Hadden ze een goed seizoen dan...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over tot de orde van de dag lijkt me, een slecht resultaat in een oefenpotje zegt weinig. Vorig jaar hadden ze er ook zo een tussen zitten.
Feyenoord - Chelseaquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef Trancelocator het volgende:
Vorig seizoen hadden ze ook problemen tegen de kleine clubs en dat lijkt zich nu door te gaan zetten.
Tot en met speelronde 34 best wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hadden ze een goed seizoen dan...
Waar staat dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:25 schreef daaaaan het volgende:
Koeman gaat Mtilliga weer een kans geven
Die man is echt een ramp
Weg met jou. Irritant kutventje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:44 schreef daaaaan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article465596.ece
,,Royston mag het nu laten zien, net als Patrick Mtiliga die ook weer helemaal terug is.’’weg met Koeman!
Zie liever Been, als ie een beetje presteert met NEC.
Hij zet zich tenminste wel in .. Kan je van sommige niet zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:25 schreef daaaaan het volgende:
Koeman gaat Mtilliga weer een kans geven
Die man is echt een ramp
hmm tja, ik zie het liever als dat ze zwaar boven verwachting presteerdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
En die werden derde, ik weet niet of je daar als doelstelling genoegen mee neemt
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij zet zich tenminste wel in .. Kan je van sommige niet zeggen.
Drenthequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...
Kom op, het is de voorbereiding, iedereen een kans geven enzo. Wat heeft Been dan nu al gepresteerd (natuurlijk een echte Feyenoorder, maar geen garantie voor succes). Het elftal is vorig jaar echt wel gegroeid vergeleken met het jaar daarvoor, Koeman is echt geen slechte trainer hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:44 schreef daaaaan het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article465596.ece
,,Royston mag het nu laten zien, net als Patrick Mtiliga die ook weer helemaal terug is.’’weg met Koeman!
Zie liever Been, als ie een beetje presteert met NEC.
Ja, maar Mtiliga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef chrisgyan het volgende:
Iedereen die het toernooi van Toulon afgelopen zomer gezien heeft, heeft kunnen zien dat Roysten Drenthe de beste speler van Nederland was. Dus volkomen terecht dat hij een kans krijgt zich te bewijzen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
Commentaar van Dirk Kuyt op Rijnmond vanochtend:
'Ik heb hier nog nooit verloren, dus ik ben teleurgesteld in mijn collega’s. Het is sowiezo schandalig als je van een amateurploeg verliest, dat kan absoluut niet. Soms is het ook goed om te zien waar de zwakheden liggen in het team en daar zullen zaken aan moeten veranderen.'
ja hoor, want zo is Dirkquote:Denk dat Dirk gisteravond gelijk Rob Jansen gebeld heeft![]()
Het zou van invloed kunnen zijn op zn beslissing om wel of niet te blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
'Ik heb hier nog nooit verloren, dus ik ben teleurgesteld in mijn collega’s. Het is sowiezo schandalig als je van een amateurploeg verliest, dat kan absoluut niet. Soms is het ook goed om te zien waar de zwakheden liggen in het team en daar zullen zaken aan moeten veranderen.'
Denk dat Dirk gisteravond gelijk Rob Jansen gebeld heeft![]()
Hij is in ieder geval weer verzekerd van een basisplaats.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het zou van invloed kunnen zijn op zn beslissing om wel of niet te blijven natuurlijk.
Ik ben het gewoon eens met Dirk eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
quote:Beste Marcel,
Hartelijk dank voor je bericht. Op dit moment ben ik op reis en kan vanwege een te langzame verbinding de site www.fr-fotopage.nl niet bezoeken.
Omdat ik al een aantal jaren niet meer verantwoordelijk ben voor de dagelijkse gang van zaken, wordt het geven van commentaar overgelaten aan de directie. Uitsluitend incidenteel en als situaties daar in het belang van de club aanleiding toe geven, geef ik extern commentaar.
Ik ga er vanuit dat hiervoor begrip is.
Vriendelijke groet en zal zodra ik weer in de “bewoonde” wereld ben de site bezoeken.
Jorien Van den Herik
zal blijken he...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn jullie nou blij met Huysegems?
We bouwen het rustig op he....dit was nog maar een oefenpotje...strax in de CL...euuuh....rechterrijtje gaan we pas echt losquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn de Ajaciedjes mild voor ons. Had een topic vol met "Feyenoord
"-reacties verwacht, valt mee
.
feyenoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn de Ajaciedjes mild voor ons. Had een topic vol met "Feyenoord
"-reacties verwacht, valt mee
.
Dan zul je van club moeten switchen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Katwijk heeft ook spelers met inzet. Ik wel verdomme goede spelers...
Euh .. Sjah.. Dan tieft'ie toch gewoon op?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:17 schreef chrisgyan het volgende:
quote:De blessure van Romeo Castelen leek dinsdagavond ernstiger dan die uiteindelijk was. De rechtsbuiten van Feyenoord bleef in het verloren oefenduel met Katwijk na een harde charge lang op de grond liggen, maar hij zal slechts een week van de voorbereiding missen.
"Het is een kneuzing aan de enkel, ik denk dat ik er een paar dagen last van heb", zo vertelt Castelen op de officiele website van Feyenoord.
In je dromen, ja.quote:
Zit niet echt te wachten op elf spelers met een bloed aan de paal mentaliteit. Grootste gedeelte mag er uit bestaan, niet allemaal. Moeten op zijn minst nog spelers tussen zitten die iets meer dan alleen een vechtersmentaliteit met zich meebrengen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zul je van club moeten switchen.
Ik hoef niet eens goede spelers, spelers met inzet.. Die er vol voor gaan..
Bloed aan de paal mentaliteit ..
Met zulk soort spelers zijn wij ook kampioen geworden, kwalitatief zijn we altijd minder geweest dan ajax en psv.. Maar we waren altijd "Sterker Door Strijd".
quote:,,Ik zie een paar jongens rondlopen die het niet waard zijn om voor Feyenoord te voetballen. Ze beseffen niet wat dat betekent. Ik ben echt kwaad.''
Bron: De Gelderlander.quote:,,Ik wil niet van Katwijk verliezen, vroeger niet, nu niet. Schandalig!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |