abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg maandag 17 juli 2006 @ 19:33:34 #201
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_39915809
Dank dank
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_39916299
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Het weten dat je het kan is ZO belangrijk!!!

Ikzelf heb er 71 lessen en 2x praktijk examen over gedaan om daar achter te komen

Dit kwam voornamelijk door overdreven voorzichtigheid, teveel denken (ja het bestaat) en veelste weinig zelfvertrouwen. Zie het als faalangst, maar dan continu

-knip -

Met die instelling achter het stuur ging het allemaal prima en mocht ik na het examen naar het gemeentehuis

*edit: dit geld natuurlijk ook voor het motor rijbewijs he
! Zie je! De ''ik heb schijt aan alles en iedereen'' gedachten werkte bij mij ook heel goed, zo slaagde ik! Misschien een tip voor anderen.

Iedereen die morgen en de rest van de week moet afrijden, succes!!!
Back in business.
pi_39916519
Mijn rijles ging vrij bagger kut klote en zo voorts. Redelijk gereden, maar ik had verkeerde schoenen aan dus het ging een beetje moeizaam Zonder die schoenen had ik wel beter gereden denk ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39916680
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef rena het volgende:
Mijn rijles ging vrij bagger kut klote en zo voorts. Redelijk gereden, maar ik had verkeerde schoenen aan dus het ging een beetje moeizaam Zonder die schoenen had ik wel beter gereden denk ik.
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.
Back in business.
pi_39916701
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:50 schreef Shirley het volgende:

[..]

! Zie je! De ''ik heb schijt aan alles en iedereen'' gedachten werkte bij mij ook heel goed, zo slaagde ik! Misschien een tip voor anderen.

Iedereen die morgen en de rest van de week moet afrijden, succes!!!
Het was een combi tussen 'ik heb schijt aan alles en iedereen' en 'ik zal gvd eens laten zien wat ik kan' en 'ik ben het nu ECHT zat om voor niets s'ochtends te moeten lessen terwijl ik het kan'

die 3 factoren hebben mij er echt doorheen gesleept, alleen jammer dat het zo lang duurde voordat ik dat punt bereikt had
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_39916704
Tvp

Was ik weer eens..

Nog 7 dubbele lessen, waarvan 1 dubbele net voor m'n examen, dus nog 6 dubbele lessen voor m'n examen. Vrijdag over twee weken examen
Signature
  maandag 17 juli 2006 @ 20:03:25 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39916730
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:

[..]

Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.
Dat is het voordeel van simpel zijn en 1 paar schoenen hebben
pi_39916769
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:

[..]

Inderdaad Ik had schoenen met een klein hakje en dunne zolen aan, maar ik kan mijn voet dan niet goed neerzetten en ik heb minder kracht op een of andere manier. Ik heb ook schoenen met een hele hoge hak (zool, die dingen waarbij je de touwtjes om je enkels vastknoopt, ik kan even niet op de naam komen) en daar rijd ik heerlijk mee rond
And you know I might
pi_39916788
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:03 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van simpel zijn en 1 paar schoenen hebben
Dat komt omdat jij een man bent
And you know I might
pi_39916850
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:04 schreef rena het volgende:

[..]

Inderdaad Ik had schoenen met een klein hakje en dunne zolen aan, maar ik kan mijn voet dan niet goed neerzetten en ik heb minder kracht op een of andere manier. Ik heb ook schoenen met een hele hoge hak (zool, die dingen waarbij je de touwtjes om je enkels vastknoopt, ik kan even niet op de naam komen) en daar rijd ik heerlijk mee rond
Ja? Ik weet welke schoenen je bedoelt, zoiets heb ik ook. Ik heb nog nooit met hak gereden, dat durf ik niet. ! Misschien toch eens proberen. Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Back in business.
pi_39916867
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef rena het volgende:

[..]

Precies.
Back in business.
pi_39916882
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja? Ik weet welke schoenen je bedoelt, zoiets heb ik ook. Ik heb nog nooit met hak gereden, dat durf ik niet. ! Misschien toch eens proberen. Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Bij mij gaat het met die zolen prima, maar dat komt ook omdat ik zelf vrij klein ben en dan net iets beter mijn hak op de grond kan laten leunen.
And you know I might
pi_39916953
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef rena het volgende:

[..]

Bij mij gaat het met die zolen prima, maar dat komt ook omdat ik zelf vrij klein ben en dan net iets beter mijn hak op de grond kan laten leunen.
Ik ben 1.74, moet m'n stoel altijd zo dicht mogelijk bij het stuur hebben en dan rijd ik lekker. Ik ben bang dat als ik hakken aandoe, dat ik dan ga zitten kutten en dat het misgaat ofzo.
Back in business.
pi_39916998
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik ben 1.74, moet m'n stoel altijd zo dicht mogelijk bij het stuur hebben en dan rijd ik lekker. Ik ben bang dat als ik hakken aandoe, dat ik dan ga zitten kutten en dat het misgaat ofzo.
Dat had ik vandaag dus met mijn schoenen Ik was echt bang dat ik een ongeluk ging maken of zo En dan ga je vrij onzeker rijden Ik heb nu ook pijn in mijn voeten van het krampachtig in 1 houding zitten
And you know I might
pi_39917015
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef rena het volgende:

[..]

Dat had ik vandaag dus met mijn schoenen Ik was echt bang dat ik een ongeluk ging maken of zo En dan ga je vrij onzeker rijden Ik heb nu ook pijn in mijn voeten van het krampachtig in 1 houding zitten

Ik ga gewoon binnenkort een klein stukje rijden met hakken, kijken hoe het gaat
Back in business.
pi_39917097
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef Shirley het volgende:

[..]

Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Ik had dat vandaag wel want die les-auto waar ik in rij heeft airco
......Signature-loos......
pi_39917116
ik heb ook altijd dezelfde schoenen aan met autorijden ( sportschoenen) wel een keer gereden in me kisten, dat ging op zich ook wel, alleen iets minder gevoel heb je dan en 1 keer met een laars met een klein hakje gereden, maar dat was echt een ramp
  maandag 17 juli 2006 @ 20:17:28 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39917218
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef rena het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Ik ben simpel

Ik heb elke avond de neiging om de ochtend erna lekker een loos ritje te maken met de auto om wat meer ervaring op te doen, maar het is zulk warm kloteweer dat ik niet voor m'n plezier de auto in stap
  maandag 17 juli 2006 @ 20:28:50 #219
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39917648
Ik doe morgen gewoon m'n schoenen aan die ik al alle lessen aanheb

Wel is de auto waar ik dus in les toe aan een nieuwe koppelingsplaat, dat wist ik dus als sinds vorige week maar ik zei dat ik er niet zo'n last van had (had ik toen ook niet). Nu reed ik vandaag dus weer in die auto en nu blijkt het dus nog erger te zijn geworden Morgen dus maar rustig aandoen voor de stoplichten en flink intrappen die koppeling
Jawel, je keek.
  maandag 17 juli 2006 @ 20:31:04 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39917738
Niet zeuren over een koppelingsplaat. Ik rij in de auto van m'n ma die de koppeling maar half in trapt, en hoe meer gas je geeft hoe minder hard 'ie optrekt. Jullie worden maar verwend met al die luxe lesauto's Ik verlang weer terug naar die mooie Bora 1.9 TDI
  maandag 17 juli 2006 @ 20:59:29 #221
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39918864
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Setambre het volgende:
Ik heb echt een diepgaande haat ontwikkeld tegen het CBR

Ben nu 2x gezakt om onbenulligheden.
Als ik het volgende week niet haal tyf ik echt een bom op het CBR in Leiden...
Wie heb je al gehad als Examinatoren?!
Ik heb een dame gehad (bij mijn TTT, zakte echt op ALLES!)

Mijn examen heb ik gehad bij Boerrigter ofsow.. Was wel een puike vent !
Slaagde toen in 1x toen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Lieve Belg maandag 17 juli 2006 @ 21:07:44 #222
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_39919155
Ik hoop in 1 keer te slagen, theorie ging vlekkeloos en de praktijk gaat allemaal goed Maar hopelijk gaat morgen ook alles goed, ik ga alle borden toch twee keer bekijken voor zekerheid enzo
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:28 schreef jna het volgende:
Ik doe morgen gewoon m'n schoenen aan die ik al alle lessen aanheb
Ik ook, zo eens andere schoenen aanhad met zolen 4 maal zo dik Toch even wennen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_39919880
Nou zal ook maar ff wat van me laten horen...

Nou ik krijg nu les 5, alles eigenlijk heel relaxed gegaan tot nu toe.
Eerst lesje auto verkennen en sturen, 2de les eigenlijk sturen en sturen en sturen.
Dat mens bleef maar links rechts links rechts zeggen.
3de les gas er bij gekregen en kijk methodes, keek al wel veel.
Meer als eigenlijk hoefde maar nu volgens de srv methode.
4de les eigenlijk combi van gassen en remmen
En morgen kan we eindelijk koppelen.
De bochten en het aanremmen gaan lekker, ook al paar keer geparkeerd.
Inzicht is super vind ze, pas me goed aan in het verkeer en heb er wel zicht op.

Morgen gaat het voor mijn gevoel eindelijk beginnen.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet verwachten.
Dus leef je uit.. geef me wat nuttige tips voor morgen.
pi_39920052
quote:
Op maandag 17 juli 2006 21:30 schreef Graftak72 het volgende:
Nou zal ook maar ff wat van me laten horen...

Nou ik krijg nu les 5, alles eigenlijk heel relaxed gegaan tot nu toe.
Eerst lesje auto verkennen en sturen, 2de les eigenlijk sturen en sturen en sturen.
Dat mens bleef maar links rechts links rechts zeggen.
3de les gas er bij gekregen en kijk methodes, keek al wel veel.
Meer als eigenlijk hoefde maar nu volgens de srv methode.
4de les eigenlijk combi van gassen en remmen
En morgen kan we eindelijk koppelen.
De bochten en het aanremmen gaan lekker, ook al paar keer geparkeerd.
Inzicht is super vind ze, pas me goed aan in het verkeer en heb er wel zicht op.

Morgen gaat het voor mijn gevoel eindelijk beginnen.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet verwachten.
Dus leef je uit.. geef me wat nuttige tips voor morgen.
Kijk dat verwachte ik dus ik ook... Maar nee ik heb in les 1 alles gelijk al zelf moeten doen.. Komt dit vaker voor of was ik gewoon de sjaak vandaag?

Maar maak je geen zorgen t klinkt moeilijk dan het is (vind ik).. Ik vond het echt heel vet Was eerst wel een beetje bang maar toen ik eenmaal bezig was was ik alleen maar aan het genieten.. Ik voelde me helemaal een grote jongen
......Signature-loos......
pi_39920111
quote:
Op maandag 17 juli 2006 21:34 schreef Even het volgende:

[..]

Kijk dat verwachte ik dus ik ook... Maar nee ik heb in les 1 alles gelijk al zelf moeten doen.. Komt dit vaker voor of was ik gewoon de sjaak vandaag?
Een instructeur voelt zelf wel aan hoeveel talent je hebt en aan de hand daar van laat hij je die dingen doen denk ik
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')