Ik denk ook dat de winst naar silva gaat... maar echt niet op een makkelijke manier... iedereen overscha silva en onderschat liddel..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef RenzoBrad het volgende:
Paxlie... de chuck uit 2003?! Hoezo? Vind ik recent genoeg hoor!
Chuck gaat klappen krijgen van Wanderlei... Daar kun je donder op zeggen. Het is alleen even afwachten wat ze met de regels gaan doen (UFC --> geen knieen en trappen op het hoofd indien op de grond en ellebogen naar het hoofd toegestaan, Pride vice versa). Zou toch leuk zijn om Wanderlei een paar soccer kicks of stomps op Liddell te zien doen![]()
Een collector's item is het zekerquote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef Dacide het volgende:
over de vraag betreffende grapling gloves...
waarom niet direct gewoon de pride handschoentjes.... ze zijn wel aan de prijs.. zeker icm verzendkosten...
maar dan heb je ook wel een beetje een collectors item...
Btw: als je besteld daar, dan doe ik met je mee.. wil nog een pride tshirt of evt vechtbroekje...
ik hoor t wel... goeie vriend van me wil ook nog een aantal dingen... is wel zo gemakkelijk dan.. want verendkosten zijn (ff snel uit mijn hoofd) een dikke 22 euro of meer,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een collector's item is het zeker, had daar nog niet eens aan gedacht. Ik was van plan over een maandje mijn "spul" te bestellen (moet nog flink wat andere dingen hebben naast grappling gloves), anders mail ik je dan en dan kunnen we het samen bestellen, scheelt mss ook in verzendkosten.
Maar als je bevoorbeeld kijkt naar Liddells partij tegen Overeem dan kun je zien dat ie ook gedomineerd werd totdat de pijp bij Overeem (zoal zo vaak) leeg was. En Overeem en Jackson zijn in feite de laatste goede "hitters" geweest die ie tegen heeft gehad. Omdat Liddell tijdens die GP van 2003 laat zien dat ie juist voor die vechtstijl kwetsbaar is, is Silva voor mij toch de grote favoriet. De Couture van een aantal jaren terug, met zijn specialiteiten, zou in mijn ogen voor Silva de grootste problemen opleveren.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef Dacide het volgende:
Zojuist eens de stats van liddell bekeken.... moet toch zeggen dat ik zijn lijst van overwinningen ook BEHOORLIJK indrukwekkend vind...
couture, belfort, ortiz, mezger, randleman, bustemante, horn, sobral, overeem, white.
damn netjes hoor... t zal erom spannen,,,,
Hoe is het met die laatste gast uit dat filmpje afgelopen? Dan breek je toch je nek / rug? Of zijn ze ook getraind op zulke vallen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier trouwens nog mijn favoriete highlight:
http://video.google.com/videoplay?docid=5804275960634938624&q=Pride+hl
Is Fedor toch? Mwah, die kunnen daar wel tegen, tot op zekere hoogte natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Hoe is het met die laatste gast uit dat filmpje afgelopen? Dan breek je toch je nek / rug? Of zijn ze ook getraind op zulke vallen?
Hoe zit het trouwens als het tijdens zo'n gevecht iets minder goed afloopt en er blijven letsel optreed. Is de aanvaller dan strafbaar of tekenen beide vechters een risicoverklaring oid?
Dat is inderdaad Fedor (daarom stelde ik ook dat zelfs Fedor bijna van Randelman verloren had). Hij breekt de val met zijn schouder, en een paar tellen later heeft ie Randleman met een kimura te pakken. Filmpje moet toch wel ergens te vinden zijn. Ah, hiero:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Hoe is het met die laatste gast uit dat filmpje afgelopen? Dan breek je toch je nek / rug? Of zijn ze ook getraind op zulke vallen?
Dat is al 6 jaar geleden ofzo, na al die jaren in Pride worden die dingen (knieën op grond etc) een automatisme. Dus ik denk dat het wel degelijk verschil maakt. Dat moment waarbij je een fractie van een seconde ergens over nadenken moet of het wel/niet mag kan het verschil maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Dacide het volgende:
[..]
en vechten op ufc regels.... boeiend... Silva heeftt ook in de octagon gestaan. Zal niet veel wennen voor hem zijn.
Die gekke jappaners verzinnen het maar weer hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g2mgKJ7qiZ4&search=fedor
Giant Silva rulez!!!!11!!
We zullen zienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat is al 6 jaar geleden ofzo, na al die jaren in Pride worden die dingen (knieën op grond etc) een automatisme. Dus ik denk dat het wel degelijk verschil maakt. Dat moment waarbij je een fractie van een seconde ergens over nadenken moet of het wel/niet mag kan het verschil maken.
Hahaha geweldig!!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Weinig mensen weten trouwens dat Fedor al een keer verloren heeft bij een Pride GP. Kijk en huiver:
http://www.youtube.com/watch?v=g2mgKJ7qiZ4&search=fedor
Giant Silva rulez!!!!11!!
vergis je niet in de snelheid van "the iceman"quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:21 schreef LogicalPsycho het volgende:
Volgens mij gaat Silva makkelijk van Chuck Lidell winnen. ...
![]()
Silva is ook snelquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef THCees het volgende:
[..]
vergis je niet in de snelheid van "the iceman"
ik denk dat chuck wint by knock out 1e ronde na zo'n 58 sec![]()
ben benieuwd
De finale word dus in ieder geval een submitter tegen een KOerquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Unstoppable het volgende:
OWGP Semi-Finals zijn bekend:
Wanderlei Silva vs Mirko Cro-Cop
Nog vs Josh Barnett
http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1152778316
Ik hoop dat barnett doorgaat! Vind hem altijd wel spectaculair met zijn commentaar en altijd heel respectvol naar de japaners toe! Al vind ik het wel de minst spectaculaire vechter van deze 4.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Dacide het volgende:
finale wordt silva-noguiera..... of mirko-barnett
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Unstoppable het volgende:
OWGP Semi-Finals zijn bekend:
Wanderlei Silva vs Mirko Cro-Cop
Nog vs Josh Barnett
http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1152778316
WFAquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef THCees het volgende:
ik haal alles van mininova
22 juli MFA ? waar staat dat voor MFA.
ben benieuwd ( basje rules)
en verder word het wachten tot 28 augustus dan is pas de volgende UFC toch?
Nieuwsgroepen, alle (grote) events worden wel in alt.binaries.mma gepost.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:08 schreef SinCerEly het volgende:
Ok ok ... ik ben 4 maanden uit de MMA shows geweest omdat ik verhuisd ben en mn internet aansluiting is pas sinds gisteren weer helemaal ok ... nu ben ik van alle sites afgegooid die private trackers hadden en NOG erger is dat sommige helemaal verdwenen zijn, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te laten weten waar ze hun shows vandaan halen, want ik loop echt goed achter inmiddels![]()
Inderdaad. Hier kun je checken wat er zoal gepost wordt:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:34 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, alle (grote) events worden wel in alt.binaries.mma gepost.
Geen gekut met ratio's enzo, altijd downloaden met je max speed
En hoe moet je dan dwnldn?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier kun je checken wat er zoal gepost wordt:
http://www.binsearch.info/browse.php?bg=alt.binaries.mma
www.binaries4all.nlquote:
Wat gaan ze uitzenden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Katsujinken het volgende:
Overigens: vanavond op Eurosport: K-1 MMA Heros om 23:30
oh my god... check de oude ufc's maar eens (volgens mij zo vanaf deeltje 4 ofzo)quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:26 schreef BB_Koning het volgende:
Ligt het aan mij of was Vitor vroeger echt goed! Zn felheid doet me denken aan de Wanderlei van nu!
Ja, ik keek net een hl van hem![]()
Is hij een match voor Fedor? Hij was ooit TKO door Couture.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Dacide het volgende:
[..]
oh my god... check de oude ufc's maar eens (volgens mij zo vanaf deeltje 4 ofzo)
Hij was zooooooooo ontzettend snel en fel.. ongelofelijk. Hij kreeg zelfs tank abbot plat.
Ik geloof nog steeds niet dat Silva geTKO'ed was, de referee kwam te snel tussen beidenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef Dacide het volgende:
maaaar.. voor ik het vergeet... Hij is wel een mooie tegenstander voor silva...
Sterker nog : tijdens UFC Brazil-Ultimate Brazil heeft hij Silva geKO'ed binnen 44 seconden dmv strikes..
duidelijke taal....
toch?
Malle jongen, check sherdog.com, hij had al een aantal keer verloren voordat hij tegen Vitor moest.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef Dacide het volgende:
In de tijd dat vitor won van belfort toen was tank een soort van fedor (toendertijd).. schier onverslaanbaar...
Stiekem denk ik ook nog steeds dat Silva het hele toernooi gaat winnen... (sssst, niet doorvertellen).
En silva tegen fedor..... Ja sorry.. maar ik denk dat fedor het aflegt. (en heeeel stiekem wint silva met een KO, maar dat heb je niet van mij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kan hij neit winnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef RenzoBrad het volgende:
Mensen die zeggen dat Silva van Fedor zou winnen![]()
![]()
Omdat Fedor een monster is die niet kan verliezenquote:
Vind K-1 Max vaak leuker om te zien dan de hogere gewichtsklasses. Je ziet dan misschien wat minder KO's, maar de actie is veel sneller, explosiever, veel leuker om naar te kijken dan die freakshow waar het de laatste tijd op uitdraait bij de K-1 GP'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Omdat Fedor een monster is die niet kan verliezen![]()
.
K-1 max final op eurosport was wel grappig, de thai wins again![]()
das over een maandje pasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef LedZep het volgende:
Heb nu al zin in 26 augustus: pride bushido second round en ufc 62 met liddell vs sobral
Er komt op 5 augustus nog K1 hero's. Met niemand minder dan Kazushi Sakuraba!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:27 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
das over een maandje pas![]()
er komt niks eerder?
by the way...net paar filmpjes bekeken en ik zag een paar gasten kopstoten uitdelen..waar ligt de grens?
Waar vandaan? Welke uitgangen hebben de files, hoeveel zijn het er etc?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik die video's moet bekijken, na het uitpakken krijg ik heel veel files enzo![]()
Repareren: http://www.binaries4all.nl/quickpar/repareren.phpquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik die video's moet bekijken, na het uitpakken krijg ik heel veel files enzo![]()
En wie zegt dat jongetjes die van gwelddadige sporten houden niet lief kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Repareren: http://www.binaries4all.nl/quickpar/repareren.php
Uitpakken: http://www.binaries4all.nl/winrar/
Japan is R2.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:03 schreef Unstoppable het volgende:
Deze dvd's zijn zeker niet in R2 gereleased ?
owja, das ook zo. Maar ik bedoel met Quadros/Rutten commentaar, want bij de japanse versie zal wel geen engels commentaar zitten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Kharitonov ook wel weer eens zien idd. Paar dagen geleden nog zijn matches tijdens de HW GP van 2004 gezien (vs. Murilo Rua, vs. Semmy Schilt en vs. Antonio Rodrigo Nugueira). In die gevechten was hij erg goed vond ik. Goede stand-up, veel bodyshots, op de grond ook goed, goede balance, goede gnp. Ik dacht al, die zie ik vast eens terugquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:52 schreef RenzoBrad het volgende:
Zonde dat CroCop waarschijnlijk niet mee doet. Wat ik bijzonder vind is dat we de andere 3 vechters niet horen klagen hierover. En de reserve match (Sergei Kharitonov en Alexander Emelianenko) lijkt me bruut. 1 van deze twee tegen Silva en het is ook goed. Maar ik blijf 't zwak vinden van CroCop]
Ach, laten we hopen dat als hij terug komt van vakantie dat DSE een beter aanbod heeft die hij gewoon tekent. Het is nog geen verloren zaak.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef Inspirit het volgende:
Sherdog Report:
"Cro Cop" to Walk Way from PRIDE GP"
* Saku vs. Newtonquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:08 schreef Unstoppable het volgende:
Wat zijn trouwens jullie favoriete (top 3 of 5 ofzo):
- gevechten ?
- events ?
Je kunt ook langs een winkel gaan waar ze springtouwen verkopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:07 schreef Tommy__ het volgende:
mensen met een springtouw hier?
ik zoek een vervangend koort voor m'n springtouw, iemand een tip? ik dacht aan staaldraad met plastiek erom heen.. ga morgen maar eens langs de doehetzelver
mja, ik heb er net een gekocht, en die lederen kostten 15 euro wat ik wat overdreven vindquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt ook langs een winkel gaan waar ze springtouwen verkopen![]()
?quote:
Ik bekeek je fotoboek toen er nog geen foto's van katten warenquote:
eerste aflevering was wel geinig, vond het gevecht niet echt tof, maar dit seizoen heeft wel gigantisch veel potentiequote:Op zondag 20 augustus 2006 10:16 schreef THCees het volgende:
ultimate fifgter is weer begonne (season 4 alweer)
Wow!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:59 schreef Tommy__ het volgende:
wOOt dit moet ik zien! http://www9.nationalgeogr(...)ce/videoPreview.html
heeft er iemand de middelen om de amerikaanse nat. geo. te ontvangen en op te nemen?
ja zekerquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eerste aflevering was wel geinig, vond het gevecht niet echt tof, maar dit seizoen heeft wel gigantisch veel potentie![]()
hij maakt zijn nickname meer dan waar. Tegen Parisyan (ofzo) vond ik hem ook echt goed. Eerste twee rondes waren ze allebei echt niet normaal actief en in de derde ronde liet Sanchez gewoon zien waarom hij zo goed. Hij bleef doorgaan, niet kapot te krijgen die jongen. Vraag me af wat er gebeurt als je tegen hem 5 rondes lang moet vechten. Hoop dan ook ie een keer voor de titel magquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie hebben dus alel seizoenen gezien. Mijn vraag: wat vinden jullie van Diego Sanchez?![]()
staand : goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie hebben dus alel seizoenen gezien. Mijn vraag: wat vinden jullie van Diego Sanchez?![]()
Als je Nick Diaz de baas kan, dna ben je op de grodn echt goed hoor. die wedstrijd vond ik trouwens echt prachtig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:49 schreef THCees het volgende:
[..]
grondwerk : beter1 van de allerbeste
kortom Diego![]()
ja als je een romantisch ingesteld meisje bent wel misschienquote:
het kan nooit erger dan Bas Ruttenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef Dacide het volgende:
[..]
ja als je een romantisch ingesteld meisje bent wel misschien![]()
nee, ik vind t puur irritant omdat t een trainingsdvd is.. dus ben je al redelijk geconcentreerd aant luisteren.. en dan valt t nog meer op. hij komt net iets te vaak niet uit zijn woorden om niet-irritant te zijn..
just my 2 cts
ik ga wel ff voorstellen om het ufc en pride topic anders te mergen in het FB topic van SPT. Denk dat dat niet zo'n slechte is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef Katsujinken het volgende:
Sanchez, GSP, is dit nou een Pride topic of niet?Sanchez heeft potentie maar z'n stijl kan me niet echt boeien. Wel een fantastische conditie, inderdaad. GSP is een fenomeen.
ja beter van mij mag jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik ga wel ff voorstellen om het ufc en pride topic anders te mergen in het FB topic van SPT. Denk dat dat niet zo'n slechte is.
Topictitel: [MMA]Pride/UFC part 3?
Idd, Bas en Stephen warend de bombquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:44 schreef Katsujinken het volgende:
Prima idee, maar dan wel [MMA] Pride/UFC/Hero's/Shooto/IFL/WFA...
Ik kan trouwens wel lachen om Bas' accent. Vind het nog steeds ontzettend jammer dat 'ie weg is bij Pride als commentator. Ik moet toegeven: die Trigg geeft het een iets gelikter, professioneler randje. Bas is toch meer ongepolijst met z'n vernederlandsde Engels maar de humor is er nu echt volledig uit. Ik zat pasgeleden nog eens wat vroege Prides te kijken (4 en 5 ofzo) met Bas en Stephen Quadros. Dat was pas hilarisch man, alsof die twee af en toe hardstikke bezopen waren. Soms er gewoon doorheen zingen of supervage grappen maken. Recht voor z'n raap zeggen dat de vechters maar wat aan lopen te klooien en dat het gevecht te saai voor woorden is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef LedZep het volgende:
Nog 4 dagen tot Bushido. Vecht Cro Cop nou wel of niet? Moet toch de match van het event worden.
Nightmarequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Idd, Bas en Stephen warend de bomb
Dat vond ik het beste commentators team wat ik tot nu toe gehoord heb.
En tsja Trigg, ik vind hem maar irritant.
Wat wel weer leuk was, was 1 van de eerste pride events van Mauro. Ging Cro-cop hem wat dissen, hij scheet bagger![]()
En Sanchez, wat is zijn nickname ? Ik bedoel hij heeft een aardig record, ook een paar leuke partijen van hem gezien, maar tot zover vind ik hem wat overrated.
Leuke docuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:59 schreef Tommy__ het volgende:
wOOt dit moet ik zien! http://www9.nationalgeogr(...)ce/videoPreview.html
heeft er iemand de middelen om de amerikaanse nat. geo. te ontvangen en op te nemen?
Cro Cop vecht niet in het bushido toernooi, als je dat bedoelde. Hij vecht pas op 10 september.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef LedZep het volgende:
Nog 4 dagen tot Bushido. Vecht Cro Cop nou wel of niet? Moet toch de match van het event worden.
Oh, ik dacht dat Cro Cop vs Silva in het bushido toernooi plaatsvond, maar dat is dus pas later. Okequote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:05 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
Cro Cop vecht niet in het bushido toernooi, als je dat bedoelde. Hij vecht pas op 10 september.
Wel vecht Minowa tegen Butterbean, lijkt mij een leuk gevecht te worden. En Gomi is ook weer van de partij.
En ik ben ook voor het mergen van de MMA topics,ofzo.
Thanx voor de spot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef Unstoppable het volgende:
National.Geographics.Fight.Science.DSR.XviD-KmF![]()
![]()
Ik zou gewoon een zooitje UFC en Pride FC events downloaden. Kun je eens kijken wat je het leukst vind.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik ben nu net een beetje 'into' MMA aan het raken, aangezien Pro-Wrestling me nu toch wel echt begint te vervelen. Ik heb zojuist 'UFC Ultimate Fight Night 6' gedownload (nog niet gekeken overigens).
Is dat wat?
En kunnen jullie nog wat shows aanraden die ik echt moet zien om er een beetje enthousiast over te worden.
ja is wel vet jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef Dacide het volgende:
iemand meer informatie over Daido Juku?
tis een karate variant waarbij ook grondwerk en submissions centraal staan. het gaat er hard aan toe..
wel dragen de vechters een soort viskom om hun hoofd ter bescherming.. desondanks veel ko's.
heb er wat filmpjes over gezien op youtube.. best wel indrukwekkend... vreemd dat ik er nog nooit van gehoord had.
Niet alleen soccer kicks, maar ook knietjes, trappen en 'foot stomps' (gewoon met je hak naar beneden trappen) tegen een tegenstander op de grond mogen wel in Pride, maar niet in de UFC. En dat geeft toch wel een belangrijk verschil, IMO: in de UFC zijn de vechters meestal wel tevreden als ze bovenop in de guard van de tegenstander liggen en wat klappen kunnen uitdelen (GnP-en) om de jury onder de indruk te krijgen. Dit omdat er in zij-controle relatief weinig te winnen valt voor een UFC vechter (omdat je niet naar het hoofd mag 'knee-en'). In Pride zie je de vechters toch veel vaker voor een positieverbetering gaan vanuit de 'guard', en vanuit (bijvoorbeeld) zo'n 'side mount' heb je indirect ook weer een optie op andere 'moves' (bijvoorbeeld knietjes of een choke vanuit de "north-south position").quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zooitje UFC en Pride FC events downloaden. Kun je eens kijken wat je het leukst vind.
UFC is in een octagon, een soort kooi. Pride FC is in een gewone ring (zelfde als boxen etc).
Verder zitten er wat verschillen in regels, maar niet erg veel. Zo mogen er bij Pride Fc geen ellebogen gebruikt worden (wat bij UFC wel mag), maar mogen ze wel soccerkicks gebruiken (mag niet in UFC).
Wat hij zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Dacide het volgende:
van mij hoeft pride niet naar amerika te gaan.. als die stomme amerikanen niet akkoord gaan met de regelgeving...
blijf maar lekker in japan... beter kan je niet zitten lijkt me.... wat een prachtvolk, met een pracht aan martial arts culuren.
Ze komen vaak zwaaiend op elkaar af en dat doe j eniet als je geen hoofdbescherming hebt en bare knuckel vecht. Je ziet steeds meer voorzichtigheid naarmate de bescherming minder en het risico gewond te raken groeit: boksen, mma, bare knuckle.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef Dacide het volgende:
hoe bedoel je dat BB?
ik denk dat als die viskom niet gedragen werd, dat er dan heel veel en heel snel ko's zouden volgen.. an sich wel spectaculair toch
Wikipedia:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef Dacide het volgende:
iemand meer informatie over Daido Juku?
tis een karate variant waarbij ook grondwerk en submissions centraal staan. het gaat er hard aan toe..
wel dragen de vechters een soort viskom om hun hoofd ter bescherming.. desondanks veel ko's.
heb er wat filmpjes over gezien op youtube.. best wel indrukwekkend... vreemd dat ik er nog nooit van gehoord had.
en deze:quote:-No Ground and Pound. Punching to the head from the mount must be simulated. Depending on position, cleanliness and technique points may be awarded for the simulated punches.
Semmy Schilt is drievoudig (achter elkaar) champion Daido Juku (Hokutoki tournament) .quote:-If the difference in Physical Index (height in cm plus weight in kg) is 20 or more, both competitors may kick to the groin.
-If the difference is 30 or more, attacks to the groin with a fist or open hand are allowed.
-Regardless, a groin protector must be worn. (See Article 36 note 1.)
Takedowns..... Arona blijft mijn topper... Absoluut de aller aller beste takedowns uit het circuit..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef BB_Koning het volgende:
Striking is tof, maar de gasten die mensen neer kunnen halen (take downs) zijn ook verdomd goed. Fedor krijgt iedereen neer, Arona is ook geweldig en Henderson ook.
Ja, ik heb een hl van Henderson gekeken![]()
top weer, en bedankt hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef THCees het volgende:
die moet ik nog steeds zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
net king of the streets gezien, 1 ding:
usenetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die moet ik nog steeds zien
ken helaas geen goede mma torrent trackers
ik vond net een torrent op mijn pro-wrestling tracker
waar staat die gepost danquote:
die 3cd versie heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waar staat die gepost dan
heb je een filename voor me? Dan vind ik het zelf wel
heb nu een 3cd versie iig
zijn 3 .mpg bestanden.
ga ik die vanavond ff lekker kijkenquote:
Gister al live gezienquote:
Torrent??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef THCees het volgende:
Net ultimate fighter season 4 afl 2 gezien!!
bloody man it was bloody.
De Wees aka Bam Bam v.s Ray
[[url=
Als ik aan die match terugdenk voel ik nog steeds de pijn die Gilbert hadquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef BB_Koning het volgende:
Je meost m vragen wanneer hij zn match met Silva af gaat maken![]()
Vaak lijken die gasten niet supergroot, maar ze zijn t wel. Waarschijnlijk komt dat omdat ze altijd vechten met gasten die zelf ook supergroot zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef Paxlie het volgende:
Op Dance Valley kwam ik Alistair Overeem tegen. Kolere wat een grote gast
zeg hem dat maar eens in zijn gezichtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak lijken die gasten niet supergroot, maar ze zijn t wel. Waarschijnlijk komt dat omdat ze altijd vechten met gasten die zelf ook supergroot zijn![]()
Ik vind Alistair stom![]()
Ik zou t zo in zn gezicht zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zeg hem dat maar eens in zijn gezicht
http://www.youtube.com/watch?v=DNXfwtz2i1k&mode=related&search=quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak lijken die gasten niet supergroot, maar ze zijn t wel. Waarschijnlijk komt dat omdat ze altijd vechten met gasten die zelf ook supergroot zijn![]()
Tja vergeet niet dat ze bulten krachttraining moeten doen om zo veel mogelijk slag- en trapkracht te ontwikkelen. Bulten voer om het fabriekje draaiende te houden et voila, "goddelijke" muscles appear.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=DNXfwtz2i1k&mode=related&search=
Ik vond altijd dat Arona een geo dlichaam had en vond hem echt niet supergroot, maar kijk hoe hij eruit ziet naast een gemiddelde gozer van 75 kilo.![]()
Mwah da's ook geen kunst als je 12-15 (als het al niet meer is) keer per week traintquote:
Ik denk dat Silva Barnett zonder meer zal verslaan, Nogueira is een ander verhaal. Weliswaar zal het egvecht met Crocop zwaar zijn, maar Silva staat bekend om zn goede cardio.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef RenzoBrad het volgende:
Ik denk dat het een optelsom is: CroCop die weinig gemotiveerd lijkt in het vechten, de superagressieve en fanatieke Wanderlei Silva. CroCop houdt niet van vechters die constant naar voren komen (zoals Silva en ook Fedor tegen hem deed). Dan zie ik Wanderlei Silva dit gevecht winnen, waarschijnlijk via decision! Grote kans dat Silva het daarna in de finale wel aflegt tegen Barnett of Nogueira, omdat hij kapot zal zijn van het gevecht met CroCop.
Je bedoelt Denis Kang tegen die Roemeen? Ik heb direct een Koreaanse versie gedownload, daar was het gevecht volledig en goed te zien. De Amerikaanse ben ik niet eens aan begonnen, omdat ik al hoorde dat dit één en al geknip in de gevechten was. Ik sta nu een DVD versie te downloaden van Bushido 12, deels Japans en deels Koreaans, igg met alle gevechten. (Pride Bushido 12 DVD. Complete card. JAP/Korean mix) Wil namelijk alle recente Pride's op DVD hebben, kijkt veel relaxter. En ik kan niet wachten tot 10 september, Pride Final Conflict Absolute 2006!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Dacide het volgende:
ff iets anders... de laatste bushido.. die is niet uitgezonden op pay per view...
ik heb thuis een versie liggen (voor de amerikaanse makrt)... maar die is fokking edited vanwege explicit content..
wtf :s
hier valt mijn schoen van uit zeg.. persoon X heeft persoon Y zijn back... neemt hem in de rear naked choke. net als je denkt.. t wordt spannend en hij gaat afklopppen.. dan zie je een shot van het publiek.. die gaat opeeens klappen. en persoon X heeft gerwonnen :S
wtf...
waardeloos.
Hehe je bent zeker niet de enige die er zo over denkt. Gaat idd over Kang vs Suloev. Heb dit van een forum geript:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Dacide het volgende:
ff iets anders... de laatste bushido.. die is niet uitgezonden op pay per view...
ik heb thuis een versie liggen (voor de amerikaanse makrt)... maar die is fokking edited vanwege explicit content..
wtf :s
hier valt mijn schoen van uit zeg.. persoon X heeft persoon Y zijn back... neemt hem in de rear naked choke. net als je denkt.. t wordt spannend en hij gaat afklopppen.. dan zie je een shot van het publiek.. die gaat opeeens klappen. en persoon X heeft gerwonnen :S
wtf...
waardeloos.
quote:The broadcast of Pride Bushido Survival was delayed until Tuesday afternoon for my regional FSN channel. After watching it, I have to say it was a total piece of shit.
1] To start off with, only 6 of the 14 fights aired.
2] Of the 6 fights they decided to air, they were cut for time.
3] The presentation of the fights was garbage.
4] There was a shitload of commercials, 40min of the 120min minute broadcast was commercials.
5] The fights were censored, when Kang was choking out Suloev they cut to a random shot of the audience, and did not replay the choke.
Sure, it was on "free tv", but there is no way I would waste my time watching that shit again if I knew it was goingto be that crappy.
I was going to make a DVDR of the showing, but I decided not to waste my time or the time of the people who might be downloading this.
If Pride intends to make it in the US they need to do better than this garbage. And if FSN is going to stand behind Pride, they need to do a better job as well. People aren't going to stand for this crap.
Ik lees de laatste tijd Sherdog vaker voor dat soort grappige topics dan voor MMA-gerelateerde discussies. Die verzanden toch alleen maar in een nuthugger/whitebelt/noob/wasteland/search scheldpartij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Dacide het volgende:
maar t kan zo maar zijn dat je een ander topic bedoeld
Helemaal vergeten om nog te reageren... thnx voor je lijst manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef RenzoBrad het volgende:
Hier even een lijstje van MMA highlights op youtube en google video die ik verzameld heb. Deze lijst staat ook op't forum van de tracker. Ik zou zeggen geniet ervan![]()
Np! En idd, die lijst moet eigenlijk in de startpostquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:42 schreef Dacide het volgende:
[..]
Helemaal vergeten om nog te reageren... thnx voor je lijst man
helemaal top
wellicht materiaal om in een volgend nieuw topic te zetten.. startpost
Hieroquote:Op donderdag 7 september 2006 18:37 schreef Dacide het volgende:
Bonnar? help me ff.. wie is dat?
Totally agree on this post!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:12 schreef Dacide het volgende:
ow ok.. UFC
daar doe ik niet zo aan... Af en toe vind ik er een goeie match tussen zitten.. MAar das niet zo heel vaak.
Ik mis gewoon trappen en knieen in t gezicht als tegenstander down is.. Zo is die hele sidemount en north-south position nagenoeg ongevaarlijk.
Ook hou ik niet van diie amerikaanse setting in las vegas...
Nee, Japan, dat rocked... en daarom is Pride echt mijn ding.
Voor HW en LHW denk ik idd Pride>UFCquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:21 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Totally agree on this post!![]()
Ik bekijk dan ook alleen de gevechten van de leukere / betere UFC vechters dan dat ik een heel event binnenhaal. Dus alleen Chuck, Tito, GSP, Matt Hughes, BJ Penn en nog een paar. Als ik een gevecht van UFC Heavyweights zie, dan krijg ik spontaan tranen in mijn ogen.Tijd dat iemand van Pride eens even de heavyweight divisie daar in de UFC gaat opruimen.
![]()
Pride > UFC
Ik kijk het ook niet live hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Dacide het volgende:
boh schei uit...
maar ik vertik t om live te kijken..... is me te vroeg..
we zien t achteraf wel...
Private MMA torrent site. Ik heb nog wel een invite over evt.. heb je een goede upload? (ivm ratio)quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Van waar? Ik moet altijd een dagje of wat wachten totdat ie in alt.binaries.mma gepost wordt....
Er is niet echt een naam.. gewoon MMA Tracker. Wat is je emailadres?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef Dacide het volgende:
Indien je nog een invite over hebt.. Ik denk dat ik weet welke tracker je bedoelt.. dan hou ik me altijd aanbevolen. Tenzij het die torrentsite is met een "x" in de naam. Dan hoeft t niet, want daar ben ik al member van.
Ik ben zooo benieuwd nar de uitslag... boh... cant wait..
http://www.sherdog.com/news/interviews.asp?n_id=5528quote:Sherdog.com: How are you preparing yourself for this event?
Wanderlei Silva (Pictures): I am in an intense program. In this last week I’ve been working on my cardio and stamina. I have no injuries this time. I’m healthy and weighing 218.5 pounds. I am already used to this weight. I am going there to surprise everybody.
Sherdog.com: I’ve heard that your training sessions with your personal trainer, Rafael Alejarra, have been intense.
Silva: Yes they have. He is developing new machines, new tools. I come to him and say, “I would like to train this kind of thing,” and then he creates a new exercise focused on this point. This kind of job will bring new aspects of trainings to every MMA fighter.
Sherdog.com: And BJJ and Muay Thai training? How have they been?
Silva: I’m working hard. I’m training with the guys in the gym. I’m doing a lot of jiu-jitsu; we have several black belts in the team. Gabriel “Napao” Gonzaga was there to help us, he taught us a lot of good things. We have Nino (Schembri), Cristiano (Marcelo), (Luiz) Azeredo. Everyone focused on this fight.
Sherdog.com: Mirko improved his takedown defense. And about you, how is your training in this aspect?
Silva: It’s good. I’m training with Christopher and Fabio, who are among the best in Brazil. I’m improving my takedowns because this is the point: don’t sleep or I will take you down. I’m good with takedowns and [Mirko] has a good defense. But I’m going there to make a stand-up fight. However, if I need to take him down I will.
Sherdog.com: You participated in other tournaments, but how can you be ready to face two tough fighters in the same evening?
Silva: In this case you must be better prepared than ever because it is impossible for anyone to be 100 percent ready to face two guys like this on the same night. Like I said, I like to be tested and I still didn’t find my limit. I’m close to the point I thought was my limit, but I know now that I can go far. For me it is an excellent opportunity to face such high caliber guys in the same night. I think, with God’s help, if I make it to the final fight this will be the event of my life. One thing I promise: I will do my best and whoever faces me will have hard times. I will go for it.
Sherdog.com: The fact that you faced “Cro Cop” once, will it help you now?
Silva: Not really because each fight has a different history. He is a respected man, an idol. I know this will be a tough fight, but I like this; I like to face tough guys. There are some guys around there who are too cocky, but they only challenge weaker guys. When they think they can have their ass kicked, then they became cans. So I think that a real man walks into a fight even if he’s not sure about winning. I like this; I like to take my chances. I like when they say, “Wow, can he do this?” That’s nice. The bigger the challenge, the more I like it.
Sherdog.com: Who is your bet to win the Antonio Rodrigo Nogueira (Pictures)-Josh Barnett (Pictures) match?
Silva I think this is 50-50. It will be a hard fight. The American was a UFC champion once, so I think anything can happen. They never fought against each other before, so anything can be a surprise.
Sherdog.com: Can you imagine the repercussion and the significance of a fight between you and “Minotauro”?
Silva: For sure. I’m very anxious for this fight to happen. He is a very nice guy. We are friends, but when I step into the ring I don’t respect anybody. When the fight begins, I walk into the fight like an animal to knockout. I don’t care about how big the guy is or how famous he is. I’m in a phase I think I’m well prepared. I can face anyone and it will not be different against him. There are a lot of people saying things about it, but I don’t care. I’m going to punch faces, to walk into the fight, and I can leave a message. One iron chin has already fallen down. In MMA there are no guys that can’t be knocked out — if the punch hits the chin the guy is KO’d. If I hit the chin, the guy is down.
Sherdog.com: Recently some fighters have said controversial things about you, including Mirko, who said he doesn’t like you and you “have no ethics.” What do you think about that?
Silva: I can say the same about him (laughs). I don’t love him, too. He is too arrogant. He is trying to find fault with me and I don’t care if he doesn’t think I’m a nice guy. To hell with the nice guy stuff; he is too cocky. I don’t want to be his friend or friend to anyone else who doesn’t like me. I don’t want them to like me because when I’m in the ring punches fly to the face. It is not a tenderness time. I am not falling in love with him, and he knows when the fight starts I kick faces. When I fought him I was skinny, around 207 pounds, and I was trying to reach at least 214 pounds. Now I weigh 218 pounds. I’m fine, comfortable, with a hard punch, and I will make him walk back just like the first fight. And he knows it. Anyone can talk; even a parrot can talk. But to do these things is a different question.
Sherdog.com: Chuck Liddell (Pictures), after beating Renato Sobral (Pictures), said that a fight between you and him would be a one round fight.
Silva: For sure. He can’t survive the first round! When I get this guy … I actually don’t know what is happening. There are some people saying this fight will not happen but I would like to make myself clear: I want to fight him. I want it known, I don’t care if I get hurt, I will be healed by November. I want this fight. I want him. I don’t want people saying: “he goes to UFC to take a free promotion.” I don’t know what’s happening. The promoters are taking care of it. I want to shut him up by hitting his mouth. When I spoke in the microphone he was looking at me with a butt face and gave me a little smile because he knows who I am. He had his ass kicked by Quinton Jackson (Pictures) in PRIDE, and if he thinks he will be waiting just to hit me back he will pay for it. I am a Muay Thai fighter. I’m a heavy hitter. If I hit the chin, the guy is down.
Sherdog.com: What can your fans expect about your performance on September 10?
Silva: They can expect a lot of will to fight from me. I’m training as I never trained before in my life. I’ve hired an excellent personal trainer who makes me prepared, who takes care of me, giving me supplies, vitamins. I’m only eating, training and sleeping — nothing else. I’m preparing myself like I never did to please the crowd. I’m going there to give a big show and represent Brazil. The only fear I have is to not fight well, the victory is just a consequence. I like to electrify the crowd, make people shout out, get excited. I know my fans like it and I fight for them. Nowadays even my enemies have turned into my fans. I know they watch me when I fight and they will like what they will see because I’m strong, well prepared and I’m going for knockouts. I always look for the actual fight. I never wait for the next fight, because if I don’t win the first fight, I won’t have the next. So I will go for it. If I have to get hurt, I will fight the next fight hurt. I don’t care. I will go until the end. I will just give up after the fight has already finished. Never before that.
Als je voor mij nog een invite over hebt, ben ik je eeuwig dankbaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:51 schreef LedZep het volgende:
[..]
Private MMA torrent site. Ik heb nog wel een invite over evt.. heb je een goede upload? (ivm ratio)
ah helemaal duidelijk.. zit al heel lang te wachten tot ik daar lid van kan worden.. maar t aantal max users is helemaal vol..quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Er is niet echt een naam.. gewoon MMA Tracker. Wat is je emailadres?
Ik heb meerdere invites.. dus pass je mail maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:52 schreef Dacide het volgende:
[..]
ah helemaal duidelijk.. zit al heel lang te wachten tot ik daar lid van kan worden.. maar t aantal max users is helemaal vol..
maargoed.. dr strangelove mag je invite hebben van mij.. hij was eerst..
maar t zou kunnen dat als strangelove lid word.. dat ook hij een invite krijgt.. in dat geval zou ik die graag willen hebben.. zo zijn we allemaal blij dan..
Mail verstuurd. Invite is een paar dagen geldigquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als je voor mij nog een invite over hebt, ben ik je eeuwig dankbaar:
griek1@hotmail.com
(m'n upload is 1200 kb/s, 150 kB/s dus)
ben je heeeel erg dankbaar kerel..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb meerdere invites.. dus pass je mail maar.
Ik wil nog net niet smeken maar kan ik ook een invite krijgen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mail verstuurd. Invite is een paar dagen geldig. Dus even op de link klikken en je bent er.
Als je er morgen snel bij bent met Final Conflict kan je em even flink seeden (nadat je hem binnen hebt), zodat je ratio in orde komt.
Dankjewel !quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:10 schreef LedZep het volgende:
sjimz: Ik heb nu even geen invites meer. Zodra ik weer nieuwe krijg (zal wel niet zo lang duren) hoor je het wel.
Natuurlijk heb ik het wel gelezen. Silva is een heldquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:26 schreef BB_Koning het volgende:
Niemand leest mn interview, mij best![]()
![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door LedZep op 10-09-2006 11:33:50 ]
quote:Op zondag 10 september 2006 10:59 schreef LedZep het volgende:
Silva vs CrocopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op zondag 10 september 2006 12:32 schreef LedZep het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit was een topgevecht. Wat een oorlog!
quote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef LedZep het volgende:
Emelianenko vs KharitonovSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi gesproken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef Paxlie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef Timmehhh het volgende:Idd je hebt gelijk, ik heb dit van sherdog.com geript:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over de finale nog even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Sergei vs AleksanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>![]()
torrentjes ?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Dacide het volgende:
post fight Interview met de winnaar van t toernooiOok niet bescheidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi gesproken
![]()
bb_koning.hyves.nl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het gevecht pas gezien via youtube.
de MOEITE waard!!!! Voor mij denk ik het mooiste gevecht ooit!Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!![]()
Moeilijk moeilijk!quote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef LedZep het volgende:
En hoe schat men alhier de kansen van onze OWGP winnaar tegenover Fedor in?
Vorm van de dag gaat het bepalen.Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!![]()
Ik wacht eerst 21 oktober af, kijken of Fedor na zijn blessure weer in shape is. Mocht dat zo zijn denk ik dat hij de grootste kans maakt, maar het blijft koffiedik kijken.![]()
mijn mening:
Ik ga er vanuit dat fedor normaal hersteld is..
Indien crocop die switch in Zijn kop omzet, er weer vuur in zijn ogen verschijnt... en agressief naar voor blijf vechten..
dán... ben ik van mening dat crocop kan winnen.. maar hoe dan ook.. t blijft moeilijk tegen zo'n beer als fedor.
maar o o o wat zou ik t crocop gunnen zeg.
hij heeft niet gewoon van silva gewonnnen.. hij heeft m vermorzeld... en dat is me toch echt ff een hele prestatie.![]()
Ik denk ook dat a. Fedor zich niet door dergelijke takedowns naar de grond laat werken en b. zijn incasseringsvermogen een stuk groter is. Ik gok dan ook op een (split) decision. Silva vond ik overigens uitermate beroerd verdedigen tegen die middle kicks. Er zat niet eens een spoortje (mislukte) verdediging in, alsof ie het gewoon liet gebeuren. Is er overigens laatste nieuws ergens te vinden over zijn toestand?![]()
Op sherdog wordt gezegd dat hij geen langblijvende blessure heeft opgelopen....dus geen breuken of iets in die richting.quote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef LedZep het volgende:
Ik denk ook dat a. Fedor zich niet door dergelijke takedowns naar de grond laat werken en b. zijn incasseringsvermogen een stuk groter is. Ik gok dan ook op een (split) decision. Silva vond ik overigens uitermate beroerd verdedigen tegen die middle kicks. Er zat niet eens een spoortje (mislukte) verdediging in, alsof ie het gewoon liet gebeuren. Is er overigens laatste nieuws ergens te vinden over zijn toestand?![]()
Ik heb ook (al) twee invites verdiend. Eén ervan kan ik wel missen, dus in de sfeer van het topic: geef je e-mail maar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil nog net niet smeken maar kan ik ook een invite krijgen?![]()
(en niet alleen maar leechen....)
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"![]()
jimmy.marga at gmail punt comquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb ook (al) twee invites verdiend. Eén ervan kan ik wel missen, dus in de sfeer van het topic: geef je e-mail maar.
(en niet alleen maar leechen....)
![]()
wanneer krijg je eigenlijk invites? Na een bepaalde tijd of na een bepaalde upload ratio?
en war vind ik die invites dan ergens?![]()
Ik weet niet precies wanneer je een invite krijgt. Op het forum daar staat één invite voor elke 20 GB (up), maar ik sta pas op 38 GB en heb er toch al twee....quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef Dacide het volgende:
wanneer krijg je eigenlijk invites? Na een bepaalde tijd of na een bepaalde upload ratio?
en war vind ik die invites dan ergens?
Die invites zie je wel gewoon op de beginpagina staan. Linksboven staat als het goed is "welcome back, [inlognaam]", en daaronder staat "logout", "invite friend" (als je invites hebt) en "bookmarks"."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:59 schreef Paxlie het volgende:
voor de liefhebbers:
in alt.binaries.mma staat een vale tudo dvd
zoeken op extremefightingThanx!
Hij staat trouwens ook op FTD
Ook al zit m'n mond vol met chips, ik blijf gewoon kletsen net als natte handen op die blote bips!![]()
Dacide > die vale tudo die ik iets eerder neer gooide hier, daar zit Wanderlei Silva ook in
wat een broekie was het toen nog
ik heb een tijdje terug een movie gedownlaod.. eook een of ander vale tudo toernooit.. hier zag je behalve Silva (winnend) ook Chuck liddel (winnend).
misschien is het dezelfde.![]()
Chuck zit hier niet in, of hij moet in de laatste 15 minuten in ene tevoorschijn springen
Heb je een link? Kan em niet vinden en die nieuwsgroepen zijn niet aan mij besteedt...quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb het gevecht pas gezien via youtube.
de MOEITE waard!!!! Voor mij denk ik het mooiste gevecht ooit!![]()
Men gaat naar www.google.nl => je typt in "youtube silva crocop"
Een **POEF** eerste google result; http://www3.youtube.com/watch?v=ButtVOM8hz4![]()
![]()
had er nog iemand invites voor die mma tracker? gaarne een inv naar raw apestaart vuurwerk.nl many many thx! die signup page lijkt wel een hardcoded "we reached our limit" te hebben![]()
![]()
Je hebt gelijk, had alleen de zoekfunctie van youtube geprobeertquote:Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Unstoppable het volgende:
Men gaat naar www.google.nl => je typt in "youtube silva crocop"
Een **POEF** eerste google result; http://www3.youtube.com/watch?v=ButtVOM8hz4
Thnx!! Zal em vanaaft eens bekijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef LedZep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4ltulN-8y5A
Dat is 'em.![]()
Heeuh.
Ik had hem gister al gezien, CroCop ontwijkt ook weer lekker aan het begin en reageerd daar goed op! top gevecht!Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wacht tot ie vol is, wie LaPo heeft mag n nieuwe openen.
Dat was ik dus in dit geval!
hier nieuw deel: Pride Fight # Four! [ of houden we t nog steeds bij MMA? ]
[ Bericht 71% gewijzigd door boem-dikkie op 16-09-2006 00:46:41 ]Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: