had em al helemaal klaar staan om 17.26 uur vandaagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Lekker snel BWT![]()
Had niet meer verwacht om nog een nieuw topic te zien deze avond, maar ben onverwacht nog wezen hangen achter de pc. Nu dan wel echt weg![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:53 schreef bwt het volgende:
[..]
had em al helemaal klaar staan om 17.26 uur vandaag
Netjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
Suzuki calls earth and introduces the new power... Pilot Power...![]()
[afbeelding]
Front seated. Log off.![]()
![]()
![]()
Zo ken ik je weer.quote:
Voor al dat werk kan je em netzogoed laten monteren bij die Suomy gast ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.![]()
Geen idee of het voorwiel nog wel goed rondraait.![]()
Was best nog een heftig klusje, de remklauwen moesten even eraf, en het voorspatbord los.![]()
De hoogte van de speakers was ineens net even te weinig, die MPP is puntiger, dus hoger.![]()
Zal wel lekker de bocht invallen.![]()
Wordt dus even wennen met die tankslapperige TLR.![]()
Voor het achterwiel twijfel ik nog even of ik niet eerst de ketting grondig zal reinigen.
Alleen de tandwielhouder erop, en ronddraaien + schoonspuiten.
Dan zijn ws ook de harde stukken eruit.![]()
Gaat alleen allemaal een beetje op groot onderhoud lijken.![]()
Maar dan heb je ook wat.........
Je postgeschiedenisquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef michael_hvh het volgende:
Goedendag,
Hoe zit het met de ophangpunten van de motor aan het frame?
Want volgens mij is dit de motor waaraan ik gelast heb.
Aan de versnellingskant was het bevestigingspunt van het blok afgebroken.
Dit is toen niet professioneel gelast.Want deze motor had eerst een andere voorvork remmen en achterbrug.
Ik dacht zeg het maar even want het blok is niet geschikt voor het frame van deze motor.Het scheurt op een gegeven moment los.
Ik kan het weten heb er een aantal gebouwd toen ik meedeed aan midzomeravond races en geloof mij dat was na 1 jaar geen feest hoor.Frame was helemaal naar de ......
Succes!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef michael_hvh het volgende:
[...]
Ik heb niks tegen vroem en dat heeft ook niks met het feit te maken dat ik 2 dagen geregistreerd sta maar ik ben hierop gekomen om mensen te waarschuwen voor deze motor.En als jij vroem zo goed kent vraag hem dan even naar de afgebroken motorsteun die helemaal niet vakkundig gemaakt is.En naar de rest van de gebreken!Want vroem hoor je er gek genoeg niet over.Deze fiets is een gevaar voor de weg en ik probeer op deze manier de mensen te waarschuwen.En vroem kocht deze motor voor de onderdelen en nu blijkt hij hem weer de weg op te wllen krijgen.Niet slim!Hij weet niet waar hij dus mee bezig is en probeert snel wat geld te verdienen.En dat kan een toekomstige motorrijder de kop kosten als hij deze bike koopt!Snel geld verdienen over de rug van een mogelijk slachtoffer.
Schaam jullie!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:44 schreef Faithy het volgende:
krijg ik een sms-je
'u heeft de eer te zijn toegevoegd aan het telefoonboek van Worldbeater'
Is dat erg?quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef BazzieK het volgende:
Nick + buurjongentje helpen WB met verven:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet erg maar vond het wel typisch iets voor jouquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat erg?![]()
[..]
Heerlijk.. bij een ander.
![]()
Ow, zie het nu pas.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:53 schreef BazzieK het volgende:
Niet erg maar vond het wel typisch iets voor jou
Tja valt behoorlijk op hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, zie het nu pas.![]()
![]()
Typisch iets voor jou om te zien.![]()
()
Ow, ik heb het even nagekeken, en het bericht naar Faithy kwam niet van mij....quote:
Jij hebt hele selectieve ogen. Getraind door het vakkenvullen.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik heb het even nagekeken, en het bericht naar Faithy kwam niet van mij....
"Dit is een bericht van Telfort".![]()
Ja want ik concentreer me ook zo goed op vakkenullen altijdquote:[..]
Jij hebt hele selectieve ogen. Getraind door het vakkenvullen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |