liefste verpakt in een legging ook nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
En het allerergste moet nog komen: Lelijke wijven dragen over het algemeen gezien ook strings![]()
![]()
![]()
![]()
Camping Tuxedoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefste verpakt in een legging ook nog?![]()
Ja meestal hebben ze een te dikke reet, met witte broek of legging. En daaronder een string zo groot als een zeil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefste verpakt in een legging ook nog?![]()
Begrijp het nou, ze zijn lelijk en proberen lekker te worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt gewoon te slecht gewoon.
Ik kwam er vanmiddag op het station achter dat ik onbewust ook naar reten van lelijke meiden kijk.
Ok, bij een lekker wijf is dat normaal. Leuke koppie, dan kijk je gelijk naar titties en ass. Maar toen ik erachter kwam dat ik al een aantal keren de body had gechecked van een smerige klikokop kreeg ik medelijden met mezelf.
En het allerergste moet nog komen: Lelijke wijven dragen over het algemeen gezien ook strings![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom had men vroeger niet mannenhersenen gewoon kunnen focussen op lekkere hapjes ?![]()
![]()
![]()
best zielig ben jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kwam er vanmiddag op het station achter dat ik onbewust ook naar reten van lelijke meiden kijk.
Ok, bij een lekker wijf is dat normaal. Leuke koppie, dan kijk je gelijk naar titties en ass. Maar toen ik erachter kwam dat ik al een aantal keren de body had gechecked van een smerige klikokop kreeg ik medelijden met mezelf.
![]()
![]()
![]()
Waarom had men vroeger niet mannenhersenen gewoon kunnen focussen op lekkere hapjes ?![]()
![]()
![]()
Voel je je aangespreekt ?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef whosvegas het volgende:
Praat eens met wat respect over het vrouwelijk geslacht, pauper
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Even een Offtopic verhaal:
Een vriend van me was pasgeleden bij zijn broer op de kamer. Lag daar een string met remsporen
dat doe ik welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:07 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat je niet naar een reet van een vent met lange haren keek
Een paar natte ruften en het is gedaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een vriend van me was pasgeleden bij zijn broer op de kamer. Lag daar een string met remsporen
En precies wanneer heb jij je om laten bouwen tot neger Thijs??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, bij een lekker wijf is dat normaal. Leuke koppie, dan kijk je gelijk naar titties en ass . Maar toen ik erachter kwam dat ik al een aantal keren de body had gechecked van een smerige klikokop
Ik vind het ook erg sneu voor je...quote:kreeg ik medelijden met mezelf.
heh, met dit weer? wordt lache..quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Oproep aan alle vrouwen een lange jas tot over de kont aan te doen!![]()
![]()
bah, zit net lekker te eten..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
Zelfs uit het lekkerste kontje komt stront.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:40 schreef Herald het volgende:
geen nood TS, menig US bezoeker doet precies hetzelfde!
Kuch....quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
ik zie jou al door de stad lopen, tegen de stroom van mensen in.. hehquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef the_jestert het volgende:
ik kijk bij elke vrouw eerst naar hun kont, en dan naar hun koppie![]()
Jonge, snap het dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
die zie je toch nog hun kop eerstquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
ik zie jou al door de stad lopen, tegen de stroom van mensen in.. heh
dus jij hebt ook een vriendquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
alsof mannen ooit naar het hoofd kijken
Zak erover, klaar.
Ik zie de lelijkste mormels vereerd worden door het mannelijk geslacht
sufferd, Viking84 is potquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef the_jestert het volgende:
dus jij hebt ook een vriend![]()
![]()
kon het niet laten, sorry
als dat niet in haar profiel staat, hoe kan ik het dan ruiken?quote:
Dit klinkt als iets wat je zelfs is overkomen en niet een vriend-die-bij-zijn-broer-op-de-kamer-was...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het zou misschien wel wat subtieler uitgedrukt kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voel je je aangespreekt ?![]()
[..]
![]()
![]()
Schijnheilige. Net of jij nooit vrouwen beoordeelt op het uiterlijk.
Als ik een lekkere deerne zie dan kijk ik daar niet naar om haar geslacht vast te stellen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:33 schreef Robsterr het volgende:
Wat je doet is juist heel normaal.
Het eerste wat een mens onderbewust doet als hij iemand ziet is de andere persoons gesalcht vaststellen doormiddel van het bestuderen van de geslachtsdelen en andere geslachts-specifieke kenmerken.
quote:
dat noemen ze nou een inkoppertje hèquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef the_jestert het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef the_jestert het volgende:
[..]
![]()
thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeie... pot of niet
Ik wist het niet.. wauw ik leer zoveel bij vandaag!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat noemen ze nou een inkoppertje hè
+1 the_jestert
En idd, ik ben pot, dat weet iedereen, dus spijker je algemene kennis eens bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |