Ook daarvoor geldt:quote:
Zal er maar niet op in gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, het valt je ook eens op na 2 jaar
Ik kom nooit in je fotoboekquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, het valt je ook eens op na 2 jaar
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef GI het volgende:
En tally en n00b. Elkaar opgeilen doe je maar via het fotoboek.
Nou..............quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook daarvoor geldt:
Wat heeft jouw voorkeur.
Hoorde ik wat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef GI het volgende:
En tally en n00b. Elkaar opgeilen doe je maar via het fotoboek.
Met mijn kontquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef GI het volgende:
Ik wil helemaal niet in mijn gedachten hebben hoe Tally op jouw spideyspuitlijmpenis zit.
Met mijn warme plekje danquote:
Tally wil op schootquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Tally laat schroeiplekken achter op spijkerbroek.
Tally moet van mij van schoot af.
Een hot chick dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Maar goed dat je het trouwens even verteld stel je voor zeg dat er van die verhalen komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Ja ach niet iedereen kan daar tegen hequote:
Dat kan ik onze reputaties niet aandoenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar goed dat je het trouwens even verteld stel je voor zeg dat er van die verhalen komen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef GI het volgende:
Weet ik het, je moest op schoot. De aanleiding daarvan ben ik allang weer vergeten. Maar volgens mij (als ik er toch over nadenk) wou jij op schoot nadat er iemand anders al de hele avond op schoot had gezeten. Zij op rechterbeen, Tally op linkerbeen. Ofzo.
Niks mis met meetingsquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Jarno het volgende:
Ja mensen, het is altijd een dolle boel op die meetings hoor.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan ik onze reputaties niet aandoen.
Tegenwoordig ben ik getrouwd en wil ik alleen mijn vrouw op schootquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
Ik ben best een goed alternatief voor op schoot.
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.quote:
De elite meeting was best leuk andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.
En op de derde leerde jij wYPPY kennen zeker ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.
Pas op, je verwijft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef GI het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik getrouwd en wil ik alleen mijn vrouw op schoot.
Ohja! Maar dat was geen FOK! meeting. Vind ik. Dat was gewoon elitair. En we hadden een cultureel doel, de Parade!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
De elite meeting was best leuk anders![]()
Nee, dat was de eerste!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef GI het volgende:
[..]
En op de derde leerde jij wYPPY kennen zeker ?.
Ik volg je, jeweets.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef GI het volgende:
[..]
Want je kent me en weet hoe ik voor de bruiloft was ?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef GI het volgende:
[..]
Want je kent me en weet hoe ik voor de bruiloft was ?
Ik ben als niet vrijgezel naar alle meetingen geweest die ik heb gehadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef GI het volgende:
[..]
Dan is het wel grappig. Maar als niet vrijgezel ben ik welgeteld naar 1 meeting geweest
Juist!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, meets. Op een gegeven moment weet je toch wel met wie je moet afspreken om een leuke avond te hebben.
En dat hou je natuurlijk buiten het forum.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan nog kan je wel een Fok(st)er zomaar in het wild tegenkomen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |