zo even mijn beknopte verhaaltje. hopelijk neemt iemand de moeite om het te lezen
![]()
maar om even terug te komen over Faithy's post. ik heb niet echt faalangst. aldus dat denk ik. ik ben natuurlijk wel bang dat ik het niet de 1e keer red. kost namelijk bakken vol met geld. en ik kan heel slecht onder druk werken. (ligt eraan wat voor druk trouwens) ik denk dat ik ook heel zenuwachtig ga zijn.. maar dat weet ik niet zeker. want daar kan ik heel verschillend in zijn.
Morgen heb ik dan de gehele dag van 09,00-17,00 theoriecursus en maandagavond ook nog.
Dan word ik dus 7 augustus 18. en dan 8 augustus ga ik dan eindelijk beginnen. en dan 10 examen theorie-examen. en dan op 29 augustus om 9:50 in Emmeloord afrijden.
hele drukke maand dus. en ik zal me er echt aan moeten aanpassen. aangezien ik dat niet gewend ben. ik kijk al ruim 2 tot 4 jaar uit naar mijn rijbewijs. en nu is het dan bijna eindelijk zover..
Vrienden om me heen allemaal rijbewijzen. auto's noem maar op. en daar sta je dan van... kut...
En dan heb jezelf nog helemaal niks alleen omdat het nog niet mag. heb vanaf vorig jaar december tot nu continu gewerkt en niks uitgegeven (in september begint mijn school pas weer)
van parttime tot april en toen fulltime tot vorige week. mot op 't werk en weg. heb nu bijna 4300,- voor mijn rijbewijs en auto. moet wel te doen zijn denk ik.
nu alleen nog een bijbaantje vinden om dus het onderhoud te kunnen bekostigen. zoals verzekering, belasting, benzine en evt vervelendheden.
Maargoed de theoriecursus kost ook al 100 euro en dan 38 euro examen kaart.
en 1x zakken kost je gewoon ruim 350 euro... (praktijk examen + een paar lessen)
dus dat zal bij mij de meeste stress geven. aangezien 350 euro voor een klein uurtje niet niks is.. en helemaal niet als je het verkut want dan kan je wel janken. in mijn geval zal het wel uitermate welkom zijn om in 1x te slagen (bij wie niet maargoed) aangezien vanaf 6 september ik weer naar school ga. en het dan nogal lastig word. moet je weer gaan ziekmelden enzovoorts. dat is ook vervelend.
maargoed ikzelf zit dus al ruim 200 dagen uit te kijken totdat ik dat rijbewijsje nou eens heb. van dagen aftellen tot weken "trashen" (veel slapen en gamen zodat de tijd voorbij vliegt) puur om het feit ik gewoon gek word van het wachten haha. niet altijd leuk. maar ik heb het geduld van niks moet ik echt aan werken want ik kan mezelf er echt gek mee krijgen met dat wachten. en helemaal als je omgeving en je beste maten het al wel hebben. en je gewoon graag wilt cruisen en evt naar feesten in duitsland, lekker naar de famillie rijden en noem maar op. vrijheid
![]()
bedankt voor de aandacht ofzo
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.