valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef pekel het volgende:
Je ziet wel dat ze langzaam aan ouder begint te worden...
En mooier.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef pekel het volgende:
Je ziet wel dat ze langzaam aan ouder begint te worden...
een wonderschone oude fiets dan hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef Bartoli het volgende:
op een oude fiets moet je het leren zeggen ze altijd
Misschien moet Mart het stokje ècht eens overgeven aan Dione....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef maril het volgende:
Mart flirt weer met dr jongens, en ze vind het nog leuk ook.![]()
Dat doet 'ie al jaren eigenlijk, hij welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef maril het volgende:
Mart flirt weer met dr jongens, en ze vind het nog leuk ook.![]()
de viespeukquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat doet 'ie al jaren eigenlijk, hij wel.
volgende mag jij weer openenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Het eerste Dione topic dat niet door Tong is geopend
Maar wel een mooie OP hoor
Dione
Ik wil die baan hebben waarbij je het microfoontje bij Dione moet bevestigenquote:
Dione schrijft haar eigen teksten niet hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef raaskal het volgende:
Ik hoor haar net zonder blikken of blozen zeggen dat de Bastille in 1879 bestormd werd![]()
dan is dat zoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef raaskal het volgende:
Ik hoor haar net zonder blikken of blozen zeggen dat de Bastille in 1879 bestormd werd![]()
Van Dioon kan ik dat wel hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef raaskal het volgende:
Ja maar ze is wel snel om hij hoeft maar wat stoerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:53 schreef Bruce117 het volgende:
En Mart blijft maar elke avond met haar flirten.
Gezien haar kakkersaccent had ik toch wel iets beter van haar verwacht, maar goed, Gooische vrouwen zijn ook niet meer wat ze geweest zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar ze is wel snel om hij hoeft maar wat stoerop een muurtje te zitten met zo,n huis voor hem en ze is al om.Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen hoor
![]()
quote:
misschien kan je t aan de pussy cat dolls vragen??quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef 456 het volgende:
ik zeg: die knoop moet los! die knoop moet los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |