Wel snelheidsovertredingen ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Nee, ik doe niet aan parkeerbonnen.
48 zelfs. Het is ook onze eigen stomme fout. Het "we zijn maar even binnen" duurde een uurquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezien het kenteken klopt en dergelijke denk ik dat je geen poot hebt om op te staan en dat je gewoon 40 eurie's lichter bent aan een parkeerbon.
Mja, de laatste was een maand geleden maar die is betaald door de baas.quote:
Dat, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:19 schreef GI het volgende:
Ik rij bijna altijd 10 of 20 kilometer te hard. Maar snelheidsboetes krijg ik amper
Het is best simpelquote:
Maniak!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:25 schreef Q. het volgende:
Ik rij altijd 140 in de trein.
Plus dat ervaring je gewoon leert waar wel en niet geflitst wordt. Is niet waterdicht, maar ach.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:25 schreef GI het volgende:
[..]
Het is best simpel
Remmen voor flitspalen *duh*
Remmen voor alles wat eventueel een undercover flitser zou kunnen zijn
Klopt, maar dat gaat alleen op de dagelijkse route op. En aangezien ik freelance wil de dagelijkse route nog wel eens veranderenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Plus dat ervaring je gewoon leert waar wel en niet geflitst wordt. Is niet waterdicht, maar ach.
Gemiddeld genomen rijdt ik standaard op een weg waar ik 120 mag , zo een 150.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:19 schreef GI het volgende:
Ik rij bijna altijd 10 of 20 kilometer te hard. Maar snelheidsboetes krijg ik amper
Weer 8 euro duurder gewordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:13 schreef GI het volgende:
[..]
48 zelfs. Het is ook onze eigen stomme fout. Het "we zijn maar even binnen" duurde een uur.
Ohja, nou heb ik nog dat ding niet gedownload, Ij suk!quote:
Nou dat weet ik nog net zo niet..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezien het kenteken klopt en dergelijke denk ik dat je geen poot hebt om op te staan en dat je gewoon 40 eurie's lichter bent aan een parkeerbon.
Heeft dat dan niet als gevolg dat ik zelf nieuwe kentekenplaten moet gaan regelen met een 1tje erachter omdat de andere misschien al in de omloop zijn enzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog net zo niet..
Je hebt natuurlijk ook van die praktijken van die polen die kentekens jatten..
Hoeven natuurlijk niet meteen polen te zijn
Maar ik zou er wel een bezwaarschrift voor schrijven..
Stel je voor dat er iemand met jou kenteken rondrijdt en allemaal boetes voor jou verzameld..
No men sjoe roel. but ij roel harder. tjek dis men!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, nou heb ik nog dat ding niet gedownload, Ij suk!
eej homo !quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
No men sjoe roel. but ij roel harder. tjek dis men!
http://www.binsearch.info/?q=tomtom&max=25&adv_age=7&server=
5de download men!
Nee dat is wanneer je je kentekenbewijs kwijt bent geraakt..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:49 schreef GI het volgende:
[..]
Heeft dat dan niet als gevolg dat ik zelf nieuwe kentekenplaten moet gaan regelen met een 1tje erachter omdat de andere misschien al in de omloop zijn enzo?
Als dat zo is betaal ik die 48 euro wel. Mij teveel moeite.
Zeg ik ook altijd tegen mijn manquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:50 schreef Joene het volgende:
Proberen kan altijd tally.!
Dit gaat een hele lange dag worden..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:53 schreef Jarno het volgende:
Dit gaat een lange dag worden. Maar 2 man aanwezig op de afdeling, vakantietijd is aangebroken, geen pest te doen...
Stik wit mie men! Ij nied sjoe!
Ja stom he..quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:01 schreef GI het volgende:
Daarnaast is dat ook nog eens een heleboel moeite die de bon me niet waard is. Zoals mijn vrouw (:') blijft raar om dat te typen) al in het topic zegt. Eigen schuld dikke bult.
ij kuffer joe men!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:53 schreef Jarno het volgende:
Dit gaat een lange dag worden. Maar 2 man aanwezig op de afdeling, vakantietijd is aangebroken, geen pest te doen...
Stik wit mie men! Ij nied sjoe!
Check.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:06 schreef GI het volgende:
Ik zeg regelmatig nog "mijn vriendin".
Heb ik ook niet verteld omdat wij dachten dat het weinig was.. Wat natuurlijk nog kan zijn..quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
Waarom was -ie dan door de MRI gegaan Tal? Dat heb ik ff gemist.
Wel een kut-situatie ja.
Mwoch. Zolang je je vrouw als je vriendin ziet is er weinig aan de hand denk ik. Vrouw klinkt iets eh, suffer. Vind ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef GI het volgende:
Ik denk dat dat iets is dat er in moet slijten ofzo.
Jah, dat is ook zo. Maar het is zo verwarrend voor andere mensenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Zolang je je vrouw als je vriendin ziet is er weinig aan de hand denk ik. Vrouw klinkt iets eh, suffer. Vind ik.
Ja wel wilde de assistente hebben..quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef Jarno het volgende:
En vandaag langs gaan is geen optie dus? Of lees ik nu niet goed?
Dat bultje ?of dat "mijn" vrouw.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef GI het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef GI het volgende:
uhm, dat "vrouw" dus. Niet het bultje.
Ik en Mijn nog vriendin hebben besloten omdat ik een hekel heb aan ringen dat ik Mijn ring alleen draag tijdens de trouwdag en daarna een hanger wordt voor mijn ketting.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:08 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, dat is ook zo. Maar het is zo verwarrend voor andere mensen. En ik zie mezelf niet als 40 jarige " mijn vriendin " zeggen.
Die ring zit niet voor niets om mijn vinger
Ring?quote:
Ja !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef GI het volgende:
Joene ? je bent traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |