Mij niet, mij niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Napalm het volgende:
Dat kan maar een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Poeh, een zes. Nou ja, gezien de moeite die de meesten er mee hebben is dat statistisch best een hoge score..quote:[..]
hoho, ik had anders wel een 6 voor toegepaste statistiek 2
Nee, ik wil zeggen dat mijn foto's vergelijken met foto's geplaats door pberends mij niet uitnodigt tot het plaatsen van foto's.quote:[..]
Wil je daarmee zeggen dat PB het beter kan dan jij?
Ik lust je rauw!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
Uitslagen zijn binair; 1 of 0 Winst of verlies, zaken of slagen.
als ik klaar ben met Sigme ga je over de knie.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
Uitslagen zijn binair; 1 of 0 Winst of verlies, zaken of slagen.
als ik klaar ben met Sigme ga je over de knie.
Goed man! Van harte!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
heee loeders!
Deze heer heeft een nieuwe baan!
Joh, 40 uur in de week, het is maar wat je leuk vindt. Maar vertel eens, uitzendwaterpolocaoch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik moet echt wat doen! Het is een nieuwe uitzendjob, voor 40 uur in de week![]()
Nog niet mijn droombaan maar ach, die komt ook nog wel!
ALs ik wil is dat in 5 minuten gepiept. Jullie vrouwen doen er altijd zo lang over. Steek die smiley maar ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
Wanneer ben je met me klaar?
het gaat natuurlijk wel primair om mijn genot.quote:
Wat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik neem dan maar even aan dat je wel beter weet dan je daarnet suggereerde.
Waar, ook zulke vrouwtjes als bij PB? Bovendien dezelfde actie geeft dezelfde reactie, misshcien zoek ik een anderequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:29 schreef sigme het volgende:
Nee, ik wil zeggen dat mijn foto's vergelijken met foto's geplaats door pberends mij niet uitnodigt tot het plaatsen van foto's.
Maar gister heb ik een ander foto'tje geplaatst, omdat iemand anders -blijkbaar- een effectievere uitlokmethode heeft..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik lust je rauw!!
Ach, ik val in herhaling. Het is mij een plezier te plezieren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
ALs ik wil is dat in 5 minuten gepiept. Jullie vrouwen doen er altijd zo lang over. Steek die smiley maar ...
het gaat natuurlijk wel primair om mijn genot.
Tsk. Ik reageer beter op duidelijke instructies, dan op vage zweefbewegingen die misschien iets betekenen. Ghe.quote:[..]
Wat?
[..]
Waar, ook zulke vrouwtjes als bij PB? Bovendien dezelfde actie geeft dezelfde reactie, misshcien zoek ik een andere
Met mijn inkomen momenteel heb ik geen keuze.. Momenteel werk ik 20 uur op uitzendbasis en zit dus ook nog voor de helft in de uitkering...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, 40 uur in de week, het is maar wat je leuk vindt. Maar vertel eens, uitzendwaterpolocaoch?
Ah, plezierig te vernemen dat het je pleziert te plezieren..quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef sigme het volgende:
Ach, ik val in herhaling. Het is mij een plezier te plezieren.
Ik spaar het op voor de volgende keer. Bovendien ga ik een uniform zoeken dan kan ik me inleven in een rol met bevelen geven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef sigme het volgende:
Ik hoop maar dat je voor vandaag met me klaar bent, ik ga ervandoor, en of ik vandaag nog online kom is de vraag.
Je hebt nog 5 minuten..
[..]
Tsk. Ik reageer beter op duidelijke instructies, dan op vage zweefbewegingen die misschien iets betekenen. Ghe.
Gefeliciteerd hoor! (Er stond wel eenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met mijn inkomen momenteel heb ik geen keuze.. Momenteel werk ik 20 uur op uitzendbasis en zit dus ook nog voor de helft in de uitkering...
Ik ga bij het Kadaster werken...
boven de post).
Ghe. Ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, plezierig te vernemen dat het je pleziert te plezieren..
[..]
Ik spaar het op voor de volgende keer. Bovendien ga ik een uniform zoeken dan kan ik me inleven in een rol met bevelen geven.
Mijn bankrekening vindt die 40 uur ook wel even fijn.. Ik weet dat ik het dan enorm druk krijg. Ook met de komende campagnes.. Maar ik heb het er graag voor over!quote:
Te veel eer. Ik werk zelfs niet in een natuurwinkel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets hippie.
Geschreven door een kleuter in het gesticht?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Harry_Sack het volgende:
OMG, trap de negers uit Suriname, wat is dit nou weer voor debiele groepering
Mooi! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Autodidact het volgende:
Sollicitatie schmollicitatie. Ik ben aangenomen dus ik ga even geen ruzie meer maken met Sigme.
Een open sollicitatie (waarvan ik weet dat er een goede kans is), twee reacties op advertenties. Vandaag vertikte ik het om onder de douche vandaan te komen toen de telefoon ging omdat ik niet alleen thuis was, maar niemand nam op. Ik hoop dat het geen verband hield met mijn sollicitatie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is dus al te laat he... Alle leerlingen zijn foetsie!
@Apropos: Op welke vraag wacht jij nog antwoord?
Dat denk ik ook, hoor. Maar het was behoorlijk irritant dat er niet werd opgenomen en het bellen net eindigde toen ik op het punt stond om het dan maar zelf te doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als het verband houdt dan bellen ze toch nog wel een keer? Lijkt mij normaal...
Dank, meestal komt het goede in drieën.. Dus dan zou jij de volgende zijn!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef Apropos het volgende:
Ik wacht nog op antwoord. Maar gefeliciteerd, beiden!
Misschien. Misschien hebben ze ook allang een lijstje met te raken doelen die in zo'n geval uit de kast wordt getrokken. Of beide.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:55 schreef Apropos het volgende:
http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/07/13/mideast/index.html
Tot nu toe kan ik in de aanvallen op Libanon geen echt systeem ontwaren; het lijkt meer op machtsvertoon.
Ik hoop het niet, dát zou pas een escalatie zijn.quote:Zouden die soldaten echt naar Iran gebracht worden?
quote:D66 is ook in dit onderzoek de partij die netjes tussen de echt linkse en echt rechtse partijen valt. Die ene user die bij de VVD aan het logeren is, is Monidique.
Tot de Eindtijd aanbreekt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm hoe lang blijf je logeren Mon?
God is genadig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Monidique het volgende:
Dat valt dan weer mee! Geen ongeboren kindjes kapot maken tijdens het mee naar bed gaan...
ik heb een Powermac, dat is alleen een systeemkast, geen monitor want die had ik al, Powermac is een G3 400 MHz met 640 mb intern geheugen (quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja ik ook
G3-500mhz en 256 intern. Prima ding alleen jammer van dat 15inch scherm.
Wat voor programma draai jij op de achtergrond?
welk OS draai je?
Ik zie het al! Je bent met gen. onderzoek bezig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik heb een Powermac, dat is alleen een systeemkast, geen monitor want die had ik al, Powermac is een G3 400 MHz met 640 mb intern geheugen (), en 16 mb videogeheugen. Met Panther als OS en Folding@home als prog. op de achtergrond
, soms zijn filmpjes traag af te spelen maar voor internetten is het gewoon een soepel systeem te noemen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk dualisme in beeld:
[afbeelding]
[ bron ]
Wat schoonheid in deze periode van oorlogsdreiging.
(geen Photoshop)quote:Explanation: The scene might have been considered serene if it weren't for the tornado. Last June in Kansas, storm chaser Eric Nguyen photographed this budding twister in a different light -- the light of a rainbow. Pictured above, a white tornado cloud descends from a dark storm cloud. The Sun, peeking through a clear patch of sky to the left, illuminates some buildings in the foreground. Sunlight reflects off raindrops to form a rainbow. By coincidence, the tornado appears to end right over the rainbow. Streaks in the image are hail being swept about by the high swirling winds. Over 1,000 tornadoes, the most violent type of storm known, occur on Earth every year, many in tornado alley. If you see a tornado while driving, do not try to outrun it -- park your car safely, go to a storm cellar, or crouch under steps in a basement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |