lucille is z'n ex en was boos op hemquote:
Voor sommige mods is Fok! ook echt hun enige vorm van leven hequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef roflcopter het volgende:
Mja, iets met schelden, ijsmeis, schelden, waarschuwing, doorgaan, ban enzo.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor sommige mods is Fok! ook echt hun enige vorm van leven he
Idd, en als je dan in een ander topic zegt dat je de desbetreffende mod niet aardig vindt is het helemaal overquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor sommige mods is Fok! ook echt hun enige vorm van leven he
hier hetzelfdequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zit nog wel op het werk...
Ik niet, ben bezig met de constructie voor de ombouw van een schip uit 1912 naar een FPSOquote:
klinkt tofquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik niet, ben bezig met de constructie voor de ombouw van een schip uit 1912 naar een FPSO![]()
![]()
OW natuurlijk!!! een FPSO..........................................quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik niet, ben bezig met de constructie voor de ombouw van een schip uit 1912 naar een FPSO![]()
![]()
Ik ben bezig met niets... OF ja, eigenlijk uitzoeken waarom Acrobat Professional het op 1 bepaald systeem niet doet, maar ik heb de hoop opgegeven om erachter te komen waardoor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt tofmaar wat is FPSO?
![]()
ik ben bezig met een stuk verslaglegging van het project![]()
Ik heb gemsndquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef roflcopter het volgende:
Ik heb al gemaild, maar verdomd weinig actie
Een schip alsmede raffinaderij alsmede olieopslagquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt tofmaar wat is FPSO?
![]()
ik ben bezig met een stuk verslaglegging van het project![]()
waarom dat met oude meuk uit 1912?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:53 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Een schip alsmede raffinaderij alsmede olieopslag
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/FPSO
Tsk.quote:
Omdat een nieuwe hull bouwen ongeveer een jaar/anderhalf jaar kost, en ze die tijd nu uitsparenquote:
Ja, eigenlijk wel jaquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zit nog wel op het werk...
en dan ga jij doodleuk zitten fokkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Omdat een nieuwe hull bouwen ongeveer een jaar/anderhalf jaar kost, en ze die tijd nu uitsparen
Die dingen hebben een omzet van miljarden dollars per jaar, dus iedere dag dat 'ie eerder af is is het waard
mensen die klagen zijn veel ergerquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef Hugsterr het volgende:
Ik zit thuis en ik verveel me. Das veul erger.
2 schermen = multitaskenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan ga jij doodleuk zitten fokkenmiljardje meer of minder maakt ook niet meer uit
![]()
Wie begon er ook alweerquote:
typisch vrouwen antwoord: "maar hij begonquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:07 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Wie begon er ook alweer? Oh ja, vlad.
Ik kan er ook niks aan doen dat het zo is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:08 schreef vlad het volgende:
[..]
typisch vrouwen antwoord: "maar hij begon"
![]()
D'r staat nog een 3e voor me klaar hoorquote:
Wie ben jijquote:
Als je überhaupt al iets ruikt zal het vast stinken.quote:
Lees de OPquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Als je überhaupt al iets ruikt zal het vast stinken..
niet meer dan drie regels lezen enzoquote:
I did. Hij heeft het over zoete luchtjes. Dat zijn vrouwen die parfrum op hun kaa uuh tee sproeien?quote:
WIL JE GODDOMME WEL EENS HEEL SNEL JE TOETSENBORD GAAN AFWASSEN! ONVERLAAT!quote:
hihihihiquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
[..]
niet meer dan drie regels lezen enzoconcentratieboog van ijsmeis is nogal kort
![]()
Samenvatting: Anne heeft een stinkend kutje hihiquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:14 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
I did. Hij heeft het over zoete luchtjes. Dat zijn vrouwen die parfrum op hun kaa uuh tee sproeien?
Wtf man.
had het helemaal gelezen? dus nu niet meer of je bent het alweer vergeten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
hihihihi.
Ik had het helemaal gelezen, eppo.
er zijn er ook die parfum in hun smoel sproeienquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:14 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
I did. Hij heeft het over zoete luchtjes. Dat zijn vrouwen die parfrum op hun kaa uuh tee sproeien?
Wtf man.
Oiquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Samenvatting: Anne heeft een stinkend kutje hihi.
Samenvatting: Anne heeft een slecht reukvermogen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Oi. Ik douche/badder elke dag hoor
. Amper nare luchtjes zullen er bij mij op te snuiven zijn.
Ik moet er niet aan denken.
dat je iets vaak doet betekend niet dat je het altijd goed doetquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Oi. Ik douche/badder elke dag hoor
. Amper nare luchtjes zullen er bij mij op te snuiven zijn.
Ik moet er niet aan denken.
Kun jij een verhaal van een a4 exact navertellen danquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:16 schreef vlad het volgende:
[..]
had het helemaal gelezen? dus nu niet meer of je bent het alweer vergeten?korte concentratieboog dus
![]()
Ik doe het juist goed, vandaar dat het altijd zo lang duurtquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef vlad het volgende:
[..]
dat je iets vaak doet betekend niet dat je het altijd goed doet![]()
Ik ben wel verkouden ja, maar ik laat mijn broertje er altijd even aan ruiken, goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Samenvatting: Anne heeft een slecht reukvermogen.
exact hoeft niet, maar de hoofdlijnen kan ik in de meeste gevallen wel opdreunen jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Kun jij een verhaal van een a4 exact navertellen dan?
Dat was dat ventje wat verzot was op tonijn toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:19 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik ben wel verkouden ja, maar ik laat mijn broertje er altijd even aan ruiken, goed?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:21 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat was dat ventje wat verzot was op tonijn toch?
Foutjes vast ook niet eh? Mister perfectquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:20 schreef vlad het volgende:
[..]
exact hoeft niet, maar de hoofdlijnen kan ik in de meeste gevallen wel opdreunen ja![]()
en daarnaast heb i iets gelezen of niet, maar had iets gelezen komt bij mij niet voor![]()
Ah, nu weet ik hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
WIL JE GODDOMME WEL EENS HEEL SNEL JE TOETSENBORD GAAN AFWASSEN! ONVERLAAT!
Het woordje 'onverlaat ' deed 't 'm.quote:
that's mequote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Foutjes vast ook niet eh? Mister perfect.
Dat meisje is één brok zelfkennisquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het woordje 'onverlaat ' deed 't 'm.
oh ja, en die opmerking over die Friese mutz in het Vmax topic![]()
NSB NSB NSB!!11!!1!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef vlad het volgende:
het is vandaag potverdulle net een msn gesprek hiero![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat meisje is één brok doodvlees met zoveel voertuigbeheersing en kennis
Probleem is dus waarschijnlijk dat helaas zij niet het doodvlees is, maar haar medeweggebruikerquote:
Nee, dan had ik wel ************************** geroepenquote:
als dat zo was had ik wel een mailtje naar lucille gestuurdquote:
hihiquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
als dat zo was had ik wel een mailtje naar lucille gestuurd![]()
pfff, werkpaard ben jequote:Op woensdag 12 juli 2006 16:32 schreef roflcopter het volgende:
Ik ga nog ff werken en dan op't fietsje![]()
* Xtreem mompelt iets over Friesland, afscheiden, vol = vol en Darwinquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Probleem is dus waarschijnlijk dat helaas zij niet het doodvlees is, maar haar medeweggebruiker
over Darwin mompelen is zooooo 2005quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over Friesland, afscheiden, vol = vol en Darwin
2010 is 2010quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
allo
lex, ik heb een mooie CustomWagon gezien voor Dakar, ga er morgen naar kijken
dus je zal alles een beetje moeten versnellen
LaRoquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
ik heb vandaag nog in een kant en klare dakar-ready brik gereden. klote ding is het.
[afbeelding]
NIva heeft Dakar gewonnen, LaRo heeft nog nooit IETS gepresteerd in de Dakarquote:
LaRo hoef z'n offroad prestaties niet te bewijzen. Maar die diesel die in de Defender zit is knap waardeloos voor 'n Parijs-dakar wedstrijd. Je kunt er wel mee naar Dakar rijden.. duurt alleen ffquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NIva heeft Dakar gewonnen, LaRo heeft nog nooit IETS gepresteerd in de DakarIs zelfs te min om als assistentievoertuig te dienen
Alleen sterk verbouwd, als Bowler, kun je er wat mee.
Klopt. Dat zelfs het britse leger ze niet meer hoeft zegt al genoeg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
LaRo hoef z'n offroad prestaties niet te bewijzen.
maar 2010 duurt nog zolang, staat er 4 jaar een CustomWagon voor de deur..quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo, kunnen wij van jou fouten leren, als je terugkomt.
ALS je terug komt
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, jou moet ik nog iets vragen
komt goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja ik had je m'n mailadres gegeven
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:02 schreef BoJo het volgende:
doe mij een toppertje en een breezah ananasj en doe er ook maar een dubbele wiskey bij![]()
Nee doe het nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:02 schreef BoJo het volgende:
doe mij een toppertje en een breezah ananasj en doe er ook maar een dubbele wiskey bij![]()
jij gaat zijn W12 hier naar toe rijden? tof werkquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
oja wat te doen als een klant erop staat dat zijn A8 voor het weekend geleverd wordt ivm vakantie![]()
morgen zelf naar de fabriek te rijden om hem op te halen![]()
das aardig wat voor als je er niet mee dagelijks naar je werk gaatquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
m'n autootje weer vol getankt.. binnen 1½ maand gewoon 260 liter opgebrand![]()
gaafquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
oja wat te doen als een klant erop staat dat zijn A8 voor het weekend geleverd wordt ivm vakantie![]()
weinigquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
Wat een kut klantquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
Ik hoop dat je het nuttig gebruikt, ik betaal namelijk al genoeg voor die shitquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
laaste tijd ga ik er wel elke keer mee naar m'n werk.. ik kan kiezen of 50 min. fietsen of 10 min. auto rijden...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
das aardig wat voor als je er niet mee dagelijks naar je werk gaat![]()
Ik tank ongeveer 200-250 liter per maand. Afhankelijk of het 4 tanks of 5 tanks zijn![]()
ruilen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef ThaFreak het volgende:
helemaal tof is het ook weer niet, 1000km heen en terug![]()
dus morgen in alle vroegte vertrekken 0300 erheen knappen en dan weer terug![]()
EN IK WAS VRIJ MORGEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
ik bied me zo vrijwillig aan om het van je over te nemen hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef ThaFreak het volgende:
helemaal tof is het ook weer niet, 1000km heen en terug![]()
dus morgen in alle vroegte vertrekken 0300 erheen knappen en dan weer terug![]()
EN IK WAS VRIJ MORGEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
niks nieuws toch bij audi?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
met de Jeep was het tussen de 320 en 400 liter in de maand![]()
![]()
nice! geen sponsorcontract bij een oliemaatschappij kunnen afdwingen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
met de Jeep was het tussen de 320 en 400 liter in de maand![]()
![]()
nee en ik woon 21 km van m'n werk, krijg maar iets van 130 euro vergoedquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]ik doe gelukkig 1:11.5-1:12
En zowel jij als M5 hebben geen tankpas toch?
nee, ik zou wel kunnen proberen om stiekum op m'n werk te tanken.. maar dan moet ik wel eerst hier een daar wat steekpenningen strooien om te zorgen dat een paar mensen een andere kant op kijken.. kan ik beter naar de pomp gaan, is toch wat goedkoper dan denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik doe gelukkig 1:11.5-1:12
En zowel jij als M5 hebben geen tankpas toch?
wel flink airmiles gespaard vorig jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nice! geen sponsorcontract bij een oliemaatschappij kunnen afdwingen?![]()
dat is als de klant hem zelf gaat ophalen, maar zelf dat wil die nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks nieuws toch bij audi?
Kennis vertelde dat hij elke keer word uitgenodigt door de audi dealer om zijn eigen bestelde auto op te halen.
Ga je er heen in een A8 of en andere dikke auto. Ga je lekker eten en overnachting. Dag er op ga je naar de fabriek krijg je uitleg over alle nieuwtjes. Dan krijg je een rondleiding in de fabriek en kan je zien hoe jouw model auto word geboud met uitleg waar allemaal extra op gelet word.
Aan het eind van de dag krijg je de sleutel van je eigen nieuwe auto die je letterlijk zelf de fabriek mag rijden.
En dan hebben we het over een A4 avant full loaded.
het schijnt zelfs heel vaak te gebeuren bij audi via de dealer. Is een stuk klantbinding. Hopen dat de klant overstapt op een nieuwe model auto omdat ze er mee heen rijden naar de fabriek.
En het bespaart op de transport kosten gezien het feit dat allemaal niet gereled hoefd te worden. Want de klant rijd hem zel van a naar b.
ik krijg geen ene cent vergoeding.. woon te dicht bij m'n werkquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee en ik woon 21 km van m'n werk, krijg maar iets van 130 euro vergoed![]()
eeuh neej dank jequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ruilen?![]()
ik moet nog 500 documenten reviewen, veranderen en approven![]()
nee zo erg is het ook wel weer niet, moet gewoon even wat te klagen hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef M5 het volgende:
[..]
ik bied me zo vrijwillig aan om het van je over te nemen hoor.![]()
das best kutquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
ik krijg geen ene cent vergoeding.. woon te dicht bij m'n werk
ik tank altijd bij een shell express om de hoek. daar krijg je geen airmilesquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel flink airmiles gespaard vorig jaar![]()
![]()
slimme zet van audi om de klanten de auto zelf te laten ophalen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is als de klant hem zelf gaat ophalen, maar zelf dat wil die niet![]()
iedere audi kan bij de fabriek zelf worden opgehaald incl rondje testcircuit![]()
dat had ons iig tijd en moeite bespaart, maar nu zijn we met 2 man een hele dag onderweg
ik heb er 200 gehad vandaagquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eeuh neej dank je![]()
[..]
nee zo erg is het ook wel weer niet, moet gewoon even wat te klagen hebben![]()
![]()
daar hebben ze geen vpower volgens mijquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef M5 het volgende:
[..]
ik tank altijd bij een shell express om de hoek. daar krijg je geen airmiles![]()
maar wel 11 cent korting
nee. maar dat hoeft die van mij ook niet, gewoon 95 RON d'r in.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar hebben ze geen vpower volgens mij![]()
die Jeep hoefte het ook niet maar ik heb nu een chip dus ik moet minimaal vpower hebben. Die BP Ultimate meuk is nog duurderquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. maar dat hoeft die van mij ook niet, gewoon 95 RON d'r in.
dan zal ik maar niet zeggen hoe mijn dag begonquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er 200 gehad vandaag![]()
Mijn dag:
-verslapen, net 10 minuten voor de eerste meeting aankomen, helemaal gaar
-4 vergaderingen gehad
-training van 2 uur
-200 documenten gereviewed
-m'n normale dagelijkse werk
ik heb het wel ff gehad![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. maar dat hoeft die van mij ook niet, gewoon 95 RON d'r in.
uitgeslapen zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet zeggen hoe mijn dag begon
'k kan die van mij ook nog naar 210 pk laten chippen, maar dan zal ik ook wel een aan dat soort spul moeten misschienquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
die Jeep hoefte het ook niet maar ik heb nu een chip dus ik moet minimaal vpower hebben. Die BP Ultimate meuk is nog duurder![]()
Ik hoop voor je dat je niet aan de snelweg tanktquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
die Jeep hoefte het ook niet maar ik heb nu een chip dus ik moet minimaal vpower hebben. Die BP Ultimate meuk is nog duurder![]()
4:50 de wekker,quote:
ja meestal wel bij chip tuning, anders gaat ie pingelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
[..]
'k kan die van mij ook nog naar 210 pk laten chippen, maar dan zal ik ook wel een aan dat soort spul moeten misschien
hufterquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
4:50 de wekker,
5:35 naar werk,
5:40 op werk,
6:05 in een Range Rover Sport Supercharged stappen en een stukkie gassen.
daarna nog wat andere meuk gereden, beetje zweten en weer naar huis.
neuh gelukkig nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de snelweg tankt
kan wel, de importeur kan al kentekens aanvragen voordat de auto daadwerkelijk in NL is!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
slimme zet van audi om de klanten de auto zelf te laten ophalen.
Want dat neemt de extreme hoge kostenpost van het vervoer weg.
En ze laten de dealer het kenteken regelen. Alleen snap ik niet hoe ze dat doen.
Voor de auto in NL is staat hij op NL kenteken. Dat kan toch helemaal niet?
De auto moet toch eerst in NL zijn wil je hem op kenteken kunnen zetten?
die zijn wit toch die platen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan wel, de importeur kan al kentekens aanvragen voordat de auto daadwerkelijk in NL is!
mocht daarvoor te weinig tijd is kan de auto op tijdelijke kentekens worden gezet die een maand geldig zijn......zoals nu het geval zal zijn!
nee hoor, gewoon goedkoop op internet pleuren en hij is zo wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Hugsterr het volgende:
Oh help. Ik moet mijn civic verkopen. Dat wordt nog een gedoe.
rijdt ie nog?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Hugsterr het volgende:
doet dat je pappie niet eens voor jequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Hugsterr het volgende:
ik woon 28 km er vandaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee en ik woon 21 km van m'n werk, krijg maar iets van 130 euro vergoed![]()
Te koop, afgeragde civic met niet-werkende motor. Van een klein meisje geweest?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Hugsterr het volgende:
ja, wit met zwarte opdruk... je ziet ze af en toe welquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:25 schreef lipje het volgende:
[..]
ik woon 28 km er vandaanen krijg hetzelfde bedrag
t is gewoon t maximum
![]()
misschien krijg ik iets minder hoor, ik ben nooit zo erg op de hoogte van dat soort dingenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:25 schreef lipje het volgende:
[..]
ik woon 28 km er vandaanen krijg hetzelfde bedrag
t is gewoon t maximum
![]()
wit, zwarte letter en zonder euroteken eropquote:
Neuj nooit van m'n levenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef lipje het volgende:
En nu gaat Bara in A'dam werken?
zo slecht is het hier niet hoorquote:
Ja mooie naaistreek is datquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo slecht is het hier niet hoor![]()
trouwens volgt iemand het nieuws hier over het Bos en Lommer plein in Amsterdam? Die collega van me woont er waar we altijd pokeren![]()
Vind het echt kut voor hem![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo slecht is het hier niet hoor![]()
trouwens volgt iemand het nieuws hier over het Bos en Lommer plein in Amsterdam? Die collega van me woont er waar we altijd pokeren![]()
Vind het echt kut voor hem![]()
nee zitten ook 90 koop woningen, a 2,5 tonquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]Daar ben je mooi klaar mee ja... maar dat zijn huurwoningen toch? Dat is een graadje minder erg
met de Vito van de weg drukkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
Oohh wat baalde ik vandaag dat ik m'n T5 niet bijhad toen ik zo'n langzame HOMO rechts wilde inhalen...
Die kutzak gaf gas bij en kon er niet niet tussen
Heb hem maar de middelvinger gegevende hufter
![]()
Mja dat had ik een half uur eerder al bij 1 of andere voorkruiper gedaanquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef lipje het volgende:
vannochtend had ik ook bijna een bus in mijn deur. En t was nog wel in een file
film? :xquote:
Ja man, vandaag Batman Begins gekeken, gister Dukes of Hazzardquote:
Beiden onderhoudend inderdaad, hoewel je de Dukes niet teveel met de oude versie moet vergelijkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, vandaag Batman Begins gekeken, gister Dukes of Hazzard
Beide erg leukEn ook nog de DVD van Stream of Passion gekeken
die gekocht zelfs
Dat staat voorop.... Maar wel een paar erg leuke knipogen naar de oude reeks.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beiden onderhoudend inderdaad, hoewel je de Dukes niet teveel met de oude versie moet vergelijken
why modden......quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Paladijn het volgende:
wanneer ga je trouwens het grote aygo topic modden alexxx?
Ik vind dat Tjabbo terug moet komen, die heeft veel meer verstand van Toyota topics modden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Paladijn het volgende:
wanneer ga je trouwens het grote aygo topic modden alexxx?
ach ze beginnen een beetje te spammen, toen werdt er gezegd dat het een lelijke site is, toen kwam de webmaster en nu zijn ze een beetje aan het rellen tegen hem......quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Paladijn het volgende:Ik zag het topic de afgelopen dagen weer bovenaan staan... maar het gaat niet eens over Aygo's
Het is dan ook een foeilelijke site (en dan druk ik me nog eufemistisch uit)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach ze beginnen een beetje te spammen, toen werdt er gezegd dat het een lelijke site is, toen kwam de webmaster en nu zijn ze een beetje aan het rellen tegen hem......
gewoon een leuk topic![]()
Het grote Toyota Aygo ervaringen topicquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een foeilelijke site (en dan druk ik me nog eufemistisch uit)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Het grote Toyota Aygo ervaringen topic
ze zijn er voorlopig stil vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx voegt ook nog een scheutje olie toe
Volgens mij zijn we ongeveer in een zlefde bui vandaagquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
Daarbij komt ook nog dat ik geen zin en tijd heb om een cursus sitebuilden te doen, dat laat ik aan studentjes als jou overMaarja dat begrijp jij vast niet, misschien maar beter weer verder gaan met je hobbies: Zeilen, Volvo's...
En dat vindt mijn site saai en lelijk...
Ohja... Ik ben dus de webmaster daar![]()
![]()
![]()
Meestal zijn het brommerrijders die niet kunnen tellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Paladijn het volgende:
Oh. Mensen maken ook echt gebruik van dat FB topic... ik dacht dat alleen PTA:SCers erin relden :x
Ho ho. Ze krijgen er nog een halve civic bij met een werkend blok en de rest wat er allemaal aanhangt. (een hele voorkant dus)quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Te koop, afgeragde civic met niet-werkende motor. Van een klein meisje geweest?
mmm, sorryquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ho ho. Ze krijgen er nog een halve civic bij met een werkend blok en de rest wat er allemaal aanhangt. (een hele voorkant dus)
Het blok wat er nu in ligt is aan gort ja. Hij spuugt het water eruit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mmm, sorryik dacht dat je blok aan gort was
Wat is er dan wel mis mee eigenlijk?
Hoezo weerquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:45 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Het blok wat er nu in ligt is aan gort ja. Hij spuugt het water eruit.
Ik heb blijkbaar rondgereden zonder koelvloeistof.
Mijn broer maakte nog leuk even de opmerking "oh ja, er lag zo'n bakje ergens uit ofzo". (hij had mijn auto geleend)
LUL, had dat eerder gezegd![]()
.
Nee, die halve civic staat hier al in de garage. Ooit eens gekregen van iemand.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]da's mooi kut... maar een civic verkoop je zo met werkend blok (je gaat/laat een overhevelen uit een donorauto?) lijkt me
En@ je broertje... die leen je dus nooit meer je auto uit
Bij mijn broertje durf ik dat nog wel aan
Ik krijg nou nooit watquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, die halve civic staat hier al in de garage. Ooit eens gekregen van iemand.
Hey Teef!quote:
Potverdriedubbeltjes. Waar kan ik dat regelen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ejjjjjjjjjjjjj sletje![]()
![]()
![]()
Ik ben geen oranjefan meer
[afbeelding]
Waaaar?quote:
Trutquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
In Gennep
Op d'r bed in d'r kamer
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:48 schreef ThaFreak het volgende:
nog een uurtje en dan alweer richting audi-mekka![]()
![]()
je hebt je identiteit weer terugquote:
quote:
Neen, ik heb mijn leven gebeterd, ik ben een boomknuffelaar geworden.quote:op naar de volgende ban![]()
Alexxxxxxquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Neen, ik heb mijn leven gebeterd, ik ben een boomknuffelaar geworden.Boompjes
Ja.quote:
Hermquote:
Gezelligquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik kwam weer eens buurten
Wat voor werk doe je nu?
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en Hugo: ik word bang van je.
De gezelligheidquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Herm
Alles goed... nog 1,5 uurtje werken, dan lunchen met m'n vriendin en dan naar mijn mama, vanwaar ik vannacht vertrek naar zuid frankrijk
En met u?
Omdat dat ik dacht dat je tegen jezelf aan het lullen wasquote:
Dat zijn de betere vakantie klussen jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ben nu bezig met de ombouw van een oud schip naar een FPSO. Leuk ende onderhoudend
Heb jij alweer een nieuwe baan of ben je lekker aan het chillen op de plassen?![]()
Neen, met de vrouw ben ik al een weekje weg geweest.. Nu met vrienden 2 weekjesquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De gezelligheid
Met de vrouw naar Zuid Frankrijk ook?
quote:Met mij ook prima, afgestudeerd en nu daar nog ff aan het werk voor piekies
Gefeliciteerd Baraquote:
Is leuk werk jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zijn de betere vakantie klussen ja![]()
Enneh, dat laatste ja![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat dat ik dacht dat je tegen jezelf aan het lullen was
Wiens kutkloon is dat?
Leukquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Neen, met de vrouw ben ik al een weekje weg geweest.. Nu met vrienden 2 weekjes
Bedanktquote:[..]Gefeliciteerd!
Alles toch nog gered?!
Als je er ook nog leuk werk aan over gehouden hebt....![]()
Van mijn kutquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat dat ik dacht dat je tegen jezelf aan het lullen was
Wiens kutkloon is dat?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:02 schreef Lucille het volgende:
ijsmeis en hermandeperman maken doelbewust afspraken om op het forum te gaan klooien, daar zijn we niet echt blij mee. Dus mag je een week ergens anders van het mooie weer genieten.
quote:
quote:
Dinsdag volgens mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is leuk werk ja
En dat dacht ik al![]()
Wanneer vertrek je naar de States?
Ben je weer in je oude ritme aan het terugvallen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dinsdag volgens mijZo maar even tickets ophalen
[afbeelding]
quote:
quote:
BaraCuda?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
Oh en X, gok eens...
[..]
[..]
[..]
We gaan richting Bordeaux, maar waar precies en of we daar blijven zien we daar welquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LeukWaar ga je heen? Of gewoon wat cruisen op de bonnefooi?
[..]
Goed bezigquote:BedanktAlles gehaald, net niet Cum Laude, maja
En leuk werk heb ik er zeker aan overgehouden ja
Lekkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
We gaan richting Bordeaux, maar waar precies en of we daar blijven zien we daar wel
Joah.quote:[..]
Goed bezigOok al op zoek in Eindhoven?
Wel als je hem hebt laten taxeren inclusief troep.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Paladijn het volgende:http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=3297
Alle extra troep die je op je auto plakt is niet verzekerd toch?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Paladijn het volgende:http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=3297
Alle extra troep die je op je auto plakt is niet verzekerd toch?
Niet als het gedeeltelijk je eigen schuld is, te hard reed en WA-verzekert bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Wel als je hem hebt laten taxeren inclusief troep.
Dat vroeg ie nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet als het gedeeltelijk je eigen schuld is, te hard reed en WA-verzekert bent
Weet niet of het zijn schuld is.. zij sorteert voor op zijn weghelft en blijkbaar zijn ze beiden met de linkerkant op elkaar geklaptquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet als het gedeeltelijk je eigen schuld is, te hard reed en WA-verzekert bent
gevalletje rechterbuitenspiegel stukquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:15 schreef Paladijn het volgende:
Zware auto's, die mercs: http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=0WWKtHLTul
Hermandeperman, heeft niets geleerd van z'n vorige ban. Maandje wieberen dit keer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
Tommy is er weer![]()
Gaan we rellen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hermandeperman, heeft niets geleerd van z'n vorige ban. Maandje wieberen dit keer.
dat is ook maar puur toevalquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Nee, altijd als Tommy er is, is er gezeik
Lurcker
Ik wilde vanmorgen ook al een post quoten omdat m'n haren overeind gingen staan van z'n taalgebruikquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zat trouwens op dat automaxxxxx () forum te lezen..
maaar moet je dit zien;
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=3232&page=13
1 of andere vent is die sjonnie's taalcursus aan het geven
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is ook maar puur toeval
quote:Beste xxx Kaatje,
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Beschouw dit niet als een aanval maar als een handreiking. Een dergelijke fout in uw handtekening kan namelijk de suggestie wekken, dat u slechts beschikt over een beperkt intellect
quote:Jup heeft gelijk
Maar ff wat anders nooit toegeven dat je schuld hebt hé
laat dat de verzekering maar uit zoeken
als ze een sporen onderzoek hebben gedaan(remspoor) krijg je dus ook nog een prent voor te hard rijden.
Btw als zei fout is nooit akkoord gaan met de dagwaarde
is altijd meer uit te halen.
je hebt niks met je eigen verzekreing te maken en hoe je wagen verbouwd is, hun fout dus hun moeten zorgen voor een soort gelijke wagen laat je niet te snel afschepen door verzekeringsmaatschappijen, die kijken alleen maar wat voor hun het goedkoopste is
gewoon zeggen door haar schuld heb ik dit.
zorg maar voor een soort gelijke wagen zelfde bouw jaar en ongeveer de zelfde km stand
expert gaat dan internet af wat autodealers en wat particulieren en berekend daar zijn dagwaarde uit gelukkig dus niet meer de anwb boekies( vrij lage dagwaardes,meer voor de handel)
Ik heb zelf onlangs ook schade door toedoen van een ander gehad
maar gelukkig gaat er wel uitgekeerd worden met behoudt van de auto, aangezien tuning auto's niet interesant zijn van handelaren zullen ze er niet veel voor bieden
Suc6 verder met de schade en tot en maar een mooie opvolger komt
Groeten,
Robert
en dan ook nog durven te ondertekenenquote:
Dat zijn kan niet internetwarrior CR20CX20ECT turbo op de ring.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zou het PNG zijn?
hij heeft een opel motorcode als username en een Opel Astra
Er zitten zelfs MG/Roverclub mensen in dat topic zo te zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zat trouwens op dat automaxxxxx () forum te lezen..
maaar moet je dit zien;
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=3232&page=13
1 of andere vent is die sjonnie's taalcursus aan het geven
achquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:14 schreef Hugster het volgende:
zo die robert weet de leestekens en de shift maar moeizaam te vinden zeg
jeetje
wat een schrijfstijl men
groeten,
hugo
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Even een Offtopic verhaal:
Een vriend van me was pasgeleden bij zijn broer op de kamer. Lag daar een string met remsporen
Echt schattig om te zien hoe ze elkaar corrigeren daarquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ach
hij gebruikt
ten min ste enters
dat is al heel wat
voor die mannen daar
het samen stellen van woorden gaat hem daar en tegen minder goed af
xxx karin
Wat een vertrouwen weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:26 schreef Hugsterr het volgende:
Doen er meer mensen mee met wedden of Huug gaat stoppen met roken vóór 2007 of niet?
Ik heb al 50 euro gezet op niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |