abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:43:27 #251
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818090
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Triest vind ik dat, maar daar heb niet zo'n boodschap aan. Voel me kiplekker in dit landje
Daar hebben jullie inderdaad geen boodschap aan. Dat weten we ja.
Maar dan moet je ook niet raar opkijken dat de autochtone bevolking steeds meer naar rechts trekt.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39818155
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef DenniZZ het volgende:

Maar dan moet je ook niet raar opkijken dat de autochtone bevolking steeds meer naar rechts trekt.
Alleen het domme gedeelte.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:46:44 #253
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818193
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alleen het domme gedeelte.
Alweer een generaliserende, beledigende en ongefundeerde opmerking. Wie is hier nu eigenlijk dom?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:49:16 #254
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818279
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kun jij niet gewoon reageren zonder domme generaliserende beledigingen?
pi_39818299
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef DenniZZ het volgende:

Alweer een generaliserende, beledigende en ongefundeerde opmerking. Wie is hier nu eigenlijk dom?
Tja, het is schijnbaar wel ok als jij generaliseert maar je voelt je gelijk beledigd als jou hetzelfde ten deel valt. Zou je ook eens over na kunnen denken mbt je eigen posts. Ik betwijfel of jij tot enig inzicht zal komen maar het was een poging waard.

Het valt mij op dat jij je hetzelfde gedraagt als degenen waar jij zo hard tegen te keer gaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2006 12:51:12 ]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:51:14 #256
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818345
Ik ben al tot inzicht gekomen.
Het inzicht waar het jouw aan ontbreekt namelijk.
pi_39818453
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Dit snap ik effe niet. Waarom trekt de autochtone bevolking naar rechts? Enkelt door mijn aanwezigheid?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39818509
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op? Ik heb het niet over omgaan met, ik heb het over net zo'n grote mond hebben hier als wanneer je overlast ondervind. JIJ tolereert blijkbaar dus overlast, ik niet, mischien is daardoor onze ervaring anders?
Ah dat komt je alleen op en aangifte racisme te staan.....
Zou het mischien kunnen dat die overtrokken verechtsing in de samenleving plaatsvindt door de continueuze baggatellisering van de problemen veroorzaakt door moslims?
quote:
Ik heb nergens gesteld dat je inzicht dient te hebben, ik heb het nergens over een cursus, ik stel dat je door je bek dicht te houden bijdraagt aan het probleem. Ik hoef en wil geen inzicht in de gedachtenwereld van een overlast gevende allo of autochtoon, ik vraag ze om op te houden met hun gedrag. In the real world dus, niet op een forum.
Zijjn we het er in ieder geval over eens dat het "je bek dichthouden" bijdraagt aan het probleem.
Verder weet jij niet waar ik iemand wel of niet aanspreek, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat toen mijn buurvrouw werd lastig gevallen door haar zogenaamde geloofsgenoten, Een stel marokjes van 16-20 jaar ik wel een aanklacht vanwege discriminatie naar mijn hoofd kreeg.
quote:
Als we daar nu eens mee gaan beginnen ipv het te tolereren en dan op een forum gaan blaaten hoe erg het wel niet is dan komen we mischien ergens.
En dat verschilt met blaten dat er "niets aan de hand is" en het allemaal "zo goed gaat" en multikcul zo'n succes is are het niet voor die domme verrechtse idioten in Nederlan, in wat voor opzicht?
[quote]
Want alle moslima's lopen in burqa's over straat, he?
[/quote
Waar zeg ik dat?
Ik ken wel voorbeelden waar deze lieve onderdrukte snollen net zohard vuilbekken over westerse of verwesterde vrouwen als ons sterotype voorbeeld maroc
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:58:17 #259
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818567
"Misschien is het eens tijd om door te gaan krijgen dat de autochtone bewoners van dit land dit niet zien als jullie land."

Daar hebben de moslims geen boodschap aan, en dus gaat moslimgemeenschap door op deze voet.
En dus trekt de autochtone bevolking steeds meer naar rechts ( behalve boomknuffelende-thee-drinkende-jobcohen-linkse aanhang natuurlijk ).

Snap je het nu of moet ik het even door een arabische vertaalmachine halen
pi_39818571
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef DenniZZ het volgende:
Ik ben al tot inzicht gekomen.
Het inzicht waar het jouw aan ontbreekt namelijk.
Geholpen door de paddo's en het blowen?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:59:43 #261
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818606
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geholpen door de paddo's en het blowen?
Nee ik wijt dat puur aan zelfopgedane ervaringen, opleiding, opvoeding en algemene intresse in de welzijn van dit land waar ik geboren ben.
Misschien dat het jouw ook lukt als je eens wat meer leest als alleen maar die fantasie verhaaltjes
pi_39818616
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Dat is allemaal niet relevant? De oorzaak van het probleem vind jij niet relevant? Volgens mij ligt het vinden van een oplossing vaak in het vinden van de oorzaak van het probleem.
Vaak ja, maar in dit geval niet. Verder is het vaak constructiever met iemand over oplossingen te praten dan over oorzaken.

Iemand met een dwangneurose help je er niet van af door die persoon er constant mee te confronteren dat hij/zij neurotisch is en niet spoort. Een drugsverslaafde help je niet door hem constant junk te noemen en luidkeels vergelijkingen te trekken met dingen die je over junks gehoord of gelezen hebt. Een dikzak help je niet door hem constant met fatso aan te spreken en elke keer als ie iets zoets of vets naar binnen schuift daar een lompe opmerking over maken. Zo help je ook een moslim niet door constant te wijzen op de intolerantie van zn geloofsgenoten en de tegenstrijdigheden binnen zijn/haar geloof.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_39818661
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef DenniZZ het volgende:
We weten in ieder geval wat we kunnen verwachten... Dit is nog erger dan het pappen en nathouden van de PvdA ... de SP kiest direct partij voor de allochtonen (moeilijke jeugd, niet geaccepteerd, WIJ moeten ons aanpassen etc etc).

Belachelijk. Heeft die Marijnissen zijn kop in ze reet gehad ofzo de afgelopen paar jaar?
Je weet dat de persoon in je icoon nogal links is? Kan dat eigenlijk wel?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:06:12 #264
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818791
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:00 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Vaak ja, maar in dit geval niet. Verder is het vaak constructiever met iemand over oplossingen te praten dan over oorzaken.

Iemand met een dwangneurose help je er niet van af door die persoon er constant mee te confronteren dat hij/zij neurotisch is en niet spoort. Een drugsverslaafde help je niet door hem constant junk te noemen en luidkeels vergelijkingen te trekken met dingen die je over junks gehoord of gelezen hebt. Een dikzak help je niet door hem constant met fatso aan te spreken en elke keer als ie iets zoets of vets naar binnen schuift daar een lompe opmerking over maken. Zo help je ook een moslim niet door constant te wijzen op de intolerantie van zn geloofsgenoten en de tegenstrijdigheden binnen zijn/haar geloof.
Grappig hoe je nu moslim zijn nu als een probleem ziet, en dat je het zelfs vergelijkt met problemen als overgewicht drugsverslaving of een dwangneurose
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:08:39 #265
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818856
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je weet dat de persoon in je icoon nogal links is? Kan dat eigenlijk wel?
Als jij de capaciteit niet hebt om muziek los te zien van politieke voorkeur is dat jouw zaak.
pi_39818896
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:08 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Als jij de capaciteit niet hebt om muziek los te zien van politieke voorkeur is dat jouw zaak.
Ik hoef het ook niet te doen want ik heb het veel makkelijker
pi_39818967
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:06 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Grappig hoe je nu moslim zijn nu als een probleem ziet, en dat je het zelfs vergelijkt met problemen als overgewicht drugsverslaving of een dwangneurose
Dude... ik haalde er aan paar voorbeelden bij om aan te geven dat blijven hameren op een vermeende oorzaak niet hoeft te leiden tot het dichterbij komen van een oplossing....

Verder zie ik inderdaad (zwaar) religieus zijn vergelijkbaar met een drugsverslaving of een dwangneurose maar dat is nu eenmaal iets persoonlijks, dat zien andere mensen anders.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:12:17 #268
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39818972
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik hoef het ook niet te doen want ik heb het veel makkelijker
Ik ben echt heel blij voor je

Mensen, ik ga even een sigaretje roken. Als er weer iemand zich geroepen voelt de discussie aan te zwengelen en de Islam de hand boven het hoofd te houden ga gerust je gang ik ben zo weer terug.

[ Bericht 9% gewijzigd door DenniZZ op 14-07-2006 13:20:01 ]
pi_39819483
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:12 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Ik ben echt heel blij voor je

Mensen, ik ga even een sigaretje roken. Als er weer iemand zich geroepen voelt de discussie aan te zwengelen en de Islam de hand boven het hoofd te houden ga gerust je gang ik ben zo weer terug.
Je weet dat Deniz een naam is die veel voorkomt onder Turkse mensen, je hebt je toch niet laten beinvloeden?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:39:07 #270
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39819771
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je weet dat Deniz een naam is die veel voorkomt onder Turkse mensen, je hebt je toch niet laten beinvloeden?
Wat is dit nu weer voor een zielige reactie?

Ik heet Dennis, sinds mijn irc tijd van 12 jaar geleden noem ik me op inet al DenniZ en nee dat is niet geinspireerd door DeniZ.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:40:48 #271
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39819826
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef Musketeer het volgende:
Ik zou graag eens hebben dat iedereen eens ophield over de Islam te zeiken, daar drijf je de Islamitische allochtonen alleen nog maar harder de Islam mee in. ................
en vervolgens al die arme moslims de hel indrijven door ze van het rechte pad af te leiden? De koran is duidelijk over wat er met afvalligen gebeurt. Overigens is het trouwen van een moslim man met een ongelovige geen probleem, mits ze zich bekeert als ik het me goed herinner. Ik ken een Nederlander die met een Marokkaanse getrouwd is, en hij heeft zich dan ook braaf tot de islam bekeerd. Verder zullen ze ongetwijfeld branden in de hel want ze lappen allerlei duidelijk gestelde regels aan hun laars, hebben ongelovige vrienden enzo, maar goed

Als je dan jezelf als moslim beschouwt, leef daar dan ook naar, en noem je anders geen moslim. Is dat nu zo moeilijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Glasnosteraar op 14-07-2006 13:47:28 ]
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39819997
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

en vervolgens al die arme moslims de hel indrijven door ze van het rechte pad af te leiden? De koran is duidelijk wat er met afvalligen gebeurt. Overigens is het trowen van een moslim man met een ongelovige geen probleem, mits ze zich bekeerd als ik het me goed herinner. Ik ken Nederlander die met een marokkaanse getrouwd is, en hij heeft zich dan ook braaf tot de islam bekeerd. Verder zullen ze ongetwijfeld branden in de hel want ze lappen allerlei duidelijk gestelde regels aan hun laars, hebben ongelovige vrienden enzo, maar goed

Als je dan jezelf als moslim beschouwt, leef daar dan ook naar, en noem je anders geen moslim. Is dat nu zo moeilijk!
Ach, dit was in Nederland 40 jaar geleden nog aan de orde aan de dag met Protestanten en Katholieke. En in de Bijbelbelt is het nog steeds zo. Een hoop Nederlandse moslims zullen nooit verlicht worden en tot vrije inzichten komen zonder het heilige boek letterlijk te volgen, maar de meeste wel, daarvan ben ik overtuigd. Dat zijn namelijk de mensen die een toekomst zien in Nederland. Het is een kwestie van tijd zoals bij alle integraties.
pi_39820047
quote:

[..]

en vervolgens al die arme moslims de hel indrijven door ze van het rechte pad af te leiden? De koran is duidelijk wat er met afvalligen gebeurt. Overigens is het trowen van een moslim man met een ongelovige geen probleem, mits ze zich bekeerd als ik het me goed herinner. Ik ken Nederlander die met een marokkaanse getrouwd is, en hij heeft zich dan ook braaf tot de islam bekeerd. Verder zullen ze ongetwijfeld branden in de hel want ze lappen allerlei duidelijk gestelde regels aan hun laars, hebben ongelovige vrienden enzo, maar goed

Waarmee het dus duidelijk is dat Moslim zijn een probleem is......
Dat sluit westers namelijk uit
pi_39820143
quote:

[..]

dit is precies wat zowel de extremistische islam als de kaalkopjes proberen beweren. Het is 1 of 0, je bent Islamiet of niet. In werkelijkheid is het niet zo, en kiest eenieder (of krijgt van de familie) een aantal elementen uit een versie van de religie die je wel passen en laat een aantal andere die je niet bevallen laat je weg. Dit zie je zelfs met doorgedraaide gekken als de hofstadgroep. Is met alle andere religies ook zo. Door te blijven hamreren op het zijn van islamiet of niet, gooi je ze allemaal op een hoop en creeer je juist de 0 of 1 situatie die je niet wilt hebben.
pi_39820200
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
"Misschien is het eens tijd om door te gaan krijgen dat de autochtone bewoners van dit land dit niet zien als jullie land."

Daar hebben de moslims geen boodschap aan, en dus gaat moslimgemeenschap door op deze voet.
En dus trekt de autochtone bevolking steeds meer naar rechts ( behalve boomknuffelende-thee-drinkende-jobcohen-linkse aanhang natuurlijk ).

Snap je het nu of moet ik het even door een arabische vertaalmachine halen
Nog geen 5 postst terug beschuldig je iemand van generaliseren . Hij had gelijk gok ik zo.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')