Die kut is aan het werk man.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef GI het volgende:
Joene ? je bent traag.
Was er hier maar een kut aan het werk ,het is allemaal man volk menquote:
Ik heb hier een heel callcenter met lekkere wijven!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Was er hier maar een kut aan het werk ,het is allemaal man volk men
Pics.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel callcenter met lekkere wijven!
Waarom staat die hendig sjieke fleischcam daar niet opgericht ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel callcenter met lekkere wijven!
Binnenkort ouwe. Binnenkort.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom staat die hendig sjieke fleischcam daar niet opgericht ?
Ik zei al MOETquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Jarno het volgende:
Moer?
Mooie plaatje GIquote:
Ik heb de spits en de metro al uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:29 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, nu eerst even m'n krantje lezen.
Doe maar een liter zwart.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga weer even koffie halen..
Kopje zijn erg klein
Iemand anders nog?
Ja , overigens zag ik vandaag ook ergens een foto van de cameltoe van een of andere tennischick .quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kijkt bij die hockeychick zo onder d'r rokje achterop de spits. w00t!
Whahahahahah ROFLOL , LOSER !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Ik heb lekker écht wat te doen!
Lekker pûh.
scannen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja , overigens zag ik vandaag ook ergens een foto van de cameltoe van een of andere tennischick .
Ik heb nu zo'n halve liter beker!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Whahahahahah ROFLOL , LOSER !
ik 6 lege plastiek bekertjes.quote:
quote:
Whehehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
Joh, wat een half werk. Paris Hilton, die gaat tenminste all the way
[afbeelding]
Nou ik denk zomaar , als ze hem ff scheert en je ziet de rest van het lichaam ook een beetje zo zonder kleren dat het best te doen is heur !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadver. Weer die lillike flamoes van Paris.
Whehehe maar het rijdt zo tiefus in de auto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Jarno het volgende:
Op blote voeten lopen roeleert de tering.
Óók op je werk.
Ik heb m'n Jezus-nikes bij me.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe maar het rijdt zo tiefus in de auto.
Oh das wel zwaar okay ! , die ben ik lest kwijt raakt on ze bietsj.quote:
Dit meen je niet he ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Jarno het volgende:
Óók op je werk.
Tuuk wel. Lekker man. Schoenen zijn kut!quote:
Dude, op het werk ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuuk wel. Lekker man. Schoenen zijn kut!
Ik voel me hier helemaal thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:57 schreef GI het volgende:
[..]
Dude, op het werk ?
Thuis ben ik het helemaal met je eens. Maar op het werk...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO NSFW ENZO HE.
Zo hoort het lekker gewoon on ze bietsj aan je kutkrabben !quote:
mis ik hier ff een internet term ?quote:
Je werkt er al lang ?quote:
quote:Definities van NSFW op het Internet:
* Not Suitable/Safe For Work Engels voor: Niet geschikt/veilig voor werk; Niet geschikt om op de werkvloer/tijdens werktijd te bekijken of bezoeken (bijv. een website of afbeelding)
Als ik mn schoenen hier uittrek wordt het hier wel lekker rustig op de afdelingquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef Jarno het volgende:
*met blote voeten wiebelt en wappert*
I knowquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Jarno het volgende:
Óók op je werk.
Thnxquote:
Oef, even een blik toffe Exelsior artiesten opengetrokken zeg! Leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef Ripley het volgende:
Ow ja, J!
Dit lijkt me echt iets voor jou: festival deBeschaving
Eg nie. Op blote voeten lopen is daar echt dé oplossing voor. De mens is niet gemaakt om op schoenen te lopen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik mn schoenen hier uittrek wordt het hier wel lekker rustig op de afdeling
Maar nu is het geen optie meer hoor !quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eg nie. Op blote voeten lopen is daar echt dé oplossing voor. De mens is niet gemaakt om op schoenen te lopen!
Voeten Fetish ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:10 schreef Armageddon het volgende:
*fap fap fap*
Klopt. Daarom heb ik ook altijd last van mijn poten met exzeem. Bij het AZU zeggen ze dat het komt omdat de mens niet ontworpen is om op schoenen te lopen. Ik heb dus oervoeten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eg nie. Op blote voeten lopen is daar echt dé oplossing voor. De mens is niet gemaakt om op schoenen te lopen!
Oh ja neuckbaer !quote:
Sjoe roel du sjit men!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik ook altijd last van mijn poten met exzeem. Bij het AZU zeggen ze dat het komt omdat de mens niet ontworpen is om op schoenen te lopen. Ik heb dus oervoeten.
*trots*
Als ze gebukt voor me stond zou ik hem er wel even inschuiven hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Jarno het volgende:
Paris Hilton is een domme hamsterface muts..
Wat zei je dan beeb?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Tally het volgende:
Toch wel jammer dat er niemand naar me luistert
Oe!quote:
Ben je toch gewend?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Tally het volgende:
Toch wel jammer dat er niemand naar me luistert
Mogguh.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:17 schreef GI het volgende:
Dat regelt NJ allemaal wel.
Ik doe ze alleen ff aan als ik moet pissen. Die tegelvloer hier op de wc vind ik weer net iets té veel van het goede.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Tally het volgende:
* Tally heeft sinds dat ze tapijt op dr kantoortje heeft geen schoenen aan op t werk..
Was van de week zo erg dat ik naar buiten liep zonder schoenen
NORMAAL SCHREEUW IK HET DANquote:
Ja oke.. Doe ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe ze alleen ff aan als ik moet pissen. Die tegelvloer hier op de wc vind ik weer net iets té veel van het goede..
Ook ff Moet ipv Moer.quote:
LOLquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe ze alleen ff aan als ik moet pissen. Die tegelvloer hier op de wc vind ik weer net iets té veel van het goede..
Ik vond het wel een leuke nieuwe uitdrukking: "even het moer erin slijten hoor"quote:
Thnx .quote:
We kunnen hem voorstellen als uitdrukking.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke nieuwe uitdrukking: "even het moer erin slijten hoor"
Blote voeten rijdt beterquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ik heb vorige week ook rondgeklepperd op teenslippers.
Rijdt wel klote in den oto trouwens.
Loser ! , je werk af?quote:
Ik heb een beetje kriebelende veloursbekleding.quote:
Nêh, collega's om me heen weg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:29 schreef Joene het volgende:
Loser ! , je werk af?
Spuitlijm ?quote:
*squirt*quote:
Das leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb een beetje kriebelende veloursbekleding.
Dan zit ik onderweg de hele tijd te giechelen, staat ook zo raar.
beterquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nêh, collega's om me heen weg.
Demmit , ik SPUIT geen Lijm alhoewel het plakt welquote:
Lekkere wijven ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, it's gettin' hot inhere.
Owh?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, it's gettin' hot inhere.
Oe yeah beebiequote:
Gaat er niet om hoe groot ie is maar wat je er mee kanquote:
*doet kunstjes*quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat er niet om hoe groot ie is maar wat je er mee kan
Men, hou is op te slingerenquote:
Zo hej jij bent lenig!quote:
Spuitlijmpenisquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme R, nu tijp je ook al "penis".
Die moet in de vandale !quote:
Well, duhquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is Ripley geil mensen.
*~sproei~*quote:
Het bestaat !quote:
Men dat ken jij met je 30 jaar niet eens meer an men !quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
*doet Ripley en Tally gewoon in één keer*
Met dit weer wel men!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Men dat ken jij met je 30 jaar niet eens meer an men !
ik weet niet wat voor weer het is in 010 en omstreken , maar hier in 020 zal het ondertussen weer aardig oplopen richtin 23/24 graden.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
*~sproei~*
kietelt tegen de huig.. niet in de mond!
Ik vond Ripley altijd al geil.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is Ripley geil mensen.
30 jaar?????????????????????quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
32 zelfs geloof ikquote:
30 is de leeftijd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
jaja maar over 4 maanden dan ben je echt 32 men.quote:
Ja men , 25 is het ook niet idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef Armageddon het volgende:
ij roel du leeftijd sjit men.
Ik zie het wel over een jaar of 4,5quote:
Je vergeet erbij te melden dat je dan alleen geen energie meer hebt om het te doen ?quote:
MSN smileys doen het niet @ fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:22 schreef Tally het volgende:
Nog 3 jaar dan :S
Ja jaquote:
ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Ik gebruik godver nooit msn smiley's
Altijd Fok smileys.. Ook op msn
Dus WAAROM PROBEER IK HET HIER WEL
Ik gooi het er maar op dat ik een beetje in de war ben!quote:
quote:FROM:INTERNATIONAL PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT.
REFERENCE Nº:629/330/EPL.
BATCH Nº:APD/243/852/186.
RE:WINNING NOTIFICATION/FINAL NOTICE.
DATE:12TH JULY 2006.
Dear Winner,
We are pleased to inform you of the result of the Euro millions Spanish Lottery Winners International E-mail programs held on the 9TH OF JUNE 2006, and the result where released on the 12TH OF JULY 2006. Your E-mail address attached to ticket numbers:229-188-611-982, with serial main numbers:112-522-337-620 drew lucky star numbers:22-35-40-61-92 which consequently won in the 2ND category.You have therefore been approved for a lump sum pay out of ¤615,810.(SIX HUNDRED AND FIFTEEN THOUSAND,EIGHT HUNDRED AND TEN EUROS ONLY)CONGRATULATIONS!!!.
Due to mix up of some numbers and email addresses,we ask that you keep your winning informations confidential until your claims has been processed and your money remitted to you. This is part of our security protocol to avoid double claiming and unwarranted abuse of this program by non- participants. All participants were selected through a computer ballot system drawn from over 100,000 company's and 50,000,individual email addresses and names from all over the world.
This lottery was promoted and sponsored by Spanish European Lottery Board in order to enhance and promote the use of Internet Explorer Users and Microsoft-wares around the globe,therefore you do not need to buy ticket to enter for it.This promotional program takes place every year. We hope with part of your winning you will take part in our end of year ¤50 million Euros International lottery.
To file for your claims, please contact our fiducial agent:
DR THOMAS REY,
GROUPAMA SEGUROS,S.A,(MADRID-SPAIN).
TEL: 0034-692-565-817.
Email: groupamaseguros@netscape.net
Remember, all winning must be claimed not later than 3weeks(21days).After this date all unclaimed funds will be included in the next stake.And also be informed that 5% of your Lottery Winning will be paid to GROUPAMA SEGUROS,S.A.,because they entered your email address for the draw and they are your claims agent. This (5%) will be remitted after you have received your money because this money is already insured with your email address.
Please note in order to avoid unnecessary delays and complications,please remember to quote your reference number and batch numbers in all correspondence. Furthermore,should there be any change of address do inform our agent as soon as possible.
Congratulations once more from our members of staffs and thank you for being part of our promotional program.
Note: Anybody under the age of 18 is automatically dis-qualified.
Sincerely,
MRS,COMFORT JOSE.
LOTTERY CO-ORDINATOR.
Je kan weer verhuizen !quote:
Wassenaer ?quote:
Een lachertje ja, iets meer dan 600 000 euries. Pfff, daar kun je geen fatsoenlijk huis voor kopen in NLquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:31 schreef ElizabethR het volgende:
Oke, ik heb het al gevonden! Dank voor jullie hulp
Maar het is wel een leuke aanbetaling voor je hypotheekquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een lachertje ja, iets meer dan 600 000 euries. Pfff, daar kun je geen fatsoenlijk huis voor kopen in NL
O ja, en hoe moet je dan je huis nog inrichten Joene? Bij de kringloopwinkel spullen halen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuke aanbetaling voor je hypotheek
Ja ! Iets mis met de kringloopwinkel ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, en hoe moet je dan je huis nog inrichten Joene? Bij de kringloopwinkel spullen halen?
Marktplaats is okay, olay, olay.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef Joene het volgende:
Ja ! Iets mis met de kringloopwinkel ?
Ik denk dat ie dan ook oprektquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou wel stoer zijn als je spuitlijmpenis van die Spider-man-strings zou kunnen schieten.
Kun je lekker aan je penis door de stad heen zwaaien.
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar het klinkt okayquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het idee van een SuperStickySuperSchwanz kan jou wel bekoren dus, R?
Misschien vind je er één in Brazilië, mee al die malle indianen met hun junglemiddeltjes zou me dat niks verbazen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar het klinkt okay
Buitenlande:rs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien vind je er één in Brazilië, mee al die malle indianen met hun junglemiddeltjes zou me dat niks verbazen.
Allochtonië:rs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef Jarno het volgende:
Buitenlande:rs.
men hou ff op over grote piemels ja ! ik was zo laatst is fitnessen je weet , staat er daar zo een zwarte buitenlander te doesjen , men ! Ik heb nog steeds een complexquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Joene het volgende:
[..]
men hou ff op over grote piemels ja ! ik was zo laatst is fitnessen je weet , staat er daar zo een zwarte buitenlander te doesjen , men ! Ik heb nog steeds een complex
quote:
Volgens mij wel.. Ben het ook.quote:
Wat denk je dan moeders?quote:
Ik hoop het, want ik verveel me!quote:
ja , het gaat namelijk over grote piemels en borsten en cameltoe'squote:
Ik heb het niet zo op cameltoes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ja , het gaat namelijk over grote piemels en borsten en cameltoe's
Top receptje voor een goeie middag dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ja , het gaat namelijk over grote piemels en borsten en cameltoe's
Wrm nie ?quote:
jij ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef n00cL30n het volgende:
Een beetje een goeie ochtend gehad dan?
Arma!quote:
Cameltoes zijn niet charmant. Je hoort zoiets niet te zien bij een vrouw, dan heeft ze een maat te klein gekocht.quote:
klopt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:03 schreef jogy het volgende:
Werken is teh shit mên ik word er helemaal vrolijk van.
En je verdient er geld mee. Dat is nog wel het tofste.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:03 schreef jogy het volgende:
Werken is teh shit mên ik word er helemaal vrolijk van.
Ach ja het is niet altijd even mooi. Maar het is ook niet altijd lelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef Chowi het volgende:
Cameltoes zijn niet charmant. Je hoort zoiets niet te zien bij een vrouw, dan heeft ze een maat te klein gekocht.
Ja en jij kan het weten. Harde werker !quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je verdient er geld mee. Dat is nog wel het tofste.
Wat is er allemaal aan het handje meis?quote:
Ja pfoe! Ik ben een heuse workaholic, hm?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en jij kan het weten. Harde werker !
Mee eensch!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja het is niet altijd even mooi. Maar het is ook niet altijd lelijk.
Dat liet je laatst al doorschemeren ja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja pfoe! Ik ben een heuse workaholic, hm?
Ik vind het maar onsmakelijk.quote:
En ik deed nog wel zo mijn best het te verbergen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat liet je laatst al doorschemeren ja.
Onsmakelijk kan ook geil zijn hoor.quote:
Tsjah ik vind ontblote borsten ook mooier , maar een paar welgevormde lippen niks mis mee.quote:
Tja, ik zie het toch liever bedekt of tijdens.quote:
Ha ik had je door !quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik deed nog wel zo mijn best het te verbergen..
Dus jij vindt plasseks ook fijn?quote:
Bedekt is altijd mooier. Dan laat je meer te raden. En dat is tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah ik vind ontblote borsten ook mooier , maar een paar welgevormde lippen niks mis mee.
Och niets bijzondersquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan het handje meis?
Niet helemaal bedekt, overigens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedekt is altijd mooier. Dan laat je meer te raden. En dat is tof.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedekt is altijd mooier. Dan laat je meer te raden. En dat is tof.
Als je alleen een BH aan hebt vind ik het ook bedekt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen burka dragen hoor..
Praat zo moeilijk als mn lippen bedekt zijn
Jij praat met je schaamlippen ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen burka dragen hoor..
Praat zo moeilijk als mn lippen bedekt zijn
Wie niet?quote:
Nou nou.. vooruit... vertel maar aan Ome Les.quote:
jij ?quote:
Well duh..quote:
Gaan we zeiken?quote:
Ik praat sowieso niet. Ik typ enkel.quote:
Als je dat graag wil.quote:
Dat kan niet met jouw cupmaatquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef Ripley het volgende:
Ik roep altijd de associatie "blonde deerne" op![]()
Terwijl ik zo graag een fijn, tenger exotisch bloemetje wil zijn
Misschien wat vaker Hawaii- shirts dragen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef Ripley het volgende:
Ik roep altijd de associatie "blonde deerne" op![]()
Terwijl ik zo graag een fijn, tenger exotisch bloemetje wil zijn
Ome Lesquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou nou.. vooruit... vertel maar aan Ome Les.
quote:
Ow jahoor.... En zelfs wat lekkers als je wilt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ome Les
Mag ik dan op schoot zitten?
En krijg ik dan een kadootje als ik lief ben geweest?
hemel je piemel niet zo op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow jahoor.... En zelf wat lekkers.
Met of zonder slagroom?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow jahoor.... En zelfs wat lekkers als je wilt.
Maar, maar. Als hij jouw oom is, en ik ben zijn moeder.. Wat ben ik dan van jóú?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ome Les
Mag ik dan op schoot zitten?
En krijg ik dan een kadootje als ik lief ben geweest?
Uhm..quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Als hij jouw oom is, en ik ben zijn moeder.. Wat ben ik dan van jóú?
Das niet echt up to date...quote:Het is inmiddels oktober 2004 dus ik zal nog maar even een update je geven qua steekwoorden
Ik ben nog te jong om oma te zijn, weet je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm..
Mijn Oma?
Of hij moet aangetrouwd zijn.. Dan niets..
Ach wat maakt het uit, die tekst leest toch niemandquote:
Neej joh, die laat ik voor zichzelf hemelen.quote:
Wat heeft je voorkeur?quote:
groot- of oud- tante toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Als hij jouw oom is, en ik ben zijn moeder.. Wat ben ik dan van jóú?
IK LEES HET TOCH NET!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, die tekst leest toch niemand
Ligt er aan wat voor lekker ik krijgquote:
Ja maar jij bent niemandquote:
Ook daarvoor geldt:quote:
Zal er maar niet op in gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, het valt je ook eens op na 2 jaar
Ik kom nooit in je fotoboekquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, het valt je ook eens op na 2 jaar
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef GI het volgende:
En tally en n00b. Elkaar opgeilen doe je maar via het fotoboek.
Nou..............quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook daarvoor geldt:
Wat heeft jouw voorkeur.
Hoorde ik wat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef GI het volgende:
En tally en n00b. Elkaar opgeilen doe je maar via het fotoboek.
Met mijn kontquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef GI het volgende:
Ik wil helemaal niet in mijn gedachten hebben hoe Tally op jouw spideyspuitlijmpenis zit.
Met mijn warme plekje danquote:
Tally wil op schootquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Tally laat schroeiplekken achter op spijkerbroek.
Tally moet van mij van schoot af.
Een hot chick dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Maar goed dat je het trouwens even verteld stel je voor zeg dat er van die verhalen komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Ja ach niet iedereen kan daar tegen hequote:
Dat kan ik onze reputaties niet aandoenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar goed dat je het trouwens even verteld stel je voor zeg dat er van die verhalen komen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef GI het volgende:
Weet ik het, je moest op schoot. De aanleiding daarvan ben ik allang weer vergeten. Maar volgens mij (als ik er toch over nadenk) wou jij op schoot nadat er iemand anders al de hele avond op schoot had gezeten. Zij op rechterbeen, Tally op linkerbeen. Ofzo.
Niks mis met meetingsquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Jarno het volgende:
Ja mensen, het is altijd een dolle boel op die meetings hoor.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan ik onze reputaties niet aandoen.
Tegenwoordig ben ik getrouwd en wil ik alleen mijn vrouw op schootquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
Ik ben best een goed alternatief voor op schoot.
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.quote:
De elite meeting was best leuk andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.
En op de derde leerde jij wYPPY kennen zeker ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.
Pas op, je verwijft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef GI het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik getrouwd en wil ik alleen mijn vrouw op schoot.
Ohja! Maar dat was geen FOK! meeting. Vind ik. Dat was gewoon elitair. En we hadden een cultureel doel, de Parade!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
De elite meeting was best leuk anders![]()
Nee, dat was de eerste!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef GI het volgende:
[..]
En op de derde leerde jij wYPPY kennen zeker ?.
Ik volg je, jeweets.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef GI het volgende:
[..]
Want je kent me en weet hoe ik voor de bruiloft was ?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef GI het volgende:
[..]
Want je kent me en weet hoe ik voor de bruiloft was ?
Ik ben als niet vrijgezel naar alle meetingen geweest die ik heb gehadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef GI het volgende:
[..]
Dan is het wel grappig. Maar als niet vrijgezel ben ik welgeteld naar 1 meeting geweest
Juist!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, meets. Op een gegeven moment weet je toch wel met wie je moet afspreken om een leuke avond te hebben.
En dat hou je natuurlijk buiten het forum.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan nog kan je wel een Fok(st)er zomaar in het wild tegenkomen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |