quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
Can - Up The Bakerloo Line With Anne
Dit stukje uit een 19 minuten lange jam, briljant. Vooral het stuk vanaf 00:35 tot het eind waar de drummer helemaal los gaat
Wij staan geen vreemde downloadlinks toe op Fok! Alleen youtube of de artiest's myspace.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik doe niet aan myspace
Zal wellicht die andere optie uitproberen
Ik vind juist het intro het vetste aan dit nummer. En dan in het bijzonder de solo van 1:17 totdat hij begint te zingen. Je ziet het publiek helemaal losgaan, en dan komt dat trompetje er nog bijquote:
Voor mij is dat a capella stukje rond 2.59 (en ook de opbouw daarnaartoe, en de climax natuurlijk) het hoogtepunt van het nummerquote:
Het was al gelukt, zie post 178quote:Op zondag 12 juli 2009 10:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Wij staan geen vreemde downloadlinks toe op Fok! Alleen youtube of de artiest's myspace.
Ik heb het nieuwe topic trouwens laten mergen met een ouder topic van hetzelfde onderwerp, wat ook al prachtig was. Mooie topics.
Oh? Mag je ook niet een stukje van 30 sec uit n nummer knippen en dat in je eigen flashplayertje stoppen?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Wij staan geen vreemde downloadlinks toe op Fok! Alleen youtube of de artiest's myspace.
Ik heb het nieuwe topic trouwens laten mergen met een ouder topic van hetzelfde onderwerp, wat ook al prachtig was. Mooie topics.
Youtube link or it didn't happenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef heijx het volgende:
Nog niet genoemd hier, tot mijn stomme verbazing.
Bach, Cantate BWV12 (Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen), de sinfonia (eerste deel). Die intro met de hobo snijdt gewoon diep in je ziel. Het stuk dat ik telkens kan herhalen is van 01:50 tot het eind. (Gustav Leonhardt Teldec versie)
Bach, Matthäuspassion: De laatste herhaling van het thema in "Aus Liebe will mein Heiland sterben". Prachtig samenspel van fluit en althobo's.
Als ik t op zoek kan ik zo 30 versies vinden, dus iets specifieker mag?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef heijx het volgende:
Nog niet genoemd hier, tot mijn stomme verbazing.
Bach, Cantate BWV12 (Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen), de sinfonia (eerste deel). Die intro met de hobo snijdt gewoon diep in je ziel. Het stuk dat ik telkens kan herhalen is van 01:50 tot het eind. (Gustav Leonhardt Teldec versie)
Bach, Matthäuspassion: De laatste herhaling van het thema in "Aus Liebe will mein Heiland sterben". Prachtig samenspel van fluit en althobo's.
Ik kan me niet voorstellen dat het Leonhardt Consort 30 opnamen bij Teldec heeft gemaakt, maar ik bedoel deze opname uit 1972 zoals op de verzamel CD Das alte Werk 0630-12532-2.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:51 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als ik t op zoek kan ik zo 30 versies vinden, dus iets specifieker mag?
Ja, er werd naar gevraagd.quote:Op zondag 23 september 2012 16:40 schreef dwerg het volgende:
Heb je daar nog een reden voor, belsen!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |