Ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:26 schreef Robbiej het volgende:
Kan een instructeur trouwens weigeren om mee te rijden?
Lijkt me verstandig anders slaag je waarschijnlijk nooit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende keer laat ik me examinator mee rijden denk ik
Lekkere peptalk weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig anders slaag je waarschijnlijk nooit.
In theorie wel, in praktijk niet, denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:26 schreef Robbiej het volgende:
Kan een instructeur trouwens weigeren om mee te rijden?
Hij doelde op de fout in Jorien's zin, of hij een examinator mee zou nemen ipv z'n instructeur.quote:
Mijn foutquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hij doelde op de fout in Jorien's zin, of hij een examinator mee zou nemen ipv z'n instructeur.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig anders slaag je waarschijnlijk nooit.
Deze keer niet danquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vond het heerlijk zonder. Maar ieder het zijne hequote:Op donderdag 13 juli 2006 16:51 schreef Robbiej het volgende:
Ik hoop wel dat mijn instructeur mee gaat. want ik hoor veel meer succesverhalen als de instructeur mee gaat dan dat ie niet mee gaat...
Ja moet je doen joh! Ik vond dat in ieder geval wel heel erg fijn! Dan gaan ze met elkaar ook een beetje lullen enzo en dan heb je niet zo erg in de gaten dat de examinator op je letquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
4 maal scheepsrechtquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn nieuwe datum gelijk afgesproken, daarvoor 3 lessen. Heb er 1 kado gekregen van een vriendin van me moeder
Nou, die naam belooft veel goeds. Tenzij je net zolang moet lessen totdat het echt cum laude isquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Stealth-B2 het volgende:
ik heb 7 augustus me 1e les bij Cum laude
Koringquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef Ms_Furious het volgende:
Nou Jorien we gaan gelijk op bij daar in IJsselmonde, jammer joh! Bij wie moest je rijden? 4e keer gaan we het wél halen!
Dat lijkt mij dus ook vrij 'eng' de eerste keer, niet zozeer dat ik bang ben ofzo, maar meer het idee dat die zekerheid van " ik kan niks fout doen " weg isquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:25 schreef Thrilled het volgende:
best wel eng om echt 100% zelf na te moeten denken zonder dat je de veiligheid hebt van een instructeur die kan ingrijpen en je "beschermt"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |