ja als je een romantisch ingesteld meisje bent wel misschienquote:
het kan nooit erger dan Bas Ruttenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef Dacide het volgende:
[..]
ja als je een romantisch ingesteld meisje bent wel misschien![]()
nee, ik vind t puur irritant omdat t een trainingsdvd is.. dus ben je al redelijk geconcentreerd aant luisteren.. en dan valt t nog meer op. hij komt net iets te vaak niet uit zijn woorden om niet-irritant te zijn..
just my 2 cts
ik ga wel ff voorstellen om het ufc en pride topic anders te mergen in het FB topic van SPT. Denk dat dat niet zo'n slechte is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef Katsujinken het volgende:
Sanchez, GSP, is dit nou een Pride topic of niet?Sanchez heeft potentie maar z'n stijl kan me niet echt boeien. Wel een fantastische conditie, inderdaad. GSP is een fenomeen.
ja beter van mij mag jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik ga wel ff voorstellen om het ufc en pride topic anders te mergen in het FB topic van SPT. Denk dat dat niet zo'n slechte is.
Topictitel: [MMA]Pride/UFC part 3?
Idd, Bas en Stephen warend de bombquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:44 schreef Katsujinken het volgende:
Prima idee, maar dan wel [MMA] Pride/UFC/Hero's/Shooto/IFL/WFA...
Ik kan trouwens wel lachen om Bas' accent. Vind het nog steeds ontzettend jammer dat 'ie weg is bij Pride als commentator. Ik moet toegeven: die Trigg geeft het een iets gelikter, professioneler randje. Bas is toch meer ongepolijst met z'n vernederlandsde Engels maar de humor is er nu echt volledig uit. Ik zat pasgeleden nog eens wat vroege Prides te kijken (4 en 5 ofzo) met Bas en Stephen Quadros. Dat was pas hilarisch man, alsof die twee af en toe hardstikke bezopen waren. Soms er gewoon doorheen zingen of supervage grappen maken. Recht voor z'n raap zeggen dat de vechters maar wat aan lopen te klooien en dat het gevecht te saai voor woorden is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef LedZep het volgende:
Nog 4 dagen tot Bushido. Vecht Cro Cop nou wel of niet? Moet toch de match van het event worden.
Nightmarequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Idd, Bas en Stephen warend de bomb
Dat vond ik het beste commentators team wat ik tot nu toe gehoord heb.
En tsja Trigg, ik vind hem maar irritant.
Wat wel weer leuk was, was 1 van de eerste pride events van Mauro. Ging Cro-cop hem wat dissen, hij scheet bagger![]()
En Sanchez, wat is zijn nickname ? Ik bedoel hij heeft een aardig record, ook een paar leuke partijen van hem gezien, maar tot zover vind ik hem wat overrated.
Leuke docuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:59 schreef Tommy__ het volgende:
wOOt dit moet ik zien! http://www9.nationalgeogr(...)ce/videoPreview.html
heeft er iemand de middelen om de amerikaanse nat. geo. te ontvangen en op te nemen?
Cro Cop vecht niet in het bushido toernooi, als je dat bedoelde. Hij vecht pas op 10 september.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef LedZep het volgende:
Nog 4 dagen tot Bushido. Vecht Cro Cop nou wel of niet? Moet toch de match van het event worden.
Oh, ik dacht dat Cro Cop vs Silva in het bushido toernooi plaatsvond, maar dat is dus pas later. Okequote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:05 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
Cro Cop vecht niet in het bushido toernooi, als je dat bedoelde. Hij vecht pas op 10 september.
Wel vecht Minowa tegen Butterbean, lijkt mij een leuk gevecht te worden. En Gomi is ook weer van de partij.
En ik ben ook voor het mergen van de MMA topics,ofzo.
Thanx voor de spot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef Unstoppable het volgende:
National.Geographics.Fight.Science.DSR.XviD-KmF![]()
![]()
Ik zou gewoon een zooitje UFC en Pride FC events downloaden. Kun je eens kijken wat je het leukst vind.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik ben nu net een beetje 'into' MMA aan het raken, aangezien Pro-Wrestling me nu toch wel echt begint te vervelen. Ik heb zojuist 'UFC Ultimate Fight Night 6' gedownload (nog niet gekeken overigens).
Is dat wat?
En kunnen jullie nog wat shows aanraden die ik echt moet zien om er een beetje enthousiast over te worden.
ja is wel vet jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef Dacide het volgende:
iemand meer informatie over Daido Juku?
tis een karate variant waarbij ook grondwerk en submissions centraal staan. het gaat er hard aan toe..
wel dragen de vechters een soort viskom om hun hoofd ter bescherming.. desondanks veel ko's.
heb er wat filmpjes over gezien op youtube.. best wel indrukwekkend... vreemd dat ik er nog nooit van gehoord had.
Niet alleen soccer kicks, maar ook knietjes, trappen en 'foot stomps' (gewoon met je hak naar beneden trappen) tegen een tegenstander op de grond mogen wel in Pride, maar niet in de UFC. En dat geeft toch wel een belangrijk verschil, IMO: in de UFC zijn de vechters meestal wel tevreden als ze bovenop in de guard van de tegenstander liggen en wat klappen kunnen uitdelen (GnP-en) om de jury onder de indruk te krijgen. Dit omdat er in zij-controle relatief weinig te winnen valt voor een UFC vechter (omdat je niet naar het hoofd mag 'knee-en'). In Pride zie je de vechters toch veel vaker voor een positieverbetering gaan vanuit de 'guard', en vanuit (bijvoorbeeld) zo'n 'side mount' heb je indirect ook weer een optie op andere 'moves' (bijvoorbeeld knietjes of een choke vanuit de "north-south position").quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zooitje UFC en Pride FC events downloaden. Kun je eens kijken wat je het leukst vind.
UFC is in een octagon, een soort kooi. Pride FC is in een gewone ring (zelfde als boxen etc).
Verder zitten er wat verschillen in regels, maar niet erg veel. Zo mogen er bij Pride Fc geen ellebogen gebruikt worden (wat bij UFC wel mag), maar mogen ze wel soccerkicks gebruiken (mag niet in UFC).
Wat hij zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Dacide het volgende:
van mij hoeft pride niet naar amerika te gaan.. als die stomme amerikanen niet akkoord gaan met de regelgeving...
blijf maar lekker in japan... beter kan je niet zitten lijkt me.... wat een prachtvolk, met een pracht aan martial arts culuren.
Ze komen vaak zwaaiend op elkaar af en dat doe j eniet als je geen hoofdbescherming hebt en bare knuckel vecht. Je ziet steeds meer voorzichtigheid naarmate de bescherming minder en het risico gewond te raken groeit: boksen, mma, bare knuckle.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef Dacide het volgende:
hoe bedoel je dat BB?
ik denk dat als die viskom niet gedragen werd, dat er dan heel veel en heel snel ko's zouden volgen.. an sich wel spectaculair toch
Wikipedia:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef Dacide het volgende:
iemand meer informatie over Daido Juku?
tis een karate variant waarbij ook grondwerk en submissions centraal staan. het gaat er hard aan toe..
wel dragen de vechters een soort viskom om hun hoofd ter bescherming.. desondanks veel ko's.
heb er wat filmpjes over gezien op youtube.. best wel indrukwekkend... vreemd dat ik er nog nooit van gehoord had.
en deze:quote:-No Ground and Pound. Punching to the head from the mount must be simulated. Depending on position, cleanliness and technique points may be awarded for the simulated punches.
Semmy Schilt is drievoudig (achter elkaar) champion Daido Juku (Hokutoki tournament) .quote:-If the difference in Physical Index (height in cm plus weight in kg) is 20 or more, both competitors may kick to the groin.
-If the difference is 30 or more, attacks to the groin with a fist or open hand are allowed.
-Regardless, a groin protector must be worn. (See Article 36 note 1.)
Takedowns..... Arona blijft mijn topper... Absoluut de aller aller beste takedowns uit het circuit..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef BB_Koning het volgende:
Striking is tof, maar de gasten die mensen neer kunnen halen (take downs) zijn ook verdomd goed. Fedor krijgt iedereen neer, Arona is ook geweldig en Henderson ook.
Ja, ik heb een hl van Henderson gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |