Maar je houdt geen rekening emt de gevoelens van je vriendin. De stap van dit weekend is al zo egoistisch als wat maar als je hierop ingaat ben je echt een egoist en kun je beter maar eerlijk zijn met t risico dat het uitgaat. Een relatie is geven en nemen.quote:Maar misschien krijg ik die kans nooit meer en zal ik me er altijd om voor m'n kop slaan.
waarom heb je dan uberhaupt een relatie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik neuk elke dag met andere vrouwen. Zolang je niets verteld tegen iemand is het heerlijk en kun je savonds nog een keer bij je eigen vrouwtje!
Easy does it
Whehehehe. Scherp.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je niet echt van je partner houdt.
Nee hoor. Ik weet zelf ook wel dat het niet helemaal in de haak is, trots op m'n zwakheid ben ik niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef Mr-Z het volgende:
Wil je dat we het goedpraten dan?
Dan maar meerdere malen, als het toch al stuk is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:05 schreef Gizmo112 het volgende:
Mooi verhaal, maar zou het toch niet gedaan hebben. Eenmalige sex kan een hoop kapotmaken.
Relaties zijn gebaseerd op vertrouwen????? en iemand die dat flikt eleke keer als de partner weg is met een ander neuken is niet te vertrouwen. Mijn geweten zou dat niet lkunnen en mensen die dat wel kunnen alsjeblieft zeg neem dan geen relatiequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef JohnnyBe het volgende:
Ik vind dit altijd van die onzin dingen. Wat niet weet wat niet deert mensen, dat is gewoon fucking echt zo! Ik zeg niet dat ik ben vreemd gegaan, in tegendeel, ikben al 3,5 jaar trouw aan mn vriending. Stel nou dat mn vriendin elke avond als ik niet thuis ben een andere gozer ligt te pompen, maar ik weet het niet, dan is het toch niet erg. Als ze eerlijk zou zijn en ik weet het wel, ja dan kan ze dr boeltje pakken, andersom is dat dan ook zo, niet dan.
Nogmaals, ik zeg niet dat je vreemd moet gaan, maar zo lang je gewoon je bek houdt is er niks aan de hand, niet zeggen dus!!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef JohnnyBe het volgende:
Ik vind dit altijd van die onzin dingen. Wat niet weet wat niet deert mensen, dat is gewoon fucking echt zo! Ik zeg niet dat ik ben vreemd gegaan, in tegendeel, ikben al 3,5 jaar trouw aan mn vriending.
Ik hoop toch echt van harte dat je dat niet serieus meent..quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef snotje het volgende:
Nee, ik denk niet dat je het haar moet vertellen. En over dat je je niet echt schuldig voelt, misschien komt dat nog, misschien niet. Je hebt er mooi nog een ervaring bij, en als je het je vriendin niet verteld, heb je er alleen baat bij.
Dank je, waardevolle toevoeging. Je veroordeelt niet meteen, maar geef stof tot nadenken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef Stippel het volgende:
<je verhaal>
Ik ben het er wel mee eens, ik vrees dat zij er wel achter gaat komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:12 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik heb makkelijk praten want ik heb niemand die me dat verbied...ik zou er ook geen probleem mee hebben.
Ik denk wel dat je moet beseffen dat je vriendin er waarschijnlijk toch achter komt. Vraag me niet hoe, maar vrouwen hebben er speciale antennes voor. Het gaat erom wat het je uiteindelijk waard is.
Tsja, is dat nog steeds een reden om toch vooral door te gaan met expirimenteren zonder dat je vriendin er vanaf weet, of weegt de nieuwsgierigheid en de lust zwaarder?quote:Toch voel ik me nu schuldig, niet omdat ik vreemd ben gegaan, maar omdat ik me niet schuldig voel.
Je komt je beloftes niet na en respect haar en haar normen en waarden niet. Wat wil je gladstrijken? Lekkere relatie heb je danquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:11 schreef pielin het volgende:
het is fout om het gebeuren van dit weekend te verzwijgen, maar ik weet dat ik kan leven met het schuldgevoel. Ik probeer het te zien als een kreukel in je laken dat je glad strijkt...
Idd. En dan ben je nog harder de banaan dan wanneer je t verteld zou hebben..quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, ik vrees dat zij er wel achter gaat komen.
Contact houden we zeker, het klikt gewoon heel leuk. En ja, als we elkaar nog eens zien zullen we elkaar ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk proberen het bed in te krijgen, zeker als ze me een keer uitnodigen om met z'n drieën "een filmpje te gaan kijken"quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ben je van plan het contact met het mailmeisje in levende lijve in stand te houden?
En zo ja: denk je dat je de verleiding in de toekomst kan weerstaan of ben je van plan je vriendin met haar te blijven bedriegen?
Ik ben het er trouwens mee eens dat je sommige dingen beter kunt verzwijgen, maar als het van eenmalig tot iets structureels verwordt, vind ik het toch afkeuringswaardig.
Dit voorval zit in zn kop. Hij zal het geheid uitstralen of wat dan ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:14 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Idd. En dan ben je nog harder de banaan dan wanneer je t verteld zou hebben..
Net zeg je het was voor 1 keer. Als je nu al aan dat triootje denkt of nu al weet dat jullie elkaar weer het bed in gaan proberen te krijgen zoek dan een partner die wel een open relatie wil maar als je echt van je vriendin houdt zoals je beweert bespaar je haar deze shit omdat je alleen aan je eigen behoeftes kan denken en maak je het uit!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef pielin het volgende:
[..]
Contact houden we zeker, het klikt gewoon heel leuk. En ja, als we elkaar nog eens zien zullen we elkaar ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk proberen het bed in te krijgen, zeker als ze me een keer uitnodigen om met z'n drieën "een filmpje te gaan kijken"
Het moet niet structureel worden, dat ben ik met je eens. Geluk bij een ongeluk woont ze zowat aan de andere kant van het land![]()
quote:
Schuldgevoel heeft meneer dus geen last vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef milagro het volgende:
eenmalig iets >> niet vertellen, je schuldgevoel is je straf
meermalig iets >> wel vertellen, einde oefening dus.
Daar ben ik het dan weer mee eens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Net zeg je het was voor 1 keer. Als je nu al aan dat triootje denkt of nu al weet dat jullie elkaar weer het bed in gaan proberen te krijgen zoek dan een partner die wel een open relatie wil maar als je echt van je vriendin houdt zoals je beweert bespaar je haar deze shit omdat je alleen aan je eigen behoeftes kan denken en maak je het uit!
Mee eens, een ongelukje kan gebeuren. Maar alleen al het feit dat ze meerdere keren sex hebben gehad geeft toch wel aan dat dit geen ongelukje maar opzet was...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef milagro het volgende:
eenmalig iets >> niet vertellen, je schuldgevoel is je straf
meermalig iets >> wel vertellen, einde oefening dus.
Ah, de dame in kwestie?quote:
Maar je vriendin weet dus wel dat je daar bent geweest, en ze denkt dat je d'r niet geneukt hebt??quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:55 schreef pielin het volgende:
Hij wist overal van, ik heb mijn vriendin ook verteld dat ik die mailvriendin eens ging opzoeken. Niks stiekums aan tot hiertoe
Nee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef ne0n het volgende:
was het goeie sex?
En wat dan nog als zij het is?quote:
De grap was in beginsel al uitgekauwd en nu mag je er wel helemaal mee kappenquote:
Dus dat wordt een triootje met haar en d'r vriend?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:55 schreef pielin het volgende:
Een laatste newsflash is nog dat wij samen eens hebben zitten grappen over een triootje. Nadat ze d'r vriendje heeft verteld over afgelopen weekend, gaf hij aan daar niet afwijzend tegenover te staan... Dat zou dus een kans voor me zijn om iets te ervaren wat met m'n eigen vriendin waarschijnlijk nooit gaat gebeuren...
Ik vind het heel erg zwak van je en gemeen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef pielin het volgende:
[..]
Contact houden we zeker, het klikt gewoon heel leuk. En ja, als we elkaar nog eens zien zullen we elkaar ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk proberen het bed in te krijgen, zeker als ze me een keer uitnodigen om met z'n drieën "een filmpje te gaan kijken"
Het moet niet structureel worden, dat ben ik met je eens. Geluk bij een ongeluk woont ze zowat aan de andere kant van het land![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
En wat dan nog als zij het is?
Ze heeft een open relatie, dus ze zal het vast niet erg vinden als het verhaal hier wordt verteld, zolang er maar geen telefoonnummers in het topic staan....![]()
Blijkbaar toch pissed....quote:
onderschat vrouwen nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef kapteinhaak het volgende:
Ik herken dat gevoel, en veroordeel het ook niet. Ik ben in mijn vorige relatie ook een aantal maal vreemd gegaan, en dat was supergeil! Voelde me ook totaal niet schuldig idd. Totdat het vrouwtje erachter kwam dus! Het verdriet wat ze daarvan had was echt vreselijk, en heb daarna dan ook pas beseft wat voor een klootzak ik was. Relatie was ook meteen over. Geloof me: Als je je meisje zo ziet dan zak je echt door de grond. Ik zou het dan ook nooit meer doen als ik een vriendin heb, hoe geil ik ook ben.
Doen. En het uitmaken met je meisje zodat zij opzoek kan naar een vent die haar wél respecteerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:28 schreef davym het volgende:
[..]
Dus dat wordt een triootje met haar en d'r vriend?
Ik zeg niet dat het echt zo is of moet zijn. Ik zeg alleen: wat niet weet, wat niet deert!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Relaties zijn gebaseerd op vertrouwen????? en iemand die dat flikt eleke keer als de partner weg is met een ander neuken is niet te vertrouwen. Mijn geweten zou dat niet lkunnen en mensen die dat wel kunnen alsjeblieft zeg neem dan geen relatie
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Doen. En het uitmaken met je meisje zodat zij opzoek kan naar een vent die haar wél respecteert.
IDD...hahahahahahhaaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef Nies het volgende:
* pakt popcorn en bier en wacht op de volgende 12-delige reeks
Nou, die mailtjes deden wel vermoeden dat er wat zou gaan gebeuren. En toen we 's avonds een hapje hadden gegeten en op de bank een filmpje zaten te kijken dacht ik: zoveel vonken zijn er kennelijk niet, dan wordt het waarschijnlijk een "gewoon" gezellig weekend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
En even over die spannende mailtjes.... volgens mij hebben jullie dat weekend inc. de seks voor je er was al helemaal besproken en was die date niet puur vriendschappelijk en wist je al zeker dat er geneukt ging worden. Of niet?
Maar je bent er wel met verwachtingen heengegaan aangezien je op de bank dacht: het valt tegen qua vonken. Je had gewoon of niet moeten gaan of het uit moeten maken met je vriendin voor je ging.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef pielin het volgende:
[..]
Nou, die mailtjes deden wel vermoeden dat er wat zou gaan gebeuren. En toen we 's avonds een hapje hadden gegeten en op de bank een filmpje zaten te kijken dacht ik: zoveel vonken zijn er kennelijk niet, dan wordt het waarschijnlijk een "gewoon" gezellig weekend.
Totdat zij toen we gingen slapen voorstelde dat ik niet in de logeerkamer maar bij haar kwam liggen. Toen was het snel gebeurd.
Dus ja, enige verwachtingen waren er wel, vastomlijnde plannen niet.
Waarom maak je het niet uit met je vriendin zodat zij een man kan zoeken die genoeg van haar houdt om haar trouw te blijven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef pielin het volgende:
[..]
Nou, die mailtjes deden wel vermoeden dat er wat zou gaan gebeuren. En toen we 's avonds een hapje hadden gegeten en op de bank een filmpje zaten te kijken dacht ik: zoveel vonken zijn er kennelijk niet, dan wordt het waarschijnlijk een "gewoon" gezellig weekend.
Totdat zij toen we gingen slapen voorstelde dat ik niet in de logeerkamer maar bij haar kwam liggen. Toen was het snel gebeurd.
Dus ja, enige verwachtingen waren er wel, vastomlijnde plannen niet.
Idd...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Daar ben ik het dan weer mee eens.
Kijk, een keer kan gebeuren, niets menselijks is ons vreemd. Maar door nu al te anticiperen op eventuele vervolgseksdates kom je op mij een beetje over alsof je de kat maar wat graag op het spek wilt binden, ook al weet je hoe principieel je vriendin erover denkt.
Wees dan een vent en gun je vriendin een vriend die wel aan haar principes tegemoet wil komen.
jawel, hoor, anders was dit topic er nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Schuldgevoel heeft meneer dus geen last van
Mag hopen van niet, ze is 16...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:24 schreef davym het volgende:
Ah, de dame in kwestie?
on targetquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, hoor, anders was dit topic er niet
Of nog leuker gezegd: stiekem keihard geneukt wordt door een betere sekspartner.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef Mot het volgende:
Weet niet of dit al gevraagd is, maar wat zou je ervan vinden als je vriendin hetzelfde doet?
Ik begrijp dan ook niet hoe die vriendin in de eerste plaats een relatie met topicstarter heeft kunnen beginnen als hij van te voren aan haar heeft laten weten wat z'n ideeën waren over open relaties. Zij is er principieel op tegen, hij niet. Wat moet ze dan met hem?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer mee eens.
Kijk, een keer kan gebeuren, niets menselijks is ons vreemd. Maar door nu al te anticiperen op eventuele vervolgseksdates kom je op mij een beetje over alsof je de kat maar wat graag op het spek wilt binden, ook al weet je hoe principieel je vriendin erover denkt.
Wees dan een vent en gun je vriendin een vriend die wel aan haar principes tegemoet wil komen.
Yepquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:12 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik denk wel dat je moet beseffen dat je vriendin er waarschijnlijk toch achter komt. Vraag me niet hoe, maar vrouwen hebben er speciale antennes voor. Het gaat erom wat het je uiteindelijk waard is.
dan draai je het om....quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:26 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook niet hoe die vriendin in de eerste plaats een relatie met topicstarter heeft kunnen beginnen als hij van te voren aan haar heeft laten weten wat z'n ideeën waren over open relaties. Zij is er principieel op tegen, hij niet. Wat moet ze dan met hem?
Goh, je denkt nog begrip te krijgen ook?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef pielin het volgende:
Ik ga er vandoor, kijk vanavond nog wel even. het valt me mee dat niet alle reacties zwaar veroordelend zijn, ook al had ik dat wel verwacht. Kennelijk is dit soort zwakheid een vaker voorkomend euveltje
Niet van mijn kant in ieder geval.quote:Dit openhartige stukje proza gaat ongetwijfeld een storm van kritiek opleveren,
Hij is van plan het meermalen te gaan doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef kaos- het volgende:
maar hoe jij zegt hoe jij het beleefd vind ik zelfs positief.
Dan isset minder positief idd. Mijn verhaal sloeg dan ook op z'n eerste stuk tekstquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hij is van plan het meermalen te gaan doen.![]()
Nog steeds zo positief?
Ik kan me ook best voorstellen dat mensen lust ervaren en niet monogaam willen zijn. Ik zit zelf zo niet in elkaar, maar ik vind het niet volledig onbegrijpelijk. Als mensen gelukkig zijn in een open relatie, best. Dat hele verhaal van "de maatschappij" is in mijn ogen een en al bekrompenheid. De maatschappij heeft niks met je relatie te maken. Wat maakt het uit als de buurman links -bij wijze van spreken- zo af en toe wisselt met de buurman rechts van je? Zolang ze niet te veel herrie maken... Buitenstaanders hebben er niets mee te maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef kaos- het volgende:
Niet van mijn kant in ieder geval.
Kijk, vreemdgaan keur ik sowieso niet goed, maar hoe jij zegt hoe jij het beleefd vind ik zelfs positief.
Dat je zelf nog kan nagaan dat liefde is bijzonders is, dat je weet hoe blij je eigenlijk moet zijn met je huidige vriendin.
Lust is iets dierlijks, iets wat gewoon in ons zit. De maatschappij zegt dat we niet vreemd mogen gaan, maar eigenlijk benadelen we onszelf er alleen maar mee.
Misschien denken jullie dat ik nu ook zo'n vreemdgaan mannetje ben, maar integendeel, heb het nog nooit gedaan, maar kan me zeer goed indenken dat je "het" eens met een ander wilt doen, zonder dat daar enige gevoelens bij ontstaan, je houdt immers van je meisje.
En ik ben zo'n persoon die niet van 2 meiden tegelijk kan houden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef Careca het volgende:
Je bent een teringlijer dat je je meisje in de maling neemt op deze manier.
Kap met je relatie en ga anderen neuken tot je klaar bent voor iets voor altijd
cocksucker dat je er bent
Ben ik niet helemaal met je eens, het is algemeen bekend dat polygamy "not done" is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van "de maatschappij" is in mijn ogen een en al bekrompenheid. De maatschappij heeft niks met je relatie te maken.
Echte liefde? Je denkt serieus dat de TS weet wat echte liefde is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef kaos- het volgende:
Maar vind het wel een positief punt dat hij nu weet wat echte liefde is.
Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Echte liefde? Je denkt serieus dat de TS weet wat echte liefde is?![]()
![]()
Dat je daar op zo'n manier achter moet komen is niet al te best lijkt me... Als mijn vriend eerst vreemd moet gaan om in te zien hoeveel ie om me geeft kan ie een beste schop onder zn holletje verwachtenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.
Kan er wel inkomen.
Gek op iemand zijn is geen liefde, maar lust... liefde is dat je er alles voor over hebt om die persoon gelukkig te maken. Hij houdt niet echt van d'r, want zij wil openheid en monogamie en hij doet bewust het tegenovergestelde. Als hij haar gelukkig wilt hebben (op de lange termijn) moet hij nu niet liegen en bedriegen, want zodra dit uitkomt ... en dat gebeurt altijd wel, zal ze een hardere klap oplopen door de breuk in vertrouwen, dan wanneer hij uit liede voor haar die openheid toch kan aanbieden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef kaos- het volgende:
Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.
Kan er wel inkomen.
Ik ben het helemaal met je eens en kan het me best voorstellen. Jammer dat niet iedereen dat kan. Liefde ervaren is immers iets persoonlijks in mijn ogen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kan er wel inkomen.
de échte liefde die hij kennelijk nu ervaren heeft is wel een nogal eenzaam gevoel, dat hij dus niet met dat onderwerp van zijn liefde kan delen ....quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef kaos- het volgende:
TS doet er niet goed aan om z'n vriendin te bedriegen, dat keur ik ook niet goed. Maar vind het wel een positief punt dat hij nu weet wat echte liefde is. Dat is toch een hele ervaring als je het mij vraagt.
Ik hoop dat TS dit ook mee mag maken. Dan ziet hij wat hij aangericht heeft. Alleen maar omdat hij de wens van zijn vriendin van een monogame relatie niet ziet zitten. Zeg dat dan gewoon en maak het uit. Lekker egoïstisch hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef kapteinhaak het volgende:
Ik herken dat gevoel, en veroordeel het ook niet. Ik ben in mijn vorige relatie ook een aantal maal vreemd gegaan, en dat was supergeil! Voelde me ook totaal niet schuldig idd. Totdat het vrouwtje erachter kwam dus! Het verdriet wat ze daarvan had was echt vreselijk, en heb daarna dan ook pas beseft wat voor een klootzak ik was. Relatie was ook meteen over. Geloof me: Als je je meisje zo ziet dan zak je echt door de grond. Ik zou het dan ook nooit meer doen als ik een vriendin heb, hoe geil ik ook ben.
Een mooie relatie vanuit zíjn perspectief, ja: een vrouwtje dat thuis op hem wacht, en in de tussentijd avontuurtjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef kaos- het volgende:
Kan er wel inkomen.
Ik kan me op zich best voorstellen dat je van iemand houdt, maar het fysieke daar niet bij vindt horen. Niet mijn ding, maar het bestaat. Die relaties zijn ook prima en de partners zijn dolgelukkig met elkaar, maar ook met hun vrijheid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef henkyfox het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens en kan het me best voorstellen. Jammer dat niet iedereen dat kan. Liefde ervaren is immers iets persoonlijks in mijn ogen.
Aan deze post te zien ligt de verleiding van herhaling op de loer:quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het ligt er natuurlijk wel aan of je dit vaker wil doen. Een misstap begaan en het niet vertellen is in mijn optiek OK maar als je dit voor herhaling vatbaar vind ben je bij je vriendin niet op je plaats.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef pielin het volgende:
En ik ben geen uitzondering.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef pielin het volgende:
Tja, zo bekeken is het inderdaad pas écht fout als ik dit nog een tweede keer ga doen. Ik weet nu wat ik wilde weten, en dat was al een fout, maar het heeft wel een nuttig inzicht opgeleverd. Ook al keurt zo'n beetje iedereen de manier waarop ik dat heb uitgevonden sterk af.
Er moet dus eigenlijk maar gewoon geen tweede keer komen. Mailmeisje en haar vriendje vinden dat ook wel, ze voelen zich toch een beetje schuldig om hun medeplichtigheid, ook al treft hun natuurlijk geen enkele blaam. Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
Oh man, het dedain dat uit deze en andere posts spreekt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef pielin het volgende:
Tja, zo bekeken is het inderdaad pas écht fout als ik dit nog een tweede keer ga doen. Ik weet nu wat ik wilde weten, en dat was al een fout, maar het heeft wel een nuttig inzicht opgeleverd. Ook al keurt zo'n beetje iedereen de manier waarop ik dat heb uitgevonden sterk af.
Er moet dus eigenlijk maar gewoon geen tweede keer komen. Mailmeisje en haar vriendje vinden dat ook wel, ze voelen zich toch een beetje schuldig om hun medeplichtigheid, ook al treft hun natuurlijk geen enkele blaam. Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
De eerste keer was al fout.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef pielin het volgende:
Waarom niet? Je hebt nu geproeft van een open relatie, je wil het vaker doen, en je liegt tegen je vriendin. Je snapt zelf echt niet hoe egoïstisch je bezig bent hè? De zin klink gewoon nog alsof je twijfelt. Als je echt serieus nadenkt over een vervolg van je neukweekend dan ben je nog een grotere eikel dan ik dacht. Waarom heb je eigenlijk nog een vriendin?quote:Er moet dus eigenlijk maar gewoon geen tweede keer komen. Mailmeisje en haar vriendje vinden dat ook wel, ze voelen zich toch een beetje schuldig om hun medeplichtigheid, ook al treft hun natuurlijk geen enkele blaam. Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken het gevoel ja. Het gras is altijd groener bij de buren. Gelukkig ben ik niet verder gegaan dan erover te praten![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef pielin het volgende:
Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:01 schreef _Nouky_ het volgende:
Vreemdgaan als je een vriendin hebt die dit absoluut niet wil is in mijn woordenboek niet gelijk aan houden van. Of het nou groene of witte of pimpelpaarse spelling is.
Nou weet je nooit of je heaumeau bent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef pielin het volgende:
Laat ik dat even rechtzetten dan: wat een walgelijk, misselijk en egoistisch ventje ben jij zeg. Ik hoop echt dat je vriendin ook in haar eentje een open relatie heeft, met je beste vriend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef pielin het volgende:
Ik ga er vandoor, kijk vanavond nog wel even. het valt me mee dat niet alle reacties zwaar veroordelend zijn, ook al had ik dat wel verwacht.
Denk je nou echt dat dat zo'n gast wat kan interesseren? Die boeit 't geen reet als ie dadelijk bij z'n vriendin AIDS eraan neukt.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:55 schreef Sade het volgende:[..] En bij de weg: ik hoop toch dat je het veilig gedaan hebt?
jij begint ook een karikatuur van jezelf te worden he..quote:Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef JoeyT het volgende:
Nog 2 keer vreemdgaan en t boeit je helemaal niet meer. 10 minuten nadat ik ben vreemdgegaan heb ik t idee dat t nooit gebeurd is![]()
Kijkt fotoboek... Ziet karikatuur van Ron Jeremy en lacht.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
jij begint ook een karikatuur van jezelf te worden he..
scherp teruggekomen...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijkt fotoboek... Ziet karikatuur van Ron Jeremy en lacht.
Laat andere meegenietequote:Op maandag 17 juli 2006 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ga via MSN of mail op elkaar vitten of zo ...
Maar omgekeerd houdt zijn vriendin ook geen rekening met zijn gevoelens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar je houdt geen rekening emt de gevoelens van je vriendin. [blablabla] ben je echt een egoist [blabla]. Een relatie is geven en nemen.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef mgerben het volgende:
Maar omgekeerd houdt zijn vriendin ook geen rekening met zijn gevoelens.
Best wel egoïstisch van haar.
Een relatie is toch geven en nemen?
Precies. Je bent op je 24ste toch hopelijk wel zo'n grote jongen dat je kan aangeven wat je wel of niet wilt. Als je wel een open relatie wilt, moet je niet iets nemen met iemand die daar niets voor voelt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoezo omgekeerde wereld?
Zij heeft aangegeven niets te voelen voor een vrije relatie, dan had TS op dat moment moeten kiezen voor zijn vrijheid en niet achter haar rrug om aan de relatie een vrije invulling geven.
Dat vond ik ook nogal twijfelachtigquote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Neverending het volgende:
Even een vraag: vond je vriendin het uberhaupt niet raar dat je ineens met een vreemde " internet vriendin" een WEEKEND gaat afspreken??
FAKE-topic??quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat vond ik ook nogal twijfelachtig
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Yo_whatever het volgende:
Je vriendin geeft aan dat je maar bij haar weg moet als je ook met anderen wil rotzooien, dus doe je het stiekem... Ze heeft duidelijk aangegeven hoe ze erover denkt en jij misbruikt haar vertrouwen. Dan kan je toch niet werkelijk beweren dat je zoveel om haar geeft?? Het kan je kennelijk niks schelen hoe zij over dit soort zaken denkt en je hebt er geen respect voor. Als ze wist hoe je werkelijk was dan zouden jullie nu geen relatie meer hebben. Wil je met die gedachte bij haar blijven?
Ja hoor, zij is egoïstisch.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef mgerben het volgende:
[..]
Maar omgekeerd houdt zijn vriendin ook geen rekening met zijn gevoelens.
Best wel egoïstisch van haar.
Een relatie is toch geven en nemen?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor, zij is egoïstisch.Hij had gewoon zijn stoere mond open moeten trekken en het eerlijk zeggen en haar dan een keuze laten maken. Zeg schat, ik weet niet hoe het met jou zit dit weekend maar ik ga eens even lekker buiten de deur neuken. Oke?
Waarop zij kan zeggen, ehm....Sodemieter dan maar helemaal op.
Hij: Oké ik ga wel weg. Hij kan weg gaan en legaal neuken.
Zij denkt, wat een lul..blij dat ik er vanaf ben.
Iedereen blij!![]()
Het is het toppunt van egoïsme om toch te gaan rotzooien nadat de vriendin heeft aangegeven niks voor een open relatie te voelen. Hij doet het alsnog, willens en wetens. Kortom, de ts is een egoïstisch huftertje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |