quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het weten dat je het kan is ZO belangrijk!!!
Ikzelf heb er 71 lessen en 2x praktijk examen over gedaan om daar achter te komen![]()
Dit kwam voornamelijk door overdreven voorzichtigheid, teveel denken (ja het bestaat) en veelste weinig zelfvertrouwen. Zie het als faalangst, maar dan continu
-knip-
Met die instelling achter het stuur ging het allemaal prima en mocht ik na het examen naar het gemeentehuis![]()
![]()
*edit: dit geld natuurlijk ook voor het motor rijbewijs he
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef rena het volgende:
Mijn rijles ging vrij bagger kut klote en zo voorts. Redelijk gereden, maar ik had verkeerde schoenen aan dus het ging een beetje moeizaamZonder die schoenen had ik wel beter gereden denk ik.
![]()
Het was een combi tussen 'ik heb schijt aan alles en iedereen' en 'ik zal gvd eens laten zien wat ik kan' en 'ik ben het nu ECHT zat om voor niets s'ochtends te moeten lessen terwijl ik het kan'quote:Op maandag 17 juli 2006 19:50 schreef Shirley het volgende:
[..]! Zie je! De ''ik heb schijt aan alles en iedereen'' gedachten werkte bij mij ook heel goed, zo slaagde ik! Misschien een tip voor anderen.
Iedereen die morgen en de rest van de week moet afrijden, succes!!!
Dat is het voordeel van simpel zijn en 1 paar schoenen hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.
Inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stom is dat hé! Ik kan ook maar met bepaalde schoenen aan rijden, al is dat met dit weer zo jammer. Dit is slipper weer. En rijden met slippers is vrij onhandig kan ik melden.
Dat komt omdat jij een man bentquote:Op maandag 17 juli 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van simpel zijn en 1 paar schoenen hebben
Ja? Ik weet welke schoenen je bedoelt, zoiets heb ik ook. Ik heb nog nooit met hak gereden, dat durf ik niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:04 schreef rena het volgende:
[..]
InderdaadIk had schoenen met een klein hakje en dunne zolen aan, maar ik kan mijn voet dan niet goed neerzetten en ik heb minder kracht op een of andere manier. Ik heb ook schoenen met een hele hoge hak (zool, die dingen waarbij je de touwtjes om je enkels vastknoopt, ik kan even niet op de naam komen) en daar rijd ik heerlijk mee rond
![]()
Bij mij gaat het met die zolen prima, maar dat komt ook omdat ik zelf vrij klein ben en dan net iets beter mijn hak op de grond kan laten leunen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Ik weet welke schoenen je bedoelt, zoiets heb ik ook. Ik heb nog nooit met hak gereden, dat durf ik niet.! Misschien toch eens proberen. Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Ik ben 1.74, moet m'n stoel altijd zo dicht mogelijk bij het stuur hebben en dan rijd ik lekker. Ik ben bang dat als ik hakken aandoe, dat ik dan ga zitten kutten en dat het misgaat ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij gaat het met die zolen prima, maar dat komt ook omdat ik zelf vrij klein ben en dan net iets beter mijn hak op de grond kan laten leunen.![]()
Dat had ik vandaag dus met mijn schoenenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben 1.74, moet m'n stoel altijd zo dicht mogelijk bij het stuur hebben en dan rijd ik lekker. Ik ben bang dat als ik hakken aandoe, dat ik dan ga zitten kutten en dat het misgaat ofzo.![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag dus met mijn schoenenIk was echt bang dat ik een ongeluk ging maken of zo
En dan ga je vrij onzeker rijden
Ik heb nu ook pijn in mijn voeten van het krampachtig in 1 houding zitten
![]()
Ik had dat vandaag wel want die les-auto waar ik in rij heeft aircoquote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Om nou elke keer maar m'n Allstars aan te trekken in +30 graden.
Dat zeg ik toch? Ik ben simpelquote:
Wie heb je al gehad als Examinatoren?!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Setambre het volgende:
Ik heb echt een diepgaande haat ontwikkeld tegen het CBR
Ben nu 2x gezakt om onbenulligheden.
Als ik het volgende week niet haal tyf ik echt een bom op het CBR in Leiden...
Ik ook, zo eens andere schoenen aanhad met zolen 4 maal zo dikquote:Op maandag 17 juli 2006 20:28 schreef jna het volgende:
Ik doe morgen gewoon m'n schoenen aan die ik al alle lessen aanheb
Kijk dat verwachte ik dus ik ook... Maar nee ik heb in les 1 alles gelijk al zelf moeten doen.. Komt dit vaker voor of was ik gewoon de sjaak vandaag?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:30 schreef Graftak72 het volgende:
Nou zal ook maar ff wat van me laten horen...
Nou ik krijg nu les 5, alles eigenlijk heel relaxed gegaan tot nu toe.
Eerst lesje auto verkennen en sturen, 2de les eigenlijk sturen en sturen en sturen.
Dat mens bleef maar links rechts links rechts zeggen.
3de les gas er bij gekregen en kijk methodes, keek al wel veel.
Meer als eigenlijk hoefde maar nu volgens de srv methode.
4de les eigenlijk combi van gassen en remmen
En morgen kan we eindelijk koppelen.
De bochten en het aanremmen gaan lekker, ook al paar keer geparkeerd.
Inzicht is super vind ze, pas me goed aan in het verkeer en heb er wel zicht op.
Morgen gaat het voor mijn gevoel eindelijk beginnen.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet verwachten.
Dus leef je uit.. geef me wat nuttige tips voor morgen.
Een instructeur voelt zelf wel aan hoeveel talent je hebt en aan de hand daar van laat hij je die dingen doen denk ikquote:Op maandag 17 juli 2006 21:34 schreef Even het volgende:
[..]
Kijk dat verwachte ik dus ik ook... Maar nee ik heb in les 1 alles gelijk al zelf moeten doen.. Komt dit vaker voor of was ik gewoon de sjaak vandaag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |