Bij een school?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen sollicitatiegesprek.![]()
Ja, voor 4, 5 havo en vwo klassen. Bovendien een stuk dichterbij Groningen. Scheelt me ongeveer 100km per dag.quote:
Waarom zoveel wijzigingen bij het CDA, als de in 02/03 aangetreden kamerleden bevallen kunnen ze toch gewoon blijven lijkt me?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:23 schreef zakjapannertje het volgende:
een onherkenbaar parlement straks, als het aan de huidige zetelende partijen ligt
[..]
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_021151
Ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen sollicitatiegesprek.![]()
De illegaliteit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Napalm het volgende:
WTF is een systeem D?
Kom, even doorgeven jongens! Lyrebird is er een prachtig onderzoek van aan het makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef Lyrebird het volgende:
Van Iksree, pmb_rug, johandewith, argento en nuoro hoor ik nog graag welke Nederlandse partij hun voorkeur geniet.
Uiteraard. Meer dan één.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Harry_Sack het volgende:
even wat anders, heeft een van jullie eigenlijk een hooivork thuis?
Er zit een SGP-stemmer op FOK!. Als ik hem weer eens in een topic zie zal ik hem wel even vragen om die test te doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:32 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Kom, even doorgeven jongens! Lyrebird is er een prachtig onderzoek van aan het maken
Zijn er nog PvdA stemmers in de zaal? Of SGP / CU? Eigenlijk moet daar nog wat data van binnenkomen: Moral Politics
Van minstens twee daarvan weet ik zeker dat ze geen SGP stemmen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:42 schreef Autodidact het volgende:
pmb_rug, pracissor, lodewijk_napoleon...maar geen vrouwen.
Nou - soms vind ik die figuren liberaler dan de liberalen. Ik deel hun kritiek op fanatiek seculier atheisme. Naar mijn mening zijn er een hoop "liberalen" wiens liberale vrijheid geen vrijheid gunt aan andersdenkenden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:55 schreef Autodidact het volgende:
Louter als je alléén met deze figuren en niet met liberalen door een deur kan...
Bedenk wel dat hun politieke lijn ook hun kledinglijn is. Dus lichaamsvormen zijn uit den boze.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
Ooooh.. aangezien ik best met genoemde heren door één deur kan, zou ik dan niet eigenlijk me moeten bekeren tot de politieke lijn van de SGP?
Oh? Bij de laatste gemeenteraadverkiezingen stemde LN op SGP, meen ik me te herinneren, en pbm_rug gaf dat ook al aan. Misschien Pracissor niet...quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Van minstens twee daarvan weet ik zeker dat ze geen SGP stemmen...
Pmb_rug verkondigde laatst in WFL dat hij CDA stemt. En LN stemde toch ChristenUnie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oh? Bij de laatste gemeenteraadverkiezingen stemde LN op SGP, meen ik me te herinneren, en pbm_rug gaf dat ook al aan. Misschien Pracissor niet...
Als ik aan hypocrieten denk die menen uit vrijheid te handelen terwijl toch keer op keer blijkt dat ze moreel autoritair zijn (dus géén andersdenkenden), denk ik aan de SGP, en de rechtervleugels van CDA en VVD.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou - soms vind ik die figuren liberaler dan de liberalen. Ik deel hun kritiek op fanatiek seculier atheisme. Naar mijn mening zijn er een hoop "liberalen" wiens liberale vrijheid geen vrijheid gunt aan andersdenkenden..
pbm_rug wil soms gewoon wat gematigder overkomen dan hij ís, of misschien strategische redenenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Pmb_rug verkondigde laatst in WFL dat hij CDA stemt. En LN stemde toch ChristenUnie?
Tsja. Ik vind dat veel liberalen door het ijs zakken als je ze vraagt naar de vrijheid van onderwijs. Als je mensen de vrijheid op religieus onderwijs ontzegt, ontzeg je vrijheid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als ik aan hypocrieten denk die menen uit vrijheid te handelen terwijl toch keer op keer blijkt dat ze moreel autoritair zijn (dus géén andersdenkenden), denk ik aan de SGP, en de rechtervleugels van CDA en VVD.
Mijn antieke iMac is nog nooit gecrashed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef zakjapannertje het volgende:
zo, achter een crashgevoelige Mac de nieuwste Firefox gedownload (beta), helaas dus wel een crash gehad net maar het kon de toestand voor de crash herstellen, erg mooi en handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |