quote:For three weeks, 14-year-old Hayley Stark has been chatting on-line with 'Lensmaster320'. The two agree to meet at a place called Nighthawk and Hayley is shocked to find that her on-line pal is a 32-year-old fashion photographer named Jeff Kohlver. Hayley reluctantly goes to his home in an attempt to expose him as the pedophile he is, but ends discovering more than she bargained for.
Waar/Hoe heb je die al gezien?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:59 schreef Sai het volgende:
Ik vond 'm tof. Misschien is het iets té exact Death and the Maiden met een meisje en een pedo, maar die film was tof en deze ook. Met gratis de beste pick-up line ooit:
"When you're eighty I'll be ninety-eight.".
Downloaden ofzo, doh.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Waar/Hoe heb je die al gezien?
Hoe waren Page en Wilson? Ik verwacht nog al wat van die twee namelijk.
quote:
Not at all. Dus op woensdagavond vind je deze film niet terugquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Yorrit het volgende:
deze film vervalt niet in cliche rlt4 achtig drama wat je zou verwachten van zo'n verhaal?
Er was een voorpremière in Kriterion. Het acteerwerk was consistent goed, maar vooral de dialogen waren lekker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Waar/Hoe heb je die al gezien?
Hoe waren Page en Wilson? Ik verwacht nog al wat van die twee namelijk.
Hoe verrassendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wil hem zien
Volgens mij draait Hard Candy vanaf deze week in zo'n 7 zalen. Dus, ff zoeken, maar hij draait wel degelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wil hem zien, maar dit is geen bioscoop film...
Die film lijkt me ook gaaf. Maar volgens mij niet echt vergelijkbaar met Hard Candyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu Freeway te kijken met Reese Witherspoon als een roodkapje en pedofiel/necrofiel/seriemoordenaar kiefer sutherland als boze wolf zeg maar. Erg leuke film tot nu toe. Moest gelijk hieraan denken omdat hier ook een roodkapjethema in verweven zit. Check de poster maar
ik bedoelde; dit is geen film om in de bios te kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij draait Hard Candy vanaf deze week in zo'n 7 zalen. Dus, ff zoeken, maar hij draait wel degelijk.
[..]
Die film lijkt me ook gaaf. Maar volgens mij niet echt vergelijkbaar met Hard Candy
Meer om thuis met je broek op de knieen te bekijken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik bedoelde; dit is geen film om in de bios te kijken
Ga je nou alles volspammen met je geniale humor?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Meer om thuis met je broek op de knieen te bekijken?
hey,dat zeg jij over alle filmsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik bedoelde; dit is geen film om in de bios te kijken
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hey,dat zeg jij over alle films![]()
"ice age 2!"
-Neh,das geen film om in de bios te kijken
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Aventura het volgende:
Er stond trouwens gister een gigantische spoiler over deze film in spits. Heeft iemand dat ook gelezen? Nu twijfel ik of ik hem wel wil gaan zien.
In de Spits staat niet veel meer dan in de VPRO-gids hoor. En ik denk dat die spoiler redelijk op hetbegin van de film zit, wat de pret dus misschien nog niet zo bederft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef Yorrit het volgende:
nee heb t niet gelezen... dus hou je mond maar
las gisteren het stuk in de VPRO gids... ben nu wel benieuwd
Dat is min of meer de spoilerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Ik wil 'm wel zien, lijkt me wel een interessant uitgangspunt. Tot waar is wraak/het recht in eigen hand geoorloofd?
Ja, daarentegen is Pirates 2, Spidey 3, cars e.d. wel film som op het grote doek te bekijken... dat zijn films die ik en écht wil zien en ook qua spektakel geschikt zijn om op een groot scherm te loeren...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hey,dat zeg jij over alle films![]()
"ice age 2!"
-Neh,das geen film om in de bios te kijken
Wacht,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja, daarentegen is Pirates 2, Spidey 3, cars e.d. wel film som op het grote doek te bekijken... dat zijn films die ik en écht wil zien en ook qua spektakel geschikt zijn om op een groot scherm te loeren...
ik ga geen kleine arthousefilms in een Pathe Arena kijken, kom nou!
De laatste lijn is ook een verkapte spoiler, weet je direct dat die pedo wat overkomt door die meidquote:Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb m net gezien. Erg leuke film. Hoewel ik die meid veel te slim vind voor een 14 jarige, maar dat terzijde. De film is echt lekker verrassend en weer eens wat anders dan die standaard 'onbeperkte munitie' films of zo'n horror waar het onrealistische vanaf druipt.
Hopen dat elke pedo zo'n mokkeltje tegen komt...........
Zie de filmposter...quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
De laatste lijn is ook een verkapte spoiler, weet je direct dat die pedo wat overkomt door die meid
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:27 schreef Zwaffel het volgende:
Hey aventura? Is het teveel moeite om die spoiler tussen spoiler tags te zetten?zou het wel graag willen weten namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh dat had ik zelf ook kunnen bedenkenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef RiDo78 het volgende:
- ga naar www.bios.nl
- kies voor stad: "Kies een stad..." zodat je uit alle mogelijke films kunt kiezen, zonder aan een stad gebonden te zijn
- selecteer bij film "Hard Candy"
- maak nu je keuze uit de steden en evt. de bioscopen.
Om de luiaards onder jullie nog even tevreden te stellen, hij draait in Amsterdam, Delft, Den Haag, Groningen, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht.
Nee, je woont inderdaad ook niet echt centraal.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:34 schreef diertjuh het volgende:
Bedankt voor het opzoeken, draait helaas dus niet bij mij in de buurt..
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nee, je woont inderdaad ook niet echt centraal.
Uhu, heb OV. Nu nog geldquote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef RiDo78 het volgende:
Ik weet niet of je OV hebt, maar vanuit Almelo of Zwolle kun je met de trein rechtstreeks naar Amsterdam of Den Haag of Groningen (v.u. Zwolle) gaan. Dan sprokkel je wat vrienden bij elkaar en maak je er een leuk dagje uit van... Bv. door even lekker op scheveningen op 't strand te gaan liggen.
Je het is ook geen 13 in een dozijn 'knallen met ongelimiteerde munitie' hollywood productie.quote:Op zondag 23 juli 2006 06:37 schreef bob1234 het volgende:
Laatst gezien maar viel me erg tegen.
Ging me na een tijdje echt ergeren omdat het zo langzaam ging af en toe
eerst neuken anders kan ik mijn ipod niet opladenquote:
Waar was ej vannacht, we hadden een leuke discussie in FBquote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
eerst neuken anders kan ik mijn ipod niet opladen
Dit had je best in een spoilertag kunnen plaatsenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik werd gewoon misselijk van de castratie-scene... of het kwam door de chips,d at kan natuurlijk ook
Goh, waarom verbaasd het me niet dat er in die film een castratiescene zit?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik werd gewoon misselijk van de castratie-scene... of het kwam door de chips,d at kan natuurlijk ook
nou ja, en toch zit die er ook weer niet in... alleen de suggestie werd gewekt 20 minuten langquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaasd het me niet dat er in die film een castratiescene zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie film![]()
wannabe modquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:35 schreef RiDo78 het volgende:
Dit begint een aardig spoiler-topic te worden. Die spoiler-tags zijn er niet voor niets....
Nah, een mod zal ik nooit willen zijn. Misschien als ik over tig jaar eens met pension ga en wat tijd over heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef Zwaffel het volgende:
wannabe mod
leuke film bij t ontbijt?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:41 schreef kingmob het volgende:
Net gezien, ik vond hem wel aardig, m'n vriendin vond hem "erg gaaf".
Commandoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:12 schreef DAMH het volgende:
zal wel de eerste zijn maar wat een bout film,, 2 uur naar slap gelul zitten kijken,, met die semi intellectuele gesprekken de hele tijd (die totaal niet origineel zijn),, pfff doe mij maar gewoon commando dan weet je tenminste dat je bullshit krijgt
idd..en soweiso die wijsneuzerigheid van dat kind. ik kreeg zowaar medelijden met die gastquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef planethugo het volgende:
vond 'm wel vermakelijk maar die meid is wel érg slim in acties en in dialogen. Beetje overdreven, vond het zeker geen topper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo waren er meer dingen die ik, imho, niet helemaal begrijpelijk vond.
Maar ach, ik vond hem al met al wel de moeite waard.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat laatste is volgens mij ook de bedoeling van de filmquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:32 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
idd..en soweiso die wijsneuzerigheid van dat kind. ik kreeg zowaar medelijden met die gast
Wie zegt dat het nog een kind is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:32 schreef warezguy05 het volgende:
idd..en soweiso die wijsneuzerigheid van dat kind. ik kreeg zowaar medelijden met die gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zegt dat Hayley 14 is?Don't hurry, be crappy!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef RiDo78 het volgende:Nouja, wel ongeveer die leeftijd, gezien haar uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zegt dat Hayley 14 is?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef RiDo78 het volgende:
Uiterlijke schijn... Je kunt met make-up heel wat doen.
De actrice die Hayley speelt is Ellen Page, geboren 11-02-1987. Die is dus een jaar of 19. Het zou best kunnen zijn dat ze een 19 jarig meisje speelt die zich voor doet als de 14-jarige Hayley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moet wel een minderjarig iemand spelen, anders klopt die zin niet meer.
Dan ga je wel erg diep. Maar dan nog, je weet niet wat er waar is van wat ze zegt. Bovendien, ze wilde bij hem de indruk (blijven (?) ) wekken dat ze 14 is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ze moet wel een minderjarig iemand spelen, anders klopt die zin niet meer.
Wat een vreselijk slechte film. Matig acteerwerk, bijzonder langdradig en slechts één verrassende plotwending.quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef Zwaffel het volgende:
hard candyalthans daar zou ik voor gaan
Heb je Matchstick Men niet gezien dan, waarin iemand van 24 deed of ze 14 was?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, wel ongeveer die leeftijd, gezien haar uiterlijk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:41 schreef Sethje het volgende:
Ik vond het wel een heerlijke film, alleen van het einde begrijp ik vrij weinig:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zo common in Hollywood dat er grappen over gemaakt worden. In Ginger Snaps speelt een actrice uit 1976 een 15-jarige, vond ik ook erg knap.quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gebeurt wel vaker dat 19-jarigen een 14-jarige spelen.
Want een 14-jarige ziet er geen 14 uit naar het schijnt.
Tja, ik ben ook geen Hollywood-bobo, in Beverly Hills 90210 waren het ook allemaal twintigers en dertigers die tieners speelden.
How much?quote:
Ben het hiermee eens, heb hem vorige week gezien en vond het een best indrukwekkende film. Geen topfilm maar hij zou best in mn collectie kunnen staanquote:Op maandag 8 januari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
Net gezien.
Prima psychologisch plot.
En wat een prachtige, overtuigende rollen van de 2 hoofdrolspelers.
Ik zit nog na te sidderen over bepaalde scenes.
Het is een tijdje geleden dat ik hem heb gezien. Maar afgezien van die 'operatie-scene' zitten er in mijn herinnering toch niet heel veel expliciete afschuwelijke scené's in?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het deed me af en toe denken aan 'Misery'. Ik had net zo de pest aan Kathy Bates als aan Ellen Page. Verder heb ik zoals geschreven bepaalde delen echt niet meer kunnen aanzien en dus geskipped. Ik hoorde Jeff op het einde nog wel ontkennen, dus om precies te weten wat hij gedaan heeft (wat bewezen is) zou ik de film nog een keer moeten kijken. Maar niets wat hij gedaan kan hebben rechtvaardigt de acties van Hayley natuurlijk
De 'operatie-scene' was wel (samen met een paar The girl next door scenes) het meest walgelijke wat ik in lange tijd gezien heb.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat wist ik op dat moment dat ik keek nog niet.Door de hele tijd je ogen te sluiten wat aanwijzingen gemist. Het was toch vrij duidelijk dat Jeff wel een pedofiel was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een pedofiel is iemand die zich aangetrokken voelt tot meisjes die nog geen vrouwelijke vormen hebben... die nog niet geslachtsrijp zijn. Jeff voelt zich aangetrokken tot jonge meiden van rond de 14 jaar. Dan kun je hem dus geen pedofiel meer noemen. Of hij trouwens seks heeft met die jonge meiden wordt nooit echt duidelijk volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Door de hele tijd je ogen te sluiten wat aanwijzingen gemist. Het was toch vrij duidelijk dat Jeff wel een pedofiel was.
Oké. Als je het idd zo bedoelt dan klopt het, ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, een pedofiel is iemand die zich aangetrokken voelt tot meisjes die nog geen vrouwelijke vormen hebben... die nog niet geslachtsrijp zijn. Jeff voelt zich aangetrokken tot jonge meiden van rond de 14 jaar. Dan kun je hem dus geen pedofiel meer noemen. Of hij trouwens seks heeft met die jonge meiden wordt nooit echt duidelijk volgens mij.
Ik ben het hier in grote lijnen wel mee eens ja, haar gedrag werd echt veel te onrealistisch en arrogant. Ik ging na een tijdje zelfs een beetje sympathie kweken voor de pedo in kwestie.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat een verschrikkelijk filmkarakter zeg. Die meid is echt totally fucked up. Ik kon hele stukken van de film gewoon niet meer aanzien. Ze wordt op de cover volgens mij ook afgebeeld als een soort duiveltje. Eén van de meest walgelijke karakters aller tijden. De 'operatie-scene' scoort hoog in de lijst van meest walgelijke scenes ooit. Op gelijke hoogte met de 'voet-scene' uit 'Misery'. Die was alleen veel sneller voorbij.
Ik ook.. en ik hoopte zelfs dat hij vrij kwam en haar van het dak afflikkerde.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:14 schreef Mhjoezick het volgende:
[..]
Ik ben het hier in grote lijnen wel mee eens ja, haar gedrag werd echt veel te onrealistisch en arrogant. Ik ging na een tijdje zelfs een beetje sympathie kweken voor de pedo in kwestie.
Nou dat hoefde van mij toch ook weer niet, want de persoon in kwestie was wel een pathologisch liegende smeerlap, die best wel es gepwnd mocht worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook.. en ik hoopte zelfs dat hij vrij kwam en haar van het dak afflikkerde.
Ik vond die 'operatie scene' echt zó enorm grof dat ik daarna alle respect voor Hayley verloor. In het begin kon ik haar nog wel een klein beetje volgen, maar na die zakken ijs en die operatie..... alleen nog maar woede. Ik leef altijd al erg mee met films, maar in dit geval was het wel heel erg.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou dat hoefde van mij toch ook weer niet, want de persoon in kwestie was wel een pathologisch liegende smeerlap, die best wel es gepwnd mocht worden.
quote:
Ja, duh... dat weten wij ook. Maar op het moment dat je het ziet weet je dat nog niet. En zelfs een fake-operatie vond ik nog alle perken te buiten gaan. Helemaal omdat Jeff dat dus ook niet wist. Het blijft voor mij een misselijkmakende scene. Daarna hoopte ik dus ook dat Jeff vrij kwam en haar van het dak af zou flikkeren.quote:
Haha dat had ik wel door, vond alleen de scene zelf niet zo misselijkmakend.. vandaar mijn reactiequote:Op zondag 27 januari 2008 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig dat je dacht dat wij niet doorhadden dat die operatie fake was trouwensIk zet niet voor niets de hele tijd 'operatie-scene' tussen aanhalingstekens.
Helemaal eens met de eerste zin..... oneens met de tweedequote:Op maandag 28 januari 2008 01:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hayley uiteraard.
Maar dat maakt d'r weer enorm aantrekkelijk.
Nou ja, ze speelt in Juno in feite precies hetzelfde onaangename personage en daar ben je helemaal dol op. Wel consequent blijven.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat een verschrikkelijk filmkarakter zeg. Die meid is echt totally fucked up.
hailey vond geen bewijs in het huis, zelfs in de kluis niet..quote:Op maandag 28 januari 2008 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er zijn hele sterke aanwijzingen dat hij minderjarige meisjes misbruikt. En (mede)verantwoordelijk is voor de moord op minstens eentje.
Het is een tijd geleden. Dus weet niet alle details meer, maar ik dacht dat Haley wel uiteindelijk bewijs vond.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hailey vond geen bewijs in het huis, zelfs in de kluis niet..
er lag alleen een foto en een cd schijfje in de kluis, maar wat stond er op de schijf?
En ze beweert dat de mededader van de moord, Jeff als schuldige heeft aangewezen en daarna zelfmoord heeft gepleegd, maar dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn.
Wat ik niet begrijp is, waarom pleegt Jeff zelfmoord, waar schaamt hij zich voor?
Ik heb de film maar half gekeken omdat ik bezig was met andere dingen
Wil je die twee rollen met elkaar gaan vergelijken???? Juno is een leuke adrem meid, helemaal geweldig. Hayley is alles behalve leuk en wekt kotsgevoelens op en moordneigingen. Hoe kóm je er nou bij dat ze hetzelfde onaangename karakter speelt in beide films? Ongelooflijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou ja, ze speelt in Juno in feite precies hetzelfde onaangename personage en daar ben je helemaal dol op. Wel consequent blijven.
Dat maak jij ervan... Er is inderdaad géén bewijs gevonden dat hij sex heeft gehad met minderjarige meisjes. Wél dat hij zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes, maar zolang daar niets mee doet is er niets aan de hand. Hij blijft de hele film ook ontkennen dat hij ooit iets heeft gedaan met minderjarige meisjes. Hij zegt dat hij ook 4 jaar moet wachten als hij iets met Hayley zou willen. Wel is hij ooit getuige geweest van de moord op een meisje en waarschijnlijk kan hij dat niet langer verdragen en pleegt zelfmoord.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het is een tijd geleden. Dus weet niet alle details meer, maar ik dacht dat Haley wel uiteindelijk bewijs vond.
Dat Jeff zelfmoord pleegt en niet wacht tot zijn vriendin er is, zodat die de politie kan waarschuwen, waarna Haley kan opgepakt worden, is omdat hij schuldig is.
Ze heeft op zijn minst in die kluis belastende foto's gezien die hij gemaakt heeft van minderjarige meisjes, Wat ik denk is dat ze inderdaad al bij die andere gast langs is geweest en dat hij de naam Jeff heeft laten vallen. Het is uiteraard een overtrokken reactie omdat ze dan zelf ook moet beseffen dat het helemaal niet zeker is dat Jeff daadwerkelijk iets met die meisjes gedaan heeft naast het fotograferen. Maar dat maakt dan weer deel uit van haar zieke karakter, ze is zo kwaad en geobsedeerd met het straffen van pedofielen dat ze verder bewijs niet meer nodig acht. Wat jij er dan weer van maakt is dat hij eigenlijk compleet onschuldig is, maar voor zover ik weet valt het fotograferen van naakte meisjes ook onder de strafbare noemer. Ik quote: "This is what they make those federal laws for, Jeff. This is officially sick" , wat Hayley zegt na het zien van de foto's in de kluis.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan... Er is inderdaad géén bewijs gevonden dat hij sex heeft gehad met minderjarige meisjes. Wél dat hij zich aangetrokken voelt tot minderjarige meisjes, maar zolang daar niets mee doet is er niets aan de hand. Hij blijft de hele film ook ontkennen dat hij ooit iets heeft gedaan met minderjarige meisjes. Hij zegt dat hij ook 4 jaar moet wachten als hij iets met Hayley zou willen. Wel is hij ooit getuige geweest van de moord op een meisje en waarschijnlijk kan hij dat niet langer verdragen en pleegt zelfmoord.
Allemaal heel mooi, maar we kunnen alleen maar raden wat er op die foto's staat. Aangezien Haley toch behoorlijk gestoord is, kun je aan haar 'oordeel' niet echt waarde hechten vind ik. Komt nog bij dat de foto's misschien niet eens door hem zijn gemaakt. Allemaal dingen die nooit echt 100% duidelijk worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:53 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ze heeft op zijn minst in die kluis belastende foto's gezien die hij gemaakt heeft van minderjarige meisjes, Wat ik denk is dat ze inderdaad al bij die andere gast langs is geweest en dat hij de naam Jeff heeft laten vallen. Het is uiteraard een overtrokken reactie omdat ze dan zelf ook moet beseffen dat het helemaal niet zeker is dat Jeff daadwerkelijk iets met die meisjes gedaan heeft naast het fotograferen. Maar dat maakt dan weer deel uit van haar zieke karakter, ze is zo kwaad en geobsedeerd met het straffen van pedofielen dat ze verder bewijs niet meer nodig acht. Wat jij er dan weer van maakt is dat hij eigenlijk compleet onschuldig is, maar voor zover ik weet valt het fotograferen van naakte meisjes ook onder de strafbare noemer. Ik quote: "This is what they make those federal laws for, Jeff. This is officially sick" , wat Hayley zegt na het zien van de foto's in de kluis.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Ja MaarDat zal iets te maken hebben met die moord waar hij bij was ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Waar heb je gehoord dat hij kinderverkrachter was dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef PDOA het volgende:
Het was meer de keuze die Haley aan hem stelde: zelfmoord en van alle blaam worden gezuiverd of de cel in als kinderverkrachter.
Nou ja, pedo dan. (alweer een tijdje geleden dat ik 'm zag)quote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heb je gehoord dat hij kinderverkrachter was dan?
Heb 'm ook gezien en hier ga ik wel mee akkoord.. Pas helemaal op't eind weet je ook pas echt iets meer maar daar blijft het ook bij..quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef PDOA het volgende:
Het is jammer dat je wel van alles over Jeff te weten komt, maar dat Haley vreselijk onderbelicht blijft.
Hard Candy is aardig maar absoluut niet briljant of spannend. Wel goed acteer werk en Ellen Page is super cute. Hou wel van die tom boy typesquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel wat mannelijks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: goed gecast dus:
http://imdb.com/title/tt0850677/plotsummary
http://imdb.com/title/tt0850677/
Ellen Page is cute in alle films, BEHALVE in 'Hard candy'. Wat een ongelooflijk en verschrikkelijk naar kind is het in deze film. Ik kreeg echt neigingen die ik normaal nooit heb. Ik hoopte dat ze alles terug zou krijgen wat zij hem flikte.quote:Op zondag 20 april 2008 02:22 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Hard Candy is aardig maar absoluut niet briljant of spannend. Wel goed acteer werk en Ellen Page is super cute. Hou wel van die tom boy types
pedo neigingen?quote:Op zondag 20 april 2008 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ellen Page is cute in alle films, BEHALVE in 'Hard candy'. Wat een ongelooflijk en verschrikkelijk naar kind is het in deze film. Ik kreeg echt neigingen die ik normaal nooit heb. Ik hoopte dat ze alles terug zou krijgen wat zij hem flikte.
Crossed my mindquote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef Stranger het volgende:
Zet em af, je hoeft me niet te bedanken.
Hij weet niet dat ie je eventueel moet bedanken als ie hem afzet.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef Stranger het volgende:
Zet em af, je hoeft me niet te bedanken.
Haha inderdaad...DE scene van de film komt straks!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef BrandX het volgende:
Erg goede film, hij wordt nog lekker luguber
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef UltraBrain het volgende:
Ja, zo zitten 14e jarige meisjes in elkaar...
Totaal belachelijke film.
Goede film.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat een kuteind, wat een film bizarre.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op donderdag 16 september 2010 02:22 schreef Stefan het volgende:
[..]Dat. Haters moeten gewoon een standaard film gaan kijken met actie en seksuele spanning tussen de stoere hoofdrolspeler en lekkerste vrouw in de film, waarbij de held na lang leiden uiteindelijk toch ongeschonden wint en het meisje krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Synthesist het volgende:
als je deze film kijkt kan je toch alleen maar afvragen.. waarom castreren wij hier in Nederland geen pedo's?
even inhoudelijk over de film: geen meisje van 14 die zo doordacht zal zijn, het ontwikkelen van zo'n karakter duurt toch wel ff. als ze zichzelf nou voor had gedaan als 14 jarige terwijl ze 16 of 17 was, dan zou het geloofwaardiger zijn
Volgens mij neemt dat e sex drive niet weg. Dat hoorde ik een keer bij CSI Las Vegas.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Synthesist het volgende:
als je deze film kijkt kan je toch alleen maar afvragen.. waarom castreren wij hier in Nederland geen pedo's?
[...]
Hahah, dat is wel een betrouwbare bron jaquote:Op zondag 18 december 2011 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij neemt dat e sex drive niet weg. Dat hoorde ik een keer bij CSI Las Vegas.
Door te castreren wordt er geen testosteron meer geproduceerd dus een verminderde drang naar seks. Het gedrag van een persoon echter niet.quote:Op zondag 18 december 2011 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij neemt dat e sex drive niet weg. Dat hoorde ik een keer bij CSI Las Vegas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |