abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39388851
Als je even nadenkt zijn alle kopstukken die het deze regering onmogelijk maken haar werk te doen vrouwen.

De rancuneuze labiele trut van een Lousewies van der Laan die haar frustraties over de verloren lijsttrekersstrijd en haar afgang in het afganistandebat botviert op het hele kabinet, die aandachtshoer van een Rita Verdonk die met precisieuze lijsttrekkersstrijdtiming AHA tackelt (en dan alsnog haar lijsttrekkersstrijd verliest!), Femke Halsema (met haar kutklemtoon alsof ze tegen een klas van 5-jarige mongolen spreekt) die de gelegenheid tot een motie van afkeuring waar ze al jaren op wacht met beide handen aangrijpt en Ayaan Hirschi Ali die nu merkwaardig genoeg een op leugens gebaseerd paspoort bezit ('ze loog de waarheid') en daarnaast ook nog moreel witgewassen wordt.

Het doet me een beetje denken aan die bitchfight tussen Annette Nijs en Maria van der Hoeven op onderwijs een paar jaar geleden, dat ging ook nergens over. Alleen maar nijd en afgunst, waarom gaan ze niet gewoon hun werk doen?

Er is maar 1 partij die hiervoor een goede oplossing heeft, en dat is de SGP! Zij hebben gewoon in de gaten dat die vrouwen gewoon beter kunnen stofzuigen, en dat de mannen dan gewoon het land kunnen besturen. Go Refo!!!
" there is nothing to not be amazed at "
pi_39388883
Ah.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:08:20 #3
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_39389287
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef corc het volgende:
Als je even nadenkt zijn alle kopstukken die het deze regering onmogelijk maken haar werk te doen vrouwen.

De rancuneuze labiele trut van een Lousewies van der Laan die haar frustraties over de verloren lijsttrekersstrijd en haar afgang in het afganistandebat botviert op het hele kabinet, die aandachtshoer van een Rita Verdonk die met precisieuze lijsttrekkersstrijdtiming AHA tackelt (en dan alsnog haar lijsttrekkersstrijd verliest!), Femke Halsema (met haar kutklemtoon alsof ze tegen een klas van 5-jarige mongolen spreekt) die de gelegenheid tot een motie van afkeuring waar ze al jaren op wacht met beide handen aangrijpt en Ayaan Hirschi Ali die nu merkwaardig genoeg een op leugens gebaseerd paspoort bezit ('ze loog de waarheid') en daarnaast ook nog moreel witgewassen wordt.

Het doet me een beetje denken aan die bitchfight tussen Annette Nijs en Maria van der Hoeven op onderwijs een paar jaar geleden, dat ging ook nergens over. Alleen maar nijd en afgunst, waarom gaan ze niet gewoon hun werk doen?

Er is maar 1 partij die hiervoor een goede oplossing heeft, en dat is de SGP! Zij hebben gewoon in de gaten dat die vrouwen gewoon beter kunnen stofzuigen, en dat de mannen dan gewoon het land kunnen besturen. Go Refo!!!
Hadden ze nu maar een week gewacht met het accepteren van vrouwen.

Feitelijk kunnen we de SQP de schuld geven van het vallen van het kabinet. Nu ook het laatste bastion tegen vrouwenbemoeienis gevallen is, grijpen die mutsen meteen de gelegenheid aan om een kabinet te laten vallen onder het mom "Als de SGP niet meer tegen is, dan zullen we nu wel echt mogen"
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:09:09 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39389315
Je kunt er lang en kort over lullen, maar wat de TS schrijft is gewoon waar.

Persoonlijke rancune, kinnesinne en achterdocht zijn de redenen dat dit kabinet gevallen is. Niet een foutief opgegeven geboortedatum. En al dat gedoe is exclusief veroorzaakt door vrouwen.

Vrouwen hebben sowieso al moeite om emoties en feiten te scheiden, maar een keer per maand is het helemaal raak. Dan is er wérkelijk geen enkele ratio in vrouwmensen te bespeuren.

Nu is dat allemaal niet zo erg wanneer ze gewoon in de keuken blijven, dan sneuvelt er hooguit af en toe een soepbord, maar in de landelijke politiek, mensen, kom op!
The End Times are wild
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:10:16 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39389361
Kortom: wanneer er vervroegde verkiezingen komen gaat mijn stem inderdaad naar de SGP.
The End Times are wild
pi_39389473
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:08 schreef stinkie het volgende:

[..]

Hadden ze nu maar een week gewacht met het accepteren van vrouwen.
Vrouwen mogen nu lid worden, maar ze mogen nog niet in de kamer.

"kinnesinne", wat een topwoord!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:17:22 #7
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_39389609
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:13 schreef corc het volgende:

[..]

Vrouwen mogen nu lid worden, maar ze mogen nog niet in de kamer.

"kinnesinne", wat een topwoord!
Het begin van het einde
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:18:40 #8
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39389657
Wel grappig dat het "samen uit, samen thuis" niet opging toen ze Annette Nijs naar huis stuurden...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_39389780
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:09 schreef LXIV het volgende:
Je kunt er lang en kort over lullen, maar wat de TS schrijft is gewoon waar.

Persoonlijke rancune, kinnesinne en achterdocht zijn de redenen dat dit kabinet gevallen is. Niet een foutief opgegeven geboortedatum. En al dat gedoe is exclusief veroorzaakt door vrouwen.

Vrouwen hebben sowieso al moeite om emoties en feiten te scheiden, maar een keer per maand is het helemaal raak. Dan is er wérkelijk geen enkele ratio in vrouwmensen te bespeuren.

Nu is dat allemaal niet zo erg wanneer ze gewoon in de keuken blijven, dan sneuvelt er hooguit af en toe een soepbord, maar in de landelijke politiek, mensen, kom op!

Mag ik op jou stemmen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39390296
Mevrouw Fortuyn draait zich nog eens om in haar graf. .
pi_39393284
En natuurlijk geen enkele vrouw in dit topic.

Is het schaamte voor de hele circusvertoning van donderdag?
Of zijn jullie het gewoon met dit topic eens?

[ Bericht 29% gewijzigd door corc op 30-06-2006 15:27:45 ]
pi_39393985
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef corc het volgende:
En natuurlijk geen enkele vrouw in dit topic.

Is het schaamte voor de hele circusvertoning van donderdag?
Of zijn jullie het gewoon met dit topic eens?
Hallo. Wat dacht u dat ik was dan? Onzijdig? Afwezig? Een vent?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:51:52 #13
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39394133
zijn er dan mensen die durfen te beweren dat Donner, Balk en Brinkhorst mannen zijn?
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39394279
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Hallo. Wat dacht u dat ik was dan? Onzijdig? Afwezig? Een vent?
Mijn oprechte excuses.
Wil je dat ik je vraag beantwoord, of voldoet de excuses?
pi_39394635
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef corc het volgende:

[..]

Mijn oprechte excuses.
Wil je dat ik je vraag beantwoord, of voldoet de excuses?
Wat dacht je? In dit topic? Ik ga eindeloos jammeren, en wat je ook geeft: excuses, antwoorden, bosjes bloemen: het is allemaal niet goed .
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:21:47 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39395022
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Mag ik op jou stemmen?

Goed. Dan stem ik op jou!
The End Times are wild
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:23:43 #17
21467 franske19
Hit the deck!
pi_39395095
Zoals Hans Teeuwen zo treffend stelde alle vrouwen zijn ...
pi_39395131
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat dacht je? In dit topic? Ik ga eindeloos jammeren, en wat je ook geeft: excuses, antwoorden, bosjes bloemen: het is allemaal niet goed .
Vrouwen.... Ik moet zeker eerst een kabinet laten vallen voor we weer tot de orde van de dag kunnen overgaan.
pi_39395176
En nee, je kont lijkt niet dik in deze avatar.
pi_39398772
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Goed. Dan stem ik op jou!
Tsk, je vergooit je stem aan een vrummens .

Hoe kan een echte man als jij zich nu laten vertegenwoordigen door een kortgerokte emotionele onnadenkende meid als ik?

Ik stem tegen.
pi_39398858
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef corc het volgende:
En nee, je kont lijkt niet dik in deze avatar.

Jij zoekt echt ruzie he!

* gooit kont tegen krib
* zet hakjes in het zand
* strijkt tegen de haren in

Ghe.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:22:53 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39401375
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:14 schreef sigme het volgende:

Hoe kan een echte man als jij zich nu laten vertegenwoordigen door een kortgerokte emotionele onnadenkende meid als ik?
Omdat jij nooit op de kast te krijgen bent.
The End Times are wild
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:31:27 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39401722
TS vergeet de chaos door al die vrouwen op Verkeer en Waterstaat van de laatste decennia. Daar moet weer een man! Een man die weet wat autorijden is! Die snapt dat een auto asfalt nodig heeft en dat een trein prima op zijn plaats is als landschapsvulling, maar geen serieus alternatief is voor woon-werkverkeer!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:32:34 #24
114862 utvoske
Laat de dag maar komen....
pi_39401775
volgens mij is deze week het bewijs van de geslaagde emancipatie van de N L vrouw. Ook vrouwen kunnen met moeder smijten, baasje spelen etc...
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:34:11 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39401840
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS vergeet de chaos door al die vrouwen op Verkeer en Waterstaat van de laatste decennia. Daar moet weer een man! Een man die weet wat autorijden is! Die snapt dat een auto asfalt nodig heeft en dat een trein prima op zijn plaats is als landschapsvulling, maar geen serieus alternatief is voor woon-werkverkeer!
Inderdaad! Een vrouw die het beleid op verkeersgebied bepaalt!! Terwijl ze zelf waarschijnlijk niet eens haar auto fatsoenlijk kan inparkeren.
The End Times are wild
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:34:50 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39401868
-edit-
The End Times are wild
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:09:40 #27
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39403647
quote:
Inderdaad, dat departement heeft een man nodig, iemand zoals Donner die een voorbeeld geeft dat het ook anders kan.
pi_39404380
Hitler kreeg veel stemmen van vrouwen.

Moeten er nog meer argumenten worden aangedragen. End women suffrage.
pi_39404385
quote:
(...) en dat een trein prima op zijn plaats is als landschapsvulling, (...)
Al die dingen gebeuren en zijn
netjes geordend: de kinderen
spelend aan de vijverrand
het paard ploegend de aarde
en de trein in het landschap.

Hans Lodeizen (1924-1950)
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:27:12 #30
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39404426
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:10 schreef LXIV het volgende:
Kortom: wanneer er vervroegde verkiezingen komen gaat mijn stem inderdaad naar de SGP.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_39411683
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:27 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

Mag CU ook?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:39:05 #32
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39412483
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mag CU ook?

of CDA voor een fatsoenlijk rechts beleid
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_39413076
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:39 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

Mooi.
quote:
of CDA voor een fatsoenlijk rechts beleid
Nee, kom je ook bij CU (of SGP). Veel socialer. En Andre Rouvoet staat garant voor degelijk en sociaal beleid. Ben ik helemaal weg van. hoe vind je die?

En Bas doet het ook fantastisch. Echt een staatrechtelijke rots in de branding. Mag echt van mij blijven.

Maar Balkenende is toch niet zo stress bestendig. Gisteren toch we gekeken, he...Hij viel ff uit zijn rol over dat ene bijzinnetje...(maar ach iedereen maakt wel eens fouten, het is menselijk)
pi_39423357
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 19:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat jij nooit op de kast te krijgen bent.
Ik overweeg een kloon om met keihard sarcasme verregaande domheden af te straffen .
pi_39425130
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Ik overweeg een kloon om met keihard sarcasme verregaande domheden af te straffen .
Klonen is not done.
Niet tollereren, wél trollereren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')