quote:For three weeks, 14-year-old Hayley Stark has been chatting on-line with 'Lensmaster320'. The two agree to meet at a place called Nighthawk and Hayley is shocked to find that her on-line pal is a 32-year-old fashion photographer named Jeff Kohlver. Hayley reluctantly goes to his home in an attempt to expose him as the pedophile he is, but ends discovering more than she bargained for.
Waar/Hoe heb je die al gezien?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:59 schreef Sai het volgende:
Ik vond 'm tof. Misschien is het iets té exact Death and the Maiden met een meisje en een pedo, maar die film was tof en deze ook. Met gratis de beste pick-up line ooit:
"When you're eighty I'll be ninety-eight.".
Downloaden ofzo, doh.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Waar/Hoe heb je die al gezien?
Hoe waren Page en Wilson? Ik verwacht nog al wat van die twee namelijk.
quote:
Not at all. Dus op woensdagavond vind je deze film niet terugquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef Yorrit het volgende:
deze film vervalt niet in cliche rlt4 achtig drama wat je zou verwachten van zo'n verhaal?
Er was een voorpremière in Kriterion. Het acteerwerk was consistent goed, maar vooral de dialogen waren lekker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Waar/Hoe heb je die al gezien?
Hoe waren Page en Wilson? Ik verwacht nog al wat van die twee namelijk.
Hoe verrassendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wil hem zien
Volgens mij draait Hard Candy vanaf deze week in zo'n 7 zalen. Dus, ff zoeken, maar hij draait wel degelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wil hem zien, maar dit is geen bioscoop film...
Die film lijkt me ook gaaf. Maar volgens mij niet echt vergelijkbaar met Hard Candyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu Freeway te kijken met Reese Witherspoon als een roodkapje en pedofiel/necrofiel/seriemoordenaar kiefer sutherland als boze wolf zeg maar. Erg leuke film tot nu toe. Moest gelijk hieraan denken omdat hier ook een roodkapjethema in verweven zit. Check de poster maar
ik bedoelde; dit is geen film om in de bios te kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij draait Hard Candy vanaf deze week in zo'n 7 zalen. Dus, ff zoeken, maar hij draait wel degelijk.
[..]
Die film lijkt me ook gaaf. Maar volgens mij niet echt vergelijkbaar met Hard Candy
Meer om thuis met je broek op de knieen te bekijken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik bedoelde; dit is geen film om in de bios te kijken
Ga je nou alles volspammen met je geniale humor?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Meer om thuis met je broek op de knieen te bekijken?
hey,dat zeg jij over alle filmsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik bedoelde; dit is geen film om in de bios te kijken
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hey,dat zeg jij over alle films![]()
"ice age 2!"
-Neh,das geen film om in de bios te kijken
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef Aventura het volgende:
Er stond trouwens gister een gigantische spoiler over deze film in spits. Heeft iemand dat ook gelezen? Nu twijfel ik of ik hem wel wil gaan zien.
In de Spits staat niet veel meer dan in de VPRO-gids hoor. En ik denk dat die spoiler redelijk op hetbegin van de film zit, wat de pret dus misschien nog niet zo bederft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef Yorrit het volgende:
nee heb t niet gelezen... dus hou je mond maar
las gisteren het stuk in de VPRO gids... ben nu wel benieuwd
Dat is min of meer de spoilerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Ik wil 'm wel zien, lijkt me wel een interessant uitgangspunt. Tot waar is wraak/het recht in eigen hand geoorloofd?
Ja, daarentegen is Pirates 2, Spidey 3, cars e.d. wel film som op het grote doek te bekijken... dat zijn films die ik en écht wil zien en ook qua spektakel geschikt zijn om op een groot scherm te loeren...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hey,dat zeg jij over alle films![]()
"ice age 2!"
-Neh,das geen film om in de bios te kijken
Wacht,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja, daarentegen is Pirates 2, Spidey 3, cars e.d. wel film som op het grote doek te bekijken... dat zijn films die ik en écht wil zien en ook qua spektakel geschikt zijn om op een groot scherm te loeren...
ik ga geen kleine arthousefilms in een Pathe Arena kijken, kom nou!
De laatste lijn is ook een verkapte spoiler, weet je direct dat die pedo wat overkomt door die meidquote:Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb m net gezien. Erg leuke film. Hoewel ik die meid veel te slim vind voor een 14 jarige, maar dat terzijde. De film is echt lekker verrassend en weer eens wat anders dan die standaard 'onbeperkte munitie' films of zo'n horror waar het onrealistische vanaf druipt.
Hopen dat elke pedo zo'n mokkeltje tegen komt...........
Zie de filmposter...quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
De laatste lijn is ook een verkapte spoiler, weet je direct dat die pedo wat overkomt door die meid
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:27 schreef Zwaffel het volgende:
Hey aventura? Is het teveel moeite om die spoiler tussen spoiler tags te zetten?zou het wel graag willen weten namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh dat had ik zelf ook kunnen bedenkenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef RiDo78 het volgende:
- ga naar www.bios.nl
- kies voor stad: "Kies een stad..." zodat je uit alle mogelijke films kunt kiezen, zonder aan een stad gebonden te zijn
- selecteer bij film "Hard Candy"
- maak nu je keuze uit de steden en evt. de bioscopen.
Om de luiaards onder jullie nog even tevreden te stellen, hij draait in Amsterdam, Delft, Den Haag, Groningen, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht.
Nee, je woont inderdaad ook niet echt centraal.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:34 schreef diertjuh het volgende:
Bedankt voor het opzoeken, draait helaas dus niet bij mij in de buurt..
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:52 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nee, je woont inderdaad ook niet echt centraal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |