quote:FEYENOORD LIJDT DUBBEL VERLIES IN KATWIJK: 1-0
Feyenoord heeft een nare smaak overgehouden aan de eerste wedstrijd van de voorbereiding. De ploeg van Erwin Koeman verloor in en tegen Katwijk met 1-0, maar het slechtste nieuws was niet de nederlaag. Het uitvallen van Romeo Castelen was daarvoor een te grote domper. De rechtsbuiten lag minuten op de grond na een forse overtreding en ging met een op het oog forse blessure naar de kant. Benjamin De Ceulaer, Stein Huysegems, Theo Lucius en Jeffrey Altheer debuteerden in de eerste helft. Joonas Kolkka mocht zijn eerste minuten in Feyenoord 1 na rust maken. Dirk Kuyt, die zich pas maandag in Rotterdam-Zuid hoeft te melden, nam in ‘zijn’ Katwijk als toeschouwer plaats op de bank bij Feyenoord.
Motivatie was niet de factor die Feyenoord in de eerste 45 minuten van de voorbereiding parten speelde. De flankspelers Stein Huysegems en Benjamin De Ceulaer werkten zich een ongeluk, wat ook van de overige negen Feyenoorders kon worden gezegd. Dat de Rotterdammers desondanks bepaald geen indruk maakten in het eerste bedrijf had alles te maken met het gebrek aan mechanismen. De ploeg die pas sinds zaterdag in training is, startte met vier debutanten en daarmee automatisch zonder één linie die als ingespeeld kon worden gekwalificeerd.
Na een weinig gevaarlijke vrije trap van Pierre van Hooijdonk was het Katwijk dat voor een verrassing zorgde. De zaterdaghoofdklasser nam brutaal de voorsprong na een slippertje van Jeffrey Altheer. De verdediger liet zijn man lopen, waarmee hij Erwin Verkuijlen onbedoeld een schotmogelijkheid verschafte. Lodewijks redde knap op de inzet, maar was kansloos op de rebound van Van Ommeren: 1-0.
Feyenoord herpakte zich enigszins. De Ceulaer had kort erna de kans om voor 1-1 te zorgen. De Belg leek dat ook te doen toen Van Hooijdonk de bal met het hoofd teruglegde. Een spectaculaire redding van doelman Martijn Middelbeek voorkwam dat de ploeg van Koeman langszij kwam. Hofs schoot vlak voor rust nog op doel, maar de precisie ontbrak.
Met elf nieuwe spelers in het veld startte Feyenoord voortvarend aan de tweede helft. De dreiging van de Rotterdammers kon grotendeels op het conto worden geschreven van Romeo Castelen, die op rechts voor het nodige gevaar zorgde. Bij één van zijn acties had Lorenzo Davids de 1-1 voor intikken, maar het talent kwam verkeerd uit met zijn passen en schoot onfortuinlijk naast.
Het Rotterdamse aanvalsspel begon zich steeds meer rondom het strafschopgebied van Katwijk te concentreren. Toch duurde het lang voordat de Katwijkse defensie echt werd verontrust. Dat moment volgde tien minuten voor tijd toen Derijck de voorzet van De Guzman bijna tot doelpunt promoveerde.
Feyenoord stevende op een nederlaag af, maar daar zullen weinigen zich na afloop echt om hebben bekommerd. Daarvoor was het uitvallen van Romeo Castelen in de slotfase te zeer een domper. De rechtsbuiten werd hard onderuit geschoffeld door Peter van Schie en bleef minutenlang liggen. Na verzorger Gerard Meijer en clubarts Robbart van Linschoten spoedde ook Koeman en de rest van de technische staf zich naar de zichtbaar pijn lijdende Castelen. De aanvaller kon uiteindelijk zelf de kleedkamer bereiken, maar zijn gelaatsuitdrukking en moeizame manier van lopen beloofden weinig goeds. De 1-0 nederlaag stond er nadrukkelijk bij in de schaduw.
VV Katwijk – Feyenoord 1-0
Scoreverloop:
22’ 1-0 Van Ommeren
Opstelling Feyenoord
Eerste helft: Lodewijks; Collen, Vlaar, Altheer, Drenthe; Hofs, Abubakari, Lucius; De Ceulaer; Van Hooijdonk en Huysegems.
Tweede helft: Ekramy; Greene, Derijck, Bahia, Mtiliga; Sammuel, De Guzman, Davids; Castelen (85’ Biseswar), Boussaboun en Kolkka.
Alsof een oefenpotje hun wat boeitquote:
Castelen heeft naar het zich laat aanzien een ernstige blessure opgelopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er mis met Castelen?
had je eens eerder deze topics moeten volgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Moeten jullie supps. niet vraagtekens zetten bij het aan- en verkoopbeleid van jullie cluppie?
Mwa, ik probeer deze club zoveel mogelijk te mijden. Maar ik moest posten aangezien er vanavond iets opvallends gebeurdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had je eens eerder deze topics moeten volgen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:50 schreef BB-King het volgende:
Als ik Feyenoord was, zou ik die Van Ommeren contracteren!
Een speler die een doelpunt kan scoren!
Ja man laten we de trainer ontslaan op een oefenpotje..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:52 schreef daaaaan het volgende:
Erwins ontslag weer ietsje dichterbij![]()
![]()
Al zegt een oefenpotje niet zo heel veel natuurlijk.
Dit en TVPquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff waarom zijn er toch nog zoveel mongolen voor Feijenoord..
Wij winnen ieder jaar het toernooi van Maspalomasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja man laten we de trainer ontslaan op een oefenpotje..
Straks hebben ze in 020 een europees aangeschreven toernooi, winnen ze ook ieder jaar! Waarom wij niet![]()
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen maar dat Feyenoord toch geen prijzen wint zolang Erwin en die kale er zitten. Slappe zakken zonder ambities. Verliezen is kut, en dit zegt niet veel, maar het enige voordeel is dat als we vaker verliezen iedereen nu al de realiteit ziet, dan in ipv de laatste 7 wedstrijden van het seizoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja man laten we de trainer ontslaan op een oefenpotje..
Van Arsenal of Barca verliezen is wat anders dan van Katwijk.quote:Straks hebben ze in 020 een europees aangeschreven toernooi, winnen ze ook ieder jaar! Waarom wij niet![]()
Vraag ik me ook wel eens af als ik die mensen hier zie posten dat ze liever Bosschaart dan de Cler en liever Boussabon of Paauwe dan Defour zienquote:Pfff waarom zijn er toch nog zoveel mongolen voor Feijenoord..
Of is dit niet realistisch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
*realismemodus*
Ik ga hier als Ajacied niet flauw zitten lachen of provoceren, maar dit is wel heel erg...
Misschien moet je er niet al te veel waarde aan hechten, maar er stond een best 'sterke' opstelling... Ik voorzie, en dat is niet alleen op basis hiervan, weer een zoveelste dramaseizoen voor jullie...
Qua supporters is Feyenoord nog altijd met ruime afstand de tweede club van Nederland, maar sportief moet ik toch echt zeggen dat jullie al jaaaaren een subtopper zijn.
*/realismemodus*
Dat weet hij dondersgoed hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
we hebben er maar 2 urquahart
hoeveel hebben we er? 1 of 2?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef Urquhart het volgende:
Geen man over boord, als straks alle wk-gangers terugkomen zal het wel weer gaan lopen
De eerste en tweede play-off wedstrijd of de eventuele kampioenswedstrijd, die telt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef Staanplaats het volgende:
20 augustus, Groningen uit..dat telt.
Dat er blijkbaar geen zak van het team kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef Beschouw het volgende:
Wat zegt zo'n oefenpotje nou?
Komt die wedstrijd live op TV of is het nog niet bekend?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef chrisgyan het volgende:
We moeten dit ook niet gaan dramatiseren. Feyenoord wint oefenpotjes nooit makkelijk en heeft wel eens vaker van amateurploegjes verloren of gelijkgespeeld.
En als ze volgende maand in een kolkende Kuip Mourinho en zijn mannen verslaan, zijn we ineens weer kampioenskandidaat.
We zien het in de competitie wel.....
Dat hoop ik niet...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Komt die wedstrijd live op TV of is het nog niet bekend?
Was tegen Haarlemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef opinionr het volgende:
*Ook realisme modus
Als Ajacied trek ik ook geen enkele conclusie aan deze uitslag.
Ajax speelde in de winterstop ook nog gelijk tegen katwijk, met in de basis Klaas Jan.
Zegt toch geen drol zo'n oefenpot.
Niks, maar lachwekkend is dit resultaat wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef Beschouw het volgende:
Wat zegt zo'n oefenpotje nou?
hij is uit vormquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom zat Kuijt op de bank?
vrij van wk geen bank zelfsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Ricky_ het volgende:
Waarom zat Kuijt op de bank?
Statistisch gezien komt jullie moment weer dichterbij, maar ik constateer nu nog een hemelsbreed verschil in kwaliteit met AZ, Ajax en PSVquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef renz0r het volgende:
Wij worden gewoon landskampioen en / of winnen de beker
nee idd.. Landskampioentjes..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zeker is in ieder geval dat ze mee zullen doen aan de play-offs volgend seizoen![]()
Alsof je dat nu al kunt zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Statistisch gezien komt jullie moment weer dichterbij, maar ik constateer nu nog een hemelsbreed verschil in kwaliteit met AZ, Ajax en PSV![]()
Daar zit wat in...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Alsof je dat nu al kunt zeggen
Liever dat we nu wat oefenpotjes verliezen, dan denken ze tenminste niet dat het wel goedkomt en kan er nog ingegrepen worden.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar zit wat in...
binnen 24 uur heeft Feyenoord zich spectaculair versterkt met Yildirim en N'Kufo![]()
Ik denk niet dat Yildirim veel beter is dan Castelen, maar ja, als die laatste ernstig geblesseerd is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar zit wat in...
binnen 24 uur heeft Feyenoord zich spectaculair versterkt met Yildirim en N'Kufo![]()
quote:ROMEO CASTELEN: ‘HET VALT GELUKKIG MEE’
De taferelen na de overtreding op Romeo Castelen deden het ergste vermoeden. De rechtsbuiten lag lang op de grond, wat Koeman ertoe bracht bezorgd het veld over te steken. Met een van pijn vertrokken gezicht strompelde Castelen naar de kleedkamer, waar de ernst van de blessure bleek mee te vallen. ‘Het is een kneuzing aan de enkel, ik denk dat ik er een paar dagen last van heb, aldus de rechtsbuiten. Dat bericht zorgde voor opluchting in het Feyenoord-kamp, maar meer ook niet. ‘Want we hebben vanavond wel verloren. En verliezen van amateurs wil je natuurlijk nooit’, aldus Erwin Koeman.
Dat Feyenoord ten onder ging tegen een hoofdklasser stak bij Koeman. ‘Dat gaat je boven de pet, dat is moeilijk te accepteren’, aldus de trainer, die ook weer niet al te zwaar aan de verliespartij tilde. ‘We moeten ons nu niet gek laten maken. Aan een 1-0 nederlaag heb je tijdens een voorbereiding meer dan aan een 20-0 overwinning. De jongens zijn erg teleurgesteld, wat ik als goed teken beschouw. We gaan nu gewoon door, we hebben nog hele reeks oefenwedstrijden te spelen.’
Feyenoord speelde een zeer matige eerste helft, waarin Katwijk bepaald niet tegen de verhouding in de voorsprong nam. Koeman: ‘Voetbal draait om initiatief, inzicht en durven voetballen. Dat ontbrak eraan in de eerste helft. Het was heel onwennig. Daar stond een betere tweede helft tegenover. Het begin was prima. Daarna werd er aan Katwijkse zijde veel gewisseld en lag het spel regelmatig stil. Dat is moeilijker te beoordelen. Maar duidelijk is dat er nog veel werk is te doen.’
Dat is inderdaad een goed teken, dat ze teleurgesteld waren...nu is het lek boven en wordt Feyenoord alsnog kampioenquote:
¤10,- bij de fanshop, verschijnt 12 augustus. Je kan hem vanaf 1 augustus reserveren geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
Brengt Feyenoord ook een DVD uit van afgelopen wedstrijd? Zo ja, hoeveel zal hij ongeveer kosten?
Hij zal vanaf volgende week woensdag beschikbaar zijn en aangeboden worden bij 2 pakken cornflakes van het merk Kelloggquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
Brengt Feyenoord ook een DVD uit van afgelopen wedstrijd? Zo ja, hoeveel zal hij ongeveer kosten?
Hun enige bestaansrechtquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
DVD's uitbrengen gaat nog eens de core business van Feyenoord worden, als dat het al niet is.
Amen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:10 schreef Cart_man het volgende:
Joodjes hebben hun pleziertje weer gehad, doei.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor
Heerlijk om van je werk af te komen en op TT te zien dat Katwijk te sterk is voor voor feyenoort![]()
En als Ajax een keer verliest ben jij de eerste om ze keihard uit te lachen in het Ajaxtopic, nietwaar?quote:
jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als Ajax een keer verliest ben jij de eerste om ze keihard uit te lachen in het Ajaxtopic, nietwaar?
Nou, niet zeiken dan.quote:
Zolang er geld aan verdiend wordt...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef devv05 het volgende:
Die DVD grap is nou wel een beetje leuk geweest. Denk dat ze bij fnoord hun lesje wel geleerd hebben en zoiets niet gauw nog een keer zullen doen
Wat nog meer danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:48 schreef daaaaan het volgende:
. In zijn eerste seizoen won hij met de Rotterdammers meteen het landskampioenschap en daar kwamen later onder andere nog de Johan Cruijffschaal (1999) en de UEFA Cup (2002) bij.
ach ja, ik hecht niet al te veel waarde aan oefenwedstrijden, ik kon er zelfs wel om grinnikken dat mijn Feyenoord van fuckin' Katwijk verloor, maar boeiuh. Het stelt niets voor, ik bedoel, zo vaak win je met 20 -0, word je dan kampioen? En kijk eens naar de voorbereiding van onze Oosterburen, dikke lul drie bierquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor
Heerlijk om van je werk af te komen en op TT te zien dat Katwijk te sterk is voor voor feyenoort![]()
Er zijn nog steeds idioten die vorig jaar een topseizoen vonden omdat er 2 keer van Ajax gewonnen werd hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat de fnoord aanhang het woord DVD inmiddels ook niet meer aan kan horen.
nu kick je iemand hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds idioten die vorig jaar een topseizoen vonden omdat er 2 keer van Ajax gewonnen werd hoor
ga jij ook voor rust weg of blijf je nog 10 minutenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik krijg nog een dvd omdat ik een seizoenskaart heb !
En die werden derde, ik weet niet of je daar als doelstelling genoegen mee neemtquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach ja, ik hecht niet al te veel waarde aan oefenwedstrijden, ik kon er zelfs wel om grinnikken dat mijn Feyenoord van fuckin' Katwijk verloor, maar boeiuh. Het stelt niets voor, ik bedoel, zo vaak win je met 20 -0, word je dan kampioen? En kijk eens naar de voorbereiding van onze Oosterburen, dikke lul drie bier![]()
Dat is best wel kansloos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds idioten die vorig jaar een topseizoen vonden omdat er 2 keer van Ajax gewonnen werd hoor
euhquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:09 schreef WEST het volgende:
[..]
ga jij ook voor rust weg of blijf je nog 10 minuten![]()
Hadden ze een goed seizoen dan...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over tot de orde van de dag lijkt me, een slecht resultaat in een oefenpotje zegt weinig. Vorig jaar hadden ze er ook zo een tussen zitten.
Feyenoord - Chelseaquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef Trancelocator het volgende:
Vorig seizoen hadden ze ook problemen tegen de kleine clubs en dat lijkt zich nu door te gaan zetten.
Tot en met speelronde 34 best wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hadden ze een goed seizoen dan...
Waar staat dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:25 schreef daaaaan het volgende:
Koeman gaat Mtilliga weer een kans geven
Die man is echt een ramp
Weg met jou. Irritant kutventje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:44 schreef daaaaan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article465596.ece
,,Royston mag het nu laten zien, net als Patrick Mtiliga die ook weer helemaal terug is.’’weg met Koeman!
Zie liever Been, als ie een beetje presteert met NEC.
Hij zet zich tenminste wel in .. Kan je van sommige niet zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:25 schreef daaaaan het volgende:
Koeman gaat Mtilliga weer een kans geven
Die man is echt een ramp
hmm tja, ik zie het liever als dat ze zwaar boven verwachting presteerdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
En die werden derde, ik weet niet of je daar als doelstelling genoegen mee neemt
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij zet zich tenminste wel in .. Kan je van sommige niet zeggen.
Drenthequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...
Kom op, het is de voorbereiding, iedereen een kans geven enzo. Wat heeft Been dan nu al gepresteerd (natuurlijk een echte Feyenoorder, maar geen garantie voor succes). Het elftal is vorig jaar echt wel gegroeid vergeleken met het jaar daarvoor, Koeman is echt geen slechte trainer hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:44 schreef daaaaan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article465596.ece
,,Royston mag het nu laten zien, net als Patrick Mtiliga die ook weer helemaal terug is.’’weg met Koeman!
Zie liever Been, als ie een beetje presteert met NEC.
Ja, maar Mtiliga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef chrisgyan het volgende:
Iedereen die het toernooi van Toulon afgelopen zomer gezien heeft, heeft kunnen zien dat Roysten Drenthe de beste speler van Nederland was. Dus volkomen terecht dat hij een kans krijgt zich te bewijzen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
Commentaar van Dirk Kuyt op Rijnmond vanochtend:
'Ik heb hier nog nooit verloren, dus ik ben teleurgesteld in mijn collega’s. Het is sowiezo schandalig als je van een amateurploeg verliest, dat kan absoluut niet. Soms is het ook goed om te zien waar de zwakheden liggen in het team en daar zullen zaken aan moeten veranderen.'
ja hoor, want zo is Dirkquote:Denk dat Dirk gisteravond gelijk Rob Jansen gebeld heeft![]()
Het zou van invloed kunnen zijn op zn beslissing om wel of niet te blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
'Ik heb hier nog nooit verloren, dus ik ben teleurgesteld in mijn collega’s. Het is sowiezo schandalig als je van een amateurploeg verliest, dat kan absoluut niet. Soms is het ook goed om te zien waar de zwakheden liggen in het team en daar zullen zaken aan moeten veranderen.'
Denk dat Dirk gisteravond gelijk Rob Jansen gebeld heeft![]()
Hij is in ieder geval weer verzekerd van een basisplaats.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het zou van invloed kunnen zijn op zn beslissing om wel of niet te blijven natuurlijk.
Ik ben het gewoon eens met Dirk eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
quote:Beste Marcel,
Hartelijk dank voor je bericht. Op dit moment ben ik op reis en kan vanwege een te langzame verbinding de site www.fr-fotopage.nl niet bezoeken.
Omdat ik al een aantal jaren niet meer verantwoordelijk ben voor de dagelijkse gang van zaken, wordt het geven van commentaar overgelaten aan de directie. Uitsluitend incidenteel en als situaties daar in het belang van de club aanleiding toe geven, geef ik extern commentaar.
Ik ga er vanuit dat hiervoor begrip is.
Vriendelijke groet en zal zodra ik weer in de “bewoonde” wereld ben de site bezoeken.
Jorien Van den Herik
zal blijken he...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn jullie nou blij met Huysegems?
We bouwen het rustig op he....dit was nog maar een oefenpotje...strax in de CL...euuuh....rechterrijtje gaan we pas echt losquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn de Ajaciedjes mild voor ons. Had een topic vol met "Feyenoord
"-reacties verwacht, valt mee
.
feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn de Ajaciedjes mild voor ons. Had een topic vol met "Feyenoord
"-reacties verwacht, valt mee
.
Dan zul je van club moeten switchen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...
Euh .. Sjah.. Dan tieft'ie toch gewoon op?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
quote:De blessure van Romeo Castelen leek dinsdagavond ernstiger dan die uiteindelijk was. De rechtsbuiten van Feyenoord bleef in het verloren oefenduel met Katwijk na een harde charge lang op de grond liggen, maar hij zal slechts een week van de voorbereiding missen.
"Het is een kneuzing aan de enkel, ik denk dat ik er een paar dagen last van heb", zo vertelt Castelen op de officiele website van Feyenoord.
In je dromen, ja.quote:
Zit niet echt te wachten op elf spelers met een bloed aan de paal mentaliteit. Grootste gedeelte mag er uit bestaan, niet allemaal. Moeten op zijn minst nog spelers tussen zitten die iets meer dan alleen een vechtersmentaliteit met zich meebrengen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zul je van club moeten switchen.
Ik hoef niet eens goede spelers, spelers met inzet.. Die er vol voor gaan..
Bloed aan de paal mentaliteit ..
Met zulk soort spelers zijn wij ook kampioen geworden, kwalitatief zijn we altijd minder geweest dan ajax en psv.. Maar we waren altijd "Sterker Door Strijd".
quote:,,Ik zie een paar jongens rondlopen die het niet waard zijn om voor Feyenoord te voetballen. Ze beseffen niet wat dat betekent. Ik ben echt kwaad.''
Bron: De Gelderlander.quote:,,Ik wil niet van Katwijk verliezen, vroeger niet, nu niet. Schandalig!''
begint er op te lijkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Die vertrekt, joh.
Ik ben er nog niet zo zeker van. Dit heeft ie vorig jaar ook al een aantal keer geroepen. Denk wel dat jullie 'm nog hard nodig gaan hebben. Wie moet anders de ploeg op sleeptouw gaan nemen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Die vertrekt, joh.
Misschien dat ie nog in onderhandeling is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef Nellid het volgende:
tsja, had ie niet zo'n lange vakantie moeten nemen en gewoon mee moeten voetballen
Ik snap alleen niet waaroim we moeten wachten tot de 24ste... Ik bedoel, je weet of je weg wilt of niet. Daar veranderen 2 weken echt niets aan. En als er een grote club geinteresseerd is had t nu toch al zo'n beetje bekend moeten zijn lijkt me.
Op basis van wat hij tot nu toe voor jullie club heeft betekend heeft hij wel het recht daartoe, niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die af en toe een beetje moe wordt van het vingertje van Kuijt na een wanprestratie?Hij speelt zelf ook niet altijd geweldig (nu heeft ie helemaal niet gespeeld, maar oké).
Ik heb het niet in ieder geval. Hij heeft toch gewoon gelijk? Als het onterecht zou zijn ok, maar hij zegt zelf ook vaak zat dat z'n eigen optreden niet goed was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die af en toe een beetje moe wordt van het vingertje van Kuijt na een wanprestratie?Hij speelt zelf ook niet altijd geweldig (nu heeft ie helemaal niet gespeeld, maar oké).
en dan gaat Pauwe ook nog wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hadden we er daar nog maar wat meer van...
Kan jij niet weer terug naar dat hol waar je uit komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
en dan gaat Pauwe ook nog weg![]()
of wacht....oh nee....die vind zichzelf erg goed
Dat zeg ik: je miste mequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan jij niet weer terug naar dat hol waar je uit komt?
precies, en het is ook volkomen terechtquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik heb het niet in ieder geval. Hij heeft toch gewoon gelijk? Als het onterecht zou zijn ok, maar hij zegt zelf ook vaak zat dat z'n eigen optreden niet goed was.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zul je van club moeten switchen.
Ik hoef niet eens goede spelers, spelers met inzet.. Die er vol voor gaan..
Bloed aan de paal mentaliteit ..
Met zulk soort spelers zijn wij ook kampioen geworden, kwalitatief zijn we altijd minder geweest dan ajax en psv.. Maar we waren altijd "Sterker Door Strijd".
Ow?quote:
nee, jullie zijn feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow?
Wij hebben altijd de beste spelers gehad?
Das...ff tellen hoor.....7 jaar terugquote:In '98/'99 wonnen we ...
Het is bullshit dat "wij" (spreek voor jezelfquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow?
Wij hebben altijd de beste spelers gehad?
Tijdens de UEFA Cup was onze selectie, kwalitatief beter dan Inter/Dortmund/PSV?
In '98/'99 wonnen we ook niet op kwaliteit, maar meer omdat we een hechte groep hadden die voor elkaar wilden vechten ...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee, jullie zijn feyenoord
[..]
Das...ff tellen hoor.....7 jaar terug![]()
welke geruchten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef chrisgyan het volgende:
Volgens verschillende geruchten zou Pascal Bosschaart geen deel meer uitmaken van de A-selectie.
Gisteren niet gespeeld (terwijl 23 man gebruikt) en ook op het trainingsveld niet te zien. Heeft geen blessure.
Zelfde geldt overigens voor Pardo, Gyanen Biseswar.
Je hoort wel is wat van langs het trainingsveld. Daarom zijn het ook geruchtenquote:
je bron is dus die oude mannetjes daar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Je hoort wel is wat van langs het trainingsveld. Daarom zijn het ook geruchten
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de jodenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is bullshit dat "wij" (spreek voor jezelf) alleen maar vechters willen zien die er voor gaan en dat "we" geen kwaliteit hebben. Ik mag dat toch wel willen?
Als jij alleen maar vechters wil zien, ga je maar naar de Engelse derde divisie ofzo
Dit heb ik nou gemist aan fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef Nellid het volgende:
*weg* is op naar je eigen topic joh
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de joden![]()
en (kluivert)quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
![]()
Probeer het maar bij AZ, die nemen 'supporters' van elke club aan.
Bosschaart is nog altijd beter dan Mtiliga, Pardo kan je nog wel eens op creativiteit betrappen en Gyan klaagt nooit. Biseswar schijnt een talent te zijn. Ik zou het niet slim vinden, maar dus ook niet ergquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef chrisgyan het volgende:
Volgens verschillende geruchten zou Pascal Bosschaart geen deel meer uitmaken van de A-selectie.
Gisteren niet gespeeld (terwijl 23 man gebruikt) en ook op het trainingsveld niet te zien. Heeft geen blessure.
Zelfde geldt overigens voor Pardo, Gyanen Biseswar.
Gyan krijgt te veel geld, verkoop maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bosschaart is nog altijd beter dan Mtiliga, Pardo kan je nog wel eens op creativiteit betrappen en Gyan klaagt nooit. Biseswar schijnt een talent te zijn. Ik zou het niet slim vinden, maar dus ook niet erg
inderdaad, kost teveelquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gyan krijgt te veel geld, verkoop maar
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de joden![]()
Hetzelfde figuur als dat jij bent die mij zegt dat ik naar de Engelse derde divisie moet om werkers te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar de joden moet als ik gewoon normale voetballers wil zien?
Met 11 werkers in het veld word je geen kampioen. Noem mij eens een Feyenoord wat elf werkers had en kampioen werd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hetzelfde figuur als dat jij bent die mij zegt dat ik naar de Engelse derde divisie moet om werkers te zien.
Man, net of het nu allemaal zo slecht is ... Huilies altijd![]()
93-94 ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met 11 werkers in het veld word je geen kampioen. Noem mij eens een Feyenoord wat elf werkers had en kampioen werd.
toen bestond het elftal voornamelijk uit werkers jaquote:
Er spelen nu normale voetballers bij Feijenoord, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar de joden moet als ik gewoon normale voetballers wil zien?
ouder en wijzer, je weet toch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zie wel dat cart de afgelopen jaren wat rustiger is geworden![]()
Het loopt triest met hem af, Pascal Bosschaartquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Mogen weg:
Maikel Aerts
Chris Gyan
Karim Saidi
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
Diego Biseswar
Ali Boussaboun
Misschien is Sparta iets voor hem...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het loopt triest met hem af, Pascal Bosschaart
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Bosz/Woerts.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
DIt zouw ik doen
weg
Maikel Aerts
Chris Gyan
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
Ik kan me nog die prachtige goal herinneren van Pardo bij Newcastle uit. Wat een grote toekomst had hij voor zich.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
DIt zouw ik doen
weg
Maikel Aerts
Chris Gyan
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Bosz/Woerts.
dat was wel zo'n beetje z'n toppuntquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik kan me nog die prachtige goal herinneren van Pardo bij Newcastle uit. Wat een grote toekomst had hij voor zich.
Ja klopt, maar het was meer gericht op het "Ik wil alleen maar vechters"quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er spelen nu normale voetballers bij Feijenoord, wat dacht jij dan?
fan-tas-tisch, iedereen fluitend de boot opquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef gitaarsnaar het volgende:
is het elftal zo afhankelijk van Kuijt?
Biseswarquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je bron is dus die oude mannetjes daar?
zou wel beter zijn trouwens, behalve Biseswar
kan wel zijn, maar hij kan goed voetballenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
BiseswarDie gozer heeft een instelling van jan lek mien de zak
Complementeer hem eens met het goede technische beleid van het laatste jaar en vermeld er gelijk bij dat ze bij Feijenoord eens wat duidelijker moeten worden over de situatie van de club, omdat de supporters beginnen, wat zeg ik, al aan het morren zijn over het aankomende kutseizoen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, Woerts weer een mail gestuurd voor opheldering.
Hij vertelde mij laatst in een mail dat Feyenoord alleen nog maar spelers aan gaan trekken als ze overtuigd zijn van hun kwaliteiten, omdat ze het geld maar 1x uit konden geven.
Nu keek ik net een filmpje over Defour op vi.nl. Daarin zegt hij dat Feyenoord geen vaart in de onderhandelingen had. Dat zou dus betekenen dat ze overtuigd waren van Defour, want anders starten ze geen onderhandelingen. Maar waarom moet het dan zo traag? Ik heb bij Feyenoord altijd het gevoel dat het traag gaat met onderhandelen.
Niet dat ik Defour wilde hebben hoor....
Ik had gedacht dat na de komst van Jansen het beter zou gaan, maar ze gaan op hetzelfde spoor verder.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Complementeer hem eens met het goede technische beleid van het laatste jaar en vermeld er gelijk bij dat ze bij Feijenoord eens wat duidelijker moeten worden over de situatie van de club, omdat de supporters beginnen, wat zeg ik, al aan het morren zijn over het aankomende kutseizoen.
Onzin.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat na de komst van Jansen het beter zou gaan, maar ze gaan op hetzelfde spoor verder.
Wat is er veranderd dan? Ze gingen saneren, maar er lopen nog steeds 20 spelers rond die Feyenoord onwaardig zijn. Denk je dat ze na het saneren leuke spelers kunnen kopen omdat er geld over is, blijkt dat dat geld niet beschikbaar word voor transfers dus gaan ze maar spelers als Kolka aantrekken.quote:
Denk je dat alles even in een jaartje is gedaan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Ze gingen saneren, maar er lopen nog steeds 20 spelers rond die Feyenoord onwaardig zijn. Denk je dat ze na het saneren leuke spelers kunnen kopen omdat er geld over is, blijkt dat dat geld niet beschikbaar word voor transfers dus gaan ze maar spelers als Kolka aantrekken.
Dus weer een overgangsjaar? Mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk je dat alles even in een jaartje is gedaan?
Hahahaha, laat ook maar. Ga er niet eens meer over in discussie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus weer een overgangsjaar? Mag toch hopen van niet![]()
hihiquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:06 schreef manny het volgende:
Kunnen jullie mij toevoegen aan de OP van deze serie ? Ik ga niet elke wedstrijd, maar als ik kom zit ik in vak GG.
Je denkt dat je na 7 seizoenen praktisch kut ineens in een jaar door een technisch adviseur aan te stellen genoeg geld hebt en het scoutingsvermogen en het onderhandelingsvermogen, plus aantrekkingskracht om weer tot een topselectie te komen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sommige mensen denken inderdaad dat het in een mum van tijd wel even goed komt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je denkt dat je na 7 seizoenen praktisch kut ineens in een jaar door een technisch adviseur aan te stellen genoeg geld hebt en het scoutingsvermogen en het onderhandelingsvermogen, plus aantrekkingskracht om weer tot een topselectie te komen?
Als Feyenoord ooit nog kampioen denkt te worden, is elk jaar een overgangsjaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt, maar die vertrekt, helemaal na gisterquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als Feyenoord ooit nog kampioen denkt te worden, is elk jaar een overgangsjaar.
En je hebt gelijk: Feyenoord saneert alle ouwe shit weg, maar als je dan daarna doodleuk Kolkka, Huysegems en Lucius bij de reserves van andere clubs komt ophalen, kom je geen stap verder.
Van welke spelers van Feyenoord zouden AZ, Ajax en PSV nu nog wakker moeten liggen?![]()
Ik wacht nog steeds op theo janssenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie geen aanknopingspunten waar aan ik kan zien dat het de goede kant op gaat. Ze zijn nog steeds zo traag met onderhandelen als voorheen.
Daar zijn ze ook al 3 jaar mee bezig, maar telkens komt er niks vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op theo janssen
Het gaat dus klote met Feijenoord omdat ze niet snel genoeg onderhandelen. Tuurlijk, joh.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie geen aanknopingspunten waar aan ik kan zien dat het de goede kant op gaat. Ze zijn nog steeds zo traag met onderhandelen als voorheen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op theo janssen
Een beetje daadkracht is nooit verkeerd. Als Feyenoord wat sneller had gehandelt dan had waarschijnlijk Defour bij ons getekent, hij geeft zelf aan dat Feyenoord te traag was met onderhandelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat dus klote met Feijenoord omdat ze niet snel genoeg onderhandelen. Tuurlijk, joh.
[..]
Dat blijkt toch wel een spel te zijn geweest met Genk en Standaardquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een beetje daadkracht is nooit verkeerd. Als Feyenoord wat sneller had gehandelt dan had waarschijnlijk Defour bij ons getekent, hij geeft zelf aan dat Feyenoord te traag was met onderhandelen.
ik noem een vlaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:22 schreef RedGuy het volgende:
Flikker toch op met die Defour, hebben we toch helemaal niet nodig, zo'n gozer die voor ajax wilde spelen.. Liever spelers die Feyenoord uitstralen, zoals Lucius.
En die gloryhunters die nu gaan roepen om het ontslag van Koeman kunnen al helemaal de tyfus krijgen want die zaten vorig seizoen nog te roepen wat voor held het was ...
Scheld me maar uit voor jood en wens me maar allerlei ziektes, maar vorig seizoen en het komend seizoen zullen we hoogstwaarschijnlijk een normaal seizoen draaien. Het is voor ons een tussenseizoen als we een prijs winnen, want zo vaak gebeurt dat niet meer...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Biseswar moet oppleuren met die kut instelling van hemquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het juist wel meevallen met de selectie. Er zijn maar een paar plekken die echt te zwak zijn, de rest is gewoon prima. Bahía, Greene, Lucius, Vlaar, De Guzman, Hofs, Kuijt... Prima spelers toch? En dan heb je ook nog de talenten zoals Biseswar en Drenthe. Als er de juiste aankopen worden gedaan vind ik het best een goed elftal. Jammer dat die aankopen vaak uitblijven. Maar het is veel minder middelmaat dan onder Gullit!
Oh, jij hebt Derksen ook een keer wat horen roepen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Biseswar moet oppleuren met die kut instelling van hem![]()
Ja Jansen had er gewoon 54 moeten uitpleuren, waarvan die de helf niet aan de straatstenen kwijt kan. En het liefst hadden we dan nog maar 7 man gehad waarmee we verder gingen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Ze gingen saneren, maar er lopen nog steeds 20 spelers rond die Feyenoord onwaardig zijn. Denk je dat ze na het saneren leuke spelers kunnen kopen omdat er geld over is, blijkt dat dat geld niet beschikbaar word voor transfers dus gaan ze maar spelers als Kolka aantrekken.
Het zijn best goeie spelers allemaal, maar gewoon niet de kwaliteit van een toekomstig kampioenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het juist wel meevallen met de selectie. Er zijn maar een paar plekken die echt te zwak zijn, de rest is gewoon prima. Bahía, Greene, Lucius, Vlaar, De Guzman, Hofs, Kuijt... Prima spelers toch? En dan heb je ook nog de talenten zoals Biseswar en Drenthe. Als er de juiste aankopen worden gedaan vind ik het best een goed elftal. Jammer dat die aankopen vaak uitblijven. Maar het is veel minder middelmaat dan onder Gullit!
Wat heeft Derksen dan gezegt??quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt Derksen ook een keer wat horen roepen.
Vind het wel meevallen. De verdediging is op papier behoorlijk sterk, aanval ook. Middennveld blijft een zorgenkindje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Het zijn best goeie spelers allemaal, maar gewoon niet de kwaliteit van een toekomstig kampioen
Het valt ook wel mee, alleen meevallen is niet genoeg om de concurrentie met Ajax, AZ en PSV aan te kunnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. De verdediging is op papier behoorlijk sterk, aanval ook. Middennveld blijft een zorgenkindje.
Ik vind zou als Ajacied alleen Kuijt en misschien Hofs in continue goede doen waardig vinden bij mijn club.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
Niet eens zo'n gek idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gerucht:
Als Kuijt vertrekt gaat Feyenoord in onderhandeling met Kezman...
Nog zo'n "echte" feyenoorderquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gerucht:
quote:Dirk Kuyt is niet te spreken over zijn ploeggenoten bij Feyenoord. De Rotterdammers gingen gisteren met 1-0 onderuit bij de amateurs van Katwijk. Kuyt deed nog niet mee met Feyenoord omdat hij nog rust krijgt van trainer Erwin Koeman.
De aanvaller vindt het een schande dat zijn club verloor. Kuyt komt uit Katwijk en is vooral boos omdat hij vroeger bij Quick Boys speelde. Quick Boys en Katwijk zijn namelijk aartsrivalen van elkaar. "Ik zie een paar jongens rondlopen die het niet waard zijn om voor Feyenoord te voetballen. Ik ben echt kwaad. Het is voor mij een aartsrivaal. Het zijn allemaal lieve, aardige mensen hier, daar gaat het niet om. Ik wil niet van Katwijk verliezen. Vroeger niet, nu niet", aldus de boze Dirk Kuyt tegen het ANP.
Nee, vorig jaar was Kezman al weg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeiden ze toch ook toen vorig jaar of 2 jaar geleden Kezman voor Kalou geloof ik
rot op met die idiootquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gerucht:
Het is misschien handig dat ze de hele voorbereiding mee makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is weer woensdag = vi = woerts dag
In Voetbal International staat te lezen dat Feyenoord na het vertrek van Paauwe op zoek gaat naar een linksbenige middenvelder en nu toch ook een linksback. Woerts: 'Waarom zouden we haast maken? Het is belangrijk dat we goede spelers halen die daadwerkelijk iets toevoegen aan Feyenoord.'
Oftewel Woerts zegt dat de Cler wel goed genoeg is maar er geen geld voor is dus zoeken ze een goedkoop maar minder goed alternatief.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is belangrijk dat we goede spelers halen die daadwerkelijk iets toevoegen aan Feyenoord.'
zo komen we nog wel aan deel 167 vanavondquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, een linksback en een linksbenige middenvelder...ze halen altijd reserves van topclubs, dus dat zullen wel Ball en Mitea worden dan.
En als Kuijt vertrekt, mogen jullie kiezen tussen Robert en Sibon![]()
Als ze maar met de tengels van Nevland afblijven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef johannes1986 het volgende:
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Die zou weleens kunnen presteren bij Feyenoord, en daar houden ze niet van in Rotterdam.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ze maar met de tengels van Nevland afblijven.![]()
Unieke wedstrijd tussen Feyenoord en supporters!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien dat ik wel naar Boszoom wil, kan je kaartjes aan het complex kopen?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Die zou weleens kunnen presteren bij Feyenoord, en daar houden ze niet van in Rotterdam.
Bovendien is het geen reserve![]()
ook wedstrijddag daar;)quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:02 schreef Staanplaats het volgende:
Nope, alleen voorverkoop...
Pff, nu is je punt wel een keer duidelijk...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, een linksback en een linksbenige middenvelder...ze halen altijd reserves van topclubs, dus dat zullen wel Ball en Mitea worden dan.
chelsea en middlesbrough en readingquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Deze nog weinig. Feyenoord zal wellicht nog getraind hebben ook overdag.
Pas in de oefenduels met BVO's krijg je een beetje een beeld.
Jouw subtiele humor is echt grandioos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef johannes1986 het volgende:
ze halen altijd reserves van topclubs
Jaaaa, laten we wat paniekaankopen gaan doen. Misschien pakt het wel goed uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is misschien handig dat ze de hele voorbereiding mee maken
Laten we Rob Baan terughalenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jaaaa, laten we wat paniekaankopen gaan doen. Misschien pakt het wel goed uit.![]()
p.s.: Johannes moet een gezwel krijgen. Irritant ventje.
heb ik ook al wel eens gehoord, weet niet of het kloptquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef renz0r het volgende:
In de VI staat dat Feyenoord simpelweg het geld niet heeft voor topspelers en salarissen voor topspelers. Terwijl Ajax en PSV dat wel hebben (mede door Phillips en beursgang).
Nu heb ik is een x gehoord dat (top)inversteerders simpelweg niet in Feyenoord willen investeren, omdat van de Herik er zit. Pas wanneer hij wordt opgevolgd zullen bedrijven weer in Feyenoord willen inversteren.
Is dit nou waar?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jaaaa, laten we wat paniekaankopen gaan doen. Misschien pakt het wel goed uit.![]()
p.s.: Johannes moet een gezwel krijgen. Irritant ventje.
Meestal alleen de mensen die zo irritant zijn als jij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
En jij zeikt altijd alles en iedereen af
![]()
Ik post altijd voetbalinhoudelijke dingen. Als het goed gaat bij een club kom ik er ook, dus als ik vrees voor een slecht seizoen van 1 van de weinige concurrenten in de competitie post ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meestal alleen de mensen die zo irritant zijn als jij.
Géén idee wie en wat, maar dat dat iig zo is heb ik gehoord. Zou wat zijn zeg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik ook al wel eens gehoord, weet niet of het klopt
ging over Shell als investeerder toch?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik post, in dit topic, altijd voetbalinhoudelijke domme doch gegrappig bedoelde dingen. Als het goed gaat bij een club kom ik er ook, dus als ik vrees voor een slecht seizoen van 1 van de weinige concurrenten in de competitie post ik ook![]()
Dit zijn de namen, die we willen horenquote:Adama Tamboura loopt twee weken stage bij Feyenoord.
De 21-jarige linksback speelt momenteel voor Djoliba, de kampioen uit Mali.
Tamboura is ook zesvoudig Malinees international.
Bron: Rijnmond
(Teletekst)quote:AZ en Feyenoord zijn akkoord over de
transfer van Henk Timmer naar de club
uit Rotterdam.De 34-jarige doelman kwam
in het seizoen 2001/2002 al eens drie
duels uit voor Feyenoord.
Voor hoeveel seizoenen Timmer,die ruim
400 wedstrijden in het betaald voetbal
achter zijn naam heeft staan.getekend
heeft,is niet bekendgemaakt.
Bron: www.az-alkmaar.nlquote:Timmer vertrekt naar Feyenoord
13 juli 2006
AZ en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Henk Timmer naar de Rotterdamse club. Omdat de keeper nog een contract tot 2008 had, dient Feyenoord een afkoopsom aan AZ te betalen. Over de hoogte van dit bedrag doen beide clubs geen mededelingen. Door het vertrek van Timmer zal AZ zich op korte termijn trachten te versterken met een andere doelman.
Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ: “Na het aantrekken van Joey Didulica heeft Henk bij ons aangegeven om voor een eventueel vertrek open te staan en daaraan hebben we vervolgens meegewerkt, ook gezien de staat van dienst van Henk bij AZ. We zijn nu druk bezig om een andere keeper aan te trekken, mede omdat onze tweede doelman Theo Zwarthoed onlangs is verhuurd aan Excelsior om daar meer ervaring op te doen.”
Clubs
Timmer maakte in 2000 de overstap van FC Zwolle naar AZ. Tussentijds werd de derde doelman van Oranje uitgeleend aan Ajax en zijn nieuwe club Feyenoord. Voor beide clubs speelde Timmer twee competitieduels. Bovendien veroverde de Hierdenaar in 2002 met de Rotterdammers de UEFA Cup. Tevens speelde hij twee interlands voor het Nederlands Elftal.
130 duels
Timmer, van 3 december 1971, speelde tot nu toe 419 duels in het betaalde voetbal, waarvan 130 voor AZ.
Het is topsport.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:24 schreef twi het volgende:
Best wel triest voor Lodewijks.
Boeiend. Hij is 39 en te vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:24 schreef twi het volgende:
Best wel triest voor Lodewijks.
quote:‘Ik heb het altijd gezegd: in dat ene jaar is Feyenoord mijn club geworden’, zegt Timmer. ‘Als je dan de kans krijgt om er terug te keren, dan is dat super.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |