Je lest al sinds de wedergeboorte van Jezusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Faithy het volgende:ben nu al zenuwachtig, teringfaalangst
ik weet dat ik 't kanmaar ik kan 't nooit bewijzen onder druk
blergh..
en dan heb ik ook nog 's een autobrik wat me teveel geld kost en bijna uit elkaar valt maar wat ik wel nodig heben geen geld, want dat zit inmiddels in dat klotekoekblik..
vraag me soms af waarom ik in vredesnaam motor ben gaan rijden
zodra ik op die fiets stap weet ik 't wel weermaar dan denk ik aan de examens en dan ga ik weer
![]()
![]()
blergh.. nog 2 weken...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:46 schreef Faithy het volgende:
* Faithy slaat alvast een voorraad valdisper in
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:12 schreef izzypizzy het volgende:
(en always the best![]()
) Maar we gaan m binnekort halen.
* zonnestraaltje herkent 't.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef Thrilled het volgende:
vanavond in mijn eigen auto geredenvoor het eerst... echt super.. gezakten en lessers, echt ervoor gaan!! zit het ff tegen, hou dan gewoon in je hoofd dat je over een tijdje alleen mag rijden, geen lessen meer, je eigen route, eigen manier, eigen stijl (wel veilig
) .. echt HEERLIJK gewoon!!!
Dat heb ik geprobeert maar daar krijg je geen tijden....quote:Op zondag 16 juli 2006 16:22 schreef Robbiej het volgende:
www.cbr.nl en moet je even het nummer bellen krijg je zo'n computer aan de telefoon begreep ik.
Even meedansenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Sylvana het volgende:
gaaf hoor Zonnestraaltje en Thrilled
* Sylvana wil ook*
Ja, had ik al gepost toch? Zou eerst 1 augustus rijtest hebben, maar dan ben ik op vakantie, dus nou heb ik hem 4 september om half 3quote:Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Even meedansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Syl, heb je al iets gehoord? Nee zeker?(wel leuke vakantie gehad?
)
Dan doe jij iets verkeerd denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:27 schreef neffu het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeert maar daar krijg je geen tijden....
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
Rena, Sylvana en Izzypizzy, bedankt! En ik weet gewoon zeker dat jullie ook heel snel een mooi papiertje op zak hebben!
Ik had deze vierde keer ook niet verwactht dat ik het zou halen, maar zie daar! Ik ben 4 maanden lang in een fase van afrijden geweest, en ik heb ook tig verhalen gehoord, maar ik luisterde op een gegeven moment er niet meer naar. De eerste 3 keer was ik er enorm meebezig, ook pillen slikken, lesje hier, weet ik het allemaal. De vierde keer ben ik er heen gegaan met een houding van'' Ík zie het wel, zak ik, dan is het balen, slaag ik, dan ben ik ervanaf!''quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop hetNu ik gezakt ben krijg je van iedereen alle horrorverhalen te horen. "Ja, ik ben 7 keer gezakt...
" , "ja, die en die kennis is ook 5 keer gezakt." Ik ben dat nu al zoooooo spuugzat
![]()
Van mensen die het nu net hebben kan ik het ook wel hebbenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
En met een mooi sprongetje kwam ik even later CBR uit. Gewoon eigenlijk schijt aan alles en iedereen hebben dus. (Behalve op het moment van afrijden dan, whehe)
Echt, het komt ooit goed..
Klote is dat, dat afwachten. Als je eenmaal een datum weet, wees er niet te veel mee bezig. Des te eerder is het zover.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef rena het volgende:
[..]
Van mensen die het nu net hebben kan ik het ook wel hebbenIk heb er al wel over gedroomd een paar keer, ik ben bang dat ik alleen maar zenuwachtiger word. Maar goed, ik zie dat dan wel weer als ik ooit nog een datum krijg.
![]()
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop hetNu ik gezakt ben krijg je van iedereen alle horrorverhalen te horen. "Ja, ik ben 7 keer gezakt...
" , "ja, die en die kennis is ook 5 keer gezakt." Ik ben dat nu al zoooooo spuugzat
![]()
heel veel succes morgenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef jna het volgende:
Dalijk m'n laatste les voor m'n examen morgen, hopelijk is het ook daadwerkelijk m'n laatste les
Good luck! Je kunt het!!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef jna het volgende:
Dalijk m'n laatste les voor m'n examen morgen, hopelijk is het ook daadwerkelijk m'n laatste les
2e keer toch ? succesquote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef jna het volgende:
Het weten dat je het kan is ZO belangrijk!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Faithy het volgende:ben nu al zenuwachtig, teringfaalangst
ik weet dat ik 't kanmaar ik kan 't nooit bewijzen onder druk
blergh..
en dan heb ik ook nog 's een autobrik wat me teveel geld kost en bijna uit elkaar valt maar wat ik wel nodig heben geen geld, want dat zit inmiddels in dat klotekoekblik..
vraag me soms af waarom ik in vredesnaam motor ben gaan rijden
zodra ik op die fiets stap weet ik 't wel weermaar dan denk ik aan de examens en dan ga ik weer
![]()
![]()
blergh.. nog 2 weken...
Had een pauze van een paar maanden genomen toen ik voor het eerst gezakt was. Had er echt even helemaal geen zin meer in. Gewoon lekker op vakantie gaan en even dat hele gedoe vergeten.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb even een Pauze... 3 augustus weer lessen
Bedanktquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het weten dat je het kan is ZO belangrijk!!!
Ikzelf heb er 71 lessen en 2x praktijk examen over gedaan om daar achter te komen![]()
Dit kwam voornamelijk door overdreven voorzichtigheid, teveel denken (ja het bestaat) en veelste weinig zelfvertrouwen. Zie het als faalangst, maar dan continu
-knip-
Met die instelling achter het stuur ging het allemaal prima en mocht ik na het examen naar het gemeentehuis![]()
![]()
*edit: dit geld natuurlijk ook voor het motor rijbewijs he
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef rena het volgende:
Mijn rijles ging vrij bagger kut klote en zo voorts. Redelijk gereden, maar ik had verkeerde schoenen aan dus het ging een beetje moeizaamZonder die schoenen had ik wel beter gereden denk ik.
![]()
Het was een combi tussen 'ik heb schijt aan alles en iedereen' en 'ik zal gvd eens laten zien wat ik kan' en 'ik ben het nu ECHT zat om voor niets s'ochtends te moeten lessen terwijl ik het kan'quote:Op maandag 17 juli 2006 19:50 schreef Shirley het volgende:
[..]! Zie je! De ''ik heb schijt aan alles en iedereen'' gedachten werkte bij mij ook heel goed, zo slaagde ik! Misschien een tip voor anderen.
Iedereen die morgen en de rest van de week moet afrijden, succes!!!
Dat is het voordeel van simpel zijn en 1 paar schoenen hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.
Inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.
Dat komt omdat jij een man bentquote:Op maandag 17 juli 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van simpel zijn en 1 paar schoenen hebben
Ja? Ik weet welke schoenen je bedoelt, zoiets heb ik ook. Ik heb nog nooit met hak gereden, dat durf ik niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:04 schreef rena het volgende:
[..]
InderdaadIk had schoenen met een klein hakje en dunne zolen aan, maar ik kan mijn voet dan niet goed neerzetten en ik heb minder kracht op een of andere manier. Ik heb ook schoenen met een hele hoge hak (zool, die dingen waarbij je de touwtjes om je enkels vastknoopt, ik kan even niet op de naam komen) en daar rijd ik heerlijk mee rond
![]()
Bij mij gaat het met die zolen prima, maar dat komt ook omdat ik zelf vrij klein ben en dan net iets beter mijn hak op de grond kan laten leunen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Ik weet welke schoenen je bedoelt, zoiets heb ik ook. Ik heb nog nooit met hak gereden, dat durf ik niet.! Misschien toch eens proberen. Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Ik ben 1.74, moet m'n stoel altijd zo dicht mogelijk bij het stuur hebben en dan rijd ik lekker. Ik ben bang dat als ik hakken aandoe, dat ik dan ga zitten kutten en dat het misgaat ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij gaat het met die zolen prima, maar dat komt ook omdat ik zelf vrij klein ben en dan net iets beter mijn hak op de grond kan laten leunen.![]()
Dat had ik vandaag dus met mijn schoenenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben 1.74, moet m'n stoel altijd zo dicht mogelijk bij het stuur hebben en dan rijd ik lekker. Ik ben bang dat als ik hakken aandoe, dat ik dan ga zitten kutten en dat het misgaat ofzo.![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag dus met mijn schoenenIk was echt bang dat ik een ongeluk ging maken of zo
En dan ga je vrij onzeker rijden
Ik heb nu ook pijn in mijn voeten van het krampachtig in 1 houding zitten
![]()
Ik had dat vandaag wel want die les-auto waar ik in rij heeft aircoquote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Dat zeg ik toch? Ik ben simpelquote:
Wie heb je al gehad als Examinatoren?!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Setambre het volgende:
Ik heb echt een diepgaande haat ontwikkeld tegen het CBR
Ben nu 2x gezakt om onbenulligheden.
Als ik het volgende week niet haal tyf ik echt een bom op het CBR in Leiden...
Ik ook, zo eens andere schoenen aanhad met zolen 4 maal zo dikquote:Op maandag 17 juli 2006 20:28 schreef jna het volgende:
Ik doe morgen gewoon m'n schoenen aan die ik al alle lessen aanheb
Kijk dat verwachte ik dus ik ook... Maar nee ik heb in les 1 alles gelijk al zelf moeten doen.. Komt dit vaker voor of was ik gewoon de sjaak vandaag?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:30 schreef Graftak72 het volgende:
Nou zal ook maar ff wat van me laten horen...
Nou ik krijg nu les 5, alles eigenlijk heel relaxed gegaan tot nu toe.
Eerst lesje auto verkennen en sturen, 2de les eigenlijk sturen en sturen en sturen.
Dat mens bleef maar links rechts links rechts zeggen.
3de les gas er bij gekregen en kijk methodes, keek al wel veel.
Meer als eigenlijk hoefde maar nu volgens de srv methode.
4de les eigenlijk combi van gassen en remmen
En morgen kan we eindelijk koppelen.
De bochten en het aanremmen gaan lekker, ook al paar keer geparkeerd.
Inzicht is super vind ze, pas me goed aan in het verkeer en heb er wel zicht op.
Morgen gaat het voor mijn gevoel eindelijk beginnen.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet verwachten.
Dus leef je uit.. geef me wat nuttige tips voor morgen.
Een instructeur voelt zelf wel aan hoeveel talent je hebt en aan de hand daar van laat hij je die dingen doen denk ikquote:Op maandag 17 juli 2006 21:34 schreef Even het volgende:
[..]
Kijk dat verwachte ik dus ik ook... Maar nee ik heb in les 1 alles gelijk al zelf moeten doen.. Komt dit vaker voor of was ik gewoon de sjaak vandaag?![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:37 schreef rena het volgende:
[..]
Een instructeur voelt zelf wel aan hoeveel talent je hebt en aan de hand daar van laat hij je die dingen doen denk ik![]()
Even wennen en daarna gaan met die banaanquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Graftak72 het volgende:
Koppeling helemaal intrappen, gas geven ?, koppeling langzaam laten op komen ? gas los schakelen, gas er weer op ? etc ?
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag AVB gehad.
Nou daar gaan we, als een schaap naar Hicham en Pimber liep ik op de motor af.
Tot zo ver: Baby's Bazzie's day out
Onzin!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het illegaal en gevaarlijk isquote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Onzin!Is 'n kwestie van een beetje oefenen en dan gaat óók autorijden op slippers prima!
* zonnestraaltje ervaring heeft!
Waarom gevaarlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het illegaal en gevaarlijk is
* Alexxxxx rijdt immer en altijd op zware werkschoenen.
meteen een goed excuus voor mn zware voet![]()
Waarom zou het illegaal zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan zo'n grote mond hebben over de Twietjes, maar autorijden..quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef twi het volgende:
Niet zeuren over een koppelingsplaat. Ik rij in de auto van m'n ma die de koppeling maar half in trapt, en hoe meer gas je geeft hoe minder hard 'ie optrekt. Jullie worden maar verwend met al die luxe lesauto'sIk verlang weer terug naar die mooie Bora 1.9 TDI
Gevaarlijk kan ik me voorstellen, maar illegaal?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx rijdt immer en altijd op zware werkschoenen.
meteen een goed excuus voor mn zware voet![]()
Damn, dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:
Ik heb trouwens wel weer een datum gekregen! 18 September pas![]()
Dat duurt idd nog wel lang jaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:
dat is per cbr verschillend, soms kun je de week erop al, soms pas na 3 wekenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Haha ik was dit topic al weer helemaal vergeten
Ik had ff een vraagje, hoelang zit er tussen eht aanvragen van je theorie en het maken van je theorie-examen? Anders moet ik het nemalijk morgen ff snel doen voor ik op vakantie ga
als je theorie examen doet maakt het niks uit bij welke rijschool je zit. Hoef je dus ook nergens in te vullenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb dus mijn theorie examen kaart gekregen, maar dr staat geen rijschool nr of stempel op. moest de rijschool dit nou doen? of maakt dit geen bal uit en kan je gewoon bij het CBR zeggen dat je van die en die komt?
staat wel op de kaartquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je theorie examen doet maakt het niks uit bij welke rijschool je zit. Hoef je dus ook nergens in te vullen
Je kan je ook als reserve laten inschrijven, dan kijken ze eerst of er plaats is voor je. En als je geluk hebt mag je dan gewoon meedoen. Zo heb ik afgelopen donderdag ook mijn theorie behaaltquote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Haha ik was dit topic al weer helemaal vergeten
Ik had ff een vraagje, hoelang zit er tussen eht aanvragen van je theorie en het maken van je theorie-examen? Anders moet ik het nemalijk morgen ff snel doen voor ik op vakantie ga
Die is mij 'aangeleerd' na ontzettend veel complimentjes en hameren op de dingen die ik goed deed ipv fout.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:40 schreef Ms_Furious het volgende:
Die "het interesseert me niet meer"- houding waar leren jullie die? Mijn examen is heel langzaam weer in beeld aan het komen (nog een aantal weken), maar ik begin nu alweer zenuwachtig te worden. Zeker omdat ik nu weet dat het niet uitmaakt hoe goed je rijdt, als ze niet willen dat je het haalt dan krijg je het toch niet en dan verzinnen ze wel iets...
....Klote-examen...
dan kan ik OF gelijk hebben, OF het kan meevallenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Faithy wat is dat nou voor instelling?
Gefeliciteerd kerel!quote:
Ik geef dan ook de voorkeur aan Utrecht, maar wou het toch even wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef twi het volgende:
En ik zou ook afrijden in de stad waar je lest, dan ken je de omgeving een beetje
Gefeliciteerd jna
yup.. dat wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef twi het volgende:
En ik zou ook afrijden in de stad waar je lest, dan ken je de omgeving een beetje
Gefeliciteerd jna
Nu heeft dat soms ook niet zo heel veel nut. De examenroute die ik tijdens m'n lessen toch tientallen keren heb gereden en ook voor het grootste gedeelte werd gereden tijdens TTT en 2 examens werd compleet genegeerd bij mijn 3e examenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
yup.. dat wel ja
anders ben je echt voorbereid op je examenroute nee...
alsof je in het echte leven zo heel vaak op nieuwe onbekende plekken komt, meestal rijd je een vaste route of naar je werk of in de omgeving enzo waar je het kent - tenzij je op vakantie gaat en dan nog zijn dat overwegend snelwegenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Gio het volgende:
En eigenlijk zou de route niet moeten uitmaken. Je doet het examen om te bewijzen dat je kunt rijden, en dus overal kunt rijden. Als je de route al precies weet is dat natuurlijk een beetje valsspelen ("ok, na 400 meter op deze weg komt een irritant kruispunt, even voorbereiden....uit deze straat komen altijd fiets geknald, even afremmen" etc
Dat is een leuke instellingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef thomzor het volgende:
[..]
alsof je in het echte leven zo heel vaak op nieuwe onbekende plekken komt, meestal rijd je een vaste route of naar je werk of in de omgeving enzo waar je het kent - tenzij je op vakantie gaat en dan nog zijn dat overwegend snelwegen
in de stad rijden is gewoon lastig, en ik weet zeker als ik straks me rijbewijs heb en naar parijs ga dat ik dan gek word; het is echt niet zo dat als je je rijbewijs hebt je gelijk foutloos autorijdt ofzo
ik heb toch niet gezegd dat je niet iets moest gaan rijden wat je niet kent, ik heb alleen een uiterste gepakt (Parijs) en ik wilde daarmee duidelijk maken dat je als beginnende bestuurder het nog wel eens lastig kan krijgen als je (bijvoorbeeld voor je examen) op een drukke onbekende plek moet rijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat is een leuke instelling
'Hee we gaan naar het strand, wil jij rijden?'
'Euh..sorry dat ligt buiten mijn bekende route, nee dank je'
Gewoon langzaam opbouwen (ben ik nu ook mee bezig) en je merkt dat het in het algemeen wel overal het zelfde is, alleen op de ene plaats wat drukker en onoverzichtelijker dan andere
Natuurlijk is dat zo, maar het is helaas zo dat je je moet bewijzen voor je examen ongeacht waar je rijdt en ongeacht hoe druk het is. Bekend of onbekend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:10 schreef thomzor het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat je niet iets moest gaan rijden wat je niet kent, ik heb alleen een uiterste gepakt (Parijs) en ik wilde daarmee duidelijk maken dat je als beginnende bestuurder het nog wel eens lastig kan krijgen als je (bijvoorbeeld voor je examen) op een drukke onbekende plek moet rijden
Tenzij de examinatrice het ook niet weet dat je daar niet in mag zoals bij mij een paar uurtjes geledenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, maar het is helaas zo dat je je moet bewijzen voor je examen ongeacht waar je rijdt en ongeacht hoe druk het is. Bekend of onbekend.
Een ding is wel handig, ze sturen je nooit ergens in waar je niet in mag om te kijken of je toevallig niet wat borden over het hoofd ziet.
Dat is dan gewoon haar fout, klaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:26 schreef jna het volgende:
[..]
Tenzij de examinatrice het ook niet weet dat je daar niet in mag zoals bij mij een paar uurtjes geleden![]()
Dat bord stond er namelijk nog niet zo lang en ze werkte voornamelijk in Rotterdam dus was al een tijdje niet in Rijswijk geweest. Ik zag het trouwens ook te laat maar m'n redding was dus dat zij het ook niet wist![]()
je moet wel goed opletten; als je zon rond blauw bord met een witte pijl naar links ofzo ziet dat je niet rechtdoor of rechtsaf gaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, maar het is helaas zo dat je je moet bewijzen voor je examen ongeacht waar je rijdt en ongeacht hoe druk het is. Bekend of onbekend.
Een ding is wel handig, ze sturen je nooit ergens in waar je niet in mag om te kijken of je toevallig niet wat borden over het hoofd ziet.
Dat kruispunt ken ik, zit er ook een in Maarssen, en de oplossing is eigelijk heel simpel. De haaientanden heffen elkaar op en het is dus een gewoon kruispunt, verkeer van rechts heeft voorrang. Het enige wat je moet doen is even opletten of het overige verkeer dit ook weet en dus nog voorzichtiger aan komen rijden en rekening er mee houden dat iemand toch voorrang neemt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef thomzor het volgende:
[..]
je moet wel goed opletten; als je zon rond blauw bord met een witte pijl naar links ofzo ziet dat je niet rechtdoor of rechtsaf gaat
+ in utrecht heb je ergens een kruispunt waar aan alle 4 de kanten haaientanden staan, het is een heel achterlijk kruispunt en als je er voor de eerste keer komt (op je examen bv.) dan weet ik echt niet wat ik zou doen
Dat bedoelde ik ja. Op een compleet ander punt, wat is dat toch dat ik soms hoor dat de examinator de hele tijd tegen je aan zit te lullen (naast "2d straat rechts" etcquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat kan je zelf aangeven, als je (netjes natuurlijk) vraagt of hij/zij even niet tegen je wilt praten omdat je je even wilt concentreren op het verkeer dan mag je verwachten dat ze hun mond wel houden. De meeste (dit heb ik ook maar gehoord) voelen ook zelf wel aan of er een praatje gemaakt kan worden of niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Gio het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Op een compleet ander punt, wat is dat toch dat ik soms hoor dat de examinator de hele tijd tegen je aan zit te lullen (naast "2d straat rechts" etc). Gaat die echt complete vraaggesprekken met je aan ofzo?
Das nog een tijdje.. Ik mag maandag weer.. Als ikd an zak kan ik gelijk 3 augustus weer op..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:
i knowquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat kruispunt ken ik, zit er ook een in Maarssen, en de oplossing is eigelijk heel simpel. De haaientanden heffen elkaar op en het is dus een gewoon kruispunt, verkeer van rechts heeft voorrang. Het enige wat je moet doen is even opletten of het overige verkeer dit ook weet en dus nog voorzichtiger aan komen rijden en rekening er mee houden dat iemand toch voorrang neemt.
das toch met drempels aan iedere kant zegmaar, een soort van 'plateau' (verkeerstafel ofzo)quote:Weet je wat ook tof is, in utreg heb je ook een kruispunt op een voorrangs weg. Nu is dit wel vaker het geval maar het leuke is dat dat het ENIGE kruispunt op de route is wat dus GEEN voorrangskruispunt is, de voorrangs weg wordt kort onderbroken.![]()
![]()
![]()
Daar trap je de eerste keer zo knetterhard in![]()
Jup die iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef thomzor het volgende:
[..]
i know
[..]
das toch met drempels aan iedere kant zegmaar, een soort van 'plateau' (verkeerstafel ofzo)
Zal ze leuk vindenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:28 schreef Robbiej het volgende:
Gefeliciteerd man.
ik zit hier bijna 6 jaar, en nog weten sommige mensen niet dat ik toch ECHT vrouwelijk benquote:
Ja dat hoor ik ook van veel andere mensen o.a van een instructeur bij mn rijschool. maar ik wil toch het zekere voor het onzekere nemenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Ach, bij die oefenexamens voor theorie had ik vaker 10 fout dan minder dan 6 of minder fout. Toch in 1 keer gehaald. Dus dat lijkt ook wel snor te zitten met je Robbiej.
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=25quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook van veel andere mensen o.a van een instructeur bij mn rijschool. maar ik wil toch het zekere voor het onzekere nemen
Wat moet dat een lekker gevoel zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef jna het volgende:
Zonet m'n rijbewijs echt opgehaald, liep naar binnen en nog geen 5 minuten later had ik hem al in m'n hand. Alleen nog even kijken wanneer ik voor het eerst alleen ga rijden (auto is vanavond en morgen bezet door vader)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |