abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39769688
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef kaos- het volgende:
Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.
Kan er wel inkomen.
Gek op iemand zijn is geen liefde, maar lust... liefde is dat je er alles voor over hebt om die persoon gelukkig te maken. Hij houdt niet echt van d'r, want zij wil openheid en monogamie en hij doet bewust het tegenovergestelde. Als hij haar gelukkig wilt hebben (op de lange termijn) moet hij nu niet liegen en bedriegen, want zodra dit uitkomt ... en dat gebeurt altijd wel, zal ze een hardere klap oplopen door de breuk in vertrouwen, dan wanneer hij uit liede voor haar die openheid toch kan aanbieden.

Als zijzelf overigens ooit tegen hem heeft gezegd, dat ze openheid minder belangrijk vindt, dan een zo'n lang mogelijke relatie (ookal zou de man vreemdgaan) ... dan is ie goed bezig.
Doe eens wild ....
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:51:57 #102
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_39791039
quote:

[..]

Hij geeft het immers zelf aan, dat hij nu nog gekker op zn vriendin is. Dat hij maar wat blij is dat hij een mooie relatie heeft.
Kan er wel inkomen.
Ik ben het helemaal met je eens en kan het me best voorstellen. Jammer dat niet iedereen dat kan. Liefde ervaren is immers iets persoonlijks in mijn ogen.
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_39791356
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef kaos- het volgende:

TS doet er niet goed aan om z'n vriendin te bedriegen, dat keur ik ook niet goed. Maar vind het wel een positief punt dat hij nu weet wat echte liefde is. Dat is toch een hele ervaring als je het mij vraagt.
de échte liefde die hij kennelijk nu ervaren heeft is wel een nogal eenzaam gevoel, dat hij dus niet met dat onderwerp van zijn liefde kan delen ....
Dat is dan geen liefde, die je namelijk altijd 'déélt' maar een nogal egocentrisch adrenaline en homonaal gevoel (dat overigens erg verslavend kan zijn en voor je het wet hij dat als een 'junkie' kan gaan najagen)..

veel heroine-junks beschrijven de roes van heroine ook als 'pure liefde'... toch liegen en bedriegen ze in hun pogingen deze roes na te jafgen; m.i. heeft dat weinig met liefde, maar wel meer met een tijdelijk 'roesgevoel' te maken.
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:02:39 #104
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_39793367
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:27 schreef kapteinhaak het volgende:
Ik herken dat gevoel, en veroordeel het ook niet. Ik ben in mijn vorige relatie ook een aantal maal vreemd gegaan, en dat was supergeil! Voelde me ook totaal niet schuldig idd. Totdat het vrouwtje erachter kwam dus! Het verdriet wat ze daarvan had was echt vreselijk, en heb daarna dan ook pas beseft wat voor een klootzak ik was. Relatie was ook meteen over. Geloof me: Als je je meisje zo ziet dan zak je echt door de grond. Ik zou het dan ook nooit meer doen als ik een vriendin heb, hoe geil ik ook ben.
Ik hoop dat TS dit ook mee mag maken. Dan ziet hij wat hij aangericht heeft. Alleen maar omdat hij de wens van zijn vriendin van een monogame relatie niet ziet zitten. Zeg dat dan gewoon en maak het uit. Lekker egoïstisch hoor.

"Lieverd, ik heb een heel weekend met een ander liggen neuken, maar nu besef ik nog meer dat ik heel veel van je hou"

Ik denk dat ik het zo achterlijk zou vinden dat ik hem keihard lachend de deur uit zou zetten....

TS houdt niet alleen zijn vriendin voor de gek door te zwijgen over zijn neukertje, maar ook zichzelf door te denken dat hij alleen nog maar meer van zijn vriendin houdt. Als je vriendin niet wilt dat je met een ander neukt dan heb je dat te respecteren of je maakt het uit. Als je een andere relatie wilt dan is je vriendin niet wat je zoekt en zit je wat je relatie betreft niet op dezelfde lijn.
Niks moet, niksen mag.
pi_39793617
quote:
Kan er wel inkomen.
Een mooie relatie vanuit zíjn perspectief, ja: een vrouwtje dat thuis op hem wacht, en in de tussentijd avontuurtjes.

Maar objectief gezien, is een relatie waarin een van de partners bedrogen wordt mooi? Getuigt het van liefde willens en wetens iets te doen wat je partner op het hart zou stampen?
pi_39793706
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef henkyfox het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens en kan het me best voorstellen. Jammer dat niet iedereen dat kan. Liefde ervaren is immers iets persoonlijks in mijn ogen.
Ik kan me op zich best voorstellen dat je van iemand houdt, maar het fysieke daar niet bij vindt horen. Niet mijn ding, maar het bestaat. Die relaties zijn ook prima en de partners zijn dolgelukkig met elkaar, maar ook met hun vrijheid.

Ik kan me echter met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat je voor je partner de schijn op gaat houden monogaam te zijn, maar intussen die vrije relatie voor jezelf probeert te creëren. Daar gaat het voor mij fout, bij het bedrog.
pi_39793852
Het ligt er natuurlijk wel aan of je dit vaker wil doen. Een misstap begaan en het niet vertellen is in mijn optiek OK maar als je dit voor herhaling vatbaar vind ben je bij je vriendin niet op je plaats.
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:20:29 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39793944
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het ligt er natuurlijk wel aan of je dit vaker wil doen. Een misstap begaan en het niet vertellen is in mijn optiek OK maar als je dit voor herhaling vatbaar vind ben je bij je vriendin niet op je plaats.
Aan deze post te zien ligt de verleiding van herhaling op de loer:
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef pielin het volgende:
Contact houden we zeker, het klikt gewoon heel leuk. En ja, als we elkaar nog eens zien zullen we elkaar ongetwijfeld wel weer zo snel mogelijk proberen het bed in te krijgen, zeker als ze me een keer uitnodigen om met z'n drieën "een filmpje te gaan kijken"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:31:17 #109
153376 pielin
waar moet die piel in?
pi_39794284
Tja, zo bekeken is het inderdaad pas écht fout als ik dit nog een tweede keer ga doen. Ik weet nu wat ik wilde weten, en dat was al een fout, maar het heeft wel een nuttig inzicht opgeleverd. Ook al keurt zo'n beetje iedereen de manier waarop ik dat heb uitgevonden sterk af.

Er moet dus eigenlijk maar gewoon geen tweede keer komen. Mailmeisje en haar vriendje vinden dat ook wel, ze voelen zich toch een beetje schuldig om hun medeplichtigheid, ook al treft hun natuurlijk geen enkele blaam. Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:45:18 #110
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39794654
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef pielin het volgende:
Tja, zo bekeken is het inderdaad pas écht fout als ik dit nog een tweede keer ga doen. Ik weet nu wat ik wilde weten, en dat was al een fout, maar het heeft wel een nuttig inzicht opgeleverd. Ook al keurt zo'n beetje iedereen de manier waarop ik dat heb uitgevonden sterk af.

Er moet dus eigenlijk maar gewoon geen tweede keer komen. Mailmeisje en haar vriendje vinden dat ook wel, ze voelen zich toch een beetje schuldig om hun medeplichtigheid, ook al treft hun natuurlijk geen enkele blaam. Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
En ik ben geen uitzondering.

Ik vind je een lul. Heel simpel.
Ik snap niet dat jij je vriendin nog recht in haar ogen kan kijken.

Dat heeft namelijk ook te maken met respect.... je hebt haar mening (over een van de fundamenten van je relatie) niet gerespecteerd.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39794844
quote:

Oh man, het dedain dat uit deze en andere posts spreekt!
Ik hoop voor je dat je vriendin dit nooit leest, ik zou echt je ballen eraf schroeven als ik dit las.
Je zogenaamde schuldgevoel is verschrikkelijk pathetisch.

Het idee dat je zo georganiseerd en met voorbedachte rade vreemdgaat en dan nog durft te claimen dat je liefde alleen maar groter is geworden is werkelijk te zot voor woorden.

Maar ik ben blij dat jullie er met zijn drieën uit zijn dat het lullig is voor je vriendin, chapeau!

twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:01:08 #112
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_39795024
quote:
De eerste keer was al fout.
quote:
Waarom niet? Je hebt nu geproeft van een open relatie, je wil het vaker doen, en je liegt tegen je vriendin. Je snapt zelf echt niet hoe egoïstisch je bezig bent hè? De zin klink gewoon nog alsof je twijfelt. Als je echt serieus nadenkt over een vervolg van je neukweekend dan ben je nog een grotere eikel dan ik dacht. Waarom heb je eigenlijk nog een vriendin?
Ik hoop echt dat ze er achter komt en je haar gezicht dan ziet.
Vreemdgaan als je een vriendin hebt die dit absoluut niet wil is in mijn woordenboek niet gelijk aan houden van. Of het nou groene of witte of pimpelpaarse spelling is.
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:06:10 #113
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39795123
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken het gevoel ja. Het gras is altijd groener bij de buren. Gelukkig ben ik niet verder gegaan dan erover te praten

Je mag best honger krijgen onderweg, zolang je maar thuis komt eten
pi_39878748
quote:

Een keer kan gebeuren, structureel is fout.
Alsof het je overkomen is. Je hebt het zelf in de hand gewerkt hoor, dat mailen, dat "eens kijken of het IRL ook klikt?", etc. Arm schaap, die vriendin van je. Als je zo tegen je geliefde kunt liegen en met zo'n schuldgevoel kunt leven...

Ik hoop echt dat die vriendin (niet het neukertje) ook rond blijkt te neuzen op FOK.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_39880954
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:01 schreef _Nouky_ het volgende:
Vreemdgaan als je een vriendin hebt die dit absoluut niet wil is in mijn woordenboek niet gelijk aan houden van. Of het nou groene of witte of pimpelpaarse spelling is.
Doe eens wild ....
pi_39881571
Ik ben benieuwd of je het echt zo oke zal vinden als je vriendin een weekend lang door een of andere vreemde gast wordt geneukt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39884178
quote:

Nou weet je nooit of je heaumeau bent.
dat viel toch wel mee?
pi_39891108
Ik vind je ook best wel een loser, maar ik vind iedereen die vreemdgaat zwak. khoop dated flink klote voor je is dat schuldgevoel....kutzak

Rihanna - unfaithful

biatch
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_39891284
Wat ben jij een enorme loser. Je wilt neuken met een ander, bespreekt dit met je vriendin, je vriendin vindt dat absoluut niet goed en vervolgens doe je het toch.
pi_39894129
Iedere relatie is anders en in iedere relatie gelden er andere regels. Een regel in jouw relatie is: "als je andere vrouwen wil neuken, dan ga je maar bij me weg."

Als je niet bereid bent om het volgens de spelregels te doen, moet je weggaan. Ik vind het ronduit walgelijk om iemand van wie je zegt te houden in een waan te laten, terwijl je dus helemaal niet achter deze regels staat. Lekkere manier van houden van is dat.
Je zegt een prima relatie te hebben, maar eerlijkheid is daarin blijkbaar niet belangrijk. Zowel niet in het gedeelte dat je niet hetzelfde denkt over seksuele contacten buiten je relatie als je vriendin als in het feit dat je gewoon je mond houdt over het feit dat je vreemd gegaan bent.
Het excuus dat je hierdoor een nuttig inzicht hebt gekregen zal in haar oren en waardeloos klinken. 'Ja maar schatje, ik deed het voor ons zodat we dichter naar elkaar konden groeien!'
Dat je vreemdgaat is al erg genoeg, maar dat je het niet eens inziet en het op zekere hoogte zelfs goed probeert te praten maakt het vreselijk.

Wees dan eerlijk en geef haar de kans om zelf te beslissen of ze hiermee verder wil. Wie weet wil ze met je verder onder nieuwe regels, wie weet gaat ze bij je weg. Ze heeft in ieder geval zelf de keuze kunnen maken, want in dit geval maak jij de keuze voor haar.

En bij de weg: ik hoop toch dat je het veilig gedaan hebt?
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  maandag 17 juli 2006 @ 02:05:21 #121
82136 Xennia
gekroond
pi_39894289
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef pielin het volgende:
Ik ga er vandoor, kijk vanavond nog wel even. het valt me mee dat niet alle reacties zwaar veroordelend zijn, ook al had ik dat wel verwacht.
Laat ik dat even rechtzetten dan: wat een walgelijk, misselijk en egoistisch ventje ben jij zeg. Ik hoop echt dat je vriendin ook in haar eentje een open relatie heeft, met je beste vriend.
pi_39897897
quote:
Op maandag 17 juli 2006 01:55 schreef Sade het volgende:[..] En bij de weg: ik hoop toch dat je het veilig gedaan hebt?
Denk je nou echt dat dat zo'n gast wat kan interesseren? Die boeit 't geen reet als ie dadelijk bij z'n vriendin AIDS eraan neukt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39898732
Wat jij een "open relatie" noemt is gewoon nieuwsgierigheid naar sex met anderen, en DUS heb je nix te zoeken in een vaste relatie. Het principe van een vaste relatie is namelijk dat je elkaar trouw blijft. Je bent nog jong genoeg, waarom zou je er dan aan beginnen? Moet 't van je ouders of zo?

Conclusie: nog een paar jaar freewheelen en rondneuken, en daarna nog eens kijken of je toe bent aan een vaste relatie. Zo niet: blijven rondneuken zonder schuldgevoel en zonder je 'vriendin' te sucken. Open relatie dat gaat echt helemaal nergens over Jezus man, je bent 24
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  maandag 17 juli 2006 @ 10:15:10 #124
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39898883
Nog 2 keer vreemdgaan en t boeit je helemaal niet meer. 10 minuten nadat ik ben vreemdgegaan heb ik t idee dat t nooit gebeurd is
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_39899237
Dit weekend stond er in de volkskrant een hele special over vreemdgaan; inclusief de "overspelregels"

Het klinkt alsof je er allemaal niet zo goed over hebt nagedacht, en dat je nu een beetje terugkrabbeld; dat is stom, want dat gaat je parten spelen. Je kunt het niet aan haar vertellen, want dat vergeeft ze je niet, dus zou ik het maar opkroppen, en proberen mee te leven.

Verder had je dat gewoon van tevoren moeten bedenken en niet achteraf.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:34:33 #126
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39899332
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef JoeyT het volgende:
Nog 2 keer vreemdgaan en t boeit je helemaal niet meer. 10 minuten nadat ik ben vreemdgegaan heb ik t idee dat t nooit gebeurd is
jij begint ook een karikatuur van jezelf te worden he..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 17 juli 2006 @ 10:35:04 #127
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_39899346
Wat een droevig verhaal eigenlijk.

TS, ik snap je punt. Ik kan me best voorstellen dat je wilt ervaren hoe het is met een ander.
Tuurlijk.

Ik geloof ook heus wel dat je ergens van je vriendin houdt.

Maar het betekent niets omdat je haar niet respecteert. Je respecteert haar te weinig, om haar niet te kwetsen.
Dat is wat ik van je wil horen. Waarom heb je dat niet voor haar willen opbrengen?
Op welk moment besloot je bewust ervoor te kiezen, haar te bedriegen?
Ze heeft gezegd wat ze wel en niet zou accepteren binnen jullie (vertrouwens)relatie.
Ik snap aan de ene kant wel waarom je haar vertrouwen hebt misbruikt, je wilde die ander gewoon te graag.
Jij hebt die keuze gehad en gemaakt.

Gun je vriendin die keuze ook en vertel het haar. Laat haar zelf oordelen.
Dat verdient ze en dat weet je ook, anders had je dit topic nooit geopend.

Je hebt de kans om nu het juiste te doen, ik ben benieuwd.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:13:41 #128
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39900532
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:34 schreef avotar het volgende:

[..]

jij begint ook een karikatuur van jezelf te worden he..
Kijkt fotoboek... Ziet karikatuur van Ron Jeremy en lacht.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 17 juli 2006 @ 11:26:06 #129
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39900904
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijkt fotoboek... Ziet karikatuur van Ron Jeremy en lacht.
scherp teruggekomen...
  maandag 17 juli 2006 @ 11:26:48 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39900928
Ga via MSN of mail op elkaar vitten of zo ...
pi_39900960
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ga via MSN of mail op elkaar vitten of zo ...
Laat andere meegeniete
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_39902446
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar je houdt geen rekening emt de gevoelens van je vriendin. [blablabla] ben je echt een egoist [blabla]. Een relatie is geven en nemen.
Maar omgekeerd houdt zijn vriendin ook geen rekening met zijn gevoelens.
Best wel egoïstisch van haar.
Een relatie is toch geven en nemen?
  maandag 17 juli 2006 @ 12:22:23 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39902523
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef mgerben het volgende:

Hoezo omgekeerde wereld?
Zij heeft aangegeven niets te voelen voor een vrije relatie, dan had TS op dat moment moeten kiezen voor zijn vrijheid en niet achter haa rrug om aan de relatie een vrije invulling geven.
pi_39903214
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Copycat het volgende:

Hoezo omgekeerde wereld?
Zij heeft aangegeven niets te voelen voor een vrije relatie, dan had TS op dat moment moeten kiezen voor zijn vrijheid en niet achter haar rrug om aan de relatie een vrije invulling geven.
Precies. Je bent op je 24ste toch hopelijk wel zo'n grote jongen dat je kan aangeven wat je wel of niet wilt. Als je wel een open relatie wilt, moet je niet iets nemen met iemand die daar niets voor voelt.
Met beide is niets mis als je er beide achter staat, maar in combinatie met elkaar werkt het natuurlijk niet.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39909924
Even een vraag: vond je vriendin het uberhaupt niet raar dat je ineens met een vreemde " internet vriendin" een WEEKEND gaat afspreken??
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_39911353
Je vriendin geeft aan dat je maar bij haar weg moet als je ook met anderen wil rotzooien, dus doe je het stiekem... Ze heeft duidelijk aangegeven hoe ze erover denkt en jij misbruikt haar vertrouwen. Dan kan je toch niet werkelijk beweren dat je zoveel om haar geeft?? Het kan je kennelijk niks schelen hoe zij over dit soort zaken denkt en je hebt er geen respect voor. Als ze wist hoe je werkelijk was dan zouden jullie nu geen relatie meer hebben. Wil je met die gedachte bij haar blijven?
pi_39911550
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Neverending het volgende:
Even een vraag: vond je vriendin het uberhaupt niet raar dat je ineens met een vreemde " internet vriendin" een WEEKEND gaat afspreken??
Dat vond ik ook nogal twijfelachtig
pi_39911864
wie is de pijpslet dan waarmee je gebuffered hebt
M'n signature, wat doe je :{
pi_39913867
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat vond ik ook nogal twijfelachtig
FAKE-topic??
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_39914913
Allereerst bedankt voor de samenvatting.

Je bent gewoon superstom geweest. Vertel het en maak een einde aan de relatie. Zo behandel je je partner niet.
Sowieso ben ik tegen 'open relaties' maar goed.

Verder heeft Yo_whatever perfect beschreven wat ik vind.
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Yo_whatever het volgende:
Je vriendin geeft aan dat je maar bij haar weg moet als je ook met anderen wil rotzooien, dus doe je het stiekem... Ze heeft duidelijk aangegeven hoe ze erover denkt en jij misbruikt haar vertrouwen. Dan kan je toch niet werkelijk beweren dat je zoveel om haar geeft?? Het kan je kennelijk niks schelen hoe zij over dit soort zaken denkt en je hebt er geen respect voor. Als ze wist hoe je werkelijk was dan zouden jullie nu geen relatie meer hebben. Wil je met die gedachte bij haar blijven?
pi_39915443
de TS maakt vrienden op fok
M'n signature, wat doe je :{
pi_39915538
dit beloofd nog leuk te worden...
Als we maar gelukkig zijn...
pi_39932198
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja hoor, zij is egoïstisch. Hij had gewoon zijn stoere mond open moeten trekken en het eerlijk zeggen en haar dan een keuze laten maken. Zeg schat, ik weet niet hoe het met jou zit dit weekend maar ik ga eens even lekker buiten de deur neuken. Oke?
Waarop zij kan zeggen, ehm....Sodemieter dan maar helemaal op.
Hij: Oké ik ga wel weg. Hij kan weg gaan en legaal neuken.
Zij denkt, wat een lul..blij dat ik er vanaf ben.

Iedereen blij!

Het is het toppunt van egoïsme om toch te gaan rotzooien nadat de vriendin heeft aangegeven niks voor een open relatie te voelen. Hij doet het alsnog, willens en wetens. Kortom, de ts is een egoïstisch huftertje.
Go hard or go home
  dinsdag 18 juli 2006 @ 10:10:47 #144
69066 cohen
immer 2.
pi_39932227
dus je neukt een ander en je houdt misschien nog wel meer dan voorheen van je vriendin! ze zou juist blij met je moeten zijn
wie zaait zal oogsten.....
pi_39932777
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja hoor, zij is egoïstisch. Hij had gewoon zijn stoere mond open moeten trekken en het eerlijk zeggen en haar dan een keuze laten maken. Zeg schat, ik weet niet hoe het met jou zit dit weekend maar ik ga eens even lekker buiten de deur neuken. Oke?
Waarop zij kan zeggen, ehm....Sodemieter dan maar helemaal op.
Hij: Oké ik ga wel weg. Hij kan weg gaan en legaal neuken.
Zij denkt, wat een lul..blij dat ik er vanaf ben.

Iedereen blij!

Het is het toppunt van egoïsme om toch te gaan rotzooien nadat de vriendin heeft aangegeven niks voor een open relatie te voelen. Hij doet het alsnog, willens en wetens. Kortom, de ts is een egoïstisch huftertje.
Helemaal mee eens.
Zijn partner denkt zeer waarschijnlijk nog steeds dat de TS 'de ware' is, terwijl wij nu echt wel beter weten. Ik zie dit echt heel vaak gebeuren..

Man heeft relatie met Vrouw, beide geloven in de ware
Man pompt 1x in de week een andere vol, of andersom.. gebeurt vaker
De waarheid komt na een paar maanden/jaar boven water
Relatie gaat stuk
Vrouw verdedigt het door te zeggen 'dat hij dan niet de ware was', wat echt een stop woordje schijnt te zijn de laatste tijd

Ik vind dit echt zo walgelijk.. je begint een relatie omdat je elkaar vertrouwt, en dat je eerlijk tegen elkaar kunt zijn. De TS neukt buiten de deur en verdedigt zichzelf ook nog eens. domme koe

"het was echt maar voor 1 keer hoor! " tuurlijk

ik ken iemand die een relatie had met een dame. Hij ging voor haar ogen met een andere zoenen waardoor de relatie stuk liep. Nu heeft hij een relatie met een verre kennis van mij, en ze lachen allebei om wat er in zijn vorige relatie is gebeurt, terwijl zijn huidige vriendin echt wel ergens dondersgoed weet dat hij precies hetzelfde bij haar kan doen. Een vos verleerd zijn streken niet
pi_41834060
sorry niet naar datum gekeken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')