Ja klopt, maar het was meer gericht op het "Ik wil alleen maar vechters"quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er spelen nu normale voetballers bij Feijenoord, wat dacht jij dan?
fan-tas-tisch, iedereen fluitend de boot opquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef gitaarsnaar het volgende:
is het elftal zo afhankelijk van Kuijt?
Biseswarquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je bron is dus die oude mannetjes daar?
zou wel beter zijn trouwens, behalve Biseswar
kan wel zijn, maar hij kan goed voetballenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
BiseswarDie gozer heeft een instelling van jan lek mien de zak
Complementeer hem eens met het goede technische beleid van het laatste jaar en vermeld er gelijk bij dat ze bij Feijenoord eens wat duidelijker moeten worden over de situatie van de club, omdat de supporters beginnen, wat zeg ik, al aan het morren zijn over het aankomende kutseizoen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, Woerts weer een mail gestuurd voor opheldering.
Hij vertelde mij laatst in een mail dat Feyenoord alleen nog maar spelers aan gaan trekken als ze overtuigd zijn van hun kwaliteiten, omdat ze het geld maar 1x uit konden geven.
Nu keek ik net een filmpje over Defour op vi.nl. Daarin zegt hij dat Feyenoord geen vaart in de onderhandelingen had. Dat zou dus betekenen dat ze overtuigd waren van Defour, want anders starten ze geen onderhandelingen. Maar waarom moet het dan zo traag? Ik heb bij Feyenoord altijd het gevoel dat het traag gaat met onderhandelen.
Niet dat ik Defour wilde hebben hoor....
Ik had gedacht dat na de komst van Jansen het beter zou gaan, maar ze gaan op hetzelfde spoor verder.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Complementeer hem eens met het goede technische beleid van het laatste jaar en vermeld er gelijk bij dat ze bij Feijenoord eens wat duidelijker moeten worden over de situatie van de club, omdat de supporters beginnen, wat zeg ik, al aan het morren zijn over het aankomende kutseizoen.
Onzin.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat na de komst van Jansen het beter zou gaan, maar ze gaan op hetzelfde spoor verder.
Wat is er veranderd dan? Ze gingen saneren, maar er lopen nog steeds 20 spelers rond die Feyenoord onwaardig zijn. Denk je dat ze na het saneren leuke spelers kunnen kopen omdat er geld over is, blijkt dat dat geld niet beschikbaar word voor transfers dus gaan ze maar spelers als Kolka aantrekken.quote:
Denk je dat alles even in een jaartje is gedaan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Ze gingen saneren, maar er lopen nog steeds 20 spelers rond die Feyenoord onwaardig zijn. Denk je dat ze na het saneren leuke spelers kunnen kopen omdat er geld over is, blijkt dat dat geld niet beschikbaar word voor transfers dus gaan ze maar spelers als Kolka aantrekken.
Dus weer een overgangsjaar? Mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk je dat alles even in een jaartje is gedaan?
Hahahaha, laat ook maar. Ga er niet eens meer over in discussie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus weer een overgangsjaar? Mag toch hopen van niet![]()
hihiquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:06 schreef manny het volgende:
Kunnen jullie mij toevoegen aan de OP van deze serie ? Ik ga niet elke wedstrijd, maar als ik kom zit ik in vak GG.
Je denkt dat je na 7 seizoenen praktisch kut ineens in een jaar door een technisch adviseur aan te stellen genoeg geld hebt en het scoutingsvermogen en het onderhandelingsvermogen, plus aantrekkingskracht om weer tot een topselectie te komen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sommige mensen denken inderdaad dat het in een mum van tijd wel even goed komt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je denkt dat je na 7 seizoenen praktisch kut ineens in een jaar door een technisch adviseur aan te stellen genoeg geld hebt en het scoutingsvermogen en het onderhandelingsvermogen, plus aantrekkingskracht om weer tot een topselectie te komen?
Als Feyenoord ooit nog kampioen denkt te worden, is elk jaar een overgangsjaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt, maar die vertrekt, helemaal na gisterquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als Feyenoord ooit nog kampioen denkt te worden, is elk jaar een overgangsjaar.
En je hebt gelijk: Feyenoord saneert alle ouwe shit weg, maar als je dan daarna doodleuk Kolkka, Huysegems en Lucius bij de reserves van andere clubs komt ophalen, kom je geen stap verder.
Van welke spelers van Feyenoord zouden AZ, Ajax en PSV nu nog wakker moeten liggen?![]()
Ik wacht nog steeds op theo janssenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie geen aanknopingspunten waar aan ik kan zien dat het de goede kant op gaat. Ze zijn nog steeds zo traag met onderhandelen als voorheen.
Daar zijn ze ook al 3 jaar mee bezig, maar telkens komt er niks vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op theo janssen
Het gaat dus klote met Feijenoord omdat ze niet snel genoeg onderhandelen. Tuurlijk, joh.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie geen aanknopingspunten waar aan ik kan zien dat het de goede kant op gaat. Ze zijn nog steeds zo traag met onderhandelen als voorheen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op theo janssen
Een beetje daadkracht is nooit verkeerd. Als Feyenoord wat sneller had gehandelt dan had waarschijnlijk Defour bij ons getekent, hij geeft zelf aan dat Feyenoord te traag was met onderhandelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat dus klote met Feijenoord omdat ze niet snel genoeg onderhandelen. Tuurlijk, joh.
[..]
Dat blijkt toch wel een spel te zijn geweest met Genk en Standaardquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een beetje daadkracht is nooit verkeerd. Als Feyenoord wat sneller had gehandelt dan had waarschijnlijk Defour bij ons getekent, hij geeft zelf aan dat Feyenoord te traag was met onderhandelen.
ik noem een vlaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:22 schreef RedGuy het volgende:
Flikker toch op met die Defour, hebben we toch helemaal niet nodig, zo'n gozer die voor ajax wilde spelen.. Liever spelers die Feyenoord uitstralen, zoals Lucius.
En die gloryhunters die nu gaan roepen om het ontslag van Koeman kunnen al helemaal de tyfus krijgen want die zaten vorig seizoen nog te roepen wat voor held het was ...
Scheld me maar uit voor jood en wens me maar allerlei ziektes, maar vorig seizoen en het komend seizoen zullen we hoogstwaarschijnlijk een normaal seizoen draaien. Het is voor ons een tussenseizoen als we een prijs winnen, want zo vaak gebeurt dat niet meer...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Biseswar moet oppleuren met die kut instelling van hemquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het juist wel meevallen met de selectie. Er zijn maar een paar plekken die echt te zwak zijn, de rest is gewoon prima. Bahía, Greene, Lucius, Vlaar, De Guzman, Hofs, Kuijt... Prima spelers toch? En dan heb je ook nog de talenten zoals Biseswar en Drenthe. Als er de juiste aankopen worden gedaan vind ik het best een goed elftal. Jammer dat die aankopen vaak uitblijven. Maar het is veel minder middelmaat dan onder Gullit!
Oh, jij hebt Derksen ook een keer wat horen roepen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Biseswar moet oppleuren met die kut instelling van hem![]()
Ja Jansen had er gewoon 54 moeten uitpleuren, waarvan die de helf niet aan de straatstenen kwijt kan. En het liefst hadden we dan nog maar 7 man gehad waarmee we verder gingen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Ze gingen saneren, maar er lopen nog steeds 20 spelers rond die Feyenoord onwaardig zijn. Denk je dat ze na het saneren leuke spelers kunnen kopen omdat er geld over is, blijkt dat dat geld niet beschikbaar word voor transfers dus gaan ze maar spelers als Kolka aantrekken.
Het zijn best goeie spelers allemaal, maar gewoon niet de kwaliteit van een toekomstig kampioenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het juist wel meevallen met de selectie. Er zijn maar een paar plekken die echt te zwak zijn, de rest is gewoon prima. Bahía, Greene, Lucius, Vlaar, De Guzman, Hofs, Kuijt... Prima spelers toch? En dan heb je ook nog de talenten zoals Biseswar en Drenthe. Als er de juiste aankopen worden gedaan vind ik het best een goed elftal. Jammer dat die aankopen vaak uitblijven. Maar het is veel minder middelmaat dan onder Gullit!
Wat heeft Derksen dan gezegt??quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt Derksen ook een keer wat horen roepen.
Vind het wel meevallen. De verdediging is op papier behoorlijk sterk, aanval ook. Middennveld blijft een zorgenkindje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Het zijn best goeie spelers allemaal, maar gewoon niet de kwaliteit van een toekomstig kampioen
Het valt ook wel mee, alleen meevallen is niet genoeg om de concurrentie met Ajax, AZ en PSV aan te kunnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. De verdediging is op papier behoorlijk sterk, aanval ook. Middennveld blijft een zorgenkindje.
Ik vind zou als Ajacied alleen Kuijt en misschien Hofs in continue goede doen waardig vinden bij mijn club.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef TC03 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |