gegeven moment loop je toch tegen beperkingen aan.
[..]
Dit dus enzo.![]()
Wij kunnen helaas niet komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
Heeft Faithy eigenlijk parkeerplek voor ons posermateriaal?![]()
Laatste paar diefstaltopic op MF gaan allemaal over regio Den Haag.![]()
[..]
![]()
Fok!MC BBQ Pre-BBQ Party?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij kunnen helaas niet komen![]()
![]()
, want we hebben al een spetterend feest bij ons thuis.
![]()
Diegenen die niet komen, die komen juist wel uitgebreid aan bodquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het is nooit te vroeg voor drankquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg vroeg dan of niet?![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, want jij hebt geen rijbewijs![]()
Waarom heb je dan een ZXR-400 gekocht als hij even snel is als je fiets?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op mijn trapfiets een behoorlijke accurate snelheidservaring van een 25KW GS
![]()
Wat zal er de afgelopen 15 meetings vaak over mij geluld zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef hicham het volgende:
Diegenen die niet komen, die komen juist wel uitgebreid aan bodLekker achter de rug om
![]()
Nee joh BT90'squote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef kratjuh het volgende:
Over een week of 2 zodra m'n salaris binnen is eindelijk nieuwe bandjes ...
Gewoon MPP's dunkt mij ... ?
Kan het je aanraden, gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal er ook weer een keer aan moeten geloven.Door die van mij zie ik inmiddels niet zo veel meer en bovendien is die door de helm nogal verbogen.
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een ZXR-400 gekocht als hij even snel is als je fiets?![]()
![]()
Vraagteken mag weg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef kratjuh het volgende:
Over een week of 2 zodra m'n salaris binnen is eindelijk nieuwe bandjes ...
Gewoon MPP's dunkt mij ... ?
Not me.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef kratjuh het volgende:
Heeft men trouwens nog plannen/ideeën voor a.s. zondag voor een possible meet ?
Ik wil mijn brulpijp wel ff laten zien horen ..
Bosje bloemen bij de pomp scoren en Nick kan achterop.quote:
Moeders op de tank, Nick achterop, simpel tochquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Not me.![]()
Moeders jarig, en ik heb Nick.![]()
Ken ik, kleeft een groot probleem aan bij mij. Ik beschik niet over de vaardigheid/mogelijkheid om mijn wielen los te halen, en daarbij beschik ik ook niet over een adres waar ik losse wielen kan inleveren, danwel complete motor etc ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vraagteken mag weg.![]()
Kijk ook even via Rodamoto.![]()
Dubbel pech ?quote:Not me.![]()
Moeders jarig, en ik heb Nick.![]()
Hoe zit jij zondag in je tijd eigenlijk ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bosje bloemen bij de pomp scoren en Nick kan achterop.![]()
Ik ben weer overgegaan op zachte lenzen, dus iedere maand heb ik weer schone lenzen. Echt heerlijk! En ieder half jaar controle, dus het zal me nu niet meer zo snel gebeuren dat ik mensen niet meer herken op straat en zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan het je aanraden, gaat een wereld voor je open.![]()
![]()
Ik zie nu de inslagen vallen en kan bijna mijn punten tellen op 12 meter.Wel lachen, ik snap echt niet dat ik elke keer ben wezen schieten zonder dat ik een POI kon zien.
![]()
Motorgerelateerd dan, ipv een vage veeg asfalt zie ik nu duidelijk relief.Kan ook kentekens weer normaal lezen enzo.
edit: tering, zo ziet een pixel er dus uit.![]()
als je dan toch een tering eind gaat rijden dan kan je ook even doorrijden naar Sint Oedenrodequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken ik, kleeft een groot probleem aan bij mij. Ik beschik niet over de vaardigheid/mogelijkheid om mijn wielen los te halen, en daarbij beschik ik ook niet over een adres waar ik losse wielen kan inleveren, danwel complete motor etc ..
Mijn plan is tot nu toe om in Geldermalsen een setje bandjes te halen ...
[..]
Dubbel pech ?
ik vind het een goed ideequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je dan toch een tering eind gaat rijden dan kan je ook even doorrijden naar Sint Oedenrode![]()
scherpe prijzen en goede servicejaah is goedkoper dan Sabra
![]()
en op de terug weg kom je bij ons even een bakkie doen (lees brulpijp showen )![]()
Ook best .. Link/info/mail/etc ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je dan toch een tering eind gaat rijden dan kan je ook even doorrijden naar Sint Oedenrode![]()
scherpe prijzen en goede servicejaah is goedkoper dan Sabra
![]()
en op de terug weg kom je bij ons even een bakkie doen (lees brulpijp showen )![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef kratjuh het volgende:
Overigens ga ik ff beameren en naar bedje ... Bis morgen
Leuke signature heb je trouwens. Zal ik iets nemen in de zin van: Sylvana is een kuthoer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef dribbel79 het volgende:
jaah, morgen dagje spammen, laatste werkdag....
bier en tieten!!! (jaja, weer aan de motorberging gewerkt...buren en decoupeerzagen, wereldcombi!!)
Ik hoorde gisteren en vanmorgen allerlei enge dingen over verjaardagen enzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe zit jij zondag in je tijd eigenlijk ?![]()
Moeders durft niet eens haar hand op de motor te leggen, zo bang is ze van die dingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef BazzieK het volgende:
Moeders op de tank, Nick achterop, simpel toch
Weleens aan gedacht dat jouw ouders zich terecht zorgen maken over hun "kleine mannetje"?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
En hoe oud je ook bent, je blijft altijd een kind...ook voor hun zorgen bedoel ik dan..
Ik dacht vroeger dat je op oudere leeftijd los gelaten zou worden.![]()
Leest makkelijk weg idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
Dan is de lol eraf...neem de tijd nou maar, het is geen zakelijk stuk...don't worry...
Samenvatting: Een avond belachelijk veel zuipen en 's morgens nog "dronken" wakker worden en stinken...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
Dan is de lol eraf...neem de tijd nou maar, het is geen zakelijk stuk...don't worry...
Jah, hehe...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leest makkelijk weg idd.
Butsex is wel erg overdone trouwens, had je die al gelezen?![]()
Hmm ? Wie ? Wat ? Waar ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Blah, blabla...
Bla blowjob bla bla bla blabla blabla...
Check www.jossmit.nl ff (Haarlem). Volgens mij scheelt de prijs niet eens zo met Suomy in Sint Oedenrode, weet alleen niet wat de montage kost. Als het verschil niet te groot is dan scheelt 't je 2 uur rijden en 20 euro benzinequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook best .. Link/info/mail/etc ?
En een bakkie doen is altijd goed ..
En een slap, lauw kopje koffiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Check www.jossmit.nl ff (Haarlem). Volgens mij scheelt de prijs niet eens zo met Suomy in Sint Oedenrode, weet alleen niet wat de montage kost. Als het verschil niet te groot is dan scheelt 't je 2 uur rijden en 20 euro benzine
Ik snap niks van die site .. Ik weet alleen dat ik in Geldermalsen voor 324 euri klaar ben (dus inclusief montage en balanceren etc) en dat die tank benzine niet meegerekend hoeft te worden aangezien ik toch lekker een stukje kan gaan tuffen ... En zelfs een bakkie koffie kan doen als ik bij die andere knakkert van Mercy doe ...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Check www.jossmit.nl ff (Haarlem). Volgens mij scheelt de prijs niet eens zo met Suomy in Sint Oedenrode, weet alleen niet wat de montage kost. Als het verschil niet te groot is dan scheelt 't je 2 uur rijden en 20 euro benzine
En dat werkt in de IT, kneusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik snap niks van die site .. Ik weet alleen dat ik in Geldermalsen voor 324 euri klaar ben (dus inclusief montage en balanceren etc) en dat die tank benzine niet meegerekend hoeft te worden aangezien ik toch lekker een stukje kan gaan tuffen ... En zelfs een bakkie koffie kan doen als ik bij die andere knakkert van Mercy doe ...
Meestal is het juist onterecht (in ander verband) , maar ik begrijp het wel een beetje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hollander172 het volgende:
Weleens aan gedacht dat jouw ouders zich terecht zorgen maken over hun "kleine mannetje"?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een eikel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:48 schreef dribbel79 het volgende:
hier
[..]Aren’t 17 year old girls funny?[...]
[..]I had no desire to face her rifle-wielding father with my face covered in her spit and my sperm.[..]
[..]Once I was out of imminent danger, I couldnt help but laugh[..]![]()
Erg funny jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef dribbel79 het volgende:
Ik heb een nieuwe held: Tucker Max!!
The Famous "Sushi Pants" Story
[..]
lang maar vermakelijk verhaal
[..]
Let me be clear about this night: it was in my top 5 drunkest nights ever. I was completely shit-housed. I threw up multiple times, some of them through my nose. JESUS CHRIST, I WOKE UP blowing a .09. That's fucking ridiculous. That thing is awful. All you do is drink in order to increase your BAC. That device is the devil dressed in a transistor.
My advice to you: avoid it at all costs.
Meer leuke verhalen
Bij Suomy ben je voor 325 euro klaar incl. montage (MPP 190/50 + 120/60) en bij Jos Smit 289.50 euro excl. montage. Geen idee wat montage daar kost. Dat je het ff weet, je mag best koffie bij Mercy drinken hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik snap niks van die site .. Ik weet alleen dat ik in Geldermalsen voor 324 euri klaar ben (dus inclusief montage en balanceren etc) en dat die tank benzine niet meegerekend hoeft te worden aangezien ik toch lekker een stukje kan gaan tuffen ... En zelfs een bakkie koffie kan doen als ik bij die andere knakkert van Mercy doe ...
Zorg gewoon voor een goede jampotbril/lensjes joh.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh ja, daarom had ik een zonnebril op sterkte bij mijn autorijexamen. Had hem met AVD voor de motor weer mee, maar de beste man liet me van zo dichtbij een kenteken oplezen dat ik hem niet eens nodig had![]()
Heb de rest van de rit wel met bril gereden geloof ik.. maar die bril krijg ik niet tussen mijn eigen helm, bovendien is het model hopeloos verouderd![]()
Ach, heb hem verder ook niet echt nodig. Okee als er iets op het schoolbord geschreven wordt kan ik het soms niet lezen en richtingsaanwijzers zijn ook heel laat pas te lezen![]()
Amem to thatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zorg gewoon voor een goede jampotbril/lensjes joh.Lul
![]()
Slecht zien is echt zonde voor je belevingswereld![]()
stemt voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef hicham het volgende:
Deze zomer extreme files op A4 en A10-zuid
Als ze nou gelijk een mooi klaverblad van knooppunt Badhoevedorp maken ipv wat er nu ligt [afbeelding]
4daagse feesten nijmegenquote:
Dönner halen?quote:
Hoe kun je nou de hele week een 4daags feest hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:04 schreef bwt het volgende:
[..]
4daagse feesten nijmegen![]()
de heeeele week![]()
maar wel bikkelen en gewoon gaan werken![]()
vrijdag wel vrij![]()
stapel tostie'squote:
1 dag pre partyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de hele week een 4daags feest hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de hele week een 4daags feest hebben![]()
![]()
Ben ik ook 's geweest ... Superfeesten zijn dat, jij woont daar vlakbij zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:04 schreef bwt het volgende:
[..]
4daagse feesten nijmegen![]()
de heeeele week![]()
maar wel bikkelen en gewoon gaan werken![]()
vrijdag wel vrij![]()
BK Niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef kratjuh het volgende:
Shoarma !
of een Long Chicken met kaas bij de BK
DOH!quote:
Ik ga de lokale buurtsuper maar even ontsieren, middels mijn aanwezigheid.quote:
check my profile - my home townquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben ik ook 's geweest ... Superfeesten zijn dat, jij woont daar vlakbij zeker?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gelul.. gebeurd vaak genoeg dat een avond eindigd bij een soa test.![]()
![]()
straks heb je een herkansingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:19 schreef bwt het volgende:
[..]
check my profile - my home town
En vol
[edit]
KUT
dacht dat ie vol zat
[/edit]
Kunnen ze weer goochelen met nummertjes.quote:
Reactie duurde even, typefoutje gemaakt in google?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
lul![]()
![]()
http://grammertime.ytmnd.com/
quote:
Nee, shoarma gehaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Reactie duurde even, typefoutje gemaakt in google?![]()
![]()
quote:The name 'Google' was an accident. A spelling mistake made by the original founders who thought they were going for 'Googol'.
een waterscooter met wielenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:54 schreef -XX- het volgende:
Hahahahttp://motorhit.motoroccasion.nl/media/motoren/480x360/161146.jpg wat is dittttttttttt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw eerste motor, heel de Fok!MC heeft gelapt, geliciteerdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:54 schreef -XX- het volgende:
Hahahahttp://motorhit.motoroccasion.nl/media/motoren/480x360/161146.jpg wat is dittttttttttt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zegt iemand die een roze bandit wilquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:15 schreef -XX- het volgende:
Hahahahet zou toch wat zijn als iemand zo'n ding zal gaan kopen
Wat een ernstig uiterlijk heeft die bak op wielen
![]()
![]()
Een roze banditquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een roze bandit wil
een roze![]()
nofi. voor de bandit![]()
Jahaaa kijk maar uit voor agent (in spé) Bazziekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een roze banditHAHAHA NIET HOOR!
![]()
Dan val je te veel op!![]()
Politie ziet: ROZE BANDITT!!!!!!!!!! , vlecht, MEISJE!, volg haarwachten op een stuurfout
BEKEUR HAAR!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jahaaa kijk maar uit voor agent (in spé) Bazziek
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef worldpimber het volgende:
Zorg gewoon voor een goede jampotbril/lensjes joh.Lul
![]()
Slecht zien is echt zonde voor je belevingswereld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ze je eerder willen boeien..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
Politie ziet: ROZE BANDITT!!!!!!!!!! , vlecht, MEISJE!, volg haarwachten op een stuurfout
BEKEUR HAAR!![]()
Gaat die tent niet failliet binnenkort.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:30 schreef richardgie het volgende:
En Richard is ook weer thuis.Wat een dag zeg.Twee meewerkend voorlieden en één
order,waar we de hele middag over moesten gaan doen.Gevolg:Ries was om 16:00 al weer thuis
.
Heel Nederland werkt zich kapot, en jij doet amper wat.
Zeg, jij mocht toch via Mercy alleen in het motortopic komen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:34 schreef Gawaine het volgende:
Faithy![]()
wat moet je in hemelsnaam met een motor ?![]()
![]()
Nooit last van gehad, van veraf waren ze allemaal even knap.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
En in de discotheek sprak ik geen chickie aan,
Wie is Mercy ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zeg, jij mocht toch via Mercy alleen in het motortopic komen?![]()
Nou, ik vind het niks als je maar 50 centimeter scherp ziet. Heb iets meer sterkte nodig dan jij denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef hollander172 het volgende:
Nooit last van gehad, van veraf waren ze allemaal even knap.![]()
Je wordt wel heel handig in ontwijken als dat chickie waar je een oogje op had laten vallen van dichtbij een ontzettende plork bleek te zijn.Voor een vriendin gaan op het laatste moment was ook lastig want hoe leg je uit dat je "toevallig" een beetje scheel keek?
![]()
Maar de rest van Fok! is igg niet voor opa's.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef Gawaine het volgende:
Wie is Mercy ?Lang niet meer mee gereden.
![]()
Effin na de vakantie maar weer wat eifelwerk met hem doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stille hint:Dat is het Fok! virus, ontwenningsverschijnselen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:57 schreef OPM het volgende:
ben aardig beroerd de afgelopen dagen, beter was ik niet gaan werken
![]()
Ik ben blijkbaar alleen maar goed genoeg om de echt lastige klussen op te knappen.Heb het er al over gehad dat ik ook wel eens een simpel stamp klusje wil hebben,kon meteen een Full-Collor werkje op gaan knappenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[/spoiler]
Gaat die tent niet failliet binnenkort.Heel Nederland werkt zich kapot, en jij doet amper wat.
![]()
[..]
Denk het ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niks als je maar 50 centimeter scherp ziet. Heb iets meer sterkte nodig dan jij denk ik.![]()
inderdaad weinig MILF's hierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
Maar de rest van Fok! is igg niet voor opa's.![]()
tja soms moet ik wel ff wat info vergarenquote:Ik ben verbaast dat je nog meer leest op Fok!![]()
![]()
Stille hint:
![]()
Had je net als m'n oma moeten doen.Die zat bij de oogarts en die vroeg:"Mevrouw van Oost*****,kunt U dit lezen?Antwoord:Jahquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Denk het ookmaar ik heb ook mijn uiterste best moeten doen om het te verhullen.
![]()
Dag voor mijn afrijden zat ik nog te twijfelen, wel, niet, wel, niet maar wat als die examinator me had gespot zonder bril?We reden nogal eens op dezelfde oefenterreinen waar ook examens werden afgenomen.
Kenteken oplezen was wat lastig maar door mijn ogen samen te knijpen en deze zo vochtig te krijgen lukte het me net, alleen het laatste teken wist ik niet.Met een mooi smoesje mocht ik de motor gewoon aanslingeren en gaan met die banaan.
![]()
Aaii, tijd om wat reclame voor jullie zelf te drukken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef richardgie het volgende:
Maar het is op het moment echt slecht met de hoevelheid werk.
Waarvoor, om te weten wat je kinderen bezielt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:27 schreef Gawaine het volgende:
tja soms moet ik wel ff wat info vergaren![]()
Het is vaak slecht in de zomer met drukwerk,maar zo stil heb ik het nog nooit mee gemaakt.Maar daar staat tegenover dat we ons vanaf Oktober weer de pleures kunnen werken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aaii, tijd om wat reclame voor jullie zelf te drukken.![]()
![]()
[..]
Waarvoor, om te weten wat je kinderen bezielt?![]()
Maar sommige topics zijn voor alle leeftijden, zou Richardgie deze al kennen?![]()
Die van mij spelen nog ouderwets buitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aaii, tijd om wat reclame voor jullie zelf te drukken.![]()
![]()
[..]
Waarvoor, om te weten wat je kinderen bezielt?![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
En vrouwen van 40+ kunnen best sexy zijn.
Geintje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef richardgie het volgende:
En vrouwen van 40+ kunnen best sexy zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral zo houden.quote:![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geintje.![]()
Maar zeker wetenik had laatst een klant, zo sensueel, damn een vrouw van 55 jaar oud.
Neemt niet weg dat ik toch liever een jonge blom heb,hoewel te jong nou ook weer een beetje een vreemd beeld geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vooral zo houden.![]()
.
Maar bij sommige vrouwen van 40+ kijk ook ik achterom ja.
Doe je toch iets niet goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
En weer thuis.. best een lange dag, zo werken van 9:00 tot 21:00![]()
Voor de betaling regelen we wel ietsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jahaaa kijk maar uit voor agent (in spé) Bazziek
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:34 schreef Gawaine het volgende:
Faithy![]()
wat moet je in hemelsnaam met een motor ?![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef bwt het volgende:
of misschien het topic nog ff vol gooien voordat fflukrum em vol plempt en _weer_ een opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |