valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef pekel het volgende:
Je ziet wel dat ze langzaam aan ouder begint te worden...
En mooier.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef pekel het volgende:
Je ziet wel dat ze langzaam aan ouder begint te worden...
een wonderschone oude fiets dan hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef Bartoli het volgende:
op een oude fiets moet je het leren zeggen ze altijd
Misschien moet Mart het stokje ècht eens overgeven aan Dione....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef maril het volgende:
Mart flirt weer met dr jongens, en ze vind het nog leuk ook.![]()
Dat doet 'ie al jaren eigenlijk, hij welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef maril het volgende:
Mart flirt weer met dr jongens, en ze vind het nog leuk ook.![]()
de viespeukquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al jaren eigenlijk, hij wel.
volgende mag jij weer openenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Het eerste Dione topic dat niet door Tong is geopend
Maar wel een mooie OP hoor
Dione
Ik wil die baan hebben waarbij je het microfoontje bij Dione moet bevestigenquote:
Dione schrijft haar eigen teksten niet hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef raaskal het volgende:
Ik hoor haar net zonder blikken of blozen zeggen dat de Bastille in 1879 bestormd werd![]()
dan is dat zoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef raaskal het volgende:
Ik hoor haar net zonder blikken of blozen zeggen dat de Bastille in 1879 bestormd werd![]()
Van Dioon kan ik dat wel hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef raaskal het volgende:
Ja maar ze is wel snel om hij hoeft maar wat stoerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:53 schreef Bruce117 het volgende:
En Mart blijft maar elke avond met haar flirten.
Gezien haar kakkersaccent had ik toch wel iets beter van haar verwacht, maar goed, Gooische vrouwen zijn ook niet meer wat ze geweest zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar ze is wel snel om hij hoeft maar wat stoerop een muurtje te zitten met zo,n huis voor hem en ze is al om.Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen hoor
![]()
quote:
misschien kan je t aan de pussy cat dolls vragen??quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef 456 het volgende:
ik zeg: die knoop moet los! die knoop moet los!
mischien staat het jou ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:56 schreef tong80 het volgende:
Ja en bij niemand staan bloemetjesdingen zo mooi als bij Dione.
Ok, Coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Ik was al een tijdje liefhebber hoor tong.
Dionequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:44 schreef maril het volgende:
Ze had het wel mis dat Landis in elkaar stortte in de etappe naar Alpe d'Huez het was de rit daarna.
Precies, dat soort foutjes merken de meeste kijkers toch niet, en vallen bovendien in het niet bij de foutjes die door de heren commentatoren daarna worden gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:01 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAA.
Strak shirtje met de tekst :
'Let the good things times roll.'![]()
Oe ik zou het bijna vergetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeker , het is nu wachten op het sportjournaal van 7 uur![]()
is maar goed dat je fok dan nog hebtquote:
toen ik haar daar zo in het wit zag...... ik kon me helemaal onze trouwerij voorstellenquote:
dan zijn wij toch wel uitgenodigdquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen ik haar daar zo in het wit zag...... ik kon me helemaal onze trouwerij voorstellen
gooi er gelijk een eitje bijquote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef tong80 het volgende:
GVD Dioontje wat doe je met me ? Ik ben weer helemaal van de kook.![]()
Kan je wat inhoudelijk over het interview zeggen?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
hier nog wat foto's
[[url=http://home.zonnet.nl/oskark007/DiondeGraa_Margriet2006_28_1_filt_tn.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.zonnet.nl/oskark007/DiondeGraa_Margriet2006_28_2_filt_tn.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.zonnet.nl/oskark007/DiondeGraa_Margriet2006_28_3_filt_tn.jpg]afbeelding][/url]
die 2 van dione zeggen genoeg toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef maril het volgende:
[..]
Kan je wat inhoudelijk over het interview zeggen?
Het gaat onder andere over de dood van die drummer van blof waar ze een relatie mee had.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef maril het volgende:
[..]
deze vond ik nogquote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef maril het volgende:
[..]
Topquote:Op maandag 31 juli 2006 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze vond ik nog
http://home.zonnet.nl/osk(...)riet2006_28_INT1.jpg
http://home.zonnet.nl/osk(...)riet2006_28_INT2.jpg
http://home.zonnet.nl/osk(...)riet2006_28_INT3.jpg
ziet er somber uit,maar afwachten of ze afslaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef tong80 het volgende:
Nu maar hopen dat het strakke T-shirtjes weer wordt
Ik neem met alles genoegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef maril het volgende:
Lekker strak spijkerbroek met een leuke truitje en halsband is ook leuk.
Ze was er niet live aanwezig, ik denk alleen in het weekeinde of zo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag geen knoopjes.
Hoe was ze trouwens op de KLM Open? Ik heb het gemist.
Hier zitten de echte liefhebbersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:02 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk niet in B&H?
tvp
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik gooi de knuppel maar even.
Haar Mountains lijken heuvelen. Ingreepje?
J.
quote:Fred Heijmans uit Nieuwegein:"Waarom
zit de presentatrice van Studio Sport,
Dione de Graaff,altijd met haar pinkjes
de blaadjes voor haar op de tafel goed
te leggen?
En dan heeft ze ook nog een pen in haar
handen waar ze niets mee doet.Ze leest
toch alles van een auto-cue af? Daar
erger ik me nou aan."
Bijzonder leuk jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:37 schreef Freshthinking het volgende:
Wat ziet ze er vanavond weer leuk uit zeg!
Lekkere reetquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Je mag 'Lekkere reet' zeggen van Dioontje
Ja maar al een week niet meer gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 03:22 schreef MrSASO het volgende:
Ze presenteert goed.
ze is toch ook wel ff aan vakantie toequote:Op woensdag 13 september 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar al een week niet meer gezien
Dioontjes horen ons te vermaken.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ze is toch ook wel ff aan vakantie toe![]()
Ik moest even bekomen, maar heb het natuurlijk gezienquote:Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef maril het volgende:
Had wel reacties van jullie verwacht, ze is weeer begonnen vanmiddag en ze had een interview van wel 20 min.
Wou er net wat over zeggenquote:Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef maril het volgende:
Had wel reacties van jullie verwacht, ze is weeer begonnen vanmiddag en ze had een interview van wel 20 min.
Ze zit er nog de hele middagquote:Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef dubidub het volgende:
Maril, daar kom je ook niet ff eerder mee
quote:Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef dubidub het volgende:
Maril, daar kom je ook niet ff eerder mee
Dan is het goedquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zat teveel geplakt aan de buis 3 mooie vrouwen ,kon niet meer internetten.
![]()
deze bedoelde jequote:Op woensdag 20 september 2006 21:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond had ze weer een zuigzoen shawltje
Jep, ook een stukje gezienquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag was er alweer, en weer leuk, natuurlijk.
Ach, ondanks die bloemetjes doet ze niks onder voor Margje Teeuwen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:36 schreef Bruce117 het volgende:
Ondank een beetje truttig jukje zag ze er net bij de voorbeschouwing van de WK-finale er weer leuk uit
Potdomme, ik dacht t vanmidagook alquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:57 schreef pascalheister het volgende:
je zou ze allebij toch ff beetpakken zeg
En dan in de wetenschap dat Fatima en Ellen Hoog daar op dat veld rondlopen. Ik begreep dat Ruud van Nistelrooy (omdat hij toch niks te doen had) maar eens even ging kijken daar.... de snoeperdquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:04 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
En dan in de wetenschap dat Fatima en Ellen Hoog daar op dat veld rondlopen. Ik begreep dat Ruud van Nistelrooy (omdat hij toch niks te doen had) maar eens even ging kijken daar.... de snoeperd
Weet het zeker nu, boob-job.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik gooi de knuppel maar even.
Haar Mountains lijken heuvelen. Ingreepje?
J.
NIET, LEUGENAARquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:32 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Weet het zeker nu, boob-job.![]()
J.
Dat zie je toch?quote:
Zeker, ze was op locatie bij het WK hockey in Madrid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:33 schreef dubidub het volgende:
Was ze van het weekend nog op tv? Ik heb een weekend lagn geen tv/computer tot beschikking gehad
Wie is dat blondje?quote:
LBOTPquote:
Mooie foto ... ik bedoel: mooie vrouw!quote:
Geil manquote:
Bah de gedachte alleen alquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Zag net Toine van P en Dione op BNN, speelt er wat tussen die twee
Het idee!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Zag net Toine van P en Dione op BNN, speelt er wat tussen die twee
Op de dag dat tong weer terug is, is Dioon ook weer terug op de buisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef maril het volgende:
Vinden jullie het ook niet verdacht dat zowel Tong als Dione niet online respectievelijk in beeld zijn![]()
![]()
Arme, ze kijkt echt van dat hou ik niet vol.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
Ze heeft het een beetje koud
idd het hele weekend Dionequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef tong80 het volgende:
Heel het weekend genieten van Dione en niemand plaatst een screenshotje
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef dubidub het volgende:
Ik heb mijn ADHD weer. Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid DioonDank hiervoor
Op het eind nog ff een stukkie gezienquote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag weer érg mooi moet ik zeggen.
Was het maar zoquote:Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef Onderbroek het volgende:
die onderste foto is net van:"jij ook biertje?"..offeh.."eeeeeej!" offeh..."wazaaaap!!"
dus!
Wat een humor....quote:Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef Onderbroek het volgende:
die onderste foto is net van:"jij ook biertje?"..offeh.."eeeeeej!" offeh..."wazaaaap!!"
dus!
Slipjeshumor als we het over Dione hebben rekelquote:Op maandag 13 november 2006 23:39 schreef zwarte het volgende:
[..]
Wat een humor....
![]()
Is dit nu wat ze "onderbroekenlol" noemen....?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |