Ach, ondanks die bloemetjes doet ze niks onder voor Margje Teeuwen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:36 schreef Bruce117 het volgende:
Ondank een beetje truttig jukje zag ze er net bij de voorbeschouwing van de WK-finale er weer leuk uit
Potdomme, ik dacht t vanmidagook alquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:57 schreef pascalheister het volgende:
je zou ze allebij toch ff beetpakken zeg
En dan in de wetenschap dat Fatima en Ellen Hoog daar op dat veld rondlopen. Ik begreep dat Ruud van Nistelrooy (omdat hij toch niks te doen had) maar eens even ging kijken daar.... de snoeperdquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:04 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
En dan in de wetenschap dat Fatima en Ellen Hoog daar op dat veld rondlopen. Ik begreep dat Ruud van Nistelrooy (omdat hij toch niks te doen had) maar eens even ging kijken daar.... de snoeperd
Weet het zeker nu, boob-job.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik gooi de knuppel maar even.
Haar Mountains lijken heuvelen. Ingreepje?
J.
NIET, LEUGENAARquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:32 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Weet het zeker nu, boob-job.![]()
J.
Dat zie je toch?quote:
Zeker, ze was op locatie bij het WK hockey in Madrid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:33 schreef dubidub het volgende:
Was ze van het weekend nog op tv? Ik heb een weekend lagn geen tv/computer tot beschikking gehad
Wie is dat blondje?quote:
LBOTPquote:
Mooie foto ... ik bedoel: mooie vrouw!quote:
Geil manquote:
Bah de gedachte alleen alquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Zag net Toine van P en Dione op BNN, speelt er wat tussen die twee
Het idee!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Zag net Toine van P en Dione op BNN, speelt er wat tussen die twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |