begint er op te lijkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Die vertrekt, joh.
Ik ben er nog niet zo zeker van. Dit heeft ie vorig jaar ook al een aantal keer geroepen. Denk wel dat jullie 'm nog hard nodig gaan hebben. Wie moet anders de ploeg op sleeptouw gaan nemen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Die vertrekt, joh.
Misschien dat ie nog in onderhandeling is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef Nellid het volgende:
tsja, had ie niet zo'n lange vakantie moeten nemen en gewoon mee moeten voetballen
Ik snap alleen niet waaroim we moeten wachten tot de 24ste... Ik bedoel, je weet of je weg wilt of niet. Daar veranderen 2 weken echt niets aan. En als er een grote club geinteresseerd is had t nu toch al zo'n beetje bekend moeten zijn lijkt me.
Op basis van wat hij tot nu toe voor jullie club heeft betekend heeft hij wel het recht daartoe, niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die af en toe een beetje moe wordt van het vingertje van Kuijt na een wanprestratie?Hij speelt zelf ook niet altijd geweldig (nu heeft ie helemaal niet gespeeld, maar oké).
Ik heb het niet in ieder geval. Hij heeft toch gewoon gelijk? Als het onterecht zou zijn ok, maar hij zegt zelf ook vaak zat dat z'n eigen optreden niet goed was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die af en toe een beetje moe wordt van het vingertje van Kuijt na een wanprestratie?Hij speelt zelf ook niet altijd geweldig (nu heeft ie helemaal niet gespeeld, maar oké).
en dan gaat Pauwe ook nog wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hadden we er daar nog maar wat meer van...
Kan jij niet weer terug naar dat hol waar je uit komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
en dan gaat Pauwe ook nog weg![]()
of wacht....oh nee....die vind zichzelf erg goed
Dat zeg ik: je miste mequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan jij niet weer terug naar dat hol waar je uit komt?
precies, en het is ook volkomen terechtquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik heb het niet in ieder geval. Hij heeft toch gewoon gelijk? Als het onterecht zou zijn ok, maar hij zegt zelf ook vaak zat dat z'n eigen optreden niet goed was.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zul je van club moeten switchen.
Ik hoef niet eens goede spelers, spelers met inzet.. Die er vol voor gaan..
Bloed aan de paal mentaliteit ..
Met zulk soort spelers zijn wij ook kampioen geworden, kwalitatief zijn we altijd minder geweest dan ajax en psv.. Maar we waren altijd "Sterker Door Strijd".
Ow?quote:
nee, jullie zijn feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow?
Wij hebben altijd de beste spelers gehad?
Das...ff tellen hoor.....7 jaar terugquote:In '98/'99 wonnen we ...
Het is bullshit dat "wij" (spreek voor jezelfquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow?
Wij hebben altijd de beste spelers gehad?
Tijdens de UEFA Cup was onze selectie, kwalitatief beter dan Inter/Dortmund/PSV?
In '98/'99 wonnen we ook niet op kwaliteit, maar meer omdat we een hechte groep hadden die voor elkaar wilden vechten ...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee, jullie zijn feyenoord
[..]
Das...ff tellen hoor.....7 jaar terug![]()
welke geruchten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef chrisgyan het volgende:
Volgens verschillende geruchten zou Pascal Bosschaart geen deel meer uitmaken van de A-selectie.
Gisteren niet gespeeld (terwijl 23 man gebruikt) en ook op het trainingsveld niet te zien. Heeft geen blessure.
Zelfde geldt overigens voor Pardo, Gyanen Biseswar.
Je hoort wel is wat van langs het trainingsveld. Daarom zijn het ook geruchtenquote:
je bron is dus die oude mannetjes daar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Je hoort wel is wat van langs het trainingsveld. Daarom zijn het ook geruchten
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de jodenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is bullshit dat "wij" (spreek voor jezelf) alleen maar vechters willen zien die er voor gaan en dat "we" geen kwaliteit hebben. Ik mag dat toch wel willen?
Als jij alleen maar vechters wil zien, ga je maar naar de Engelse derde divisie ofzo
Dit heb ik nou gemist aan fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef Nellid het volgende:
*weg* is op naar je eigen topic joh
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de joden![]()
en (kluivert)quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
![]()
Probeer het maar bij AZ, die nemen 'supporters' van elke club aan.
Bosschaart is nog altijd beter dan Mtiliga, Pardo kan je nog wel eens op creativiteit betrappen en Gyan klaagt nooit. Biseswar schijnt een talent te zijn. Ik zou het niet slim vinden, maar dus ook niet ergquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef chrisgyan het volgende:
Volgens verschillende geruchten zou Pascal Bosschaart geen deel meer uitmaken van de A-selectie.
Gisteren niet gespeeld (terwijl 23 man gebruikt) en ook op het trainingsveld niet te zien. Heeft geen blessure.
Zelfde geldt overigens voor Pardo, Gyanen Biseswar.
Gyan krijgt te veel geld, verkoop maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bosschaart is nog altijd beter dan Mtiliga, Pardo kan je nog wel eens op creativiteit betrappen en Gyan klaagt nooit. Biseswar schijnt een talent te zijn. Ik zou het niet slim vinden, maar dus ook niet erg
inderdaad, kost teveelquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gyan krijgt te veel geld, verkoop maar
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En voor technisch, mooi voetbal ga je maar naar de joden![]()
Hetzelfde figuur als dat jij bent die mij zegt dat ik naar de Engelse derde divisie moet om werkers te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar de joden moet als ik gewoon normale voetballers wil zien?
Met 11 werkers in het veld word je geen kampioen. Noem mij eens een Feyenoord wat elf werkers had en kampioen werd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hetzelfde figuur als dat jij bent die mij zegt dat ik naar de Engelse derde divisie moet om werkers te zien.
Man, net of het nu allemaal zo slecht is ... Huilies altijd![]()
93-94 ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met 11 werkers in het veld word je geen kampioen. Noem mij eens een Feyenoord wat elf werkers had en kampioen werd.
toen bestond het elftal voornamelijk uit werkers jaquote:
Er spelen nu normale voetballers bij Feijenoord, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, er zouden eens goede voetballers komen he. De angst...
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar de joden moet als ik gewoon normale voetballers wil zien?
ouder en wijzer, je weet toch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zie wel dat cart de afgelopen jaren wat rustiger is geworden![]()
Het loopt triest met hem af, Pascal Bosschaartquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Mogen weg:
Maikel Aerts
Chris Gyan
Karim Saidi
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
Diego Biseswar
Ali Boussaboun
Misschien is Sparta iets voor hem...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het loopt triest met hem af, Pascal Bosschaart
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Bosz/Woerts.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
DIt zouw ik doen
weg
Maikel Aerts
Chris Gyan
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
Ik kan me nog die prachtige goal herinneren van Pardo bij Newcastle uit. Wat een grote toekomst had hij voor zich.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
DIt zouw ik doen
weg
Maikel Aerts
Chris Gyan
Pascal Bosschaart
Sebastian Pardo
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Bosz/Woerts.
dat was wel zo'n beetje z'n toppuntquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik kan me nog die prachtige goal herinneren van Pardo bij Newcastle uit. Wat een grote toekomst had hij voor zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |