Arma!quote:
Cameltoes zijn niet charmant. Je hoort zoiets niet te zien bij een vrouw, dan heeft ze een maat te klein gekocht.quote:
klopt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:03 schreef jogy het volgende:
Werken is teh shit mên ik word er helemaal vrolijk van.
En je verdient er geld mee. Dat is nog wel het tofste.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:03 schreef jogy het volgende:
Werken is teh shit mên ik word er helemaal vrolijk van.
Ach ja het is niet altijd even mooi. Maar het is ook niet altijd lelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef Chowi het volgende:
Cameltoes zijn niet charmant. Je hoort zoiets niet te zien bij een vrouw, dan heeft ze een maat te klein gekocht.
Ja en jij kan het weten. Harde werker !quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je verdient er geld mee. Dat is nog wel het tofste.
Wat is er allemaal aan het handje meis?quote:
Ja pfoe! Ik ben een heuse workaholic, hm?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en jij kan het weten. Harde werker !
Mee eensch!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja het is niet altijd even mooi. Maar het is ook niet altijd lelijk.
Dat liet je laatst al doorschemeren ja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja pfoe! Ik ben een heuse workaholic, hm?
Ik vind het maar onsmakelijk.quote:
En ik deed nog wel zo mijn best het te verbergen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat liet je laatst al doorschemeren ja.
Onsmakelijk kan ook geil zijn hoor.quote:
Tsjah ik vind ontblote borsten ook mooier , maar een paar welgevormde lippen niks mis mee.quote:
Tja, ik zie het toch liever bedekt of tijdens.quote:
Ha ik had je door !quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik deed nog wel zo mijn best het te verbergen..
Dus jij vindt plasseks ook fijn?quote:
Bedekt is altijd mooier. Dan laat je meer te raden. En dat is tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah ik vind ontblote borsten ook mooier , maar een paar welgevormde lippen niks mis mee.
Och niets bijzondersquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan het handje meis?
Niet helemaal bedekt, overigens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedekt is altijd mooier. Dan laat je meer te raden. En dat is tof.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedekt is altijd mooier. Dan laat je meer te raden. En dat is tof.
Als je alleen een BH aan hebt vind ik het ook bedekt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen burka dragen hoor..
Praat zo moeilijk als mn lippen bedekt zijn
Jij praat met je schaamlippen ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen burka dragen hoor..
Praat zo moeilijk als mn lippen bedekt zijn
Wie niet?quote:
Nou nou.. vooruit... vertel maar aan Ome Les.quote:
jij ?quote:
Well duh..quote:
Gaan we zeiken?quote:
Ik praat sowieso niet. Ik typ enkel.quote:
Als je dat graag wil.quote:
Dat kan niet met jouw cupmaatquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef Ripley het volgende:
Ik roep altijd de associatie "blonde deerne" op![]()
Terwijl ik zo graag een fijn, tenger exotisch bloemetje wil zijn
Misschien wat vaker Hawaii- shirts dragen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef Ripley het volgende:
Ik roep altijd de associatie "blonde deerne" op![]()
Terwijl ik zo graag een fijn, tenger exotisch bloemetje wil zijn
Ome Lesquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou nou.. vooruit... vertel maar aan Ome Les.
quote:
Ow jahoor.... En zelfs wat lekkers als je wilt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ome Les
Mag ik dan op schoot zitten?
En krijg ik dan een kadootje als ik lief ben geweest?
hemel je piemel niet zo op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow jahoor.... En zelf wat lekkers.
Met of zonder slagroom?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow jahoor.... En zelfs wat lekkers als je wilt.
Maar, maar. Als hij jouw oom is, en ik ben zijn moeder.. Wat ben ik dan van jóú?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ome Les
Mag ik dan op schoot zitten?
En krijg ik dan een kadootje als ik lief ben geweest?
Uhm..quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Als hij jouw oom is, en ik ben zijn moeder.. Wat ben ik dan van jóú?
Das niet echt up to date...quote:Het is inmiddels oktober 2004 dus ik zal nog maar even een update je geven qua steekwoorden
Ik ben nog te jong om oma te zijn, weet je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm..
Mijn Oma?
Of hij moet aangetrouwd zijn.. Dan niets..
Ach wat maakt het uit, die tekst leest toch niemandquote:
Neej joh, die laat ik voor zichzelf hemelen.quote:
Wat heeft je voorkeur?quote:
groot- of oud- tante toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Als hij jouw oom is, en ik ben zijn moeder.. Wat ben ik dan van jóú?
IK LEES HET TOCH NET!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, die tekst leest toch niemand
Ligt er aan wat voor lekker ik krijgquote:
Ja maar jij bent niemandquote:
Ook daarvoor geldt:quote:
Zal er maar niet op in gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, het valt je ook eens op na 2 jaar
Ik kom nooit in je fotoboekquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, het valt je ook eens op na 2 jaar
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef GI het volgende:
En tally en n00b. Elkaar opgeilen doe je maar via het fotoboek.
Nou..............quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook daarvoor geldt:
Wat heeft jouw voorkeur.
Hoorde ik wat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef GI het volgende:
En tally en n00b. Elkaar opgeilen doe je maar via het fotoboek.
Met mijn kontquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef GI het volgende:
Ik wil helemaal niet in mijn gedachten hebben hoe Tally op jouw spideyspuitlijmpenis zit.
Met mijn warme plekje danquote:
Tally wil op schootquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Tally laat schroeiplekken achter op spijkerbroek.
Tally moet van mij van schoot af.
Een hot chick dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Maar goed dat je het trouwens even verteld stel je voor zeg dat er van die verhalen komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef GI het volgende:
Begeleidend verhaal.
Meeting.
Utrecht.
Tally wil op schoot.
Ja ach niet iedereen kan daar tegen hequote:
Dat kan ik onze reputaties niet aandoenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar goed dat je het trouwens even verteld stel je voor zeg dat er van die verhalen komen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef GI het volgende:
Weet ik het, je moest op schoot. De aanleiding daarvan ben ik allang weer vergeten. Maar volgens mij (als ik er toch over nadenk) wou jij op schoot nadat er iemand anders al de hele avond op schoot had gezeten. Zij op rechterbeen, Tally op linkerbeen. Ofzo.
Niks mis met meetingsquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Jarno het volgende:
Ja mensen, het is altijd een dolle boel op die meetings hoor.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan ik onze reputaties niet aandoen.
Tegenwoordig ben ik getrouwd en wil ik alleen mijn vrouw op schootquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
Ik ben best een goed alternatief voor op schoot.
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.quote:
De elite meeting was best leuk andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.
En op de derde leerde jij wYPPY kennen zeker ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm. Na drie van die kom-we-gaan-met-z'n-allen-zo-snel-mogelijk-dronken-worden-en-er-daarna-op-fok-enorm-tof-over-doen partijtjes had ik het wel gezien.
Pas op, je verwijft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef GI het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik getrouwd en wil ik alleen mijn vrouw op schoot.
Ohja! Maar dat was geen FOK! meeting. Vind ik. Dat was gewoon elitair. En we hadden een cultureel doel, de Parade!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
De elite meeting was best leuk anders![]()
Nee, dat was de eerste!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef GI het volgende:
[..]
En op de derde leerde jij wYPPY kennen zeker ?.
Ik volg je, jeweets.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef GI het volgende:
[..]
Want je kent me en weet hoe ik voor de bruiloft was ?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:41 schreef GI het volgende:
[..]
Want je kent me en weet hoe ik voor de bruiloft was ?
Ik ben als niet vrijgezel naar alle meetingen geweest die ik heb gehadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef GI het volgende:
[..]
Dan is het wel grappig. Maar als niet vrijgezel ben ik welgeteld naar 1 meeting geweest
Juist!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, meets. Op een gegeven moment weet je toch wel met wie je moet afspreken om een leuke avond te hebben.
En dat hou je natuurlijk buiten het forum.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan nog kan je wel een Fok(st)er zomaar in het wild tegenkomen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |