Dank je, waardevolle toevoeging. Je veroordeelt niet meteen, maar geef stof tot nadenken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef Stippel het volgende:
<je verhaal>
Ik ben het er wel mee eens, ik vrees dat zij er wel achter gaat komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:12 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik heb makkelijk praten want ik heb niemand die me dat verbied...ik zou er ook geen probleem mee hebben.
Ik denk wel dat je moet beseffen dat je vriendin er waarschijnlijk toch achter komt. Vraag me niet hoe, maar vrouwen hebben er speciale antennes voor. Het gaat erom wat het je uiteindelijk waard is.
Tsja, is dat nog steeds een reden om toch vooral door te gaan met expirimenteren zonder dat je vriendin er vanaf weet, of weegt de nieuwsgierigheid en de lust zwaarder?quote:Toch voel ik me nu schuldig, niet omdat ik vreemd ben gegaan, maar omdat ik me niet schuldig voel.
Je komt je beloftes niet na en respect haar en haar normen en waarden niet. Wat wil je gladstrijken? Lekkere relatie heb je danquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:11 schreef pielin het volgende:
het is fout om het gebeuren van dit weekend te verzwijgen, maar ik weet dat ik kan leven met het schuldgevoel. Ik probeer het te zien als een kreukel in je laken dat je glad strijkt...
Idd. En dan ben je nog harder de banaan dan wanneer je t verteld zou hebben..quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, ik vrees dat zij er wel achter gaat komen.
Contact houden we zeker, het klikt gewoon heel leuk. En ja, als we elkaar nog eens zien zullen we elkaar ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk proberen het bed in te krijgen, zeker als ze me een keer uitnodigen om met z'n drieën "een filmpje te gaan kijken"quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ben je van plan het contact met het mailmeisje in levende lijve in stand te houden?
En zo ja: denk je dat je de verleiding in de toekomst kan weerstaan of ben je van plan je vriendin met haar te blijven bedriegen?
Ik ben het er trouwens mee eens dat je sommige dingen beter kunt verzwijgen, maar als het van eenmalig tot iets structureels verwordt, vind ik het toch afkeuringswaardig.
Dit voorval zit in zn kop. Hij zal het geheid uitstralen of wat dan ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:14 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Idd. En dan ben je nog harder de banaan dan wanneer je t verteld zou hebben..
Net zeg je het was voor 1 keer. Als je nu al aan dat triootje denkt of nu al weet dat jullie elkaar weer het bed in gaan proberen te krijgen zoek dan een partner die wel een open relatie wil maar als je echt van je vriendin houdt zoals je beweert bespaar je haar deze shit omdat je alleen aan je eigen behoeftes kan denken en maak je het uit!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef pielin het volgende:
[..]
Contact houden we zeker, het klikt gewoon heel leuk. En ja, als we elkaar nog eens zien zullen we elkaar ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk proberen het bed in te krijgen, zeker als ze me een keer uitnodigen om met z'n drieën "een filmpje te gaan kijken"
Het moet niet structureel worden, dat ben ik met je eens. Geluk bij een ongeluk woont ze zowat aan de andere kant van het land![]()
quote:
Schuldgevoel heeft meneer dus geen last vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef milagro het volgende:
eenmalig iets >> niet vertellen, je schuldgevoel is je straf
meermalig iets >> wel vertellen, einde oefening dus.
Daar ben ik het dan weer mee eens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Net zeg je het was voor 1 keer. Als je nu al aan dat triootje denkt of nu al weet dat jullie elkaar weer het bed in gaan proberen te krijgen zoek dan een partner die wel een open relatie wil maar als je echt van je vriendin houdt zoals je beweert bespaar je haar deze shit omdat je alleen aan je eigen behoeftes kan denken en maak je het uit!
Mee eens, een ongelukje kan gebeuren. Maar alleen al het feit dat ze meerdere keren sex hebben gehad geeft toch wel aan dat dit geen ongelukje maar opzet was...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef milagro het volgende:
eenmalig iets >> niet vertellen, je schuldgevoel is je straf
meermalig iets >> wel vertellen, einde oefening dus.
Ah, de dame in kwestie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |