Ja ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik zit dan ook niet achter jouw Mac (ik heb zo'n BlueWhite-ding, en draai er op de achtergrond een programma op dat constant 100% CPU vraagt, misschien soms wel iets teveel blijkbaar)
quote:136 tt-EEN 136 do 13 jul 13:32:27
Oost-Vlaanderen
TREIN TUSSEN DEURGANCKDOK EN KEULEN
Vanaf oktober komt er een rechtstreekse
goederentrein tussen het Deurganckdok
in Beveren en Keulen in Duitsland.
De Antwerpse haven maakt momenteel werk
van de uitbreiding van het spoorver-
keer. Het resultaat zijn zes nieuwe
verbindingen naar het buitenland,
waarvan ook eentje vanop linkeroever.
Voor het Deurgandonck wordt geschat dat
er zo jaarlijks één miljoen maritieme
containers vervoerd kunnen worden naar
Keulen, zegt Eric Janssens van het
gemeentelijk havenbedrijf Antwerpen.
Er wordt ook gewerkt aan een betere
verbinding van de Waaslandhaven naar
Gent en Frankrijk.
Sjors!!!! Vanwaar een nieuwe naam?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeeeeeeee Du_Ke!!!!
Ouwe loeder! Welkom terug!
Tentamens gehaald?
Stilstand is achteruitgang.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
idd, zwijgen, opzitten. mooi wezen en pootjes geven. En daarna naar het aanrecht!
Volgens mij moet ik eerder een hoop vrouwelijk falen goedmaken..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, sigme, het is maar 75% dus een kwart van de tijd heb je gewoon gelijk![]()
Wat zijn je kwaliteiten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerder een hoop vrouwelijk falen goedmaken..
Zwijgen, opzitten, mooi wezen en pootjes geven. Het aanrecht bemannen. Logisch nadenken, analyseren, gelijk hebben. Dingen terug kunnen vinden.quote:
zwijgen opzitten mooi wezen pootjes geven - > subassertiefquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Zwijgen, opzitten, mooi wezen en pootjes geven. Het aanrecht bemannen. Logisch nadenken, analyseren, gelijk hebben. Dingen terug kunnen vinden.
Contactadvertentie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Zwijgen, opzitten, mooi wezen en pootjes geven. Het aanrecht bemannen. Logisch nadenken, analyseren, gelijk hebben. Dingen terug kunnen vinden.
En met dat kontje in een kort rokje wiebelen!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden, ik geloof ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
heee loeders!
Deze heer heeft een nieuwe baan!
Ja maar 75% is onzin. Belangrijker is dus kan je koken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef sigme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe m'n best, ik doe m'n best. Gelukkig kan ik typen.
Gaat niet werken want 75% van het goedmaak gaat dus fout. De kuil die je graaft wordt enkel dieper.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef sigme het volgende:
Volgens mij moet ik eerder een hoop vrouwelijk falen goedmaken..
Later, nu eerst ff shoppenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden, ik geloof ik ook
Maar vertel eens wat meer!
He Napalm, conclusies trekken is niet je sterkste kant he? Of heb je alleen moeite met statistiek?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ja maar 75% is onzin. Belangrijker is dus kan je koken?
[..]
Gaat niet werken want 75% van het goedmaak gaat dus fout.
En foto's proberen los te praten door te verwijzen naar pberends.. is niet slim aangepaktquote:Ik zou me beperken tot het posten van foto`s. Dat is ook de beste kant van pberends.
Zeker vikingmeisje, zeker. Ik laat Napalm wel even sudderen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan ik ook nog een beetje aandacht krijgen???
hoho, ik had anders wel een 6 voor toegepaste statistiek 2quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef sigme het volgende:
He Napalm, conclusies trekken is niet je sterkste kant he? Of heb je alleen moeite met statistiek?
Wil je daarmee zeggen dat PB het beter kan dan jij?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef sigme het volgende:
En foto's proberen los te praten door te verwijzen naar pberends.. is niet slim aangepakt.
Ik moet echt wat doen! Het is een nieuwe uitzendjob, voor 40 uur in de weekquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker vikingmeisje, zeker. Ik laat Napalm wel even sudderen.
Vertel eens, nieuwe baan? Décoletée showen of moet je echt wat doen?
Een 6 zit dichterbij de 5 dan bij de 10quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoho, ik had anders wel een 6 voor toegepaste statistiek 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |