Asmodian +2 (vraag was nog gesteld in het dubbelepuntentopic)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
Allemaal ook favoriete regisseurs van mij:
Woody Allen
Stanley Kubrick
Alfred Hitchcock
Lars von Trier
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
Het is mij, Neleos!
Hoera!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je verdient een standbeeld! Lekker snel.
[..]
Asmodian +2 (vraag was nog gesteld in het dubbelepuntentopic)
Natuurlijk!quote:
Toen ik net F5-e stond het antwoord van wyccie er al volledig en dat van jou er nog niet, sorry.quote:
In principe niet (al zijn sommige vragenstellers daar wat te strict in). Probeer alleen niet te editen, dat komt verdacht over. Als je iets wil toevoegen gewoon in een nieuwe post. Maar ik zag je antwoord ook staan dus niets aan de handquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar typefoutjes tellen toch niet mee hè?![]()
Oh, als ik iets écht wil editten, dan zet ik er meestal een streep door. En als het een antwoord is, dan zet ik dat natuurlijk in een nieuwe post. Maar dit was een stomme typefout waar ik me voor schaam en het daarom zo snel mogelijk verbeter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
In principe niet (al zijn sommige vragenstellers daar wat te strict in). Probeer alleen niet te editen, dat komt verdacht over. Als je iets wil toevoegen gewoon in een nieuwe post. Maar ik zag je antwoord ook staan dus niets aan de hand
Yep! Asmodian +1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Asmodian het volgende:
Iron Maiden!
Niet zo veel typen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
IJzeren maagd / Iron Maiden
Nee dat weet ik. Maar Wyccie had "cathcer" ipv "catcher"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen ik net F5-e stond het antwoord van wyccie er al volledig en dat van jou er nog niet, sorry.
In de woorden van Bill & Ted:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep! Asmodian +1
[..]
Niet zo veel typen!![]()
Ik ben niet een Gazpachhio Saramago-vragenstellerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar Wyccie had "cathcer" ipv "catcher"
Ik wist niet of erop gelet werd of niet
Nou weet iedereen dat ik niet goed kan typen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
Nee dat weet ik. Maar Wyccie had "cathcer" ipv "catcher"
Aaaaarghquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ferris & Bueller's Day Off?
Sorry, wyccie, Gatalin's antwoord was net iets correcter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:50 schreef Gatalin het volgende:
Ferris Bueller's Day Off
Aww, maar ik vind je nog altijd lief, hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou weet iedereen dat ik niet goed kan typen.![]()
Jah, maar dat maakt hem helaas dus niet compleetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
Oh wat stom. Vergeet ik het makkelijkste deel van de titel![]()
Editquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:56 schreef MaJo het volgende:
1953?
Hoe weet je dat zo opeens?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:56 schreef Zwansbol het volgende:
En het is trouwens maart 1952 !
Maar waarom zeg je danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:57 schreef Zwansbol het volgende:
Het was in maart 1952 dat in Nederland voor het laatst iemand gerechtelijk ter dood werd gebracht
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Zwansbol het volgende:
1870
Dat vermoeden begint bij mij ook te dagenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwansbol kent de regeltjes niet, vrees ik.
Er wordt door wat meer gerenommeerde bronnen 1952 gezegd, dus dat zal wel juist zijn. Mijn excusesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
Zwansbol valt hiermee door de mand ben ik bang... Op wikipedia staat inderdaad 21 maart 1952, op andere sites staat weer 21 maart 1953...
Mijn info komt niet van wikipedia ten eerste. Ten tweede een vraag stellen waarvan je zelf het antwoord weet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
Zwansbol valt hiermee door de mand ben ik bang... Op wikipedia staat inderdaad 21 maart 1952, op andere sites staat weer 21 maart 1953...
Dat is aan jou. Beide data staan op internet. Maar opzoeken is uit den boze dus ik zou dat niet belonen met punten... Is wel heel verdacht dat hij eerst iets anders roept en het opeens helemaal zeker weet. Wat mij betreft exit zwansbolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Gatalin het volgende:
Ik denk dat ik een valse bron heb gebruikt en het idd 1952 is, maar opzoeken ist verboten. Wat zal ik doen?
Misschien is het het eerlijkste als je gewoon een nieuwe vraag stelt, Gatalin, ipv deze?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Er wordt door wat meer gerenommeerde bronnen 1952 gezegd, dus dat zal wel juist zijn. Mijn excuses
Hoe dan ook, je hebt het opgezocht en dat mag niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Mijn info komt niet van wikipedia ten eerste. Ten tweede een vraag stellen waarvan je zelf het antwoord weet?
Maar je geeft dus ruiterlijk toe het opgezocht te hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Mijn info komt niet van wikipedia ten eerste. Ten tweede een vraag stellen waarvan je zelf het antwoord weet?
Zucht. Ik doe eens mee aan een quiz. Veel plezier verder. En wanneer u zelf het het antwoord niet weet mag ik wel google gebruiken toch, als ik geloof dat het niet juist is?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Beide data staan op internet. Maar opzoeken is uit den boze dus ik zou dat niet belonen met punten... Is wel heel verdacht dat hij eerst iets anders roept en het opeens helemaal zeker weet. Wat mij betreft exit zwansbol![]()
Dat zal ik dan maar doen idd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Misschien is het het eerlijkste als je gewoon een nieuwe vraag stelt, Gatalin, ipv deze?
Je mag het later opzoeken als je erover twijfelt, maar het niet vervolgens als antwoord gebruiken en nog meedingen naar een puntquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Zucht. Ik doe eens mee aan een quiz. Veel plezier verder. En wanneer u zelf het het antwoord niet weet mag ik wel google gebruiken toch, als ik geloof dat het niet juist is?
Yeah right, en je dacht eerst dat het 1870 wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Zucht. Ik doe eens mee aan een quiz. Veel plezier verder. En wanneer u zelf het het antwoord niet weet mag ik wel google gebruiken toch, als ik geloof dat het niet juist is?
Hmm, nee, zijn eerste antwoord was inderdaad 1952.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:04 schreef Neleos het volgende:
Yeah right, en je dacht eerst dat het 1870 was![]()
Nee ik zoek oorlogsmisdadigers, achternamen voldoenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
Zoek je steden? Gok:
Eindhoven, Den Bosch en Breda
Hmm, oke, sorry Zwansbol danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, nee, zijn eerste antwoord was inderdaad 1952.
Oke, iedereen tegen mij. Leuk... Lees mijn allereerste post aub?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yeah right, en je dacht eerst dat het 1870 was![]()
Maar het blijft raar dat hij vlak daarna 1870 gokt en meteen daarna weer zeker weet dat het 1952 is?quote:
Dat moest 1970 zijn, en trouwens mij hoef je niet te gelovenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar het blijft raar dat hij vlak daarna 1870 gokt en meteen daarna weer zeker weet dat het 1952 is?
Zelfs dat niet:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
Maar het blijft raar dat hij vlak daarna 1870 gokt en meteen daarna weer zeker weet dat het 1952 is?
Als zijn eerste antwoord niet goed was, dan dacht hij dus bovenstaande.quote:In Nederland is de doodstraf in 1870 afgeschaft voor delicten in vredestijd.
Ja ik ben Belg en hoe kan ik u al irriteren na nog geen 3 posts?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwansbol irriteerde me vanaf het begin al. Ik heb hem echter vergeven voor zijn daden.
Als het een Belg is, mag hij blijven wat mij betreft.
Uuuhhquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Zwansbol het volgende:
Dat moest 1970 zijn, en trouwens mij hoef je niet te geloven![]()
Dat klopt. Maar hij zegt dat hij het wist en het voor de zekerheid opzocht. Maar als hij het wist, waarom ging hij dan toch 1870 gokken? Om /daarna/ weer te zeggen "Umm nee" op Gatalin's opmerking en dan toch 1953 gokken. En tenslotte, voordat het punt is uitgedeeld, met gedetailleerde info komen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, nee, zijn eerste antwoord was inderdaad 1952.
Dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Dat moest 1970 zijn, en trouwens mij hoef je niet te geloven![]()
Dat merk ik ook, dat hoef je me niet meer te vertellen.quote:
Zie mijn posts hiervoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Asmodian het volgende:
Dat klopt. Maar hij zegt dat hij het wist en het voor de zekerheid opzocht. Maar als hij het wist, waarom ging hij dan toch 1870 gokken? Om /daarna/ weer te zeggen "Umm nee" op Gatalin's opmerking en dan toch 1953 gokken. En tenslotte, voordat het punt is uitgedeeld, met gedetailleerde info komen...
Als zelfs Asmodian het al niet weet, dan moet dit wel een moeilijke vraag zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Gatalin het volgende:
2 namen van de Vier van Breda dan?
Ik heb het ooit wel 'ns gehoord, maar zou niet eens met 1 naam kunnen komen, ben ik bangquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Gatalin het volgende:
2 namen van de Vier van Breda dan?
Your confidence in me is heart-warmingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als zelfs Asmodian het al niet weet, dan moet dit wel een moeilijke vraag zijn.
Ik weet er standaard 2 te noemen, die andere 2 zijn altijd o ja, hoewel ik hier eens een opstel over heb moeten pennen op schoolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het net opgezocht en schaam me door te moeten zeggen dat zelfs niet 1 naam mij bekend voorkomt terwijl de Vier van Breda mij toch regelmatig ten gehore is gekomen
Zoek het even op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Zwansbol het volgende:
En wat zou Vier moeten zijn?
Het aantal mensen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Zwansbol het volgende:
En wat zou Vier moeten zijn?
quote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
Je gokken komen op mij logisch over. Maar waarschijnlijk wekt het argwaan doordat je niet had gemeld dat je de info had opgezocht, nadat je twee, overigens goede, antwoorden waren foutgekeurd. Want zo komt het over alsof je het had opgezocht om zo een punt te scoren, terwijl jij het juist had opgezocht omdat jij het zeker wist.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Zwansbol het volgende:
Gelieve alles te lezen en die mislukte sherlock holmes neigingen achter te laten. Als jullie wensen dat ik niet meer meedoe, mij geen probleem. Als jullie zo reageren, dan wil ik zelfs niet meer meedoen
Die, jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef Neleos het volgende:
Crash
Vraag je dat niet van jezelf af danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef Zwansbol het volgende:
Ik begin met toch stilaan af te vragen of jullie nog niet in bed moesten liggen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef Neleos het volgende:
Ik ken geen van de 4, trouwens.
Zoals al eerder gezegd heb ik eens een opstelletje moeten schrijven over die lui, maar anders had ik het ook niet geweten hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef Neleos het volgende:
Ik ken geen van de 4, trouwens.
Frank Sinatra...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:19 schreef Neleos het volgende:
Wie zijn de Rat Pack?
Slaap lekker, Gatalinquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef Gatalin het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, het is mooi 'weest
Slaap zequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:18 schreef Gatalin het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, het is mooi 'weest
Nee hoor. Ik vraag mij trouwens af hou oud jij bent?quote:
Ouder dan jijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag mij trouwens af hou oud jij bent?
Ja, die bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Asmodian het volgende:
Frank Sinatra, Sammy Davis Jr, Dean Martin en nog 'n paar
Wel mijn excuses dan als zo'n antwoord slecht over komt bij u. En ik heb al wat kwissen meegedaan waar ik zelfs geen pc hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, Zwans. Ik had als nieuwkomer dit probleem niet, omdat we in VBL ook al een niet-opzoeken-quiz spelen, dus was het voor mij logisch.
Je 'Aaargh' vond ik irritanter.
Niet nog 'n paar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Asmodian het volgende:
Frank Sinatra, Sammy Davis Jr, Dean Martin en nog 'n paar
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben 24. Hoi.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we anders gewoon verder gaan met de quiz?
Aan uw provocerende reacties te merken schat ik jou...quote:
Hoera!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet nog 'n paar.![]()
Frank Sinatra, Sammy Davis Jr, Dean Martin![]()
Asmodian + 1
Had ik ook graag gedaan maar wil wel niet dat mensen zo beginnen tegen mij, dus wil er even van af van al dit 'geklaag/gezaag',..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we anders gewoon verder gaan met de quiz?
Toch geen leeftijdsraadseltjes, hè? Niks ten nadele van YoshiBignose hoor, maar ik vind die rekenpuzzels niet zo geweldig; geen algemene kennis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze wetenschap kan handig zijn bij sommige raadseltjes.
Gezien het feit dat jij dingen blijkbaar opzoekt schat ik je ook niet al te oud inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:23 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Aan uw provocerende reacties te merken schat ik jou...![]()
Ik heb er ook niets mee, maar mijn steek onder water raakte inderdaad aan die treurige geschiedenis van ingewikkelde raadseltjes..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch geen leeftijdsraadseltjes, hè? Niks ten nadele van YoshiBignose hoor, maar ik vind die rekenpuzzels niet zo geweldig; geen algemene kennis.
Hij heeft het alleen opgezocht omdat hij het raar vond dat zijn antwoorden waren foutgekeurd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
Gezien het feit dat jij dingen blijkbaar opzoekt schat ik je ook niet al te oud in![]()
Dit is mijn topic en die probeer ik te bewaken. Dat wil ik niet laten verstoren door mensen die valsspelen. Ik zit er misschien naast maar ik vond het verdacht dus dan zeg ik daar wat van. En die laatste reactie was helemaal niet lullig bedoeld? Jij vraagt je af waarom we nog wakker zijn dus ik zeg dan dat jij dat ook nog bent...
Helemaal goedquote:
Nog niet zo heel oud, hij heeft in de klas gezeten bij die voetballer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe oud is Asmo dan? Misschien kunnen we 'm papa noemen..
Welke voetballer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nog niet zo heel oud, hij heeft in de klas gezeten bij die voetballer.
En ik heb even gegoogled, die is van 1980.
Die Israelische, Asmo heeft een linkje geplaatst, kan hem even niet terug vinden, waarschijnlijk het vorige topic.quote:
Yossi Benayounquote:
Topscorer van het Israelisch nationale elftal, speelt voor West Ham United, vroeger voor Ajax 2, Macabbi Haifa en Racing Santander. Scoorde nog een Hattrick en maakte twee assists bij Macabbi Haifa's 5-4 overwinning op Paris St.Germainquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ken ik niet.
Ovidius?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft ook bij Jossienogwat in de klas gezeten. Daarmee gaat hij naar Tel Aviv.![]()
Wie schreef het oorspronkelijke verhaal dat op dit schilderij wordt afgebeeld?
[afbeelding]
Doe jij nog iets anders dan alles vanbuiten lerenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Topscorer van het Israelisch nationale elftal, speelt voor West Ham United, vroeger voor Ajax 2, Macabbi Haifa en Racing Santander. Scoorde nog een Hattrick en maakte twee assists bij Macabbi Haifa's 5-4 overwinning op Paris St.Germain
Apuleius? Eros & Psyche?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft ook bij Jossienogwat in de klas gezeten. Daarmee gaat hij naar Tel Aviv.![]()
Wie schreef het oorspronkelijke verhaal dat op dit schilderij wordt afgebeeld?
[afbeelding]
Ja, dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef Neleos het volgende:
Belachelijk dat je in nog geen 24 jaar al zoveel dingen weet![]()
Niet echt, neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:35 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Doe jij nog iets anders dan alles vanbuiten leren![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef Neleos het volgende:
Belachelijk dat je in nog geen 24 jaar al zoveel dingen weet![]()
Ik zei toch dat ik een cynische oude man ben die toevallig in dit lichaam is opgesloten?quote:
Een van de laatste verhalen in Metamorphosen.. heb het boek hier.. zo'n gast die verliefd wordt op z'n eigen beeld.. Poly-nogwat..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stanley_Climbfall +1
Weet je ook om welk verhaal het gaat?
Jij zou moeten meedoen aan een quiz waar je veel geld mee kunt verdienenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch dat ik een cynische oude man ben die toevallig in dit lichaam is opgesloten?
Vanavond bij een PubQuiz geweest en buiten de prijzen gevallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:38 schreef Zwansbol het volgende:
Jij zou moeten meedoen aan een quiz waar je veel geld mee kunt verdienen
Jah, je moet een beetje geluk hebben met de vragen denk ik?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vanavond bij een PubQuiz geweest en buiten de prijzen gevallen.![]()
You win some, you lose some
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pygmalion! (is nog zonder boek)
Ik eis een hertellingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
Vanavond bij een PubQuiz geweest en buiten de prijzen gevallen.![]()
You win some, you lose some
In allebei examen gedaan.. Ovidius was het examen, was wel leuk vond ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij ook Latijn (en Grieks) hebt gehad, dan behoorde dat zeker tot jouw examenstof?
Je bent de liefste en de mooiste en best goed voor een vrouw..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook een complimentjeSta immers tweede op de lijst
Nee ben er nogquote:
Nee, krijg je niet, want je hebt mij ingehaaldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent de liefste en de mooiste en best goed voor een vrouw..
Dat eerste weet ik niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In allebei examen gedaan.. Ovidius was het examen, was wel leuk vond ik.(Deucalion & Pyrrha, zal het nooit vergeten, Pyramus & Thisbe)
Nadat jij me ingehaald had jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, krijg je niet, want je hebt mij ingehaald![]()
MaJo! Je zou hem hiervoor een knal moeten verkopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de liefste en de mooiste en best goed voor een vrouw..
MaJo, je bent helemaal geweldig. Zonder jou was dit topic er niet geweest, en je bent ook nog 'ns mooi en slimquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
Was verblind door de eerste twee opmerkingenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo! Je zou hem hiervoor een knal moeten verkopen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo! Je zou hem hiervoor een knal moeten verkopen.
Auw!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was verblind door de eerste twee opmerkingenMaar aangezien Stanley vér onder mij staat zal ik het niet al te serieus nemen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scheppingsverhaal. Niobe en haar kinderen had je ook nog..
Dank je wel, Stanleyquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, ik vind ook dat je heel breed ontwikkeld bent..
quote:
Vind je wel lief hoor, maar moest je even terugpakken voor die opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het wordt tijd om deze uit de kast te halen:
[afbeelding]
Die Labyrinth vraag wist ik ook, heb de special edition hier liggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
En niet te vergeten je affectie voor Jennifer Connelly. Ook dat is een groot pluspunt
Thanksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
MaJo, je bent helemaal geweldig. Zonder jou was dit topic er niet geweest, en je bent ook nog 'ns mooi en slim![]()
En niet te vergeten je affectie voor Jennifer Connelly. Ook dat is een groot pluspunt
Asmo, misschien heeft wyccie ook een affectie voor Jeniffer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die Labyrinth vraag wist ik ook, heb de special edition hier liggen![]()
Ook voor jou geldtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:48 schreef Neleos het volgende:
MaJo je bent geweldig en fantastisch ook![]()
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal enorm in orde ook. Maar ik ga slapen nu, doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten, Neleos!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:48 schreef Neleos het volgende:
MaJo je bent geweldig en fantastisch ook![]()
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal enorm in orde ook. Maar ik ga slapen nu, doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wycciequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:49 schreef wyccie het volgende:
Wat is dit een slijmtopic geworden![]()
Wordt er nog een vraag gesteld? Afhankelijk van de vraag blijf ik tot het einde van dit topic.
Helaas, David Bowiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:48 schreef MaJo het volgende:
Asmo, misschien heeft wyccie ook een affectie voor Jeniffer?![]()
Same here, met dit tempo zijn we zo aan een nieuw topic toe dus blijf wel even wachten tot deze vol zit (moet niet iedereen gaan slapen opeensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:49 schreef wyccie het volgende:
Wat is dit een slijmtopic geworden![]()
Wordt er nog een vraag gesteld? Afhankelijk van de vraag blijf ik tot het einde van dit topic.
Woordgrapje op Mis en scene? Eén van de bandleden heet Michel of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die Schwab heb ik hier ook.. maar we gaan weer een hele andere richting op..
Verklaar de naam van de Belgische band Mich en Scène
Ja, vond ik ook. Maar als iedereen zo denkt......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef MaJo het volgende:
Dat is zo voor de hand liggend dat ik het niet gezegd heb maar het zal wel goed zijn denk ik
Ja, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik deze groep niet kenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwansbol, ben jij een Belg?
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Maar als iedereen zo denkt......
Ofwel een goede hint?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Antwoord geven en betere vraag bedenken? Wat een gepruts van mijn kant..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, maar.. de vraag is niet tof genoeg. Ik heb gefaald.
Gast, het is een prima vraag. Veel origineler dan de rubbish waar ik meestal mee komquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, maar.. de vraag is niet tof genoeg. Ik heb gefaald.
Dit komt me wel bekend voor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:58 schreef Zwansbol het volgende:
Micheline?
Dat viel me ook al op jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:05 schreef Zwansbol het volgende:
ook is zij te bewonderen ....
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:06 schreef Asmodian het volgende:
En het is niet Michaela, Michelle, Micheline of Michella?
Zwansbol zei het op de vorige paginaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oeps.. Ja, een zij.. Micheline rekenen we ook goed..
Dat is extra knap.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:09 schreef Zwansbol het volgende:
Zonder google !... Oke, sorry kon het nie laten
Dit is dus de wraak, omdat ik het goed hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ik heb niet gezegd dat dat niet goed was.. alleen een voornaam heb ik niets aan (streng?)
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
Zwans als jij wil dat wij het er niet meer over hebben moet je het ook niet zelf steeds oprakelen
Ik werk zelfstandig en het gewoon een ander dag/nacht ritmequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef wyccie het volgende:
Nu even serieus; jullie zijn zeker nog omdat jullie vakantie hebben?
Ik ga zo maar slapen. Om 9 uur moet ik weer fris en fruitig op mijn stage zijn.
Mijn goede vriend Nembrio +1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:19 schreef Nembrionic het volgende:
Poldervogels?
Wat doe jij dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik werk zelfstandig en het gewoon een ander dag/nacht ritme![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben zelfdestructief bezig, maar in de vakantie mag dat.
Deucalyon & Pyrrha, hadden we het net nog over..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wie bouwde de eerste onderzeeer?
Dat mag: fotograaf.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind dat de serie nooit gemaakt had moeten worden, maar daar schijn ik alleen in te staan.
Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Deucalyon & Pyrrha, hadden we het net nog over..
Iedere aflevering melkt een bepaald element uit de film uit. Bram is al door 3 mensen gespeeld.. da werkt niet bij mij. De film is gewoon geweldig op zichzelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De film vond ik geweldig en ehm..."Toen ik je zag" is dan ook een mooi nummer
Maar de serie heeft zeker z'n bestaansrecht verdiend imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |