Je lest al sinds de wedergeboorte van Jezusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Faithy het volgende:ben nu al zenuwachtig, teringfaalangst
ik weet dat ik 't kanmaar ik kan 't nooit bewijzen onder druk
blergh..
en dan heb ik ook nog 's een autobrik wat me teveel geld kost en bijna uit elkaar valt maar wat ik wel nodig heben geen geld, want dat zit inmiddels in dat klotekoekblik..
vraag me soms af waarom ik in vredesnaam motor ben gaan rijden
zodra ik op die fiets stap weet ik 't wel weermaar dan denk ik aan de examens en dan ga ik weer
![]()
![]()
blergh.. nog 2 weken...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:46 schreef Faithy het volgende:
* Faithy slaat alvast een voorraad valdisper in
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:12 schreef izzypizzy het volgende:
(en always the best![]()
) Maar we gaan m binnekort halen.
* zonnestraaltje herkent 't.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef Thrilled het volgende:
vanavond in mijn eigen auto geredenvoor het eerst... echt super.. gezakten en lessers, echt ervoor gaan!! zit het ff tegen, hou dan gewoon in je hoofd dat je over een tijdje alleen mag rijden, geen lessen meer, je eigen route, eigen manier, eigen stijl (wel veilig
) .. echt HEERLIJK gewoon!!!
Dat heb ik geprobeert maar daar krijg je geen tijden....quote:Op zondag 16 juli 2006 16:22 schreef Robbiej het volgende:
www.cbr.nl en moet je even het nummer bellen krijg je zo'n computer aan de telefoon begreep ik.
Even meedansenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Sylvana het volgende:
gaaf hoor Zonnestraaltje en Thrilled
* Sylvana wil ook*
Ja, had ik al gepost toch? Zou eerst 1 augustus rijtest hebben, maar dan ben ik op vakantie, dus nou heb ik hem 4 september om half 3quote:Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Even meedansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Syl, heb je al iets gehoord? Nee zeker?(wel leuke vakantie gehad?
)
Dan doe jij iets verkeerd denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:27 schreef neffu het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeert maar daar krijg je geen tijden....
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
Rena, Sylvana en Izzypizzy, bedankt! En ik weet gewoon zeker dat jullie ook heel snel een mooi papiertje op zak hebben!
Ik had deze vierde keer ook niet verwactht dat ik het zou halen, maar zie daar! Ik ben 4 maanden lang in een fase van afrijden geweest, en ik heb ook tig verhalen gehoord, maar ik luisterde op een gegeven moment er niet meer naar. De eerste 3 keer was ik er enorm meebezig, ook pillen slikken, lesje hier, weet ik het allemaal. De vierde keer ben ik er heen gegaan met een houding van'' Ík zie het wel, zak ik, dan is het balen, slaag ik, dan ben ik ervanaf!''quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop hetNu ik gezakt ben krijg je van iedereen alle horrorverhalen te horen. "Ja, ik ben 7 keer gezakt...
" , "ja, die en die kennis is ook 5 keer gezakt." Ik ben dat nu al zoooooo spuugzat
![]()
Van mensen die het nu net hebben kan ik het ook wel hebbenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
En met een mooi sprongetje kwam ik even later CBR uit. Gewoon eigenlijk schijt aan alles en iedereen hebben dus. (Behalve op het moment van afrijden dan, whehe)
Echt, het komt ooit goed..
Klote is dat, dat afwachten. Als je eenmaal een datum weet, wees er niet te veel mee bezig. Des te eerder is het zover.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef rena het volgende:
[..]
Van mensen die het nu net hebben kan ik het ook wel hebbenIk heb er al wel over gedroomd een paar keer, ik ben bang dat ik alleen maar zenuwachtiger word. Maar goed, ik zie dat dan wel weer als ik ooit nog een datum krijg.
![]()
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop hetNu ik gezakt ben krijg je van iedereen alle horrorverhalen te horen. "Ja, ik ben 7 keer gezakt...
" , "ja, die en die kennis is ook 5 keer gezakt." Ik ben dat nu al zoooooo spuugzat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |