Hadden ze nu maar een week gewacht met het accepteren van vrouwen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef corc het volgende:
Als je even nadenkt zijn alle kopstukken die het deze regering onmogelijk maken haar werk te doen vrouwen.
De rancuneuze labiele trut van een Lousewies van der Laan die haar frustraties over de verloren lijsttrekersstrijd en haar afgang in het afganistandebat botviert op het hele kabinet, die aandachtshoer van een Rita Verdonk die met precisieuze lijsttrekkersstrijdtiming AHA tackelt (en dan alsnog haar lijsttrekkersstrijd verliest!), Femke Halsema (met haar kutklemtoon alsof ze tegen een klas van 5-jarige mongolen spreekt) die de gelegenheid tot een motie van afkeuring waar ze al jaren op wacht met beide handen aangrijpt en Ayaan Hirschi Ali die nu merkwaardig genoeg een op leugens gebaseerd paspoort bezit ('ze loog de waarheid') en daarnaast ook nog moreel witgewassen wordt.
Het doet me een beetje denken aan die bitchfight tussen Annette Nijs en Maria van der Hoeven op onderwijs een paar jaar geleden, dat ging ook nergens over. Alleen maar nijd en afgunst, waarom gaan ze niet gewoon hun werk doen?
Er is maar 1 partij die hiervoor een goede oplossing heeft, en dat is de SGP! Zij hebben gewoon in de gaten dat die vrouwen gewoon beter kunnen stofzuigen, en dat de mannen dan gewoon het land kunnen besturen. Go Refo!!!
Vrouwen mogen nu lid worden, maar ze mogen nog niet in de kamer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hadden ze nu maar een week gewacht met het accepteren van vrouwen.
Het begin van het eindequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:13 schreef corc het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nu lid worden, maar ze mogen nog niet in de kamer.
"kinnesinne", wat een topwoord!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:09 schreef LXIV het volgende:
Je kunt er lang en kort over lullen, maar wat de TS schrijft is gewoon waar.
Persoonlijke rancune, kinnesinne en achterdocht zijn de redenen dat dit kabinet gevallen is. Niet een foutief opgegeven geboortedatum. En al dat gedoe is exclusief veroorzaakt door vrouwen.
Vrouwen hebben sowieso al moeite om emoties en feiten te scheiden, maar een keer per maand is het helemaal raak. Dan is er wérkelijk geen enkele ratio in vrouwmensen te bespeuren.
Nu is dat allemaal niet zo erg wanneer ze gewoon in de keuken blijven, dan sneuvelt er hooguit af en toe een soepbord, maar in de landelijke politiek, mensen, kom op!
Hallo. Wat dacht u dat ik was dan? Onzijdig? Afwezig? Een vent?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef corc het volgende:
En natuurlijk geen enkele vrouw in dit topic.
Is het schaamte voor de hele circusvertoning van donderdag?
Of zijn jullie het gewoon met dit topic eens?
Mijn oprechte excuses.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hallo. Wat dacht u dat ik was dan? Onzijdig? Afwezig? Een vent?
Wat dacht je? In dit topic? Ik ga eindeloos jammeren, en wat je ook geeft: excuses, antwoorden, bosjes bloemen: het is allemaal niet goedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef corc het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses.
Wil je dat ik je vraag beantwoord, of voldoet de excuses?
Vrouwen.... Ik moet zeker eerst een kabinet laten vallen voor we weer tot de orde van de dag kunnen overgaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat dacht je? In dit topic? Ik ga eindeloos jammeren, en wat je ook geeft: excuses, antwoorden, bosjes bloemen: het is allemaal niet goed.
Tsk, je vergooit je stem aan een vrummensquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef corc het volgende:
En nee, je kont lijkt niet dik in deze avatar.
Omdat jij nooit op de kast te krijgen bent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:14 schreef sigme het volgende:
Hoe kan een echte man als jij zich nu laten vertegenwoordigen door een kortgerokte emotionele onnadenkende meid als ik?
Inderdaad! Een vrouw die het beleid op verkeersgebied bepaalt!! Terwijl ze zelf waarschijnlijk niet eens haar auto fatsoenlijk kan inparkeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS vergeet de chaos door al die vrouwen op Verkeer en Waterstaat van de laatste decennia. Daar moet weer een man! Een man die weet wat autorijden is! Die snapt dat een auto asfalt nodig heeft en dat een trein prima op zijn plaats is als landschapsvulling, maar geen serieus alternatief is voor woon-werkverkeer!
Inderdaad, dat departement heeft een man nodig, iemand zoals Donner die een voorbeeld geeft dat het ook anders kan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS vergeet de chaos door al die vrouwen op Verkeer en Waterstaat van de laatste decennia. Daar moet weer een man! Een man die weet wat autorijden is! Die snapt dat een auto asfalt nodig heeft en dat een trein prima op zijn plaats is als landschapsvulling, maar geen serieus alternatief is voor woon-werkverkeer!
Al die dingen gebeuren en zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
(...) en dat een trein prima op zijn plaats is als landschapsvulling, (...)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:10 schreef LXIV het volgende:
Kortom: wanneer er vervroegde verkiezingen komen gaat mijn stem inderdaad naar de SGP.
quote:
Mooi.quote:
Nee, kom je ook bij CU (of SGP). Veel socialer. En Andre Rouvoet staat garant voor degelijk en sociaal beleid. Ben ik helemaal weg van. hoe vind je die?quote:of CDA voor een fatsoenlijk rechts beleid![]()
![]()
![]()
Ik overweeg een kloon om met keihard sarcasme verregaande domheden af te straffenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat jij nooit op de kast te krijgen bent.![]()
Klonen is not done.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:06 schreef sigme het volgende:
Ik overweeg een kloon om met keihard sarcasme verregaande domheden af te straffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |