Die kut is aan het werk man.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef GI het volgende:
Joene ? je bent traag.
Was er hier maar een kut aan het werk ,het is allemaal man volk menquote:
Ik heb hier een heel callcenter met lekkere wijven!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Was er hier maar een kut aan het werk ,het is allemaal man volk men
Pics.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel callcenter met lekkere wijven!
Waarom staat die hendig sjieke fleischcam daar niet opgericht ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel callcenter met lekkere wijven!
Binnenkort ouwe. Binnenkort.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom staat die hendig sjieke fleischcam daar niet opgericht ?
Ik zei al MOETquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Jarno het volgende:
Moer?
Mooie plaatje GIquote:
Ik heb de spits en de metro al uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:29 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, nu eerst even m'n krantje lezen.
Doe maar een liter zwart.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga weer even koffie halen..
Kopje zijn erg klein
Iemand anders nog?
Ja , overigens zag ik vandaag ook ergens een foto van de cameltoe van een of andere tennischick .quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kijkt bij die hockeychick zo onder d'r rokje achterop de spits. w00t!
Whahahahahah ROFLOL , LOSER !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Ik heb lekker écht wat te doen!
Lekker pûh.
scannen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja , overigens zag ik vandaag ook ergens een foto van de cameltoe van een of andere tennischick .
Ik heb nu zo'n halve liter beker!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Whahahahahah ROFLOL , LOSER !
ik 6 lege plastiek bekertjes.quote:
quote:
Whehehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
Joh, wat een half werk. Paris Hilton, die gaat tenminste all the way
[afbeelding]
Nou ik denk zomaar , als ze hem ff scheert en je ziet de rest van het lichaam ook een beetje zo zonder kleren dat het best te doen is heur !quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gadver. Weer die lillike flamoes van Paris.
Whehehe maar het rijdt zo tiefus in de auto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Jarno het volgende:
Op blote voeten lopen roeleert de tering.
Óók op je werk.
Ik heb m'n Jezus-nikes bij me.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe maar het rijdt zo tiefus in de auto.
Oh das wel zwaar okay ! , die ben ik lest kwijt raakt on ze bietsj.quote:
Dit meen je niet he ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Jarno het volgende:
Óók op je werk.
Tuuk wel. Lekker man. Schoenen zijn kut!quote:
Dude, op het werk ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuuk wel. Lekker man. Schoenen zijn kut!
Ik voel me hier helemaal thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:57 schreef GI het volgende:
[..]
Dude, op het werk ?
Thuis ben ik het helemaal met je eens. Maar op het werk...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO NSFW ENZO HE.
Zo hoort het lekker gewoon on ze bietsj aan je kutkrabben !quote:
mis ik hier ff een internet term ?quote:
Je werkt er al lang ?quote:
quote:Definities van NSFW op het Internet:
* Not Suitable/Safe For Work Engels voor: Niet geschikt/veilig voor werk; Niet geschikt om op de werkvloer/tijdens werktijd te bekijken of bezoeken (bijv. een website of afbeelding)
Als ik mn schoenen hier uittrek wordt het hier wel lekker rustig op de afdelingquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef Jarno het volgende:
*met blote voeten wiebelt en wappert*
I knowquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Jarno het volgende:
Óók op je werk.
Thnxquote:
Oef, even een blik toffe Exelsior artiesten opengetrokken zeg! Leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef Ripley het volgende:
Ow ja, J!
Dit lijkt me echt iets voor jou: festival deBeschaving
Eg nie. Op blote voeten lopen is daar echt dé oplossing voor. De mens is niet gemaakt om op schoenen te lopen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik mn schoenen hier uittrek wordt het hier wel lekker rustig op de afdeling
Maar nu is het geen optie meer hoor !quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eg nie. Op blote voeten lopen is daar echt dé oplossing voor. De mens is niet gemaakt om op schoenen te lopen!
Voeten Fetish ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:10 schreef Armageddon het volgende:
*fap fap fap*
Klopt. Daarom heb ik ook altijd last van mijn poten met exzeem. Bij het AZU zeggen ze dat het komt omdat de mens niet ontworpen is om op schoenen te lopen. Ik heb dus oervoeten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eg nie. Op blote voeten lopen is daar echt dé oplossing voor. De mens is niet gemaakt om op schoenen te lopen!
Oh ja neuckbaer !quote:
Sjoe roel du sjit men!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik ook altijd last van mijn poten met exzeem. Bij het AZU zeggen ze dat het komt omdat de mens niet ontworpen is om op schoenen te lopen. Ik heb dus oervoeten.
*trots*
Als ze gebukt voor me stond zou ik hem er wel even inschuiven hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Jarno het volgende:
Paris Hilton is een domme hamsterface muts..
Wat zei je dan beeb?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Tally het volgende:
Toch wel jammer dat er niemand naar me luistert
Oe!quote:
Ben je toch gewend?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Tally het volgende:
Toch wel jammer dat er niemand naar me luistert
Mogguh.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:17 schreef GI het volgende:
Dat regelt NJ allemaal wel.
Ik doe ze alleen ff aan als ik moet pissen. Die tegelvloer hier op de wc vind ik weer net iets té veel van het goede.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Tally het volgende:
* Tally heeft sinds dat ze tapijt op dr kantoortje heeft geen schoenen aan op t werk..
Was van de week zo erg dat ik naar buiten liep zonder schoenen
NORMAAL SCHREEUW IK HET DANquote:
Ja oke.. Doe ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe ze alleen ff aan als ik moet pissen. Die tegelvloer hier op de wc vind ik weer net iets té veel van het goede..
Ook ff Moet ipv Moer.quote:
LOLquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe ze alleen ff aan als ik moet pissen. Die tegelvloer hier op de wc vind ik weer net iets té veel van het goede..
Ik vond het wel een leuke nieuwe uitdrukking: "even het moer erin slijten hoor"quote:
Thnx .quote:
We kunnen hem voorstellen als uitdrukking.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke nieuwe uitdrukking: "even het moer erin slijten hoor"
Blote voeten rijdt beterquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ik heb vorige week ook rondgeklepperd op teenslippers.
Rijdt wel klote in den oto trouwens.
Loser ! , je werk af?quote:
Ik heb een beetje kriebelende veloursbekleding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |