Ik had anders ook een paar foto's van mijn medelesser ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat zo raar he, '"ja mag ik even een fototje van je maken"
Dat verklaard misschien je kleur, je zweet cola.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had anders ook een paar foto's van mijn medelesser ...
Ben er weer trouwens, nog wat bruiner geworden in de achtbanen van Walibi World ..
En nog nooit zoveel cola gezopen als vandaag, zelfs in Tunesië dronk ik minder ..
Neuh, ik heb gewoon een week niet gedouched ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat verklaard misschien je kleur, je zweet cola.
Ja ok maar had er nog nooit gezien voor vandaag en als je dan meteen foto's begint te nemenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik had anders ook een paar foto's van mijn medelesser ...
Ben er weer trouwens, nog wat bruiner geworden in de achtbanen van Walibi World ..
En nog nooit zoveel cola gezopen als vandaag, zelfs in Tunesië dronk ik minder ..
Weet ze in ieder geval dat je interesse hebt .. Anders val je nooit op natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ok maar had er nog nooit gezien voor vandaag en als je dan meteen foto's begint te nemen![]()
Ben jonger, korter, lelijker en dikkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet ze in ieder geval dat je interesse hebt .. Anders val je nooit op natuurlijk
Aan welk lichaamsdeel moet ik dan denken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben jonger, korter, lelijker en dikkerJa laten zien dat ik interesse heb zal alles oplossen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aan welk lichaamsdeel moet ik dan denken?![]()
![]()
Daarom draag ik dus geen brilquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef hollander172 het volgende:Net bril opgehaald, toch pijnlijk dat afrekenen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verklaard waarom je die enorme moer niet hebt kunnen ontwijken
Hahhahaa, brille-vanillequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef hollander172 het volgende:Net bril opgehaald, toch pijnlijk dat afrekenen.
* Op filmpjes wachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:05 schreef worldpimber het volgende:
Gawaine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check deze dizzle dan
[afbeelding]
Design
Afwerking
Handschrift
Afhandeling![]()
![]()
We moeten eens allemaal gevulde koek meet eten bij Pepijn doen, zo gezond zijn wequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:16 schreef BazzieK het volgende:
MiddagLekker gezwommen en nu gezond pizza en broodjes met vleesch eten
Ik rij bijna niet meerquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We moeten eens allemaal gevulde koek meet eten bij Pepijn doen, zo gezond zijn we
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We moeten eens allemaal gevulde koek meet eten bij Pepijn doen, zo gezond zijn we
[..]
Ik rij bijna niet meerMaar zondag zal ik wel ff tijd hebben
![]()
En circuitdag
Alleen nog ff kijken hoe ik hem afmaakgewoon 2 moertjes + bout die past op de cam ofzo ws?
Gawaineeee (waah.gif)
Ook lang niet gedaan (de vorige is "pas" 12 jaar oudquote:
Dit dus enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verklaard waarom je die enorme moer niet hebt kunnen ontwijken
:^ ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh ja, daarom had ik een zonnebril op sterkte bij mijn autorijexamen. Had hem met AVD voor de motor weer mee, maar de beste man liet me van zo dichtbij een kenteken oplezen dat ik hem niet eens nodig hadquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook lang niet gedaan (de vorige is "pas" 12 jaar oud) maar op een gegeven moment loop je toch tegen beperkingen aan.
Ben je vroeg terug gezien je posttijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je vroeg terug gezien je posttijd.![]()
Bazziek heeft geen excuus meer.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
Hallo![]()
Wel alleIk vond een uitnodiging in mijn mailbox
!
![]()
Ik kan niet![]()
Zoals gewoonlijk weer ingeroosterd voor het weekend
![]()
![]()
Iedereen komt aan bod, geloof me.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Gewoon komen, wil niet de enige pispaal daar zijn
* BazzieK heeft er niet veel vertrouwen inquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedereen komt aan bod, geloof me.![]()
Alleen diegenen die niet komen niet. Maja, we have all the fun.![]()
![]()
Ik heeft, leuk spelquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Waarom is dit knakenspel er alleen maar voor de playstation![]()
http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97502/Site/
Weet ik ook niet maar het ligt hier recht voor mijn neusquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Waarom is dit knakenspel er alleen maar voor de playstation![]()
http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97502/Site/
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
Wrijf het er maar in...
Adem in, adem uit..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meneer ik begin eerder met lessen dan jij
![]()
![]()
Ja maar ik heb helemaal geen tijd om het te spelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
Wrijf het er maar in...
Nee gang is er een beetje uit momenteel, aankomende donderdag weer voor theoriequote:
Sjusjes met Theoriequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Nee gang is er een beetje uit momenteel, aankomende donderdag weer voor theorieen dan kan ik afrijden
![]()
Thx, 14 dagen geleden trouwens bij een motor gekeken (honda cb400f), maar dat ding was gaar, mooi voor het eerste halfjaar omdat ik waarschijnlijk januari tot juli in het buitenland zit.quote:
Idd mooi danquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Thx, 14 dagen geleden trouwens bij een motor gekeken (honda cb400f), maar dat ding was gaar, mooi voor het eerste halfjaar omdat ik waarschijnlijk januari tot juli in het buitenland zit.
Binnenkort noch even bij een andere kijken, hopen dat dat wel wat is zodat ik zoiezo beetje rijden kan.quote:
Die heeft mijn zus ook al 15 jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
Thx, 14 dagen geleden trouwens bij een motor gekeken (honda cb400f), maar dat ding was gaar, mooi voor het eerste halfjaar omdat ik waarschijnlijk januari tot juli in het buitenland zit.
Inderdaad, ik zal er ook weer een keer aan moeten geloven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook lang niet gedaan (de vorige is "pas" 12 jaar oud) maar op een gegeven moment loop je toch tegen beperkingen aan.
[..]
Dit dus enzo.![]()
Wij kunnen helaas niet komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
Heeft Faithy eigenlijk parkeerplek voor ons posermateriaal?![]()
Laatste paar diefstaltopic op MF gaan allemaal over regio Den Haag.![]()
[..]
![]()
Fok!MC BBQ Pre-BBQ Party?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij kunnen helaas niet komen![]()
![]()
, want we hebben al een spetterend feest bij ons thuis.
![]()
Diegenen die niet komen, die komen juist wel uitgebreid aan bodquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het is nooit te vroeg voor drankquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg vroeg dan of niet?![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, want jij hebt geen rijbewijs![]()
Waarom heb je dan een ZXR-400 gekocht als hij even snel is als je fiets?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op mijn trapfiets een behoorlijke accurate snelheidservaring van een 25KW GS
![]()
Wat zal er de afgelopen 15 meetings vaak over mij geluld zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef hicham het volgende:
Diegenen die niet komen, die komen juist wel uitgebreid aan bodLekker achter de rug om
![]()
Nee joh BT90'squote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef kratjuh het volgende:
Over een week of 2 zodra m'n salaris binnen is eindelijk nieuwe bandjes ...
Gewoon MPP's dunkt mij ... ?
Kan het je aanraden, gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal er ook weer een keer aan moeten geloven.Door die van mij zie ik inmiddels niet zo veel meer en bovendien is die door de helm nogal verbogen.
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een ZXR-400 gekocht als hij even snel is als je fiets?![]()
![]()
Vraagteken mag weg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef kratjuh het volgende:
Over een week of 2 zodra m'n salaris binnen is eindelijk nieuwe bandjes ...
Gewoon MPP's dunkt mij ... ?
Not me.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef kratjuh het volgende:
Heeft men trouwens nog plannen/ideeën voor a.s. zondag voor een possible meet ?
Ik wil mijn brulpijp wel ff laten zien horen ..
Bosje bloemen bij de pomp scoren en Nick kan achterop.quote:
Moeders op de tank, Nick achterop, simpel tochquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Not me.![]()
Moeders jarig, en ik heb Nick.![]()
Ken ik, kleeft een groot probleem aan bij mij. Ik beschik niet over de vaardigheid/mogelijkheid om mijn wielen los te halen, en daarbij beschik ik ook niet over een adres waar ik losse wielen kan inleveren, danwel complete motor etc ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vraagteken mag weg.![]()
Kijk ook even via Rodamoto.![]()
Dubbel pech ?quote:Not me.![]()
Moeders jarig, en ik heb Nick.![]()
Hoe zit jij zondag in je tijd eigenlijk ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bosje bloemen bij de pomp scoren en Nick kan achterop.![]()
Ik ben weer overgegaan op zachte lenzen, dus iedere maand heb ik weer schone lenzen. Echt heerlijk! En ieder half jaar controle, dus het zal me nu niet meer zo snel gebeuren dat ik mensen niet meer herken op straat en zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan het je aanraden, gaat een wereld voor je open.![]()
![]()
Ik zie nu de inslagen vallen en kan bijna mijn punten tellen op 12 meter.Wel lachen, ik snap echt niet dat ik elke keer ben wezen schieten zonder dat ik een POI kon zien.
![]()
Motorgerelateerd dan, ipv een vage veeg asfalt zie ik nu duidelijk relief.Kan ook kentekens weer normaal lezen enzo.
edit: tering, zo ziet een pixel er dus uit.![]()
als je dan toch een tering eind gaat rijden dan kan je ook even doorrijden naar Sint Oedenrodequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken ik, kleeft een groot probleem aan bij mij. Ik beschik niet over de vaardigheid/mogelijkheid om mijn wielen los te halen, en daarbij beschik ik ook niet over een adres waar ik losse wielen kan inleveren, danwel complete motor etc ..
Mijn plan is tot nu toe om in Geldermalsen een setje bandjes te halen ...
[..]
Dubbel pech ?
ik vind het een goed ideequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je dan toch een tering eind gaat rijden dan kan je ook even doorrijden naar Sint Oedenrode![]()
scherpe prijzen en goede servicejaah is goedkoper dan Sabra
![]()
en op de terug weg kom je bij ons even een bakkie doen (lees brulpijp showen )![]()
Ook best .. Link/info/mail/etc ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je dan toch een tering eind gaat rijden dan kan je ook even doorrijden naar Sint Oedenrode![]()
scherpe prijzen en goede servicejaah is goedkoper dan Sabra
![]()
en op de terug weg kom je bij ons even een bakkie doen (lees brulpijp showen )![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef kratjuh het volgende:
Overigens ga ik ff beameren en naar bedje ... Bis morgen
Leuke signature heb je trouwens. Zal ik iets nemen in de zin van: Sylvana is een kuthoer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef dribbel79 het volgende:
jaah, morgen dagje spammen, laatste werkdag....
bier en tieten!!! (jaja, weer aan de motorberging gewerkt...buren en decoupeerzagen, wereldcombi!!)
Ik hoorde gisteren en vanmorgen allerlei enge dingen over verjaardagen enzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe zit jij zondag in je tijd eigenlijk ?![]()
Moeders durft niet eens haar hand op de motor te leggen, zo bang is ze van die dingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef BazzieK het volgende:
Moeders op de tank, Nick achterop, simpel toch
Weleens aan gedacht dat jouw ouders zich terecht zorgen maken over hun "kleine mannetje"?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
En hoe oud je ook bent, je blijft altijd een kind...ook voor hun zorgen bedoel ik dan..
Ik dacht vroeger dat je op oudere leeftijd los gelaten zou worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |