Ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:26 schreef Robbiej het volgende:
Kan een instructeur trouwens weigeren om mee te rijden?
Lijkt me verstandig anders slaag je waarschijnlijk nooit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende keer laat ik me examinator mee rijden denk ik
Lekkere peptalk weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig anders slaag je waarschijnlijk nooit.
In theorie wel, in praktijk niet, denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:26 schreef Robbiej het volgende:
Kan een instructeur trouwens weigeren om mee te rijden?
Hij doelde op de fout in Jorien's zin, of hij een examinator mee zou nemen ipv z'n instructeur.quote:
Mijn foutquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hij doelde op de fout in Jorien's zin, of hij een examinator mee zou nemen ipv z'n instructeur.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig anders slaag je waarschijnlijk nooit.
Deze keer niet danquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vond het heerlijk zonder. Maar ieder het zijne hequote:Op donderdag 13 juli 2006 16:51 schreef Robbiej het volgende:
Ik hoop wel dat mijn instructeur mee gaat. want ik hoor veel meer succesverhalen als de instructeur mee gaat dan dat ie niet mee gaat...
Ja moet je doen joh! Ik vond dat in ieder geval wel heel erg fijn! Dan gaan ze met elkaar ook een beetje lullen enzo en dan heb je niet zo erg in de gaten dat de examinator op je letquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
4 maal scheepsrechtquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn nieuwe datum gelijk afgesproken, daarvoor 3 lessen. Heb er 1 kado gekregen van een vriendin van me moeder
Nou, die naam belooft veel goeds. Tenzij je net zolang moet lessen totdat het echt cum laude isquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Stealth-B2 het volgende:
ik heb 7 augustus me 1e les bij Cum laude
Koringquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef Ms_Furious het volgende:
Nou Jorien we gaan gelijk op bij daar in IJsselmonde, jammer joh! Bij wie moest je rijden? 4e keer gaan we het wél halen!
Dat lijkt mij dus ook vrij 'eng' de eerste keer, niet zozeer dat ik bang ben ofzo, maar meer het idee dat die zekerheid van " ik kan niks fout doen " weg isquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:25 schreef Thrilled het volgende:
best wel eng om echt 100% zelf na te moeten denken zonder dat je de veiligheid hebt van een instructeur die kan ingrijpen en je "beschermt"...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:25 schreef Thrilled het volgende:
net gereden in mn moeders autowas wel grappig, gelijk 3 vrienden mee + mijn vriendin op gehaald.. 2 uur gereden.. best wel eng om echt 100% zelf na te moeten denken zonder dat je de veiligheid hebt van een instructeur die kan ingrijpen en je "beschermt"... ook gelijk té lang gereden zodat ik in het donker naar huis moest
vergeten te vragen waar mn licht zat aan mn moeder dus ook nog ff zoeken.. maar ja, weer ervaring rijker en was gezellig
haha wees maar lekker jaloersquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook vrij 'eng' de eerste keer, niet zozeer dat ik bang ben ofzo, maar meer het idee dat die zekerheid van " ik kan niks fout doen " weg is![]()
Tevens ben ik fokking jaloers op jou, ik wil ook me rijbewijs!!!![]()
Lekker gevoel hé!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]
haha wees maar lekker jaloersdat was ik ook 2,5 maand lang op alle mensen die hier hun rijbewijs al , en nu hoor ik bij hen
maar geen zorgen, jij haalt het ook heus wel en dan is ook de weg van jou
![]()
Tja leuk iedere keer dit topic lezen en al dat gedoe nog een keer ophalen.. hoop voor dr dat ze snel iets van het cbr hoortquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Ik mis Sylvana trouwens al een tijdje...
ja ik sla het mapje ook soms ff open gewoon om ff te kijken.. echt in mijn bezit, geen rijlessen meer... toen ik wegreed bij mn huis en op het eerste kruispunt kwam zat ik te denken.. kut, geen persoon naast me die zegt waar we naar toe moetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker gevoel hé!Ik heb echt ook al fucking veel naar dat roze papiertje gekeken: ''Ik heb em echt, dit is echt van mij!''
Ja, dat is ook wel de andere kant.... Ik hoop het ook voor d'r.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Tja leuk iedere keer dit topic lezen en al dat gedoe nog een keer ophalen.. hoop voor dr dat ze snel iets van het cbr hoort
Het enge van alleen autorijden is er snel vanaf hoor.. over een week denk je er niet eens meer over na, geloof meHet is zo ongelovelijk lekker om gewoon te kunnen rijden zonder iedere actie te hoeven 'verantwoorden' aan je instructeur
Die's op vakantie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Ik mis Sylvana trouwens al een tijdje...
Doe ik ook soms, vind 't ook wel mooi om nog eens naar m'n leskaartje te kijken, of naar mijn TTT-formulierquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja ik sla het mapje ook soms ff open gewoon om ff te kijken.. echt in mijn bezit, geen rijlessen meer...
<knip>
Zo gepassioneerd heb ik iemand nog nooit over zijn rijbewijs halen horen pratenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:02 schreef Robbiej het volgende:
zo even mijn beknopte verhaaltje. hopelijk neemt iemand de moeite om het te lezen
<knip>
bedankt voor de aandacht ofzo
"Je hebt een Poolse verblijfsvergunning nodig om het Poolse rijbewijs te kunnen halen."quote:
Dat ligt aan hoeveel plekken je rijschool heeft gereserveerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:26 schreef Robbiej het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk als je zakt dat je weer opnieuw een praktijk examen kan doen? als de rijschool ze vooraf reserveert?
Ach, ik heb eens bij een oefenexamen bij de les voordat ik de TTT had niet door dat m'n auto in z'n achteruit stond, terwijl ik de auto net achteruit tegen de stoep had geparkeerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:18 schreef Senang het volgende:
Ze snapte niet hoe handrem werkte en moet volgende week afrijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |