on targetquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, hoor, anders was dit topic er niet
Of nog leuker gezegd: stiekem keihard geneukt wordt door een betere sekspartner.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef Mot het volgende:
Weet niet of dit al gevraagd is, maar wat zou je ervan vinden als je vriendin hetzelfde doet?
Ik begrijp dan ook niet hoe die vriendin in de eerste plaats een relatie met topicstarter heeft kunnen beginnen als hij van te voren aan haar heeft laten weten wat z'n ideeën waren over open relaties. Zij is er principieel op tegen, hij niet. Wat moet ze dan met hem?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer mee eens.
Kijk, een keer kan gebeuren, niets menselijks is ons vreemd. Maar door nu al te anticiperen op eventuele vervolgseksdates kom je op mij een beetje over alsof je de kat maar wat graag op het spek wilt binden, ook al weet je hoe principieel je vriendin erover denkt.
Wees dan een vent en gun je vriendin een vriend die wel aan haar principes tegemoet wil komen.
Yepquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:12 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik denk wel dat je moet beseffen dat je vriendin er waarschijnlijk toch achter komt. Vraag me niet hoe, maar vrouwen hebben er speciale antennes voor. Het gaat erom wat het je uiteindelijk waard is.
dan draai je het om....quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:26 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook niet hoe die vriendin in de eerste plaats een relatie met topicstarter heeft kunnen beginnen als hij van te voren aan haar heeft laten weten wat z'n ideeën waren over open relaties. Zij is er principieel op tegen, hij niet. Wat moet ze dan met hem?
Goh, je denkt nog begrip te krijgen ook?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef pielin het volgende:
Ik ga er vandoor, kijk vanavond nog wel even. het valt me mee dat niet alle reacties zwaar veroordelend zijn, ook al had ik dat wel verwacht. Kennelijk is dit soort zwakheid een vaker voorkomend euveltje
Niet van mijn kant in ieder geval.quote:Dit openhartige stukje proza gaat ongetwijfeld een storm van kritiek opleveren,
Hij is van plan het meermalen te gaan doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef kaos- het volgende:
maar hoe jij zegt hoe jij het beleefd vind ik zelfs positief.
Dan isset minder positief idd. Mijn verhaal sloeg dan ook op z'n eerste stuk tekstquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hij is van plan het meermalen te gaan doen.![]()
Nog steeds zo positief?
Ik kan me ook best voorstellen dat mensen lust ervaren en niet monogaam willen zijn. Ik zit zelf zo niet in elkaar, maar ik vind het niet volledig onbegrijpelijk. Als mensen gelukkig zijn in een open relatie, best. Dat hele verhaal van "de maatschappij" is in mijn ogen een en al bekrompenheid. De maatschappij heeft niks met je relatie te maken. Wat maakt het uit als de buurman links -bij wijze van spreken- zo af en toe wisselt met de buurman rechts van je? Zolang ze niet te veel herrie maken... Buitenstaanders hebben er niets mee te maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef kaos- het volgende:
Niet van mijn kant in ieder geval.
Kijk, vreemdgaan keur ik sowieso niet goed, maar hoe jij zegt hoe jij het beleefd vind ik zelfs positief.
Dat je zelf nog kan nagaan dat liefde is bijzonders is, dat je weet hoe blij je eigenlijk moet zijn met je huidige vriendin.
Lust is iets dierlijks, iets wat gewoon in ons zit. De maatschappij zegt dat we niet vreemd mogen gaan, maar eigenlijk benadelen we onszelf er alleen maar mee.
Misschien denken jullie dat ik nu ook zo'n vreemdgaan mannetje ben, maar integendeel, heb het nog nooit gedaan, maar kan me zeer goed indenken dat je "het" eens met een ander wilt doen, zonder dat daar enige gevoelens bij ontstaan, je houdt immers van je meisje.
En ik ben zo'n persoon die niet van 2 meiden tegelijk kan houden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef Careca het volgende:
Je bent een teringlijer dat je je meisje in de maling neemt op deze manier.
Kap met je relatie en ga anderen neuken tot je klaar bent voor iets voor altijd
cocksucker dat je er bent
Ben ik niet helemaal met je eens, het is algemeen bekend dat polygamy "not done" is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van "de maatschappij" is in mijn ogen een en al bekrompenheid. De maatschappij heeft niks met je relatie te maken.
Echte liefde? Je denkt serieus dat de TS weet wat echte liefde is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef kaos- het volgende:
Maar vind het wel een positief punt dat hij nu weet wat echte liefde is.
Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Echte liefde? Je denkt serieus dat de TS weet wat echte liefde is?![]()
![]()
Dat je daar op zo'n manier achter moet komen is niet al te best lijkt me... Als mijn vriend eerst vreemd moet gaan om in te zien hoeveel ie om me geeft kan ie een beste schop onder zn holletje verwachtenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.
Kan er wel inkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |